Daphnie nåede dog ikke at tænke særlig meget over det, før hun mærkede hans læber mod hendes. Det var kort, og fordi hun ikke havde regnet med nåede hun ikke at reagere på det andet, end at se lidt overrasket ud. Da han trak sig væk, blev hun stående lidt, og blinkede, og den ene hånd løftede sig kort op mod løberne, før hun fik hevet sig selv ud af den lille overraskede trance med ekstra røde kinder.
Blikket flyttede sig over på Declan der var gået i gang med at tage tøjet af. Hun forstod stadig ikke helt sammenhængen med det Declan sagde og hvordan hun havde det, derfor trådte hun en smule frem, og slog blikket ned.
" Uhm.. Jeg.. jeg tror du misforstår.. " lød det lidt stille fra hende. Var det forkert af hende at rette på ham? Han var jo tydeligvis højere i det sociale system end hun var.
" Jeg har haft det.. mærkeligt hele dagen.. " prøvede hun at forklare. Hun sank kort, og løftede blikket lidt så hun kunne se på Declan der efterhånden havde fået trøjen helt af. Selv var hun ikke gået i gang med at tage hendes kjole af, i stedet stod hun og pillede lidt ved noget af den.
" Der har været en.. uro i min krop.. Som om det snurrer.. i hele min krop.. " Hun rynkede panden lidt og slog blikket ned.
" Jeg har ikke haft det sådan.. før.. " mumlede hun lidt, inden hun flyttede lidt på sig ved at rette sig lidt op. Der var lidt over måden Declan havde bedt hende tage kjolen af, der gav hendes et indtryk af at hun ikke havde et valg, og nu hvor han havde smidt trøjen måtte hun vel også. Hænderne fandt derfor bagud hvor de begyndte at spænde korsettet op.