Den søde honningvins alkohol havde gjort sit indtog på hendes krop. Alkoholens varme blandede sig med varmen der spredte sig rundt i hendes krop, startede fra kysset. Varmen aftog ikke sammen med kysset. I hendes små berusede tilstand indbildte hun sig selv ind, at Relyua måtte kunne mærke hvordan varmen strålede fra hendes indre.
Hans forsøg på at skjule hvordan hendes ord fik hans krop til at reagere, lykkes ikke. De sad for tæt til det var en mulighed.
Med beruselsen i kroppen, havde hun ikke meget kontrol over hvor hendes egne tanker begyndte og stoppede igen. Hans tanker snoede sig sammen med hendes, uden det var meningen. Hans tanker sammen med bulen i hans skød, skubbede den sidste fornuft væk. En fornuft om at de burde holde sig i skindet, for tænk hvis nogle af dem nede i krostuen havde genkendt ham, og sendt bud efter byvagterne? Så skulle han kunne nå at komme væk, om så turen måtte tages ud gennem vinduet der kun lige akkurat var stort nok, til at han ville kunne komme ud af det.
Fingrene bibeholdt deres lukkede greb i de lyselokker af hår, men uden at trække mere i håret end den lukkede hånd i forvejen gjorde. Som han fik hende op og stå, slap hun taget i både nakke og hår. De mørke bryn blev knyttet sammen i en forvirret mine, og blikket spørgerne som fulgte hans bevægelse forbi hende. Hun nåede kun at skille læberne, som hun ville spørger om hun havde gjort noget forkert, som det i et kort øjeblik virkede til at han ville forlade værelset.
I stedet forlod det suk hendes læber, mens hun trykkede sig let tilbage mod hans krop og lod øjnene nydende lukke sig solidt sammen.
*Du skal ikke være forsigtig med mig.* Hun havde ikke bemærket ordene aldrig forlod hendes mund, at hun i stedet snakkede til ham i tankerne.
Kyssene fik det til at prikke under huden længe efter hans læber var vandret videre, som var de perler på en snor.
Med lidt hjælp fra hende gled kjolen, så let det nu kunne lade sig gøre, af skulderne dernæst af armene så overdelen faldt ned, og efterlod hende halvt blottet. Forsøget med at få løsnet den sidste del af kjolen, så den kunne falde ned og lægger sig omkring anklerne, lykkes ikke helt som han havde tiltænkt sig det.
Små fnisende skævede hun over skulderen
*Skal du have hjælp?* lød det med rolig stemme i sindet på ham, mens hun bed sig hårdt i læben for at kvæle fniset. Det var jo slet ikke så sjovt, og en del af hende var også bange for han ville tolke hendes fnis som noget negativt.
Da stoffet endeligt faldt tungt, drejede hun omkring sig selv så de stod front mod hinanden. Kælent gled hænderne ind under hans trøje, bevægede sig op langs hans overkrop, skubbende trøjen op og blotte hans mave
”Fortæl m-mig hvad d-du vil have. H-hvad du v-vil have mig til at g-gøre.” Hurtigt forlod hænderne hans overkrop, der ellers have kærtegnet huden under trøjen, kun for at gribe fat i kanten af bukselivet og trække ham tættere på, med fingerspidserne kørende drillende langs indersiden af buksernes kant.
My soul and mind are starving
for deep, rich, authentic, stimulating, intellectual, spiritual conversations