Udover barmanden var der sikkert flere folk herinde, som havde undret sig meget over ildkuglen, nok var det heller ikke noget der så tit skete. Men de gange Amy havde kigget rundt, havde hun lagt mærke til ansigtsudtrykkene på de forskellige mennesker som sad herinde på pubben. Det var som om de fleste undrede sig over, hvorfor der pludselig var dukket en ild kugle op. Som varmen langsomt begyndte at varme hendes krop mere og mere, undslap hun et lyttet suk. Det kunne godt være at hun ikke havde tænkt så meget over kulden udenfor, men indenfor på pubben var der rart, og hun kunne bestemt heller ikke klage over selskabet af Tanto. Selvom hun fortsat undrede sig over, at han ikke havde dræbt hende. Eller gjort stor skade på hende, så virkede denne halvdæmon foran hende ikke så slem. Han var nu også den første halvdæmon hun nogensinde havde mødt, for det skete aldrig. Hun løftede glasset op til hendes mund, og drak en stor slurk hvorefter et nydende suk forlod hendes mund.
Ordene om at hans dæmoniske blod ikke gjorde ham følelsesløs som hans far, fik Amy til at undrende løfte et øjenbryn
"Men jeg troede alle dæmoner var onde, og vild efter at skade andre og udfolde deres onde planer og hvad de ellers måtte have lyst til"lød det undrende fra hende, som hun et øjeblik lod sit blik falde ned på hans håndflade. Hendes fingre rørte fortsat ved hans hånd, og efter få minutter tog hun hånden tilbage. Betragtede den lidt, hvorefter hun knyttede den et øjeblik. Men kort tid efter lod hun hånden finde vej hen til hans håndflade igen, for hun følte stadigvæk at hun manglede at blive varmet lidt mere op. For selvom det sorte hår, var tørret meget mere end tøjet, så frøs hun fortsat. Ikke så meget som da hun lige var trådt ind på pubben, men stadigvæk lidt
"Okay jeg skylder vel et svar... Det er ikke din far som har sendt mig, men heller ikke min leder af banden jeg er medlem af, men derimod en kvinden min bandeleder kender til"svarede hun ærligt som hun lod sit blik falde ned på hendes drink. Amy forstod til at starte med godt, hvorfor kvinden havde sendt Amy herhen for at dræbe halvdæmonen, for kvinden som ønskede halvdæmonen død, havde altid haft et had til dem, altid haft et had til dæmoner. Selvom Jason hendes bandeleder sikkert heller ikke var så glade for dæmoner, så var det ikke fordi Amy havde et brændende ønske om at dræbe halvdæmonen. Ikke når han virkede så venlig, og nærmest interessant.
Som hun sad afslappet på stolen og med den ene hånd henne ved hans varmende hånd, lyttede hun til det han sagde, og hun fik et bredt smil frem på ansigtet. Nej hun var slet ikke i dræbende humør, men det havde ikke skadet at kæmpe imod ham. Som hun tog en stor slurk af drinken, kiggede hun på ham
"Jeg er sikker på du sagtens kunne have dræbt mig, du er jo en halvdæmon jeg er blot et menneske"lød det nærmest lavt og blidt fra hende, før hun tog hånden til sig, og rejste sig op fra stolen. Hun lod en finger strejfe kanten af glasset, som hendes grønne øjne mødte hans kort, og hun pludselig godt kunne mærke det våde tøj klistrede sig mere og mere fast til den spinkle krop. Det var måske en god idé at få skiftet det, eller bare af med det våde tøj. Hun greb fat rundt om glasset med den ene hånd, og lænede sig lidt ind over bordet, lod den frie hånd gribe fat rundt om hans varmende hånd, og uden at sige noget lukkede hun hans hånd
"Tak for at give mig lidt varme"fløj det bare lavt ud fra hendes hund, som hun rettede sig op, og automatisk gav slip på sit greb om hans hånd. Ordene om at han havde skiftetøj på sit værelse, fik hende til at kigge ned ad sig selv
"Jeg har desværre ikke noget skiftetøj med"hun tænkte lidt som hun betragtede det klistrende tøj.