Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 09.09.2019 16:45
Da Alexander besvarede hendes råb med stilhed, vendte Nika sig om og så tilbage mod den anden varulv som så småt var sakket bagud, bærende på den tunge byrde. Hun skyndte sig hen til hans side, så hun kunne støtte ham det sidste stykke af vejen. "Du skulle have sagt, at du havde brug for en pause!" Skændte hun. Glæden ved fangsten var dog stadig i hendes øjne.

De rundede det næste bakkedrag og Ulvehøj var inden for syne. Det lå godt skjult her - og man skulle vide, hvor man skulle vandre hen, og det var godt det samme, for det gik ikke, at hvem som helst stødte på ulvenes skjulested. Allerede én gang havde der været ballade, da en gruppe af landsbyboere havde forsøgt at jage dem ud. Det handlede om at holde lav profil.

Et glædesråb afbrød hendes tankestrøm. Et par af de yngre i klanen kom løbende, omringende Alexander og Nika, deres øjne store over fangsten. "Det er virkelig en stor hjort! Har I selv fanget den?" Råbte en ung varulv, som kun lige var påbegyndt teenageårene. Nikas læber skiltes i et stolt smil. De ville ikke sulte i nat.

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 28.12.2019 18:43
Alexander så på hende som hun kom til assistance og skældte på ham, over han ikke havde bedt om hjælp. Et kækt smil kom frem på hans læber ”Javel mor” sagde han med en drillende undertone. Der var ikke nogen der havde skældt på ham længe, mest af alt fordi han havde levet alene de sidste par år. Det sidste stykke vej var en del nemmere, for Nika var trods alt der til at hjælpe ham. Han vidste ærligt ikke hvad han skulle have gjort, hvis han ikke havde haft hende med til at hjælpe sig, for så ville der helt sikkert blive brug for flere pauser end han havde haft nu.

Et bredt smil kom frem på hans læber som de kom til lejeren og alle nærmest hvinede over hjorten. De lysende øjne rettede sig mod den unge varulv og han nikkede ”Nika er god med en bue, hvis ikke det var for hende, havde vi nok ikke hjorten med hjem” sagde han med et varmt smil på læberne som han så på Nika. Der var bestemt ingen tvivl om at dette var som et fest måltid for dem også på trods af, at de var mange i flokken.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 04.01.2020 22:58
Nika hævede blot et øjenbryn af Alexander over drilleriet. Det var ikke første gang, hun var blevet kaldt det: hendes omsorgsgen var stort, og hun tog sig ofte af de yngre medlemmer af ulveklanen. Hun vidste ikke, om det var fordi han aldrig selv havde fået børn, eller om det blot var sådan, hun var.

"Og hvis Alexander ikke havde spottet den, havde mine gamle trætte øjne aldrig fået øje på den i skoven." Lo hun, lidt rød i kinderne over skamrosen. Jo, hun var ganske ferm med en bue, men det var blevet sværere og sværere på det seneste.

Men denne aften skulle være en glædens aften. Hun lod de andre bære hjorten væk, men sluttede sig hurtigt til flokken, der var gået i gang med at rense kødet og fjerne skindet. Hun gjorde et spørgende kast mod hovedet i retning af Alexander for at se, om han ville med.

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 04.01.2020 23:35
Alexander sendte hende et kækt smil. Hun kendte selvfølgelig ikke til hans baggrund, ikke helt i hvert fald. Han havde ikke fået nogen børn, han havde ikke haft kontakt til sine forældre eller andre i absurd lang tid, det var først da han blev en del af flokken, at han begyndte at være bare en smule social.

Han sendte Nika endnu et smil som hun gav ham ros tilbage. Det var en underlig fornemmelse, som den varme følelse flød gennem hans krop, hvilket sikkert kunne ses svagt i hans kinder, da de blussede op. Ak ja, problemer med synet kendte han til, men sikkert ikke i samme omfang som hun selv gjorde, men det ændrede ikke på, at de var et godt team når alt om til alt.

Alexander lod de andre tage sig af hjorten, men stod et stykke tid og så på, blot for at opsnuse lidt mere viden. Han rettede blikket mod Nika og forstod hendes diskrete henkast og fulgte med hende.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 13.01.2020 16:34
Hun lod Alexander genvinde pusten og følge med til arbejdet i eget tempo. Han havde trods alt lige slæbt dyret hele vejen gennem skov og eng - og selv om han havde spillet hårdfør, så havde det alligevel været lidt af et slæbearbejde.

