En mørkelver og en skovelver mødes...

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 20.05.2020 11:37
Aistaraina kiggede afventende og en smule dømmende på skovelveren, som hun ventede på at der blev taget en beslutning. Selvom hun så også begyndte at ville have mere op i aftalen. Information var dyrebar, selvom Aistaraina selv ikke brugte den til meget. Hun kunne dog hurtig komme i klemme, hvis visse ting blev givet så frit ud.
"Så du vil både have alt informationen vi opsnapper, og at vi betaler for alle ingredienserne til dine eksperimenter, uden at vide hvad vi får igen?" Det kunne hurtigt blive en dyr forretning for Aistaraina. Hun vidste trods ikke hvor god kvinden var, eller om hun blot bluffede sig igennem mødet, selvom Aistaraina selv mente hun var god til at læse andre folk.

"Mit navn er Aistaraina Kilar, og dit?" spurgte hun. Navne var ikke nødvendigvis en vigtighed i hendes branche, da der var mange der brugte de forkerte alligevel. Det vigtigste var nu også at man kunne udpege dem, hvis de forrådte en, og hvis der var noget Aistaraina hadede så var det når folk løb om hjørner med hende.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 21.05.2020 12:56
Hun måtte grine, over sortelverens tydelig misbilligelse på hvor meget Caerthynna ønskede af hende. Den var velplaceret, og et ganske oprigtigt smil gled hen over skoveleverens læber. 
Jeg vil da aldrig indgå et sammenarbejde uden mine forretningspartner vidste hvad de havde at gøre godt med.” Hun åbnede sin taske, og skulle til at tage flasker frem, som hun fik svar på hendes andet spørgsmål. Hendes navn. 
Aistaraina” mumlede hun stille, var ikke helt sikker på om hun havde fået udtalt navnet korrekt. Men som en elverkvinde, der selv havde et besværligt navn. Følte hun sig henholdvis ganske sikker, også grunden til at Caerthynna valgte at sige hendes rigtige navn. “Mit navn er Caerthynna Ilythyrra Vianola Ralowenys” hun hævede udfordrende brynene, som de mange svære navne rullede hen over hendes tunge. Men du må meget gerne kalde mig Viola eller Caer - hvad end der fungere bedst for dig!” 

Som hun snakkede, hæv hun fem flasker forskellige udseende eliksir frem. “Den røde, gør at du kan spy ild. Den plejede at være grøn væsken, men så kom jeg til at forveksle den, som der gør ens ånde giftig.. Det var ikke så smart” mumlede hun og pegede også på den grønne, da den havde præcis den effekt som hun lige havde nævnt. “Så har vi den der gør dig usynlig” en lysende blå med en smule glimtende i. “Helt almindelig healing væske, som du drikker og healer sår som hvis man er blevet skåret eller stukket lidt i. Den kan ikke tage de helt alvorlige skader. Dem - giver jeg ikke bare sådan ud.” Selvom hun havde kunne producerer dem, var de ganske dyre i ingredienser. “Og sidst men ikke mindst, en sove eliksir” hun lænede sig tilbage igen og gav mørkelveren et smil. “Disse er dine, ganske gratis, så kan du jo se om det er det værd, at indgå et sammenarbejde med mig, under mine krav.” 

- you never know, what you’re going to get - 
Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 21.05.2020 15:28
Aistaraina nikkede da kvinden udtalte navnet. Ganske rigtigt, hvis ikke så groft som det mørkelviske sprog ellers var, men det var små ting. Det var trods alt bedre end menneskene der prøvede at udtale det. Der havde hun allerede givet op på det. Kaptajn eller Kilar var nemmere i det tilfælde.
Da Caerthynna endelig fortalte navnet, rynkede Aistaraina lidt på brynene. Viola var et meget nuttet navn, og derfor var Aistaraina også hurtig til at tage det andet kælenavn i brug. "Caer," sagde hun. Det var nemt og kortere end Caerthynna.

