Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 06.04.2020 22:06
Så var det nok! Enzel skulle ikke stå og beskylde ham for ting, som han kun havde gjort, fordi han havde fået besked på det! Det kunne godt være, at han havde været sammen med Phillippe flere gange, men det kunne Enzel jo umuligt vide! Vredt vendte Nicola sig om, lige i tide til at se Enzel smadre flasken mod bordet. Det her var pludselig blevet noget mere farligt, end Nicola nogenlunde havde tænkt sig, at det skulle være.
"Du bad mig jo om at være sammen med ham, ellers ville jeg aldrig have gjort det" Nu lettere nervøs holdt han hænderne afværgende op, hvordan var det her pludselig gået så voldsomt ned ad bakke! 

Enzel udfald kom bag på Nicola, så han nåede ikke at reagere, før han pludselig landede på gulvet med et smertefuldt støn.
"Jeg elsker også dig, Enzel! Jeg har sagt det gang, og gang igen! Hvorfor skulle jeg ellers finde mig i den smerte og de mærker som du giver mig, når vi er sammen!" Nu var nok ikke det bedste tidspunkt at bringe det på bane, men hvad i alverden kunne Nicola ellers sige, som kunne være med til at overbevise Enzel? Han var slet ikke i tvivl om, at Enzel sagtens kunne finde på at stikke ham, hvis han ikke på en eller anden måde fik overtalt ham til at lade være.
Det var i hvert fald Nicolas plan, at han ville gøre alt for at få Enzel til at falde ned, men hans ord ramte et rigtigt ømt punkt. Han ville jo ikke engang havde fortalt Enzel om sin barn! Så hvor vovede han at bringe det frem nu!
"Så er det godt, Enzel! Smid den flaske!" Han havde aldrig troet, at det ville være nødvendigt at bruge evnen på Enzel, men hvis der var et rigtigt tidspunkt, så måtte det være nu. Desværre var evnen jo afhængig af, at Enzel et eller andet sted ønskede at smide flasken, så Nicola måtte bare stole på, at Enzel faktisk stadig elskede ham.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel havde personligt inspiceret begge kunder, der på daværende tidspunkt havde kendskab til sexlegetøjets eksisteren, dengang Nicola havde fortalt ham om hvad der var sket og hvordan han var blevet snydt til at have sex med kunden kvit og frit. Hans bud var at Phillippe var den eneste, der kunne finde på at udnytte Nicola til at give ham sex. Men han var langt fra sikker i sin sag. Og endnu ikke havde han spurgt Nicola hvem den skyldige var, så han kunne umuligt kende til de andre gange Nicola havde været i seng med Nicola... Nu hvor han kiggede på nye øjne, kunne han ikke helt vide om han faktisk talte sandt eller ej. Hvem var han overhoved!?

”Hold din kæft...” Hvæsede han lavt, mens han med langsomme skridt nærmede sig ham, og smed ikke flasken ad vejen. Enzel havde netop ønsket ham død her og nu, men pludselig kunne han umuligt myrde ham… I stedet ville han bare… skade ham lidt, indtil hans rigtige straf var klar til ham. Han kunne på ingen måder opdage hvilken chakra der gik igennem ham og flyttede rundt på hans tanker og følelser. Det foregik helt uden spor. Hans kølige blik landede på Nicolas nervøse ansigtsudtryk, og vurderede at han slet ikke var bange nok, i forhold til hvad han egentlig kunne finde på.

Elsker mig... Det er sjovt hvordan kærlighed og had minder utroligt meget om hinanden, ikke? Man bliver fuldstændig syg i hovedet, bare ved tanken om hinanden… Da jeg elskede dig… og det gør jeg ikke mere, Nicola. Men da jeg elskede dig, led jeg hver dag i hvert minut hvor jeg ikke vidste hvor du var eller hvad du lavede.” Enzel svang konverserende med flasken og pegede truende på Nicola hver gange han refererede til ham. I øjeblikkets svaghed, kørte han den frie hånd igennem sit hoved og tørrede sine øjne. ”Nu… Nu ønsker jeg bare du skal lide, for det du har gjort ved mig!” 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 06.04.2020 23:30
Mange gange havde Nicilas evne reddet ham ud af en noget langhåret situation. Heldigvis havde langt de fleste slet ikke lyst til at straffe en uskyldigt udseende dreng. Havde Nicola ikke haft sin evne, ville han slet ikke have overlevet alene. Men efter selvsamme evne havde givet ham så mange problemer hos Sobek, havde han kun vovet at bruge den på folk, som han vidste, den ville virke på. Det havde været noget af et sats at bruge den på Enzel, og desværre fejlede evnen ham endnu en gang virkede det til. Var det mon nu, Nicola skulle dø? Enzel lignede i hvert fald godt nok en, som var klar til at begå et mord.

Skræmt kravlede Nicola baglæns for at komme væk fra Enzel, imdtil han til sidst ikke kunne komme længere væk.
"Du har ret, Enzel. Jeg var syg af jalousi, fordi jeg fandt ud af, at du havde været sammen med en anden. Men vi er gift, eller i hvert fald så godt som! Der er op og nedture i et ægteskab! Det er en del af at bygge et liv sammen!" Hans blik var stift rettet mod flasken, som han frygtede hvert øjeblik kunne blive stukket i hjertet eller halsen på ham. Det var jo som om at Enzel fuldkommen havde mistet forstanden! Han havde værer så kølig og velovervejet i al den tid Nicola havde kendt ham, skulle er virkelig ikke mere til at slå ham helt ud af kurs?
"Jeg beder dig Enzel, der må da være noget jeg kan gøre for at bevise, at jeg stadig holder af dig!"
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicola burde kunne se hvordan hans ordvalg op og nedture generede ham. Enzels kønne ansigt fortrak sig i en væmmelig grimasse, i form af rynken på næsen og tics ved det ene øje. Der var ingen tvivl om at Enzel ikke mente at ordet nedtur var nok til at beskrive det helvede han netop havde gennemlivet. IGEN. De flashbacks han fik hver nat, hvis ikke han dulmede det med rødvin og stoffer. 

