Han gik altid meget op i hans gæster, og kredsede omkring dem - mest måske fordi at han ofte var så alene, og derfor når han endelig havde gæster, så var det en speciel ting og han ville gøre alt for at de var tilpasse i hans store hjem. Men Tatiana, havde måske også været tilfreds med mindre, men det ville hun ikke få her.
"Det plejer bestemt at være utrolig lækker mad som de sammensætter ude i køkkenet" på det punkt, lignede de nok meget hinanden, for Henry var også utrolig madglad, og der var ikke meget han ikke spiste,
"På det punkt er vi meget lig hinanden, jeg er også ufattelig madglad og derfor har jeg selvfølglig også gået efter de kokke, som jeg har fundet bedst" svarede han med et stort og tilfredst smil.
"Det er rigtigt. Samtidig vil jeg også gerne have at de føler sig værdsat, blot for at de kan være glade for det arbejde som de gør og at de rent faktisk gider at arbejde" Henry havde aldrig følt at det var nødvendigt at være hård overfor sine medarbejder, der var blot en grim tendens til utilfredshed så.
"Jeg håber bestemt at du kan lide det" kom det fra ham med et smil, det så altid overdådigt ud og måske blev der gjort meget ud af det, på trods af at det egentligt blot var en hverdag, og man måske ikke så den slags landet over, men når man havde så mange ting og var selvforsørgende, så var det jo en mulighed og han kokke var her jo for at lave fantastisk mad, de havde gode og store muligheder.
Efter maden blev sat på bordet, kom en serveringspige rundt til dem begge og øste op på deres tallerkner. Selvfølgelig kunne de godt selv, men altså han havde jo alligevel pigerne i huset og de ønskede at arbejde hos ham, så han så ingen problemer med det.
Et smil bredte sig på hans læber, for det kunne bestemt være interessant at tage hende med på jagt. Han havde selvfølgelig haft Lily med ude og jage før, men det havde aldrig sagt hende noget, så derfor havde de ikke varet ved ret længe,
"Det kunne bestemt være interessant og hyggeligt, det synes jeg bestemt at vi skulle få planlagt."