Moren rystede på hoved, og satte begge hænder i sidden. “Du kunne i det mindste vise dig fra din bedste side! Siden Caspian, så troede ingen af os at du ville finde en ny.” da ordet forlod morens læber, var det tydeligt at se på hende at hun vidste hun havde begået en fejl. Knoerne på Anann blev næsten hvide, da hun knugede flaskens hals så tæt at man næsten kunne være bange for den ville gå i stykker.
“Undskyld ... jeg mente” Anann løftede sin hånd for at få hende til at stoppe. “Det fint..” mumlede hun, og drak resten af flasken. Denne aften blev da bare bedre og bedre. Moren forsvandt hurtigt tilbage i køkkenet for at hente de sidste ting, Owen kom tilbage med et stort smil og begyndte at sætte tallerkner og bestik frem som han havde med. Men smilet forsvandt hurtigt da han så søsterens ansigts udtryk. “Hvad?” hun rystede bare på hoved, og stillede sig ved siden af Logan. “Jeg tror ikke to flakser er nok.. vil du hjælpe mig med at hente flere?” spurgte hun med et meget mere ydmyg stemme end hun normalt plejede at bruge. “Anann?” hun kiggede op imod hendes bror der gav hende et bekymret udtryk “Mor nævnte bare Caspian - jeg har brug for mere at drikke, hvis det er den drejning aften kommer til at tage.” og med disse ord greb hun fat om Logans arm “Helst i dag tak.”