En hygge og spænde aften forud

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 24.05.2020 20:02

Han smiler kort af det hun sagde, kun godt høre at hun var mest vandt til at snakke med andre menneske som hende selv, ikke så mange racer, "det behøver du ikke at være, det er omkring 150år side at hun gik bort, hun når også at bliver gammel, 80år er rimelig godt" sagde han og kiggede på hende, han vidste godt af nordfolk kun bliver ældre end det men 80år var stadig rimelig godt gå af hende, han lo kort af hende og hendes udbrud om hans far, "det er ingen alder for en alder, kender mange det er flere 1000år gammel, mener at den ældste i hans klan er over de 7000år" sagde han og tog en tår af sin whisky.

Han nikke til det næste hun sagde og smiler derefter, det kun hun godt have ret i at han nok ikke vil bliver, han lo kort af det sidste hun sagde, "så er det godt at enes forældre ikke behøver at vide alt om en" sagde han og kiggede på hende  og tog en tår samtid med hende, hvorefter han tog en tår af sin øl, han vil gav når af drikke sin øl end den bliv for varm, nu hvor han havde mulighed for det.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 26.05.2020 17:27
Fahira så nysgerrig på Faust og hun havde svært ved at placerer ham. Hvad var han for en type? Ikke en, som Fahira før havde snakket med. "Undskyld jeg spørger, men hvad er du for en type?" Spurgte hun nysgerrig og løftede et øjenbryn. Nysgerrigt undersøgte hun ham for at finde svar, men der var ingen mulighed for det. Han var ikke en engel, for hun kunne ikke se vinger, elver var han nok heller ikke, for hans ører var ikke spidse. "Det er helt vildt. Så gammel bliver jeg nok aldrig." Slog hun fast og sendte Faust et smil, selvom det var uhyggeligt at tænke på, at hun aldrig ville blive lige så gammel som ham. 

Fahira grinede let af hans kommentar. Det var sandt. Det var slet ikke nødvendigt at han fik noget at vide, men han havde dog opdaget det et par gange og det havde endt med at hun var blevet lukket inde i flere dage. Det var altid så kedeligt. "Ja, det er sandt, men det er ikke altid nemt at holde skjult." Indrømmede hun og grinede lidt af det. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 26.05.2020 17:50

Han lo kort af hendes spørgsmål, så havde hun ikke gætte hvilke race han er, "min mor var af nordfolke og min far er bjergelve, så er en blanding af de to" sagde han og træk lidt af håret om bag sit øre, så hun kun ser at han havde spidse ører, han havde halv lang hår, som skjulet hans ører, og han gik normal med løs hår, der var en lille chancer for at han sat det i en heste hale, han lo igen af det næste hun sagde og smiler svagt, "det gør du nok ikke, som menneske, men man ved aldrig" sagde han og tog en tår af sin øl, så havde han snart drukket hele sin øl, så var der bare whisky tilbage, så var det bare hvor meget hun vil hjælp med at drikke den.

Han smiler bare af det næste hun sagde, "det kommer vel lidt an på hvor god men er til at holde det skjulet og at lyve" sagde han og kiggede på hende, han synes ikke selv han havde haft problemer med det, overfor sine familie, han drak resten af sin øl og skubbe krus lidt ind på bordet, så var der whisky tilbage, han drak resten af whisky i sit glad og hælder derefter noget mere op i det, "skal du have noget mere" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun sagde ja, vil han hælder noget mere op, og hvis hun sagde nej, vil han bare stille flaske på bordet, han var jo ikke ud på at drikke hende fuldt medmindre hun selv vil det.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 27.05.2020 17:23
Fahira blev alligevel overrasket over at han var elver. Det havde hun ikke lige set kommer, så hun kunne ikke lade vær med at stirre på hans ører, da han viste dem frem. Hun rystede sig dog ud af det, hvorefter hun sendte ham et smil, "Det havde jeg ikke lige regnet med. Jeg er ikke vandt til at snakke med mange andre end mennesker." Måtte hun indrømme, og det var en sandhed. Hun havde ikke snakket med så mange andre racer end dem. "Sådan er det med os! Men måske bliver man engel når man dør? Det ved man jo aldrig." Lige nu var hun vild med tanken, men alligevel så var det nok ikke det, som hun ønskede. Hun ville nok bare gerne væk herfra, når det var tid. Ikke stå til, når hele familien forsvandt. 