Men Nicolas snakken hjalp ham tilsyneladende. Enzel holdt op med at nærme, sig. Han vippede lidt svejende til side, roterede nænsomt og overvejende flaskehalsen i sin hånd, overvejende om sit næste træk. Han lyttede intenst til hvad Nicola sagde til ham, for at vurde sandheden bag hvert et ord.

”Ægteskab?” Spurgte han lavt. Han var tynget af skuffelse over ham. ”Mener du da vi blandede blod?” Enzel kiggede ned på Nicolas krop, der nu var trængt op mod væggen. Han kunne ikke længere flygte længere tilbage fra Enzel. Det kunne egentlig friste ham til at angribe. Men han lod faktisk være. Måske… Nej. Han måtte tage sig sammen. Nicola havde løjet over for ham hele tiden. Lige nu sagde han bare hvad som helst til ham, fordi han blev truet med en smadret flaske. Det spinkle håb Enzel havde om at Nicola skulle tale sandt… og at han blot var SÅ naiv og tomhjernet… at han havde valgt at gå imod ham og håne ham.

”Jeg ved ikke om du kan bevise noget for mig. Alting giver bedre mening for mig nu, hvor jeg ved hvem du er. Så skal vi ikke spare os selv for alle løgnene…? Bliv hvor du er og hold hænderne hvor jeg kan se dem.” Beordrede han i en hård tone og sukkede derefter opgivende. Han kunne vist ikke myrde ham alligevel. Ikke lige nu i hvert fald… Og han kunne heller ikke skade ham med en ødelagt flaske. Nej, hans straf blev nødt til at være passende. Han beholdt sit våben tæt til sig, og gik hen til sengen, hvor han satte sig med udkig til Nicola. Han samlede hvert et klædestykke til sig op, som lå hulter til bulter, men inde for en armstræknings rækkevidde, og gloede ondt på Nicola, mens han begyndte at klæde sig selv på. Halen viklede han stramt sammen i en tæt forbinding til sit ene ben. Stramt nok at det så temmelig ubehageligt ud. Men Enzel levede med det. ”Du havde aldrig behøvet at lyve for mig… Du gjorde det bare for at udnytte mig til fordele.” Mumlede han surt og mest af alt til sig selv. Det tog tid for ham at blive klædt på, og til sidst bandt han sin turban.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 11.04.2020 14:52
Hvis bare Nicola kunne få overbevist Enzel om at ligge flasken, ville han kunne stikke af. Der var ikke engang nogen ting, som han behøvede at have med, så det ville være så nemt bare at forsvinde. Men lige nu var han ret sikker på, at han ville blive stukket ned, hvis han så meget som overvejede at bevæge en muskel.
"Ja. Du sagde det selv, vi kan ikke blive rigtig gift, så vi måtte gøre det på vores egen måde" Han kunne huske alt, hvad der var sket og sagt den dag, for det var den dag, hvor det for alvor var gået op for ham, at han var fanget.

Nicolas hænder rystede ganske svagt, selvom han gjorde sit bedste for at skjule frygten.
"Jeg ville ønske, at der var noget, som jeg kunne sige eller gøre, som kunne få dig til at tro mig" Hvis nu Nicola kunne gøre noget for at formilde Enzel lidt, ville han måske, bare måske, finde på en blidere straf. For en straf ville der komme, det var Nicola ikke spor i tvivl om. Selv hvis han fik overbevist Enzel om, at deres forhold ikke var en løgn, var Enzel ingen tilgivende mand. I det mindste kunne han da trøste sig med, at straffen umuligt kunne blive værre end noget, han tidligere havde oplevet. Og dog. Hans blik faldt på glasken, som Enzel stadig holdt alt for tæt på sig, den kunne gøre rimelig stor skade. Nicola tvang blikket væk fra den knuste flaske, og over på Enzel. Noget måtte han da kunne sige for at overbevise ham.
"Fordele? Hvilke fordele? Pigerne på bordellet, det tætteste jeg kommer på venner, afskyr mig nu, fordi de kender til vores forhold" Han så bedende på Enzel, han måtte da kunne forstå alt det som Nicola havde ofret.
"Desuden, hvis jeg ikke holdt af dig, hvorfor skulle jeg så blive her? Jeg savner Balzera hver dag, og du er det eneste, som holder mig her, fordi jeg ikke ønsker at forlade dig!" Det føltes utroligt bagvendt og forkert at skulle overbevise en mand han inderligt hadede om, at deres påståede kærlighed var ægte, men selv ikke virkede nær så morderisk mere, kunne det nemt være et spørgsmål om liv eller død.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel havde lyst til at råbe tilbage til ham, at han skulle holde kæft. Især da Nicola blev ved med at træde i, at Enzel havde brugt store ord om kærlighed og ægteskab. Hvor havde han dog været forblændet af Nicolas skønhed og charme hele tiden. Lige fra starten, faktisk. Men for nu ignorerede han ham blot, og rejste sig op og tog flasken med sig. 

Han skævede til Nicola med et borende blik, og havde ingen medfølelse for hvor bange han havde været. Selvom Nicola forsøgte at skjule sin frygt, havde han endnu ikke rejst sig op fra tæpperne, og han kunne knapt nok komme længere væk fra ham. ”Hvis du gerne vil bevise din kærlighed for mig, så tager du din straf uden indvendinger.” Sagde han koldt og så sig om skulderen hen mod tøjskabet, som Enzel på et tidspunkt havde fyldt op med sine hemmelige genstande, i troen om at han kunne skjule sin fortid fra Nicola. Hans blik gled videre ned på en stor tøjkiste placeret ved siden af, og beslutsomt vinkede han Nicola til sig – med flasken.

Han gik hen og låste op for den store kiste med den nøgle der sad i låsen. Han løftede det tunge låg og afslørede indholdet. Nede i kisten lå der primært sengetøj, men også en sæk med forskellige redskaber, der ikke hørte sted i tøjskabet eller på hylderne. Tingene løftede Enzel blot op i favnen og flyttede hen på sengen.

