Malika, med sit eget glas i hånden, prøvede at gribe ind for at hjælpe med at gribe glasset, som Thalia var ved at tabe. Hun stoppede dog et stykke fra, som Thalia havde helt styr på det. Malika så undskyldende op på sin veninde, for den overraskelse. Hun tog så en pegefinger op til læberne, for at symbolisere det var ’tys-tys’. Hun ville virkelig ikke have Pharos i problemer, eftersom han endte med at hjælpe hende ud derfra.
Det bekymrede og svære spørgsmål, var straks forstået. Hendes fader havde jo reageret på samme måde – var hun blevet gravid? Var hun blevet voldtaget? Hun rystede på hovedet. ”Nej, der skete ikke noget, han…” hun stoppede op som minderne om, hvordan han holdt hendes kæbe og kørte sin hånd langs hendes lår sneg sig ind på hende. ”Han gjorde ikke noget slemt,” fik hun endelig sagt.
Hun sukkede dybt, der var meget til det næste…
”Pharos var stadig tilstede i lokalet da jeg faldt. Eftersom jeg havde slået luften ud af mig, samlede han mig op og…” en rødmen begyndte at plusse op på hendes kinder. ”Han gav mig en modgift, som ville få mig til at vågne ordentligt op… Ved at han kyssede mig,” forklarede hun og klemte sine læber sammen. Det havde været Malikas første kys med en mand. Hun mindes hvordan hun med det samme fik kræfterne tilbage og gav Pharos en lussing. Det havde de været enige om at han havde fortjent, da de snakkede med hinanden senere…