Hun kiggede dog interesseret på flaskerne, da Caerthynna begyndte at hive dem op og forklare hvad de hver især gjorde. Dyrebare ting nogle af dem. Alt der gav en lidt ekstra gik i høj kurs, især for de lyssky folk. Healing og at blive usynlig... Aistaraina kunne nærmest tjene en formue på det.
"Din generøsitet kender da ingen grænser," sagde Aistaraina, og tog en af flaskerne op for at kigge på flaskerne, som om at det skulle hjælpe på at bedømme hvor gode de var. Mon ikke der var nogen der kunne bedømme det enten på skibet eller i Fristavn. "Jeg kunne dog godt komme i problemer hvis jeg frit gav.. informationer ud." Ikke at hun ikke stadig var interesseret, men det gjorde tingene lidt sværere. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 21.05.2020 16:12
Eliksiren hun havde drukket, begyndte at have en ganske tydelig effekt på Caerthynna. Som hun kastede sig rundt i stolen, lagde benene hen over det ene armlæn, og strakte sin ryg hen over den anden. Hun trak dovent på sine skuldre, inden hendes nu helt gule øjne betragtede den smukke kvinde der sad på den anden side, og tog hendes eliksirer ind. “Jeg er kendt for at være en meget generøs kvindehun lagde sig en smule bedre til rette i stolen. Vippede lidt med fødderne, som hænderne begravede sig i hendes eget hår. “Hvis man behandler mig ordenligt, så passer jeg også meget godt på mine venner” hvordan kvinden tolkede hendes ord, var helt op til hende. End ikke Caerthynna vidste helt, hvad der kunne gemme sig bag de ord. Men hun havde stadig ment dem. 

Igen trak hun på skuldrene, som hun lagde hoved på skrå og betragtede hende. “Hvilke informationer du deler med mig, er helt op til dig. Som jeg sagde, det kan også være helt små. Som en mand har fået en frø som kæledyr. Så du kan også frit vælge slet ikke at dele noget med mig. Men - jeg ville stadig være interesseret. Du kommer jo trods alt vidt omkring - med sådan et fint skib” hun slog armene ud, og et større smil bredte sig hen over hendes læber. Ja, denne eliksir var bestemt bedre end de andre hun havde levet hidtil!

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 21.05.2020 19:57
Det var godt at Caerthynna fandt sig til rette, der var trods alt ingen grund til at hun skulle føle at Aistaraina havde tænkt sig at være ond overfor hende. Der var mere grund til at holde skovelveren i live end at dø. Udover at der nok var nogle af hendes besætningsmedlemmer, der ville brokke sig lidt over at hun havde taget skovelverens side.
Det føltes dog altid mere som en trussel når nogen snakkede om venner, men Aistaraina var ikke en der blev bange for en lille trussel. "Det må jeg da håbe, ellers kunne jeg vel komme i problemer." Ikke at Caerthynna så ud af meget, men man kunne aldrig vide det.

Det virkede lidt til at Caerthynna dog havde skiftet lidt personlig, måske det var eliksiren der gjorde det? Aistaraina selv var ikke helt sikker. "Hvis det kun er den slags informationer, så er jeg sikker på at vi kan finde ud af noget... hvis dine eliksirer selvfølgelig er så meget værd som jeg håber," sagde hun, med et smil strukket ud på de fine læber. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 23.05.2020 13:19
I en hurtigt vending drejede den slanke skovelver rundt på stolen, og satte sig igen lodret og betragtede kvinden der sad over for sig. 
Som hun havde tænkt det, slog det også Caerthynna selv. Hun fugtede læberne, lagde hoved på skrå. Hendes skarpe albuer lagde sig på lårene som hun lænede sig fremad mod kvinden. “Men, din besætning har ikke noget imod at du indgår en aftale med - en som mig” brynene der gled op, indikerede mere at hun morede sig over situationen. Frem for at synes det var problematisk, at hun måske ikke var det mest velsete blandt denne race. 
For jeg kunne trods alt, gøre det nemmere for dig - hvis du ønsker” et fjoget, næsten barnligt smil gled hen over læberne, som hun læende sig tilbage i stolen. Afventende, om hun kunne gøre Aistaraina interesseret i, hvad hun mente med den sætning. Fingrene trommede imod hendes lår, klar til at forvandle sig - skulle der blive givet udtryk for at hun skulle vise, hvad hun mente. 

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 23.05.2020 14:44
Aistaraina rullede lidt med øjnene, ikke af Caerthynna, men mere af noget så bizart som at hun skulle tage sig af nogle fornærmede mørkelvere. De kunne blive fornærmet over det meste, men de accepterede normalvis også hendes beslutning, så lang tid at de ikke satte fod på skibet i en længere periode. Så begyndte de diskrete ting som gift at blive fundet frem. Det var en anelse uheldigt når folk blev inviteret ombord for et måltid, og kokken så smed gift i. Aistaraina fik højst lidt urolig mave, hvis det var ekstra stærkt, men hun havde næppe meget at sige om det. Mørkelvere som pirater var næsten så frie som deres folk kunne være. Det betød at de begyndte at tage nogle friheder.