"Jeg har lært det lidt efterhånden, men sommetider er min far mere snu end jeg er." Indrømmede hun og grinede svagt. Det havde ikke altid været nemt. Fahira kiggede på flasken, da han tilbød mere. "Ja, tak. Jeg vil gerne have mere." Bad hun om og sendte ham et smil. "Hvad så med kone? Er du gift?" Spurgte Fahira nysgerrigt. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 29.05.2020 21:30

"Bare rolig, du er ikke den første som ikke havde gætte sig til at jeg er halv elve, det er så set også kun mine ører som er tegn på at jeg er halv elve, og at jeg måske snakke det bedre ind et menneske" sagde han og smiler og derefter kiggede på hende, han lo kort af det næste hun sagde, nej det vidste men aldrig om men gjorte eller om det var et liv efter død, ikke så engel men som noget helt andet, "det er det og det ved men aldrig om du gør, eller om du bliver bidt af en vampyr" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af sin whisky, han var enlig begynde så småt at kun mærke alkohol i kroppen.

"man bliver aldrig for gammel til at lærer ny ting og så er det nogen gang med enes forælder" sagde han og kiggede på hende og smiler end han tog en tår mere af sin whisky, da hun sagde ja tak til mere whisky, hældet han også op i hende glas og hælder mere op i sit eje, efter han nu havde drukket noget af det, hendes næste spørgsmål var han glad for han ikke lige havde tage en tår af drikke, "nej har ikke kone, rejse nok for meget, til nogle kan holde ud at være sammen med mig" sagde han og smiler svagt, det var ikke fordi han ikke vil have en, men han rejse for meget og var helle ikke god til at være det sammen sted for længe af gang.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 05.06.2020 12:12
Fahira grinede let og rystede kort på hovedet, "Det var godt, jeg ville nødigt virke dum på nogen måde, selvom jeg stadig er ung og har meget at lærer." Indrømmede hun og kunne ikke lade vær med at lade endnu et grin undslippe de rosafarvet læber. En hårtot røg ned foran ansigtet og hun lod en hånd fjerne den hurtigt, før den begyndte at irritere hende. Hun rettede blikket op mod Faust og sendte ham et smil. 
"Hmm...ja, måske. Det er nok ikke så sjovt igen at leve forevig." Måtte hun ærligt indrømme og kunne ikke helt forstille sig, hvordan livet ville være som udødelig. Faust lignede en der nød det. "Er det ikke underligt at hvis du har været gode venner med et menneske, så er de helt sikker døde nu? Er det ike en smule trist?" Tanken om at miste sine venner og man bare forsatte med at leve virkede lidt underligt. Urealistisk for hende. 

"Ja, det er nok rigtigt. Måske bliver jeg bedre til at skjule det på et tidspunkt." Kommenterede un og takkede for han hældte mere op. Derefter tog hun en kort tår imens hun lyttede til hans ord omkring det med at have en kone. Fahira smilede, "Du skal da bare finde en, som elsker at rejse! Så kan hun jo tage med eller tage på hver jeres rejse og mødes på midten?" Forslog Fahira. Hun kunne godt mærke at alkoholen allerede havde slået igennem, men hun var endnu ikke så væk at hun sagde nogle underlige ting. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 05.06.2020 21:21

Han grinet sammen med hende, "det gør du heller ikke og det har du, som sagt bliver man aldrig for gammel til at lærer ny ting, det gør jeg heller ikke" sagde han og smiler tilbage til hende, han tog en tår mere af sit glas og læne sig derefter tilbage på stol, han rette sit blik tilbage på hende da hun begynde at snakke igen, han smiler kort af det hun sagde, "det kommer vel an på hvad du bruge dit liv på vil jeg mener" sagde han og kiggede på hende, ja det vil nok bliv kedelig at lever evig hvis man ikke for to sig noget og kun sad der hjem og passer sig selv, men hvis man tog ud og oplever noget og rejse ny stede hen, vil han ikke synes at det vil være kedelig at lever evig.