”Jeg vil have… at du sætter dig ned i kisten.” Forklarede han yderligere, og så afventende om på ham med et blik der på forhånd rådgav Nicola fra at sige ham imod. Flasken var endnu i Enzels faste greb, men den var ikke rettet truende imod ham endnu. Han regnede tydeligvis med at Nicola ville gøre det, for at bevise sin kærlighed til ham. Uanset hvor langt ude det måtte være. Selvfølgelig ville det ikke bevise noget som helst for Enzel, andet end hvor desperat Nicola var for at blive skånet for døden. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 11.04.2020 18:21
Med et samme nikkede Nicola bekræftende til, at han nok skulle tage imod straffen. Hvis man så bort fra, hvad han lige havde gjort ved Enzel, havde han jo været et lille lydigt kæledyr, og sådan skulle Enzel gerne blive ved med at betragte ham. 
Langsomt rejste han sig op, usikker på, at Enzel ikke ville overfalde ham med flasken. Varsomt betragtede han Enzel, hvorfor mon han tømte kisten? Det var vel ikke.. han kunne da ikke finde på.. Med det samme kunne Nicola mærke sveden springe frem på kroppen.

Det var lige før at Nicola kastede sig mod døren, da Enzel bekræftede hans bange anelser. Lige siden Sobek havde taget ham til fange, havde han haft mareridt om buret og en forfærdelig frygt for små rum. Og nu ville Enzel have ham til frivilligt at kravle ned i kisten! Frivilligt var måske så meget sagt, for selvom Enzel ikke havde sagt det højt, var Nicola sikker på, at det var kisten eller den knuste flaske, det var i hvert fald det tavse løfte Enzels blik gav. Hele hans krop rystede, og et øjeblik overvejede han faktisk døden fremfor kassen. Men der var jo også en risiko for, at Enzel ville finde på en endnu værre straf.
"Hvis det er det eneste, som kan overbevise dig" stemmen rystede omtrent lige så meget som hans krop.

Tøvende tog Nicola fat i kanten f kisten, så han kunne svinge først det ene og dernæst det andet ben over kanten. Nærmest krampagtigt holdt han fat i kistens kant, han kunne knap huske, hvornår han sidst havde været så bange. Endelig tog han sig sammen til at synke ned i kisten, hvor han lagde sig i fosterstilling. Han kneb øjnene hårdt sammen. Hans hjerte bankede så hårdt, at det nærmest overdøvede alt lyd, så selv hvis Enzel havde tænkt sig at sige noget til ham, ville han næppe kunne høre det.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det vil det ikke. Lød svaret i Enzels hoved. Det var ikke noget der skulle komme for Nicolas søde og bløde ører. Det var i Enzels interesse, at Nicola faktisk adlød ham og satte sig ned i kisten. Hans blik var mere katteagtigt og ondere end Enzel nogensinde havde ladet vise overfor nogen. Han hadede ham så meget. Hadede, hadede HADEDE ham! Han ønskede ham alt ondt i verden, og han ønskede at se på, mens Nicola blev nedbrudt.

Helt lydløst lagde Enzel sit hjemmelavede mordvåben på sengen og sneg sig hen til kisten, hvor han satte sig på hug. Han tog i låget, men stoppede sig selv fra at smække låget i med det samme. Med øjenlågene indsnævret kiggede han ned på den sølle, ulykkelige Nicola. Og hvor tydeligt hans smerte end var, følte han ingen medlidenhed for ham. Det her gjorde mere ondt på ham, end på Nicola.

Enzel gloede blot på ham og fortrak sit ansigt i vrede og blottede sit farlige kattetandsæt med to store hjørnetænder i overmunden, og to mindre, men mindst lige så skarpe hjørnetænder i undermunden. ”Du begik en stor fejl, da du udfordrede mig!” Hvæste han. Og med det samme smækkede han låget i med et smæk, og mørklagde hele Nicolas verden. Han låste straks kisten og trak nøglen ud, som han selvfølgelig strak ind i en inderlomme.

Hans hjerteslag hamrede vildt bag brystet. Det var først nu, hvor faren og frygten var overstået. Og nu gik det op for ham, hvordan alle hans drømme og planer var blevet taget fra ham. Han gloede på kisten i noget tid, inden han måtte beskæftige tankerne med noget andet. Han rykkede sengetøjet ned under sengen og gik ud blot for at hente en kost, som han vendte tilbage til værelset for at feje glasskårene op med. Tiderne havde ændret sig… og inden længe ville pigerne spørge efter Nicola… og Nicola… Enzel skulle have nogle aftaler i hus, før Nicolas straf kunne sættes i gang. Da Enzel smuttede fra værelset, var det for resten af natten – Enzel sov et andet sted.

Han kom først tilbage til værelset engang efter morgenmaden. Med sig havde han et sølle stykke brød og en kop med vand, som han stillede ved kisten. Men han havde også et skjult bundt med noget, som han ønskede at holde skjult for pigerne, og Nicola for nu. Han rakte ned i sin inderlomme og låste op for kisten løftede lågen. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 11.04.2020 20:02
Det gippede i hele Nicolas krop, da låget på kisten smækkede i. Han forsøgte at forholde sig rolig, overbevise sig selv om, at Enzel hvert øjeblik ville åbne kisten, og så ville alt være tilgivet. Men det var svært, hans hjerte føltes som om det var ved at springe ud af brystet, og hans krop rystede kraftigere, end han kunne mindes, at den nogensinde havde rystet før. Han var ved at gå i panik, og hvis han ikke snart kom ud, ville frygten få overtaget.

Det føltes som om, at der var gået flere timer, men i realiteten var der nok ikke engang gået en. Nicola var allerede ved at gå fuldt ud i panik, nu måtte det da være nok! Enzel havde for længst bevist sin pointe, så hvorfor åbnede han ikke kisten! Langsomt vovede han at åbne øjnene, selvom det ikke gjorde nogen forskel. Kisten var stor nok til, at han kunne komme nogenlunde op og sidde, så han kunne presse hænderne mod låget. Ganske som forventet var det låst.
"Enzel?" Han hamrede hænderne mod låget, først forsigtigt, så hårdt og til sidst så voldsomt, at det gjorde ondt.
"Enzel! Undskyld! Jeg har forstået det nu!" Han fortsatte med at hamre hænderne mod låget, mens hans vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere. Havde Enzel forladt? Nicola kunne godt nok ikke høre ham, men ville han virkelig gøre det?