"Det burde ikke være et problem, selvom du pirre min nysgerrighed," sagde hun interesseret og gjorde sine øjne smallere som hun kiggede på Caerthynna. Kvinden havde selvfølgelig ændret øjenfarve, men at forvandle sig decideret til en mørkelver, var ikke noget der faldt Aistaraina ind. Hvorfor skulle der dog være en grund for at forvandle sig til en af de mest forhadte racer i landet. Hvilket den primært var pga. skovelverne.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 23.05.2020 21:36
Pirret hendes nysgerrighed? 
Det var det eneste Caerthynna havde behov for at få at vide, som et lusket smil spredte sig hen over skovelverens læber. Meget kunne man sige omkring den spinkle elver, at hendes immunforsvar ikke var det bedste. At hun var svagelig og derved ikke kunne stå imod meget. Men hendes magiske evner, dem havde hun helt og aldeles styr på. Trodse hendes meget unge alder som elver. 
Hun tog en dyb indånding, lukkede øjnene - selvom dette ikke var nødvendigt. Og lod magien skylle hen over hendes krop. Først startede det i finger- og tåspidserne. Mærkede hvordan magien boblede igennem hendes krop, hudfarven ville først ændre farve. Hun forestillede sig en flot mørke lilla, der måske havde en grå undertone. En stærk kæbe, meget mørke læber der næsten grænsede til blodrøde. Hvidt hår bølgede ned over hendes skulder, hvor nogle fine hvide tatoveringer snoede sig rundt omkring på hendes kind ben. Og ned af halsen. 
Øjnene åbnede sig, og en lysende blå farve kiggede imod mørkelveren hun sad over for. Et lille smil spillede på hendes læber “Nu kan vi også sige, jeg har givet dig mere end rigeligt - for det er ikke ofte jeg sådan giver gratis ud at jeg kan ændre mig således.” Sagde hun, og selvom hun elskede at vise sig selv frem - og hvad hendes magiske evner kunne. Så var det stadig problematisk hvis for mange vidste det, så den tillid hun lagde nu i hendes hænder. Var en investering på, at de nu ville være afhængig af at den anden ikke frit gik rundt og delte hvad den anden havde fortalt. 

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 25.05.2020 11:35
Aistaraina kiggede på Caerthynna, som hun begyndte at ændre form. Elveren hun sad overfor var simpelthen en formskifter. En uhyre brugbar evne, hvis Aistaraina selv skulle sige det, selvom hun ikke gjorde sig meget i at udspionere og snige sig om bord på andre skibe. Hun kendte dog folk der ville dø for at have en evne så praktisk.
Det var dog ikke at nævne, at Caerthynna havde forvandlet sig til en ualmindelig smuk mørkelver, dog stadig med deres typiske kendetegn. Hun ville da være til at misunde for op til flere besætningsmedlemmer.

Aistaraina fugtede sine læber. ”Der må jeg give mig,” sagde hun og rystede lidt på hovedet, så de enkelte hvide hårstrå fløj lidt om hendes ansigt. ”Hvis det her er formen du tager når vi laver forretninger, så vil min besætning i hvert fald ikke have nogle problemer.” Det gjorde det praktisk, og Aistaraina behøvede ikke at belære sin besætning. Selvom hun ikke var nær så racistisk som sine artsfæller, så var skovelvere trods alt stadig nogle af de værste skabninger sat på denne jord, og det var den generelle holdning på skibet, selvom Aistaraina så deres fordele også. Som denne her, som kunne lave eliksirer, formegentlig fordi hun kendte til plantelivet i skovene.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 27.05.2020 22:04
Det var et stolt, ja næsten grænsende til hoverende grimasse, der gled hen over Caerthynna - som hun så overraskelsen, men også beundringen - som hun havde skiftet formen til den hun var i nu. 
Hun lod fingre glide hen over hendes bløde læber, og trak lidt på skuldrene. 
Hvis det er det du ønsker, så gør jeg mig gerne den ulejlighed - heldigvis kan jeg ganske godt lide at ... klæde mig selv ud.” Hun trak på smilebåndet, nogen gange kunne hun overraske sig selv - altså den måde hun kunne opføre sig på. Fra det ene til det andet øjeblik, kunne hun ændre mange af hendes karakteristiske træk. Måske det havde noget at gøre med, hvordan hun hele tiden tvang sig selv - til ikke længere at have hendes tvangstanker - ikke at lade sig overkomme af lysten til at pille ved det samme sted tyve gange. Eller lukke døren i og åbne den igen fem gange. Alle de der måske finurlige ting, som nogen måske ville synes var sødt. Men for hende, mange gange kunne være utrolig hæmmende i den måde hun omgik andre. 
Så måske, måske havde hun efterhånden udviklede personligheder til hver skikkelse hun antog sig selv. For på den måde, kunne hun være præcis den person - som hun ønskede at være.
Jeg kan selvfølgelig være en mand - hvad end du skulle fortrække.” Sagde hun, og lænede sig fremover. Ganske nysgerrigt begyndte hun at pille ved en genstand der står på kaptajnens skrivebord. 

