En blanding af hans egne tanker om alt Reina sagde og de ord han lyttede til fra hende, om hendes forståelse for hvis han takkede nej, hans mange år der lå foran ham, Isaris plads til ham. Det var utrolig meget lige pludselig at skulle tænke over og følelserne blev så overvældende, at han ikke kunne holde en tåre tilbage.
”M-måske… Er det ikke den rigtige vej for mig at gå lige nu,” mumlede han, som han tørrede tåren væk fra kinden. Han var ikke helt sikker på om det var hans svar fordi han mente det, eller fordi det hele bare var lidt for meget i øjeblikket. Som han forsøgte at tænke lidt videre over det, gled blikket tilbage mod døren. Det var underligt nok ikke så fristende at gå længere, hvilket fik ham til at sige det næste.
”Men hvis jeg en dag ombestemmer mig…?” Endnu en tåre trillede ned over kinden, idet han så tilbage på Reina, men den tørrede han straks af igen. Han kunne ikke få sig selv til at afslutte den sætning ordentligt, for han var sikker på, at ord ville få tårerne til at vælte frem og han ville da ikke sidde og tude foran ypperstepræstinden. Selvom det på en eller anden måde var rart, for en gang skyld, at kunne lukke lidt op for de følelser, han ellers gjorde så meget for at lægge låg på.