Lumine sukkede næsten lettet da han fik snerret et ord som 'fint' ud, og en af de andre dæmoner løb afsted med listen over ting hun ville have med sig. Så langt så godt.... ville han nemlig beholde dem, kunne Lumine ikke tvinge ham til at give afkald på dem. Men hun vidste at det var smertefuldt. Alt virkede ufatteligt smertefuldt lige nu...
Kortvarigt stivnede Lumine ved hans ord; hendes ansigt fortrukket i en grimasse af forbløffelse over at han kunne sige sådan noget, og vrede over at hun ikke kunne holde sig selv i skindet med sine egne ansigtsudtryk. Hænderne blev strammet; et lille sekund lignede Lumine en der var på grænsen til endelig at lade sig eksplodere og være ligeglad med den konsekvens der ville skylle ind over hendes krop som følge. Men så var det som om at hun sank en anelse sammen igen. Næsten opgivende.
Dæmonen var tavs, og gik langsomt tilbage imod hans alt for velkendte skikkelse; forsigtige skridt omkring sig. Hans frustrationer med ærmet var et tydeligt signal af afmagt for Lumine, og hun vidste at han - ligesom hende selv, ikke vidste hvordan han skulle finde hoved og hale i hvad de var til hinanden. Og hvad de skulle blive til hinanden igen. Dog kunne hun aldrig give slip på ham - hun nægtede at se ham holde sine arme omkring nogle anden end hende, hvilket var mindst ligeså uretfærdig en behandling som alle de andre ting hun havde gjort imod ham med tiden.
Hun vidste at han aldrig ville skade hende, og med den viden, greb Lumine's bløde hænder forsigtigt fast i hans ærme, for at færdiggøre arbejdet. Hun kendte ham, hans tøj og hans krop bedre end nogen andens. "Jeg.... jeg levede aldrig et forfærdeligt liv med dig, Orpheus..." kom det fra hendes svage stemme, der sitrede af sorg. Han måtte aldrig sætte sig selv derned. Hun lod sig føre af arbejdet med at få ham til at se mere præsentabel ud - ligeså skarp som han plejede at være, og derfra kom ordende også mere... ærligt. "Du gav mig hele verdenen...." mumlede hun, og låste med et lille klik en knap som havde forvildet sig åben. Hænderne gled over hans krøllede skjorte og vest - følte kortvarigt hvordan hjertet bankede under hans tøj og hans hud, men slap ham så for at trække sig tilbage. Men jeg ville slet ikke have hele verdenen. Lumine's røde øjne studerede ham med et gabende sår af savn i hjertet, men hun ville ikke lade sig falde hen til hans sikre arme.
Hænderne forsvandt i en af kjolens folder, og med et suk hev Lumine halskæden med ringen frem, og holdt den ømt i sin hånd.