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 30.05.2020 14:29
Aistaraina nikkede. Hun ville i den grad foretrække at Caerthynna var i en mørkelver skikkelse. Det gjorde det nemmere for hende og hendes besætning, og hvis hun selv ikke havde problemer med det, så gav det mening. Alligevel kunne den rigtige mørkelver ikke lade vær med at overveje hvad Caerthynna egentlig måtte lave med de evner. Eliksirbrygning og formskiftning. To meget forskellige evner med hver deres felt, og så havde hun åbenbart også noget med informationer. Det gjorde Aistaraina nysgerrig, men hun holdt sig selv tilbage.

”En mand? Ingen grund for det, de plejer at være lidt små uduelige,” sagde hun hurtigt og afvisende overfor den idé. Det var ikke alle mørkelvere der arbejdede i et matriarkat, men alligevel hvad Aistaraina klart den følelse. Hun så ikke nødvendigvis ned på alle mænd, men de skulle ofte gøre lidt mere for at hun overhoved gad dem på et mere personligt niveau. Heldgivis værdsatte hun mændene på sit skib.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 31.05.2020 12:48
Caer måtte slå en latter op, som kvinden konstaterede at mænd var små uduelige. Hun havde vel ret, men var det så ikke en forskel - at det var en kvinde gemt bag den mandelige skikkelse? 
Nuvel, hvad end kaptajnen fortrak. 
Du har en aftale.” Hun rejste sig op, og lod sine hænder glide hen over hoved. Hørte hvordan flere af hendes led næsten knagede, ind til at de gav efter og begge skuldre lavede et ordenligt knæk. Næsten saglig blev Caerthynna i hendes ansigtsgrimasse - da hun følte hvordan at musklerne slappede en smule mere af. 
En dyb indånding, mens hun betragtede sin hånd. Det var typisk at man gav hånd? Derefter gled blikket hen over den anden kvinde - hun virkede ren nok. Så en hånd blev rakt frem, for at give håndslag på deres nu mundtlige aftale. Ikke at hun vidste hvordan man gjorde dette, normalt lavede hun ikke store ordre til salg af hendes vare. Hun plejede bare at have de skøre beboer i Fristavn, som kom forbi de enden var syge - eller skulle havde et fiks.

Lad mig høre, hvordan du synes om eliksirerne - jeg er nede i byen hver onsdag, så jeg er ganske nem at få fat på” en af de gode ting, ved at være vane dyr. Caerthynna var nød til at være i byen, hver onsdag - så snart at solen stod op, lukkede hun døren til hendes hytte lidt uden for byen og traskede den kendte vej ind. Hvorfor? Ja, der var ikke noget logisk ved det - men det skulle hun.

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 01.06.2020 13:07
Det var også bare det at skulle se på dem. Aistaraina hjerne havde i forvejen en tendens til at forbinde dem med noget udueligt, og langt det meste af tiden foretrak hun de mere bløde former for kvinder, til trods for at 'blød' ikke ligefrem var et ord man kunne bruge om mørkelvere generelt.
Et tilfredst smil gled over Aistarainas læber som Caerthynna bekræftede at det var en aftale, og Aistaraina selv kunne næsten ikke vente til at se hvordan deres samarbejde ville bære frugt. Derfor tog hun også hånden, uden at tænke over det. Hendes hånd var lidt ru, men også langt renere end hendes besætningsmedlemmer. Hun foretrak at holde sig velplejet og ren.