Fuldkommen panisk begyndte Nicola at hamre hænderne ind i siderne på kisten, men han begyndte at skrige. Først skreg han Enzel navn, sidenhen gik det over i bare at være ordløse skrig. Han skreg og hamrede på kisten indtil stemmen var væk, og hænderne var så ømme, at han knapt kunne bevæge dem. Derefter krøllede han sig sammen med han rokkede frem og tilbage med armene tæt knuget om sig.

Da det atter blev morgen, var Nicola gledet ned, så han i stedet lå i fosterstilling i bunden af kisten, og kiggede tomt ud i luften. Selv da låget på kisten blev åbnet, kiggede han ikke engang op. Han var udmattet, rædselsslagen og fuldkommen knækket. Hvad der næsten skræmte ham mest var, at det åbenbart var så nemt at knække ham.. sådan havde det ikke altid været. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel havde været klar til at afværge eventuelle slag eller spark, der var parate til at slå ud efter ham. Men Nicola var en dygtig misser, der åbenbart havde lært sin lektie. For nu. Enzels blå øjne var knapt så hadefulde, eller for den sags skyld energiske. Han var selv faldet lidt ned ovenpå natten, men det gjorde ikke at han havde sovet særlig trygt. Han – og pigerne – havde hørt på Nicola skrige. Og Missy var den der var blevet udvalgt af pigerne til at gå op på Enzels nye soveværelse, for at høre om Hr. Silene havde tænkt sig at gøre noget ved… al den larm, der kom inde fra hans oprindelige værelse. Hun og de andre piger var bange, og Enzel havde givet dem absolut ingen svar. Pigerne var rædselsslagende for ham nu.

”Jeg troede aldrig det skulle stoppe… Din råben, altså.” Begyndte Enzel. Ud fra Nicolas tomme blik, der end ikke så op på ham, gik han ud fra at han ikke havde tænkt sig at svare ham heller. Enzel kendte det tomme blik fra sine søskende og sit gamle spejlbillede fra en tid, hvor han ikke hed Enzel Silene, men Percival. Enzels silkebeklædte arm dykkede ned i kisten og strøg nænsomt i Nicolas hår. Det skulle forstille medlidenhed. Men det var i virkeligheden Enzels måde at hovere på. Han havde sejret over ham. Nicola måtte virkelig have fortrudt, at han havde forgrebet sig på ham. Den smerte han havde udsat Nicola for, burde ikke være voldtægten værd.

”Sæt dig op. Jeg har mad og vand med. Og bagefter for du lov til at aflade.” Enzel fjernede sin forsigtige, kærtegnende hånd, og begyndte i stedet at pakke bundtet ud. Det indeholdt et tykt mørkebrunt læderhalsbånd, som ikke var til at bryde op uden værktøj. Det havde en tung lille lås i nakken, som man desuden kunne hægte en kæde på. Det var ikke den type halsbånd Enzel havde gået og drømt om. Den var ikke engang i nærheden af den Enzel selv havde båret. Dette halsbånd var i sandheden et man gav en slave på, som ikke måtte stikke af, for enhver pris. Enzel hægtede den lange, tynde, men tunge kæde på halsbåndet. Klar til at holde Nicola i kort snor, når de skulle ud at vandre sammen.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 12.04.2020 00:05
Hvorfor havde ingen hjulpet ham i løbet af natten? Det av selvfølgelig mening, at Enzel ikke var kommet, det var trods alt hans skykd, at Nicola lå i kisten. Men pigerne, hans venner, de måtte da have hørt hans skrig.. hvorfor var ingen af demkommet for at hjælpe ham? For første gang i lang tid følte han sig virkelig alene. Han ville hjem til Rubinien.. forhåbentlig stolede Enzel nogenlunde på ham igen, så han ville kunne stikke af. Hvis han altså havde kræfterne, hvilket virkede ret usandsynligt lige nu.

Selvfølgelig lystrede han Enzels ordre uden protester, og satte sig op. Man skulle adlyde ordre, ellers blev man traffet. Det havde han vist glemt på et tidspunkt, og derfor var han blevet straffet. 
"Tak" Hans stemme bar tydeligt præg af at have skreget hele natten, og det gjorde ondt at snakke, menhan ville or alt i verdenen ikke lade være med at takke Enzel. Han kunne jo lige så godt have ladet være med at tage mad og vand til ham.
Taknemmeligt tog han imod mad og vandet, som han med det samme tog en står tår af, det fjernede heldigvis den værste tørhed i halsen. Mens han gumlede på maden, gled hans blik ned på byldten, som Enzel havde pakket ud, og synet fik ham næsten til at kløjes i maden. Et halsbånd. Det burde vel ikke komme bag på ham, hans opførsel taget i betragtning, men alligevel fik synet hans hjerte til at banke og håndfladerne blive fugtige. Hvis Enzel holdt ham i halsbånd, ville han aldrig slippe væk.. Måske det var for det bedste. Han havde glemt meget af den opdragelse, som Sobek havde banket ind i ham, så måske skete alt det her, fordi han trængte til at få genopfrisket reglerne. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel holdt skarpt øje med Nicola. Han havde aldrig lukket nogen inde før, og selv havde han aldrig været indespærret i lille og mørkt et bur. Han vidste ikke hvor skadeligt det var… Men han håbede på at det var virksomt. 

Eftersom der stadig ingen modstand kom fra Nicola, men Nicola i stedet reagerede med… taknemmelighed? Og adlød hans ordre…? Jamen så havde han vel lært at man ikke skulle gå imod Enzel. Et eller andet sted, dybt, dybt inde i Enzel, kunne han vel godt se, at Nicola allerede havde fået en straf… Men var det straf nok? Enzel havde i hvert fald ordnet en del her i nat, og havde fået fat på en af sine kontakter, der mod lidt krystaller var villig til at stable noget sammen for ham.

