Hendes øjne betragtede blodet der begyndte at flyde ned af hendes hænder. Hjertet begyndte at hamre imod hendes brystkasse, og efter noget tid begyndte hun at hoste noget så forfærdeligt. Hun jamrede af smerte, og lagde sig en kugle. Det sved i håndleddet, og smerten blev større. Lige før at det blev for meget, kunne hun mærke hvordan at det sortnede for hendes øjne, og et lille smil bredte sig hen over hendes læber. Endelig ville det være slut, hun ville aldrig skabe problemer igen, hun kunne forlade denne verden.
Også blev alt sort. Kulde overtog hendes krop, men ellers var der intet.
Hvad der foregik omkring hende, hvad der skete inde i hende. Hvad der ville ske nu, hun havde ingen anelse. For hun var der ikke mere. Ikke ved bevidstheden, og det lys som så mange havde snakket om dukkede aldrig op. Hun havde ingen anelse om healeren der fik styr på hendes sår, og reddede hendes liv. Hun havde ingen anelse om, at hun ikke havde været succesfuld – eller hvad der ville ske med hende nu.
Men lige så stille, begyndte lyset at forme sig foran hendes øjne. Men det var ikke blændende, mere varm og rød? Også begyndte smerten at rode i hendes krop, hun undslap en jamren fra læberne. Brystet føltes som om der var ild i det, og et hosteanfald tog form, som hun rullede, eller faldt ud af sengen. “
Shit” kom der meget hæst, mens hun greb sig om brystet. Selvom at såret var healet ved hendes håndled, kunne hun mærke smerten bag de lukkede ar. Hun hvæsede, som hun tog besøgt af rummet og de landede på manden der sad der. Hun var så tæt på at skrige af ham – men det var som om noget knækkede. Og hun sank blot sammen på det kolde gulv. Det var som om at den sidste gnist af trodsighed i øjnene slukkede sig, mens hun betragtede ham. Han havde vundet. Hun ville ikke mere, kun at dette måtte stoppe. “
Mit navn er Innogen – så ved du hvem du dræber, når vi kommer så langt.” mumlede hun stille, og lukkede øjnene. “
Og hvis min magi virkede, ville jeg kunne invaderer dine drømme.”