”Onsdag? Godt at vide,” sagde Aistaraina med et nik. Det gjorde det nemt at få fat i hende, især fordi Aistaraina næppe var et vane dyr. Havene tog hende rundt omkring i verdenen, og man vidste aldrig rigtig hvor man havde hende. En god ting når Flåden bestemte sig for at prøve at nedjagte mørkelvere, knap så godt når man ønskede at lave en handel med hende. ”Hvis du laver en liste over ingredienser der kunne være interessante for dig, så kan det være at jeg har dem med til dig næste gang jeg kommer forbi, hvis eliksirerne selvfølgelig er gode nok.” At Caerthynna så måtte leve i lidt uvidenhed, det måtte jo så bare være det. Ellers måtte Aistaraina jo sende et brev afsted til hende om det.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 02.06.2020 17:14
Hun klemte ikke hånden mere end højst nødvendigt, for selvom hun kunne se - og mærke på kvinde foran hende. At det var en, som gjorde noget ud af sig selv. 
Derfor, betød det stadig ikke at Caerthynna brød sig om at holde nogen i hånden. Der skulle altid noget ekstraordinært til, at hun brød de personlige atmosfære - nogen dage var bedre end andre. Og da hun allerede havde været godt gal i skralden, kunne hun mærke hvor træt hun pludselig var. 
Caer nikkede hurtigt, det gav mening - det eneste gode ved at være Elver, det med at have fast aftaler - og skulle vente på at få svar på noget. Der måtte gerne gå længere tid, end for et menneske normalt. Så hvad var en uge, en måned - ja måske et år. Før at Kaptajnen ville vende tilbage, og sige til hende - at hun gerne ville indgå aftale. Det var lige vidt for hende, men stadig spændende. 

En liste! Ja, hun havde nær glemt det i hendes tanke mylder. “Øh.” Mumlede hun forsigtigt, og begyndte at rode rundt i tasken igen. Før hun hæv en liste frem og rakte den til Aistaraina “her, det var de ingredienser jeg havde håbet dit medlem af skibet ville være kommet til mig - så dem er jeg selvfølgelig meget interesseret i stadig at få fat i.

Da listen var givet videre, stod hun lidt og svajede frem og tilbage på hendes fødder. “Nå.. men så er der vel ikke så meget for mig her vel?” Sagde hun med et afventende grimasse. 

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 05.06.2020 11:49
Aistaraina rejste sig op, nu når det så ud som om at deres møde kom til en ende, og hun ventede tålmodigt til at Caerthynna havde fundet sin liste op. Det var svært at vide hvad der var vigtigt, hvis man ikke havde den.
Hun tog imod den og hendes øjne skimmede henover listen. Nogle af tingene vidste hun ikke hvad var, men det var jo derfor man havde en besætning, så kunne de hjælpe en, især med hvor det var nemmest at finde. ”Det virker overskueligt,” sagde Aistaraina nikkende. Om de kunne finde det alt sammen var en ting, men det var ikke som om at Aistaraina havde planer om at prøve at tilbyde hende krydderurter i stedet for. Hun håbede på at det her samarbejde kunne bære lidt frugt.

”Nej, det er der vel ikke,” indrømmede mørkelveren. Selskabet havde været behageligt, men det var også alt. Der var næppe nogen grund til at de to kvinder skulle forsætte med at snakke privat, i hvert fald ikke i dag. ”Skal jeg følge dig ud?” spurgte hun, som hun gik omkring bordet, om ikke andet ville hun følge hende ud af kahytten, da hun ikke forventede at Caerthynna ville forsøge noget ude på dækket. Der sad trods alt stadig mørkelvere og holdt øje med skibet.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 07.06.2020 21:24
Det ville da være dejligt” sagde Caer hurtigt, og gav hende et stort smil. Det havde været et ganske rart møde, især taget i betrækning af hvor vred hun havde været - inden at denne redningskvinde havde fundet sig vej ind, og afbrudt skænderiet inden det var endt galt. Ikke at Caerthynna havde haft muskelmassen til at gøre særlig meget - men lidt snilde og kamp træning havde hun trods alt haft! Så den unge mørkelver, kunne sagtens være endt i kajens kolde vand - var der ikke kommet en smuk kvinde til undsætning.