"Det ved jeg enlig ikke om det er, tænke ikke rigtig over det, det er en del af livet, kun jo gå hen og dø i morgen i en kamp, så bruge ikke rigtig tid på at tænke over det" sagde han og kiggede på hende, han havde så set ikke tænke over det før og kommer nok heller ikke til det, han smiler af det næste hun sagde, "det må man håber at du gør" sagde han og kiggede på hende og tog en tår mere af sit glas, "det er nemme ind gjort, og hvis jeg endelig gjorte det, skulle hun også rejse de sammen stede som mig og udover det liv jeg mest på vej, hjælp folk på den rigtig vej, jage, eller opspore andre folk" sagde han og kiggede på hende, og skulle mødes på midt virker også mærke eller det synes han at det gør.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 07.06.2020 22:05
Fahira sendte Faust et smil og kunne ikke lade vær med at få lidt røde kinder over at hun var en smule pinlig over det at hun ikke helt vidste så meget, som ham. Han var meget vis. "Det er underligt, at tænke, at du må vide så meget, men så igen så er der sikkert mange ting, som de stadig ved. Du må i hvert fald vide meget." Fahira lavede en tænkende grimasse imens hun overvejede, hvordan det ville være at vide alt. Det var måske ikke noget, som man ville ønske man kunne. Fahira kiggede mod Faust igen og sendte ham et smil, "Det kunne være fedt, at være skuespillerinde forevigt. Man møder jo mange mennesker med det." Gjorde hun klart og sendte ham et roligt smil, alt imens hun tog endnu en tår af whiskyen.

Fahira lagde sit hoved i den ene hånd imens hun drømmende tænkte kort over kærligheden. "I så fald, så ville det jo passe godt, hvis du fandt en, som kunne lide det. Jeg er sikker på det ville være fedt at kunne rejse sådan rundt. Det håber jeg at jeg kommer til en dag, men det bliver nok først om maaaange år." Kom det fra hende, måske skete det aldrig, men det håbede hun sådan det gjorde.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 08.06.2020 19:05

Han lytte til det hun sagde og ja det havde hun rart i at han gjorte, "jo ved en del men der er også meget som jeg ikke vide noget om" sagde han og kiggede på hende, fx vil han ikke kun klar/vide hvordan han skulle opfører sig til et fint selskabet, jo han var høflig anlagt men det var mere hvordan han skulle udtale på den rigtig måde og tiltale andre på, der vil være et problem for ham, han kom ud af sin tænke da hun begynde af snakke igen, han nikke kort til det, han vidste ikke rigtig om det var noget han skulle svar på eller ej, men han lod være, det lød mere som noget hun sagde til sig selv og ikke til ham, han tog selv en tår af sin whisky da hun gjorte det.

"Ja det må man sige at det vil, det kan også være når jeg bliver ældre at jeg slå mig ned et sted" sagde han og smiler rolig til hende, "og det kan jeg godt forstå at du vil, jeg nyder det selv meget, ellers havde jeg ikke gjorte det" sagde han og kiggede på hende og drak resten af sin whisky, hvorefter han hælder noget mere op til sig selv, han vil godt tilbyd hende noget mere, men hun er begynde at virker lidt fuld og hun skulle meget gerne kun finde hjem selv i hele sted, "det kan være at du er heldig at finde dig en mand, som tager dig med ud og rejser" sagde han og smiler rolig til hende end han tog en tår af sit glas. 
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 10.06.2020 19:23
Fahira tænkte sig kort om før hun svarede, "Jo, det tror jeg på, men du kan stadig nå at lærer det hele." Gjorde hun klart og grinede lavt. Hun lukkede kort øjnene, hvorefter hun rettede blikket mod ham igen efter at være væk for en stund. Hun vidste at hun ikke skulle have mere at drikke, ellers kom hun ikke hjem og det ville ikke være heldigt at ende et eller andet underligt sted. 