Han så Nicola spise og drikke, hvilket var godt. Han skulle jo ikke ende med at dø af sult. Han havde jo stadig sine kunder og sine pligter. Og monstro der ikke ville komme flere af dem nu, nu hvor han ikke længere var af status? ”Sid stille…” Lød Enzels behagelige stemme, som han flyttede blidt på Nicolas lokker og ville sætte halsbåndet på. Det var lidt besværligt at få på, så det krævede virkelig at Nicola ikke kæmpede imod. Men når først det kom på, så var han, som Nicola havde regnet ud, fanget som det dyr han var. Enzel var beredt på eventuel modstand, og havde tænkt sig at gribe til vold, hvis det blev nødvendigt. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 12.04.2020 00:56
Det var fristende at skrige og slå om sig, da Enzel spændte halsbåndet fast om Nicolas hals, men hvad skulle det nytte. Halsbåndet skulle nok komme på uanset, om han så kæmpede imod eller ej. Så var det nok bedst bare at acceptere det. Han lukkede dog øjnene, for selvom han havde accepteret sin skæbne, var det stadig forfærdeligt ydmygende. Mon han skulle have halsbåndet på hele tiden? Hvad ville kunderne ikke sige? For ikke at tale om de få gange, hvor han var ude, enten alene eller sammen med Enzel. I det mindste skulle han da ikke bekymre sig for Phillippes reaktion, for ham havde han nok for alvor fået skræmt væk.
Da halsbåndet var spændt fast rundt om hans hals, vovede Nicola at lade fingrene glide over halsbåndet. Mærke på det solide læder og låsen, som han umuligt ville kunne få op på egen hånd, selv hvis han prøvede.

Langsomt rejste han sig op, nervøs for om Enzel ville have at han blev siddende. Blikket var rettet mod gulvet, han var faldet direkte tilbage i den underdanige rolle, som han havde brugt så lang tid på at glemme.
"Skal jeg tilbage til kunderne, eller..?" Alle hans privilegier var formentlig væk nu, men det var nu også fint, så havde han mindre tid at bruge sammen med Enzel. Forhåbentlig ville det også betyde en ende på hans afstraffelse, for nu måtte han da have lidt nok.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Halsbåndet sagde klik, da det endelig blev låst, og det vejede ikke så lidt. Specielt ikke med den lille, men tunge kæde, som Enzel holdt ham i. Han rystede på hovedet, og et lille smil afslørede sadisten i ham. ”Nej. Ikke i dag. I dag er det os, der er køberne.” Svarede han hemmelighedsfuldt, og ville af gode årsager ikke lade Nicola kende sin skæbne. Det ville bare gøre så, Nicola ikke ville følge med ham frivilligt.

Han rejste sig op og trak i lænken, som han endnu holdt kort, og det ville tvinge Nicola til at komme med sig op. Et ben ad gangen, ud af kisten, og videre ud i haven så Nicola kunne aflade. De skulle ud på en lille tur, og kusken holdt og ventede med sin karet uden for bordellets hoveddør…

Byen var allerede stået op da Enzel og Nicola ankom til byvagternes hovedkvarter, som ikke lå særlig langt fra bordellet. Men Enzel havde brug for at skabe mindst muligt opmærksomhed omkring Nicola, som var endt i lænker. Slaveri var desværre ikke lovligt i Dianthos, skønt det ikke var ualmindeligt. Enzel kunne blive straffet hårdt økonomisk, hvis det blev opdaget af de forkerte. Kareten kørte dem derfor diskret rundt om et hjørne og hen til en dør for enden af en blindgyde. Døren var bevogtet af en enkelt vagt fra arresten, som bød Enzel velkommen, som var han ventet.

”Følg med.” Sagde manden med en hård, men lavmælt rumsteren. Og atter hev Enzel i kæden, for at få Nicola til at lystre. Arrestvagten var i let rustning og havde en hjelm på, så man ikke kunne se ansigtet bag, men Enzel kendte ham tydeligvis, for så snart de var inde i en privat mørk tunnelgang, overrakte Enzel ham et stor pose krystaller, som vagten vejede i sin hånd. ”Godt nok… Vi skal helt ned i enden.” Sagde han og kastede et kort blik på Nicola. Der var ikke meget medfølelse for ham, på trods af den uretfærdige tilstand han var i. Vagten fortsatte ned ad den mørke tunnel og greb et af faklerne fra væggen, som skulle belyse vejen foran dem. Men det hjalp nu ikke særlig meget på udsynet. Selvom de havde lidt lys og Enzel kunne se i mørke, var der intet her, der gav ham nogen fornemmelse af hvor de var henne.

Som de blot gik og gik, dukkede der af og til smalle, dystre sideveje op. Man kunne med nattesyn lige ane at der var fængselsceller med alverdens kriminelle buret inde. Nogle sad frit, mens andre hang på væggene i kæder og håndjern. Og jo dybere ned i Dianthos arrest de kom, desto mere sindssyge syntes fangerne at blive. Der var dem der faktisk havde et sprog, og kaldte efter vagterne eller hinanden, og dog blev de ikke besvaret af hverken medfangerne eller Enzel og Nicolas guide. Så var der de fanger, der råbte og skreg vaskeægte primalskrig. Det første råb kom pludselig og det gav et sæt i Enzel og han slap et gisp.

Vagten skævede om på Enzel. ”Fangerne hernede sidder inde for unævnelige ting... Mange af dem har ikke set dagens lys i årtier. Men deres handlinger gør dem uberettiget til dødsstraf.”

”Nå.” Svarede Enzel blot og skævede til Nicola, for at aflæse ham. Mon det var begyndt at gå op for ham hvor meget han havde fejlet?

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 12.04.2020 03:03
Det lød noget ildevarslende.. Den ene grund Nicola kunne se til, at han skulle med Enzel ud for at købe noget var, hvis det på en eller anden måde skulle bruges til at afstraffe ham med. De kunne da umuligt tage ret mange steder hen? Nicola kendte ikke helt til reglerne for slaveri i Dianthos, men han kunne da bestemt mindes at have hørt, at det ikke var tilladt, og med halsbåndet på måtte han da uden tvivl ligne en slave. Egentlig utroligt at han frivilligt var gået med til at få det på taget i betragtning af, at han havde brugt en stor del af sit liv på at undgå at ende i en slavehandel. Hvad var der dog sket med ham, han fulgte Enzel mindste vink uden at stille spørgsmålstegn ved det. Stadig med blikket rettet mod gulvet, trådte han ud af kisten, og fulgte tavst med Enzel ud i haven, så han kunne ordne, hvad der nu skulle ordnes.