Som de skulle til at gå ud, udbrød hun dog en smule overrasket. Hendes forklædning! Hun lukkede øjnene, og den samme skikkelse som der var gået ind - stod nu igen foran Aistaraina. Det blålige hår der hang tungt ned over skuldrene. Den blege næsten gennemsigtige hud, og nogle havblå øjne - der komplimenterede det blå hår ganske fint. 
Sådan - så var alt ved det ‘gamle’ igen. “Så er jeg klar” erklærede hun, som hun fulgte efter kaptajnen ud af kahytten og hen på dækket - eller så langt kvinden nu ville lede hende - før de gjorde deres afsked. 

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 08.06.2020 15:50
Aistaraina havde i hvert fald ikke noget imod en opfodring for en ligeledes køn elverkvinde, selvom det ikke var til at vide hvordan Caerthynna rigtig så ud. Det generede egentlig ikke Aistaraina. Det var svært at finde naturlig skønhed og hvis man havde muligheden for at tilegne den sig på andre måder, hvad var der så så galt i det?

Hun lod Caerthynna ændre sit udseende tilbage, før hun begyndte at lede hende ud af kahytten, og hele vejen ud på dækket og frem til gangbroen. De stod til synlig skue for dem der gik på kajen, og de mørkelvere der stadig sad og spillede kort.
”Det har været en fornøjelse Caer, jeg håber ikke at vores veje skilles for længe,” sagde hun og bukkede hovedet lidt i en hilsen. Den anden kvinde var charmerende og interessant. Dem ville Aistaraina gerne møde flere af.
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 10.06.2020 13:26
I stilhed fulgte hun den anden kvinde ud på dækket igen, hendes blik tog dog skibet mere ind denne gang - end hun havde gjort den første. Huskede detaljerne, og væsnerne der var på skibet. Hvordan de så ud, hvor mange der var - eller hvor mange hun nåede at se. 
Blikkende der blev sendt hende samme vejr, vidste hende tydeligt - at deres kaptajn måtte have et andet synspunkt, på skovelveren - det var bestemt ikke venligsindet øjne som hun mødte. Hvilet blot fik et smil til at vokse på hendes læber. Dette skulle bestemt blive interessant, der var ingen tvivl om dette. 
Fornøjelsen var helt på min side! Tak fordi du reddet mig fra, at få en meget dårlig dag.” Caerthynna gav hende et stort smil, inden hun selv nikkede hoved i en hilsen.

Derefter gav hun hende et blik med øjet, inden hun vente rundt og gik ned af landgangen. Dette møde havde givet hende et skud af kreativitet - nu skulle det udnyttes, til at finde på yderligere eliksirer der kunne sælges på market. 
Derfor forsvandt den besynderlige elverkvinde, også hurtigt i mængden - efter hun havde taget afsked med Kaptajnen Aistaraina - en kvinde, hun havde på fornemmelsen var en, hun ville have et længerevarende beskendtskab med. 

Caerthynna har forladt tråden.

Aistaraina

Aistaraina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 479 år

Højde / 182 cm

Helli 10.06.2020 15:28
Aistaraina ignorerede sine besætningsmedlemmer. Hun vidste at hvis der var et problem, så ville de komme til hende, og brokke sig, og så skulle hun nok tage den med dem, men mest af alt så var de nok bare utilfredse fordi det var en skovelver. Når idioten kom tilbage igen, så ville der nok også komme lidt mere utilfredshed, hvis han vovede at snakke om episoden, men i sidste ende vidste Aistaraina at hun havde sin ryg fri. Hun gjorde hvad hun skulle for at de kunne overleve i frihed og med krystaller i lommen.

”Det var så lidt, jeg er bare glad for at min aften ikke blev helt så kedelig, som først forventet,” sagde hun smilende. Langt fra i hvert fald, og nu havde hun en anden indkomst kilde at tage for sig af.
Hun blev stående og kiggede på Caerthynna forlade skibet, ned af landgangen og ned på kajen. Det var først da hun var sikker på at Caerthynna var blevet et med menneskemængden igen, at hun vendte sig om og gik ind til sin kahyt endnu engang. Rommen blev taget op, og så smed hun benene op på disken og tog sig en drink. Det skulle nok blive et godt partnerskab, hvis Caerthynnas evner var som hun håbede.

Aistaraina har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0