Fahira smilede, "Det kan jo være, men det er jo også rart bare at rejse rundt, måske slår du dig ned for den rigtige kvinde?" Fahira vidste kærlighed kunne ændre meget og hvis man faldt for en, så kunne man i hvert fald gøre hvad, som helst for dem. Det kunne være rart, hvis man havde en at slå sig ned med. Fahira takkede nej til mere whisky, det var nok bedst sådan og det det ville Faust nok også sætte pris på. "Jeg ved ikke... Jeg ender nok bare med en eller anden rigmand, som bare gerne vil have mig til at være husmor. Det er ikke nemt at finde en, som faktisk elsker mig for mig, pga. min evne. Det er forfærdeligt." Mumlede hun svagt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 10.06.2020 19:47

Han lo kort af det hun sagde, "det kan godt være at jeg kan det, men til den tid, er der sikkert kommer noget ny, som jeg ikke vil vide noget om" sagde han og kiggede på hende, men kun godt mærke på hende, at hun var påvirke af alkohol, hun var jo heller ikke vandt til at drikke, havde hun snakke om og plus var hun heller ikke den hele stor person så hun kun modstand alkohol bedre, ligesom han kun da han var en del højde end hende og var nok også mere udholde hende hun er.

"Det kun godt være at jeg vil gør det, det kan kun tid vis om jeg gør eller ikke gør" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig end han tog en tår af sin whisky, han havde gætte rigtig af hun sagde nej tak til mere whisky, hun skulle stadig kun finde vej hjem selv, han rette sit blik på hende da hun begynde af snakke, han nikke kort til det hun sagde, "måske, måske ikke, det ved man enlig ikke om du gør, det kan kun tid vis" sagde han og kiggede på hende, han kiggede kort rundt end han vende sit blik tilbage på hende, "kan du selv stadig finde hjem" spurgte han og kiggede på hende, hun virker okay påvirke af alkohol og han vil godt være sikker på at hun kom helt hjem.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 10.06.2020 19:56
Fahira sendte et smil til Faust og grinede, "Ja, det er sandt. Verden ændre sig hele tiden og jeg kan ikke engang følge med." Sagde hun højt og det var sandt. Der blev altid fundet nye metoder til, hvordan ting skulle gøres og Fahira kunne godt lide de nye ting, som blev opfundet. Det var spændende. 

Fahira grinede igen, for hun kunne ikke lade vær med det, måske var det bare alkoholen. Det var underligt, at hun ikke kunne holde det inde. "Det er altid rart at være sammen med en man elsker." Hun prøvede at forstille sig, hvordan det ville være og hun var sikker på at det ville være fantastisk, hvis hun mødte en, som kunne bringe hende lykke. "Jeg er heldigvis ung, så der går forhåbenligt noget tid endnu." Gjorde hun klart og lod en hånd fjerne en hårtop, som røg ned foran ansigtet på hende. Hans spørgsmål fik hende igen til at grine, "Hmm...det håber jeg." Lød det kort fra hende.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 10.06.2020 20:16

"Ja det må man sige, der er sket en del ting side jeg var barn" sagde han og kiggede på hende, så gammel var han så heller ikke, men alligevel var der sket en del i de år han havde levet, hun var fuld eller havde hun nok ikke sagt det høj, det var heldig at de fleste andre herinde i kro og var fulde og tog det ikke så tung af hun snakke høj engang imellem, han tog en tår mere af sin whisky og hælder derefter noget mere op i sit glas og stille derefter flaske på bordet.