Kareten forklarede, hovrdan Enzel havde tænkt sig at fragte dem igennem byen, uden at nogen ville sætte spørgsmålstegn ved, hvorfor han havde et lænket halvdyr med sig. Det var helt uvant for Nicola at sidde i en karet, og han kunne hurtigt konkludere, at han altså noget bedre kunne lide at rejse til fods. Også selvom det uden tvivl gik noget langsommere.
Bygningen de stoppede ved, var fremmede for Nicola. Det var nu ikke så underligt, langt det meste af Dianthos var stadig fuldkommen fremmede for ham. Enzel så dog ud til at være ganske bekendt der, for til Nicolas store ærgelse, gjorde han ikke noget for at skjule halsbåndet og kæden, så stadig med blikket slået ned med jorden, fulgte Nicola atter efter Enzel. Var Enzel mon ventet? Hvordan havde han dog haft tid til at planlægge alt det her.

Til at starte med vovede Nicola at kigge sig omkring for at orientere sig om, hvor de mon var henne. Det krævede ikke noget geni at gætte, at de befandt sig i arresten.. Hvad havde Enzel mon planlagt? Nicola kunne mærke hjertet begynde at banke hurtigere, så han slog ned mod gulvet, så han i det mindste ikke skulle se på de mange væsner i burene. Deres mange råb og skrig kunne han dog ikke lukke ude, og det fik stile og roligt frygten til at vokse igen. Han forsøgte virkelig at virke rolig, men han vidste, at hans krop var begyndt at ryste, så Enzel ville formentlig have nemt ved at tyde hans frygt.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Lille Nicola. Enzel så hvor bange han var, men det var jo klart. Hans chancer for overlevelse var så godt som ikke eksisterende på nuværende tidspunkt. Han var som et lam, der var klar over, at det var havnet hos en slagter. Og nu begyndte det også at gå op for Enzel, at dette her måske var sidste gang han kunne se på Nicola. Smukke, unge Nicola. En mand med et sjældent pantergen, som nu var spildt, fordi Enzel Silene ikke kunne klare tanken om, at han gik her på jorden. Det gjorde faktisk lidt ondt på Enzel at se på ham, så han skyndte sig at fjerne blikket og så i stedet køligt fremad. Han ønskede at være hård og kontant, og for alt i verden ikke bakke ud.

”Her er han.” Sagde vagten, da de var nået ned i den sidste ende af arresten, og nu var de i et mørkt, cirkulært rum, hvor den ene cirkelhalvdel var en stor celle. Han trådte til siden for at trække i en håndtag i væggen, der startede en buldrende larm i rummet. Kæder syntes at forlænges ud af væggen, og det monstrøse væsen de havde holdt fast, blev vækket fra sin dvale, og han begyndte at kæmpe imod lænkerne.

Enzel trådte en smule tøvende nærmere jernsøjlerne, som udgjorde nogle massive tremmer, for almindelige tremmer beregnet til mennesker kunne vist ikke holde dette bæst tilbage. Lænkerne der holdt Nicola fanget til Enzel blev trukket i, som for at hente ham nærmere, så han også kunne se hvad der gemte i mørket af cellen. Bæstet lignede mest af alt en halvork med en minotaurkrop. Han var 2,5 høj og vejede uden tvivl langt over 200 ren muskelmasse. Dette var første gang Enzel så monsteret rigtigt, men han havde læst om ham i Dianthos Tidende og set rå skitseringer af hans grumme, arrede udseende. Enzel måtte erkende for sig selv, at tegneren ikke havde formået at gøre et godt nok job. For han havde langt fra forstillet sig at kaste Nicola ud for noget så uhyggeligt. Dette dyr ville jo knække Nicola midt over på stedet!

”Ikke gå for tæt på, Hr. Silene. Det er alt for farligt for Dem.” Vagten nærmede sig og gik hen og åbnede tremmelågen ved at dreje på et hjul i gulvet. Lyden fik orken til at pruste og slås, så den abnormt store kæder, fæstnet til hals og håndjern rumsteret i hele det akustiske lokale.

”Jeg tvivler på at en voldtægt overhoved er mulig.” Snappede Enzel vredt, fordi han følte sig bedraget ”Størrelsesmæssigt er det da slet ikke muligt.”

”Det er muligt. Du ville blive overrasket over, hvor mange mænd der sender deres utro koner og endda deres fælles børn herind. Men de små plejer ikke at overleve ret længe…” Vagtens blik igennem hjelmen skævede vurderende til Nicola, som var en lille skikkelse. Men stadig var der ikke et strejf af medlidenhed i hans øjne. For ham var det blot et job. Og at sende Nicola ind til hybridorken, var lidt det samme som at smide et stykke brænde ind i et ildsted. ”Skal jeg overtage herfra? Du vil nødigt se på. Tro mig.”

Enzel puffede lidt til Nicolas skulder, så de stod overfor hinanden. Han var jo rystende rædselsslagen. Og det samme var Enzel faktisk også. Da han ville stryge ham over kinden rystede han på hånden. Det her var deres sidste øjeblik sammen, og det gjorde ondt på ham. Virkelig… Men Nicola havde såret ham, som ingen nogensinde havde såret ham før. Hans arme viklede sig om Nicolas krop og trykkede ham hårdt ind til sig i et længselsfuldt farvel. Nicolas duft… og varme… Enzel ville aldrig glemme den. Desværre.

”Jeg ønsker at se på.” Sagde han, da han fangede vagtens blik, der forundret kiggede på dem. Vagten syntes nok at hans opførsel var ualmindelig.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 12.04.2020 15:55
Det var ildevarslende, at Enzel ikke kigge på ham. Uanset hvordan Nicola vendte og drejede det, kunne det kun betyde dårlige nyheder.. Enten var Enzel så gal, at han end ikke kunne holde ud at se på ham, eller også havde ham samvittighedskvaler over den forestående straf. Nervøst tørrede Nicola håndfladerne af i bukserne, hvad mon ventede ham for enden af gangen? Han havde alverdens forfærdelige scenarier i hovedet, men han frygtede, at hvad end han kunne forestille sig, ville det næppe være lige så forfærdeligt, som det Enzel havde tænkt sig at udsætte ham for. 

