Overtalelsesevner?

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 16:08
Agarés nikkede let over mandens forklaring på hvad han lavede før. Det var endnu en ting han ikke havde set før og det kunne muligvis blive nyttigt for Agarés på et tidspunkt. Han stoppede en armslængde fra manden og stillede sig med let spredte ben, og stadig med begge hænder i lommerne.
"Så er det på beklagelig vis at jeg vil fortælle Dem, at jeg ikke kan hjælpe," sagde han. Agarés hadede at miste en mulig medarbejder til The Hive, men han kunne selvfølgelig ikke gøre meget, hvis manden intet ønskede, udover en ændring af fortiden. Han sotd i et kort sekund og overvejede situationen.
"Men lad mig høre. Ville det ikke være en mulighed for dig bare at... Slette dem?" Spurgte han med et svagt kynisk smil. Med 'slette', mente han selvfølgelig dræbe, men han var ikke typen der var så frembrusende med sine ord, så han lod det lyde en anelse mere uskyldigt end det var.

A deal with me is better than no deal at all ~

Xaphan

Afhøringsmester for Lyset

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 01.07.2018 19:19
Agarés nikkede og det var nok til Xaphan, der var ikke mere at snakke om. Det var hvad det var, og der var ingen grund til at snakke om Xaphan's evner det var ikke  det der var hensigten. Der var andre ting der var mere vigtige. Så som at finde ud af hvad The Hive helt i bund og grund var. "Det er jeg da ked af. Men hvem kan dog også skrue tiden tilbage og fjerne dem fra da de startede med at eksistere? Ingen så vidt jeg ved." han kiggede lidt på Agarés og så ned i vandet han stod i. Han vippede lidt frem og tilbage og overvejede egentlig om han skulle sætte sig ned. Han ville ikke kunne flyve det første lange stykke tid, men ville det gøre noget i denne varme? Næh egentlig ikke, han skulle jo afkøles bare en gang i mellem.
Han lyttede til Agarés ord en gang og tykkede lidt på ordene. Slette dem... Hvad skulle det nu sige? Dræbe dem, fjerne dem, sætte dem i fængsel eller hvad var det? "Hmm.." startede han og satte sig ned i vandet og funderede over Agarés sætning. "Når du mener slette dem så mener du?" han vendte blikket op på ham og fast holdte et blik.

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 19:28
Agarés stod ved vandkanten og betragtede Xaphan. Han havde overvejet selv at hoppe i vandet, men på den måde ville hans bukser aldrig blive tørre og han skulle trods alt gå hele vejen tilbage til Kzar Mora på et tidspunkt. Han valgte i stedet at sætte sig på hug ved kanten og læne armene på lårene. De tætsiddende bukser blev strukket til det yderste, da han bukkede benene og de lidt for store muskler kom også en anelse mere til syne.

Agarés grinede et lavt, lettere ondt grin og de let skarpe hjørnetænder kom til syne. De lignede mest af alt små vampyr tænder, dog var det tydeligt at se at det ikke var den race han tilhørte.
"Slette dem som i... Få dem til at stoppe med at trække vejret," svarede han og kørte en hånd gennem det lange sorte hår for at fjerne det fra ansigtet. Han gjorde stadig hvad han kunne for at få det til at lyde mindre makabert end det ville være.

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 01.07.2018 20:22
Xaphan havde ikke noget imod at hans tøj blev vådt, han lavede ikke andet end at flyve, han var ikke lige som så mange andre der havde vinger der kunne få dem til at forsvinde, nej han måtte leve med at man kunne se hans dæmon og engle vinge. Det havde nu heller ikke rørt ham, selvom der blev kigget meget efter ham når han endelige kom gående. Normalt var han heller ikke andre steder end i nærheden af Lysets Dronning, men der var arbejde der skulle ordnes, og han var jo Lysets Ridder selvom han ikke så sådan ud.

Xaphan lagde mærke til tænderne da Agarés grinte. Han var altid så opmærksom som han skulle være. Spørgsmålet var bare hvilken race Agarés tilhørte. "Som i at slå dem ihjel mener du?" han kiggede lidt på Agarés med et løftet øjenbryn og rystede så på hovedet. "Det kan jeg ikke tillade." kom det roligt fra ham og rystede på hovedet igen for at være sikker på at Agarés forstod.