Hun nikkede dog venligt til ham, som han sluttede sig til dem ved arbejdet. Der var blevet gjort kort process med at få skindet af, og nu stod hun og skar kød fra kroppen, der kunne hænges til tørre. Nogle af de saftigste stykker ville gå direkte til aftensmaden.

"Er du faldet godt til her, efterhånden, Alexander?" Spurgte hun mildt, mens hun arbejdede. Han virkede som lidt af en enspænder til tider, men det kunne hun ikke bebrejde ham. "Det er rart at have en form for familie, mmh?"

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 17.01.2020 22:35
Alexander var for stolt til at indrømme han havde haft brug for hjælp til at bære dyret og var klar over, at det ville komme trefoldigt tilbage og bide ham i røven om et par dage, hvor hans ryg ville gøre ondt, men det var en pris han var villig til at betale.

Han betragtede alt hvad de arbejdende lavede, i et ivrigt håb om at lærte lidt og måske, hvem ved, selv bidrage til at hjælpe yderligere end han havde gjort ved at tage på jagt. Alexander sendte Nika et smil ”Jeg må indrømme… At det er anderledes end hvad jeg er vandt til… Men jeg brokker mig bestemt ikke, det er rart at have nogle omkring en, så man ikke skal leve i konstant frygt for at blive opdaget, som da jeg boede i byen” sagde han. Jo, det havde været lidt svært til at starte med, alt det med at finde sig til rette mellem en masse fremmede, men hvis han selv skulle sige det, så var han blevet bedre til at tale med alle de andre i flokken og nu måtte han også lære, hvordan det var ikke at have det store ansvar og han skulle slå fred med hvad der skete for så mange år siden.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 22.01.2020 14:25
For Nika var det altafgørende at holde hænderne beskæftigede - gerne dagen lang. Hendes liv havde ikke været let, og det gjorde hverdagen nemmere at holde sig travl. Som nu, hvor hun skar kød ud i stykker, så det kunne blive tørret og klanen ville have lidt forråd.

Hun nikkede til Alexanders ord. Den var der altid, når man boede blandt andre - frygten for at blive opdaget og jaget ud. Eller slået ihjel. Eller endnu være - at man selv kom til at slå andre ihjel. En lille skælven gik igennem hende ved tanken, og hun holdt en kort pause med kniven inden hun genoptog arbejdet.

"Hvor længe var du i byen?" Spurgte hun. Han måtte fortælle så meget, han selv ville, men hun måtte tilstå, at hun var lidt nysgerrig omkring hans person. 

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 07.02.2020 22:25
Det var første gang i noget tid, at der var nogle der faktisk havde haft en reel samtale med Alexander, i hvert fald i flokken. Ganske vidst var han stadig forholdvis ny og flokken havde også en del folk, han endnu ikke kendte til. Alle så ud til at have hver deres opgave i flokken. Nika var jæger og kunne finde ud af at klargøre kødet til forrådet, mens han selv var en idiot med en kniv, men i det mindste kunne han finde ud af at sætte fælder op, havde gode øjne og var god jæger. 

Han bemærkede svagt Nika's skælven, men kommenterede ikke på det. Hun havde set sit, det var han bestemt ikke i tvivl om, så han lod være med at sige et ord. Han vendte tilbage til samtalen, da Nika stillede sit spørgsmål om tiden i byen "Længere tid end jeg først havde planlagt... Men jeg vil skyde på et par år.. Hvordan jeg har holdt det hemmeligt så længe, aner jeg ikke" sagde han og trak på skuldrene. Han havde været i klods hold med mennesker før og det var ikke altid endt som forventet, hvilket havde gjort, at Alexander led af heftige mareridt fra tid til anden.  
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 20.02.2020 10:17
Nika følte sig lige som Alexander stadig en smule reserveret i forhold til ulveflokken. Hun holdt af dem, og de var langsomt ved at blive hendes nye familie, men hun havde svært ved at åbne op. Fortiden og gruen for at få et nyt syn, holdt hende stadig ofte våben om natten.