Lige så snart de nåede til det cirkulære rum, havde Nicola en følelse af, at hvem end "han" var, så var det dårlige nyheder. Et rum som dette som oven på i købet lå så langt væk kunne kun huse et monster. Enzel havde vel ikke tænkt sig at efterlade ham der? Meget mod sin vilje, blev Nicola ført tættere på buret, som indeholdt monstret, som de uden tvivl for kommet for at se. Blikket holdt han låst fast mod gulvet, han havde ikke lyst til at se, hvilket mareridt Enzel nu ville udsætte ham for. Enzels ord fik ham dog til at se over på ham med vantroen malet i ansigtet. Bagefter gled hans blik ind på monstret bag tremmerne. Voldtægt! Enzel kunne da umuligt mene det, så ond kunne han da ikke være! Det var alt for sent, men endelig gik det op for Nicola, at han havde undervurderet Enzel. EN farlig fejltagelse, som meget vel kunne komme til at koste ham livet nu.

Bedende så han Enzel ind i øjnene, det måtte være en eller anden form for syg joke! Jo, han havde begået en fejl, men det kunne da umuligt være denne voldsomme straf værd! Han lagde godt mærke til, at Enzels hånd rystede svagt, selvom det var ingenting sammenlignet med hvor meget han selv rystede. Måske var det ikke for sent at nå ind til ham?
"Men Enzel.. jeg elsker dig jo" Hans stemme skælvede. Det var svært at få ordene over læberne, taget i betragtning af, hvad Enzel var ved at gøre imod ham, men forhåbentlig ville det absurde i, at han stadig "elskede" Enzel på trods af den absurde situation overbevise ham om, at følelserne var sande.

Nicola stod fuldkommen ubevægelig, mens Enzel, måske for sidste gang, knugede ham ind til sig. Han havde ikke tænkt sig at kæmpe imod, det ville alligevel ikke nytte noget, for vagten ville sikkert bare stoppe ham, og så ville hans skæbne alligevel være den samme. I det mindste kunne han da håbe på, at orken slog ham ihjel før der nåede at ske noget mere. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Ved lyden af Nicolas ord, kiggede han ned på ham med et stift blik, og nærstuderede de bange, bedende øjne en sidste gang. Måske ville han aldrig glemme dette øjeblik. Måske ville det plage ham til hans dages ende, at han aldrig fandt ud af, hvad Nicola virkelig tænkte om ham. Men han var fast besluttet på at gennemføre det. Men inderst inde håbede han også, at det ville blive overstået hurtigt… Nu hvor det kun krævede det sidste skub, for at overlade Nicola til vagten, tøvede han lidt. Men udenpå virkede han følelsesladet fraværende. Selv hvis Nicola havde elsket ham, ville han da aldrig elske ham efter dette…

Han løftede hovedet og så forbi ham nu, og endelig var han i stand til at skubbe ham fra sig med begge hænder. Næsten et voldsomt puf, som vagten hurtigt reagerede på. Han greb halvpanterens arme og begyndte at slæbe ham hen til uhyrets celle. For ikke selv at vove sig for tæt på, trak han sit våben og truede ham fremad.

Enzel tvang sig selv til at se på, selvom han også havde lyst til at følge sin svage side og kigge væk, mens han holdt sig for ørerne. Men nu hvor han havde dømt Nicola til voldtægt til døden, var han også nødt til at bevidne det. Han så hvordan monsteret registrerede at der blev bragt ham et offer, og han kunne se hvordan dets beklædning, bestået af et primitivt, flænset lændeklæde blev flyttet til siden, fordi det instinktivt fik rejsning af Nicolas tilstedeværelse. Som om det var ligeglad med, at dets tilfangetager udnyttede dens ustyrlige sexlyst for profit. Det var klamt. Det syntes selv Enzel, som havde fantaseret om at hævne sig på Nicola. Han bemærkede vagtens blik. Det var ivrigt og ligeledes… perverst. Han smilte. Og det fik det til at løbe Enzel koldt ned ad ryggen.

”Vent…” Hørte han sig selv sige. Hans stemme var ukendelig fordi den var så usikker, og det overraskede ham selv såvel som vagten, der måtte dreje hovedet om, for at tjekke, at stemmen ikke kom fra en anden. ”Hiv ham ud igen.” Lød det denne gang beslutsomt. Enzels hjerte hamrede hårdt bag hans spinkle bryst, og nu var han for alvor bange. Han ville ikke have Nicola et skridt nærmere det monster.

Fordi han forventede lydighed fra vagten – altså han havde jo modtaget en stor sum krystaller for at gøre sit arbejde – så han det ikke komme, da vagten i stedet for at lystre, skubbede Nicola det sidste stykke, indenfor monsterets rækkevidde. ”HVAD LAVER DU!?” Skreg Enzel i chok og sprang nærmest frem til tremmerne, for at hale ham ind selv.

Men vagten greb fat i hans arm og holdt ham tilbage. ”Gør ikke noget dumt, Hr. Silene! Jeg vil ikke risikere at nogen sladrer om min lille sideforretning!” Der var noget truende over hans stemme, som om han også havde tænkt sig at sende Enzel ind bagefter, hvis ikke han holdt op med at tøve. Enzel så forfærdet op på ham, da det gik op for ham, at vagten før eller siden ville konkludere, at det ville blive nødvendigt. Enzel holdt op med at gøre modstand. Men kun et øjeblik, så han kunne gribe efter sit håndvåben, uden at blive opdaget. Vagten holdt ham stadig tilbage, men hans blik vendte mod Nicola, for ikke at gå glip af showet.

Monsterets lænker fra væggen var sænket i takt med vagten havde løsnet dem ved at trække i håndtaget. Det var stadig tunge for den, men den kunne netop tage de første skridt og række ud efter Nicola. Den havde intet sprog, men rumlede og rumsterede lydhørt helt nede fra maven af. Hvis den endelig fik fat på en af Nicolas lemmer, ville den trække ham hen ad gulvet og hen til sig. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 25.04.2020 20:17
Det voldsomme puf var nok til at sende Nicola et par skridt baglæns. Havde Enzel virkelig tænkt sig at gennemføre det? Aldrig havde han troet, at Enzel var så grusom. Det var vel godt det samme, i døden ville han da i det mindste slippe for nogensinde at komme med falske kærlighedserklæringer og lade som om, at han faktisk nød Enzels brutale behandling. Måske var døden den bedste udvej, han havde bare håbet, at det ikke ville være sket på så grusom vis. Der var vel nærmest noget komisk over det. Den her forfærdelige periode i Nicolas liv var startet med en voldtægt af Sobek, nu sluttede det med voldtægt af et nyt monster. Det passede godt ind i den kæmpe store joke som efterhånden var hans liv.