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 20:28
Agarés så næsten undrende på Xaphan over hans svar.
"Er De sikker? Det ser ikke ligefrem ud som om De kun følger den gode side," sagde han med et let hævet øjenbryn.
Xaphan havde trods alt en meget tydelig mørk side, i form af vingen. Den mindede om Agarés' egne vinger, der ikke var synlige for tiden. Agarés gik meget op i at se så normal ud som muligt når han var på forretningsrejse, så vingerne holdte han skjulte det meste af tiden. Han lod dem kun komme frem hvis det var nødvendigt i kamp, eller han kunne flyve fra sted til sted uden at blive spottet.
"Hvis De gjorde det uden at blive opdaget, ville De få Deres ønske opfyldt og der ville ingen straf komme i Deres retning. Det ville være det hele værd," sagde han med en lettere manipulerende tone.
"Og jeg ville da med glæde hjælpe dem,"

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 03.07.2018 00:34
Xaphan kiggede lidt ned af sig selv. Agarés havde ret, han lignede ikke en der var på de godes side, hverken tøj mæssigt eller når det gjaldt hans vinge. Han var godt klar over at han ikke var helt normal, men det var kun godt. Så vidt han vidste var han den eneste fødte halv engel halv dæmon der fandtes, og det var han egentlig ret glad for. "Tja måske ikke, men man skal aldrig dømme en bog på dets omslag." kom det roligt fra ham og vendte blikket ned imod vandet han sad i. Han satte sig i skrædderstilling og lagde hænderne på skødet.
"Hmm..." kom det stille fra ham og tænkte lidt. *Jeg kunne sige ja, men hvad ville det indebære? De informationer jeg skaffer under mine afhøringer ville de gå direkte videre? Det er ikke informationer der skal videregives til andre end Baldwin. Hvordan skal han egentlig have disse informationer, er det ved brev post? Eller er det noget helt andet?* tænkte han og lukkede øjne for at tænke sig ordentligt om. "... Jeg kan ikke takke ja til dit tilbud, jeg ville med glæde have sagt ja hvis der ikke var andre årsager til det. Men jeg slår ikke folk ihjel hvis jeg kan slippe afsted med det. Kiles Orden er kommet til, og det er noget vi desværre må finde os i. Det er ikke alle vi kommer til at kunne lide i denne verden." kom det roligt fra ham og åbnede endelig øjne for at kigge på Agarés.

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 03.07.2018 01:24
Agarés nikkede lavt i bekræftelse. Xaphan havde sådan set ret. Teknisk set kunne Agarés også selv have været kriger for Lyset, men ingen ville selvølgelig tro på ham hvis han sagde det. Der var nu stadig et eller andet der sagde ham, at denne mand havde en lille mørk side gemt i sig.
"Hvis du nu kommer og arbejder for mig.. Så ville jeg med glæde gøre dig den tjeneste, at fjerne Kiles Orden. Mere eller mindre," sagde han med et smil. Det var selvfølgelig ikke rigtigt. Han ville ikke kunne gøre noget så bemærkelsesværdigt, uden det ville gå ud over banken på den ene eller den anden måde, men hvis han kunne få en mere i arbejde, eller måske få skubbet manden her ud over kanten til at gøre noget han ikke ville, så ville han være tilfreds.

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 03.07.2018 23:09
Xaphan tænkte sig lidt om endnu en gang og gned sig på hagen. "Det er selvfølgelig rigtig, hvad kræver det for at være med I the Hive.?" spurgte han stille og kiggede på Agarés. Han rejste sig op så vandet plaskede ud til alle sider. og det dryppede fra hans tøj. "Hvordan skulle du få information ud af mig, og hvordan skulle disse fjernelser af Kiles orden så foregå?" spurgte han og havde et hav flere spørgsmål.  Man måtte jo spørge hvis man ville have noget af vide, hvis ikke man spurgte fik man jo heller ikke noget af vide, det var ren logik. Selv for en dæmon, selvom dæmonen bare ville tvinge det ud af folk i stedet for.