Men her i aftensolen med liv overalt omkring hende, var det lidt nemmere at skubbe fortiden på afstand og blot koncentrere sig om det forestående måltid.

"Du har tydeligvis haft talent. Min erfaring er, at det altid går galt før eller siden.." Sukkede hun, stadigt arbejdende med kniven. "Vores slags kan ikke leve blandt de andre racer."

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 04.03.2020 10:59
Alexander havde endnu ikke lært hvordan man skulle takle alle folk i flokken, men han skulle sikkert nok lære det som tiden kom, det handlede vel bare om til vending? Dog måtte han også indrømme det alligevel var rart at have folk omkring ham også på trods af han ikke rigtig snakkede med dem. Det gav ham i og for sig en form for sikkerhedsnet, så han vidste at flokken passede på hinanden.

Han trak svagt på skuldrene af hendes ord om han havde talent ”Talent for at være ufatteligt naiv og tro at den person der havde lovet en et fredeligt liv i byen, i virkeligheden var personen der stak mig i ryggen” sukkede han opgivende. Han vidste ikke hvad han havde regnet med dengang, men nu var han bestemt sikker på, at han ikke skulle stole på mennesker.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 13.03.2020 10:44
Nika lyttede til Alexander med en medfølende mine. Det var sådan det ofte gik - man troede, at man kunne leve et normalt liv, slå sig ned blandt andre, og låse sig selv inde under fuldmånen. Men når det kom til stykket, skulle der blot et enkelt fejltrin til for at det hele blev ødelagt..

"Er det noget, du vil tale om?" Spurgte hun lavmælt. De andre omkring dem var optaget af deres eget arbejde og snak, så det var nemt at føre en ubemærket samtale. Hun fortsatte med at skære kødet med rolige bevægelser og et lille opmuntrende smil til Alexander.
Nogle gange kunne det hjælpe at tale, men hun forstod godt, hvis han hellere ville holde fortiden for sig selv og se fremad.

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 21.03.2020 00:23
Alexander havde fortrudt de mange gange han havde været i byen, mest af alt fordi de fleste efterhånden vidste han var varulv, taget i betragtning af, han måtte flygte for noget tid tilbage for ikke at blive dræbt. Havde han bare opsøgt en anden flok til at starte med i stedet for den isolation i byen.

Svagt trak han på skuldrene ”Det er en ret lang historie… Men kan godt se om jeg kan gøre den kort? Dog vil jeg ikke tage opmærksomheden fra dit arbejde” sagde han med et skævt smil på læberne. Han kunne godt fortælle den korte version af det hele, men den syntes han også var lidt lang, men cuttede han mere af, ville det meste ikke give ret meget mening, han håbede bare hun ikke ville dø af kedsomhed inden.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 31.03.2020 11:39
Nika savnede livet, hun for en kort stund havde haft blandt menneskerne. Landsbylivet, den rolige hverdag der næsten tillod hende at glemme den kommende fuldmåne .. og forelskelsen, der havde fuldt med. Hun havde oprigtigt troet, at det ville være muligt at have et normalt liv, men hendes forbandelse havde taget alt fra hende.

"Fortæl så meget, som du ønsker.. jeg har ikke travlt." Smilede hun.

De kødstykker, hun havde skåret, blev omhyggeligt lagt til side og hun fortsatte på et nyt. Bukken var hurtigt ved at blive reduceret til skind og mad.

Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 08.06.2020 15:32
Det havde været en lang, men begivenhedsrig dag, da det meste af hjorten var blevet spist af klanmedlemmerne og Nika endelig kunne gå til ro. Hun satte pris på at have haft mulighed for at tale med Alexander.

(Jeg håber det er OK, at jeg afslutter tråden <3 Har desværre besluttet mig for at arkivere Nika, da jeg ikke føler super meget for at spille med hende!)

Nika har forladt tråden.

Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 22.07.2020 19:49
Dagen havde været lang, men også rig af lærdom. Alexander var uden tvivl ved at finde sig til rette i flokken, eller det syntes han i hvert fald selv. Snakken med Nika havde bestemt gjort ham mere tryg, på en eller anden måde., men nu havde han behov for fred i sindet og havde vlgt at gå for sig selv. 

(gør bestemt intet :)) 

Alexander Black har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2