Hun tog en dyb indånding - så han havde kunne mærke det. Selvom, det nok ikke var en stor ændring i hendes personlighed. Med mindre, han virkelig savnede den paniske kvinde der havde løbet frem og tilbage, og ikke kunne hvile i sig selv?
Tvivl greb hende, hvad nu, hvis det lige præcis det der handlede om. At han ikke kunne lide hendes personlighed, som den var nu? Hendes blik blev fjernt, som hun kiggede ned af deres sammensluttede kroppe. Fugtede læberne, og lod fingrene glide forsigtigt igennem hans grå hår. Masserede hans nakke lod tommelfingrene glide hen over hans tænding. Selvfølgelig var glæden der stadig, at han ville hende - at han havde sagt ordene at han ville have hende som hustru - og det egentlig kun var hende han ville have. Hun trak på skuldrene, og tog en dyb indånding.
“
En smule..” kom hun som start, mens hun kyssede hans tænding, hvor at den ene tommelfinger lige havde pressede forsigtigt imod den. Tog en dyb indånding. “
Der er - som sagt det, at jeg ikke helt kan forholde mig til, at være alene.” Måtte hun svare ærligt, som hun lukkede øjnene - næsen kørte ind i hans hår, læberne imod hans øre. “
Der er, også nogle små ting der har ændret sig i mit væsen, og - jeg skal lige lære hvordan jeg skal opføre mig igen.” Mumlede hun forsigtigt, frygten bredte sig i hendes brystkasse. Frygten for at han ville skubbe hende væk, for hvem havde hun så gjort det for? “
Jeg har fået nogle nye evner også.. og” hun skar en grimasse hun havde næsten ikke lyst til at sige det sidste. Men som hun overvejede at holde det hemmeligt, vidste hun også at han ville blive tosset - skulle det komme frem senere, hvordan at landet i virkeligheden lå.
Læberne kyssede imod hans øreflip, inden hun sank tilbage foran ham, så deres øjne kunne mødes. “
Jeg, kan.. nogen gange få en ustyrlig træng til at drikke blod.” Hun knyttede brynene imod hinanden “
Men, det er mest når jeg når de tidspunkter, hvor at dæmonen ville overtage min krop.” Hun lod fingrene glide igennem hendes fugtige hår, og sank lidt sammen foran ham. “
Men jeg er stadig mig.. men - jeg måtte gå igennem nogle voldsomme ting for at komme tilbage til mig selv igen... - og det gør man ikke uden at ting ændre sig.. -“ det lå lige på hendes tunge at spørge ham, om de var okay. Men lod være, hendes fingre gled i stedet hen over hans kæbe, det var som om, nu når han endelig sad over for hende - så kunne hun ikke holde sig selv fra, at sikre at det faktisk var ham - at han faktisk sad der. Og det måtte hun gøre, ved fysisk kontakt.