Han havde næste lyst til af le let af det hun sagde, så hun havde giv hentydning til flere gang i aften, at fyre plejer af falde for hende, på grund af hendes evne, men han lod være og smiler bare rolig, "ja det er det" sagde han og kiggede på hende og tog en tår mere, han lytte til det næste hun sagde og smiler svag, "ja det må man håber, og at du når at oplever noget mere af vores verden" sagde han og kiggede på hende, hun lyd ikke sikker på at hun selv kun finde hjem, "skal jeg følger dig hjem, eller næste hjem" spurgte han og kiggede på hende og tog en tår mere af sin whisky.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 10.06.2020 23:11
Fahira nikkede blot til det han sagde. Ja, der måtte være sket en del på de år, hvor han havde levet, men det måtte man jo respektere. Verden ændrede sig hele tiden og hun kunne selv se, at hendes brødre var kommet med idéer til handelslivet, som hendes far aldrig ville komme op med. Det var bare sådan tiden var. 

"Jeg ville ønske jeg kunne lærer mere i denne verden, men min verden er bare så kedelig, så jeg tror aldrig jeg er så heldig at kende til andet end den." Fahira håbede inderst inde, at hun kunne lærer mere omkring verden udenfor, men hun var fanget i den formelle verden, hvor man altid skulle være en fin, ung dame, som aldrig gjorde noget forkert. Fahira skubbede glasset fra sig imens hun roligt kiggede på Faust, han sagde en masse ord, som hun ikke kunne finde rundt i, men det sidste fik hun fat på. "Nej, jeg finder det nok på en eller anden måde. Det bliver helt sikkert en sjovt tur!" Kom det roligt fra hende efter fulgt af et let grin.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.06.2020 21:47

Hun havde hvis ikke mere af sige til det emme, da hun bare nikke som svar til det og ikke sagde mere til det, han vidste så set heller ikke selv, hvad der skulle siges mere til den emme, så det var enlig fin nok af det slutte her emme, han tog en tår af sin whisky, det kun være at han skulle holde en pause efter det her glas, nu hvor det kun være at han skulle følger hende hjem, han vidste det ikke i nu men det går ikke at han selv er for fuld til at kun følger hende hjem.

"Mund ikke at du gør det, der kan sket meget i dit liv i nu, så gammel er du heller ikke" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han drak resten af sit glas med whisky og skubbe glas lidt ind på bordet, han måtte nok holde en pause fra drikkerig, han kun altid tag flaske med op på værelse, det var ikke fordi der var meget tilbage i flaske men nok til han vil beholde flaske, han havde jo betalt for den, han rette sit blik mod hende da hun begynde af snakke, "er du sikker på det, kan godt" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, det kom enlig lidt bag på ham, at hun selv vil finde vej hjem selv.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 09.07.2020 19:55
Fahira grinede let og rejste sig pludselig meget hurtigt op. Hun sendte ham et alvorligt blik. "Du har ret, jeg er ung. Det skal vi ikke glemme. Livet er nyt og spændende, i hvert fald hvis man ikke er fanget af sin tosset far!" Lød det en smule skuffet fra Fahira før hun skubbede stolen ud for at hun kunne komme ud fra bordret. 
"Jeg skal nok finde hjem ellers har jeg en god historie at fortælle." Grinede Fahira fjoget og rystede let på hovedet. "Jeg må gå nu. Når du vil kommer tilbage, så lov mig du tager mig med på tur herfra okay?" Fahira så alvorligt på ham og lod øjenbynene masse sig let sammen i panden.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.07.2020 20:27
Han så overrasker på hende da hun så rejse sig hurtigt op og gad ham et alvorligt blik, "det har du rart i" sagde han og kiggede på hende, han vidste hvad han skulle sige mere end det, når det kom pluslig at hun skulle gå men det var op til hende, han skulle ikke holde hende tilbage, der var ingen grund til at være som hendes far, han smiler svagt af det næste hun sagde og ja det vil hun havde, hvis hun ikke kun finde hjem herfra, "det har jeg lovet at jeg vil og har også planer om at holde det" sagde han og kiggede på hende, "vi ses og have det indtil da" sagde han og kiggede efter hende mens han smiler rolig, han tog noget mere af drikke og læner sig tilbage på stol.

Faust Thunder Mountain har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1