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 09.07.2018 00:48
Agarés sad kort og betragtede Xaphan med hovedet let på skrå. Det venlige smil var stadig bredt over hans læber.
"At være en del af mit Hive, kræver ikke meget. Det eneste du skulle gøre var, at samle informationer til mig. Hvilke informationer det er, er fuldkommen ligegyldigt. Hvis du gør det, sørger jeg for at betale dig med noget du ønsker," svarede han. Der var næsten ikke noget mere simpelt, end Agarés' aftaler. Noget for noget, var mere eller mindre det koncept han levede efter.

Agarés rejste sig igen, for lige at strække benene. Det var en anelse ubehageligt at sidde på hug i længere tid.
"Jeg får information fra dig, ved at indvie dig i mit Hive. Hvad det indebærer, kan vi snakke om, hvis du beslutter dig for at arbejde for mig. Med hensyn til Kiles Orden... Kan jeg ikke fortælle dig hvordan fjernelsen ville foregå. Jeg kan ikke risikere noget og jeg ved ikke hvilken side du arbejder for," svarede han fortsat med den rolige tone. Han var sådan set ikke klar over om Xaphan havde valgt side, men han kunne ikke tage chancen og fortælle ham noget. Hvis det blev indberettet, at han havde planer om at skaffe Kiles Orden af vejen, kunne han miste banken. Det kunne han bestemt ikke have. Indtil videre havde han ikke sagt noget der var værd at indberette, hvilket han var meget opmærksom på.

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 11.07.2018 12:48
Xaphan kiggede lidt på Agarés og rystede lidt på hovedet for sig selv. At indsamle informationer kunne stadig være en risiko, hvilke informationer Agarés snakkede om var jo ikke helt uspecificeret. Han rystede på hovedet igen og vendte blikket ned imod vandet. Det kunne stadig være en risiko for hans arbejde som lysets ridder at indsamle informationer som Agarés ville have. "Hmm..." kom det fra ham og lukkede øjne for at tænke. Det lød jo alt sammen meget godt, MEN der var altid et men. Hvad var det Agarés ikke fortalt? Og hvad var det som Agarés ville have? Dette var spørsmål han ville få stillet på den ene eller den anden måde.

"Hmm.." kom det fra ham igen og åbnede endelig i øjne. "Jeg ser ingen anden udvej end at jeg må tænke over det." kom det roligt fra ham. Han ville ikke sige hvilken vej han arbejde for, eller hvad der ville komme ud af det når Agarés fandt ud af hvem han arbejde for. Det hele var et spørgsmål om tid før der ville komme et svar fra Xaphan, og ikke mindst skulle Baldwin have af vide hvad The Hive egentlig var og hvad der var fundet ud af. Det var et spørgsmål om tid før der ville komme en afgørelse hvad der ville ske med The Hive.

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 13.07.2018 20:57
Agarés smilede lettere tilfreds over Xaphans svar. At han havde fået en til at overveje sit tilbud, var godt nok for ham og i mellemtiden fandt han sikkert flere at indvie. Han ville højst sandsynligt også finde nogle der ikke havde så mange spørgsmål. Normalt gik han jo efter folk der var lidt svage mentalt. – Folk som Jocelyn, der i situationen kun havde haft hævn i tankerne, men nu var blevet en af hans bedste arbejdere.

”Det er i orden. Så kan De jo altid opsøge mig, hvis De skulle få lyst til at arbejde for mig. Jeg er som regel til at finde i Kzar Mora,” sagde han. Det var måske ikke så indbydende at skulle opsøge ham i dæmonriget, men banken lå der og det var der han brugte det meste af sin tid, når han ikke lige skulle ud efter flere aftaler.

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 13.07.2018 21:06
Xaphan kiggede på Agarés og nikkede lidt. Han rejste sig op fra vandet og bevægede sig væk fra Agarés Selvfølgelig var han fra Kzar Mora. En dæmon ville kun bevæge sig der ind! Hvorfor havde Xaphan ikke tænkt på det med det samme?! Det havde helt klart været en mening med at The Hive var kommet ind der! Han vendte sig om mod Agarés og sagde. "Jeg skal nok komme" kom det fra ham stille og vendte sig om for at bevæge sig væk fra oasen. Nu skulle hans vinger bare blive så meget tørre at han kunne flyve tilbage til Baldwin og fremlægge sine oplysninger han havde fået!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10