Selvom han var afklaret med sin skæbne, kunne Nicola ikke lade være med at prøve at slide sig fri af vagtens greb. Ikke at det hjalp, vagten var markant stærkere end ham. Tøvende fortsatte han fremad, da vagten slap ham og i stedet trak sit våben, hvorfor føltes det som om, at han frivilligt gik sin egen undergang i møde?
Med det samme fangede hans blik monstret, han tvang dog sit blik til at blive ved dets ansigt, bange for synet som ville møde ham, hvis blikket fik lov til at vandre nedad. Bange pressede Nicola sig mod tremmerne, hjertet bankede så hårdt i hans bryst, at han var overbevist om, at monstret måtte kunne høre det.

Målløs vendte Nicola sig om, da Enzels stemme skar igennem luften, nu fortrød han! Havde han fået kolde fødder? For der var vist ingen tvivl om, at Enzels originale plan havde været faktisk at overlade Nicola til udyret. Vagtens skub fik ham til at falde bagover. Med skrækken malet i ansigtet så han til, mens Enzel forgæves forsøgte at komme ham til hjælp, han var for alvor fortabt nu. Hurtigt fik han vendte sig om, så han kunne se monstret komme imod sig. Pulsen hamrede så hårdt i hans ører, at han ikke engang hørte ordvekslingen mellem Enzel og vagten.
Panisk forsøgte Nicola at kravle baglæns, som monstret rakte ud efter ham. Ikke tale om, at han bare ville overgive sig, nu hvor der faktisk var en udvej! Det var med nød og næppe, at han fik trukket foden til sig og undveg monstret. Hurtigt fik han kæmpet sig på benene, klar til at undvige endnu et udfald. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Tynget af vægten og kortheden af sine lænker, var hybriden også langsom. Den gjorde endnu et forsøg på at gribe ud efter Nicola. Han var så lille i forhold til den, at det næsten blev sværere at fange ham. Men inden længe fik orkuhyret fat på ham – hans hale – denne gang, og han rev ham til sig på samme måde, som Enzel gjorde, når han var ond i sengen. Den hev Nicola helt hen til sig, og uden hjerne eller den mindste forståelse for, hvordan tøj skulle tages af, brugte den i stedet vold. Ikke mod Nicola selv, men udelukket tøjet. Altså udover den skade, dens store, grågrønne næver påførte, alene med sin størrelse og styrke. På trods af sit uciviliserede liv, formåede den alligevel at finde glæde i at flå Nicolas trøje itu først, ved at rive i hans halsudskæring nok til at stoffets tråde ville springe op.

Lyden af Nicola, der allerede var grebet af bæstet, fik Enzel til at handle mere spontant. Han trak daggerten ud af hylsteret og gik efter mandens ansigt, som ikke var dækket af hverken rustning eller brynje. Han havde en hjelm på, der dækkede for skader på kraniet, men et lille håndvåben som en daggert, kunne sagtens trænge igennem til øjnene. Det var kun det første angreb, der skulle rammes med præcision, og Enzel var yderst præcis, når han var rasende og morderisk. Han brugte al sin vrede fra Nicola, og al sin vrede på mandens sleskhed på at bygge styrke op. Manden skreg op i et smertehyl, da bladet blev stukket i hans ene øje, og blod begyndte at pible fra såret med det samme, han forsøgte både at værne om sine skader, såvel som han forsøgte at fratage Enzel sit våben. Han var blevet delvist blind, og han var chokeret over angrebet, at han ikke kunne nå at stoppe sin modstander fra at skubbe ham ned i det hårde stengulv. Enzels stemme kunne høres hvæse i de anstrengte, vrede åndedrag, og ved de følgende daggertangreb, der penetrerede mandens ansigt, blev hans hvæsen mere katteagtig. Manden levede endnu, men begge hans øjenæbler var som smattede æg nu, og den frontale hjernedel havde også lidt skade.

Den fælde minotaurorkhybrid havde netop flået bukserne op på Nicola og havde tvunget ham ned under sig, og holdt ham fast for at presse sig op på ham. Der havde været kønslig kontakt. Men langt fra god tid nok til at den faktisk kunne komme op i hans alt for lille krop. Som vagten havde nævnt, ville Nicola nok ikke overleve at blive taget af et så stort en legemsdel, og det krævede også magt og styrke, hvis monsteret skulle kunne gennemføre. Pludselig holdt den dog op med at prøve. Med sine halvblinde, gule, umenneskeøjne kiggede den fra Nicola og hen på dramaet, der foregik udenfor cellen. Den genkendte tydeligvis lyden af sin tilfangetager, som nu skreg op. Og lugten af blod satte gang i hybridens dyriske dræberinstinker.

Det var ikke let, for vagten var udrustet med tunge våben og tunge rustninger, men han fik sparket hans våben væk, og begyndte at pakke den sprællende, blinde og forvirrede vagt ind i sin egen kappe med Dianthos Byvagtvåbenskjold vævet på, om ham, og begyndte at slæbe ham hen til gitterlågen.

Hybriden glemte alt om Nicola, endelig. Den havde aldrig i sit fængslede liv haft mulighed for at krumme så meget som et hår på sin tilfangetager, og nu da han blev bragt til ham i live, var den samarbejdsvillig. Den slap grebet om Nicola, og gjorde ikke Enzel ondt, som han leverede det meget bedre bytte til ham. Manden begyndte at skrige endnu mere desperat nu, nu hvor det gik op for ham, at bordelejeren havde leveret ham til monsteret, for at opleve selv samme skæbne, som samtlige af hans egne ofre.

Så snart vagten var ude af hans hænder, skyndte Enzel sig hen til Nicola og trak ham til sig, og flåede ham med sig ud af uhyrets celle. Enzel var fuld af blod, men han havde ikke fået så meget som en skramme fra sit angreb på vagten. Med den nøgne Nicola på slæb, gik han hen og samlede sværdet op – og den store pengepose selvfølgelig. Og han skyndte sig at haste sig ud af det runde rum og ned af den lange mørke tunnelgang, for at komme ud fra det her sted.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7