" Jeg tror ikke det ændre noget.. " mumlede hun lidt.
" Måske lidt.. Vi leder efter hus.. " Hvis de en gang fandt en hus Daphnie ville gå med til, ville Declan ikke bare kunne møde op, som i dag.
Daphnie så på Declan efter at have fortalt om Aksel. Hun prøvede at se om hun kunne tolke eller gennemskue hvad han tænkte. Om det så ud til han ville rejse sig og gå. Han blev dog liggende og det fik Daphnie til at holde læberne lidt sammen, en smule lettet. Hun vidste godt det ikke burde gøre hende glad, at Declan virkede til at ville forsætte de ting de gjorde. Hun vidste hun burde holde sig væk. Kun fokusere på Aksel og nyde livet med ham, men det kunne hun ikke. Han var ikke nok.
" Jeg.. " Daphnie slog blikket væk fra Declan. Elskede hun Aksel? Ikke på samme måde som hun elskede Jaris. Hun sukkede.
" Ikke som han elsker mig.. " Daphnie trak hånden med ringen lidt til sig. Det var svært at forklare, for hun kunne godt forstå det var underlig hvorfor hun valgte at gifte sig med en hun ikke elskede. Hun kunne bare ikke fortælle folk, at hun selv elskede en dæmon. De ville aldrig kunne være sammen og Aksel var så glad for Daphnie, at det nok var altid hun kunne få. Det handlede mest af alt om, at hun ikke ville ende alene.