Den tiggende stemme fra menneskedrengen ignorerede Vargas helt. Der var intet, der kunne stoppe ham lige nu, end ikke en god handel. Han ville få dette halvdyr til at lide, til at indrømme sine fejl og tigge om nåde til der ikke var mere stemme tilbage. Lære den, at man ikke går i mod Vargas Aziz uden at blive straffet.
Så han trykkede nålen ned i nerveklumpet og et grumt smil, der afslørede de perlehvide tænder, prydede hans ansigt. Endeligt skreg satyren. Nålen trak han ud igen, greb satyrens øre og stak den igennem brusket. Han brugte sin kropsvægt til at holde det noget mindre væsen nede i mod gulvet. Og uden nåde lod han nålet glide igennem hud og muskler forskellige steder på satyrens krop. Ved et kraveben, en overarmsmuskel, en nervesamling ved hoften. En hånd gled igennem pelsen, mærkende på musklerne, fandt det rigtige sted ved knæet. Alle de mest smertefulde steder, et stykke metal kunne blive presset ind i sener og muskler.
Han satte sig til rette på Hector igen, greb fat i hans hår og trak hans hoved lidt op, så han kunne sætte spidsen af nålen under hagen på ham. Roligt pressede han lidt til og lænede sig helt ned, så hans læber bevægede sig ud for satyrens øre.
"Som straf for at kalde mig et svin." Uden at flytte sig, trykkede han til og nålen gik igennem det bløde stykke. Svagt smilende kunne han mærke den gå igennem ind i mundhulen under tungen. Her lod han den sidde lidt, som ventede han på noget, inden han hurtigt rettede sig op, rykkede den ud og hamrede den i kødet under skulderleddet, lige ved siden af armhulen, på satyren.
Men han var langt fra færdig, selvom den handling måske kunne antyde det. Åh nej, vold var nemt. Men psyken var sjovere. Så han lod sine hænder glide op over den forslåede krop, hvor han lidt hårdt kærtegnede huden på satyrens brystkasse, hvor han nok svagt kunne mærke, at fedtet var ved at gøre sit indtog.
"Jeg har planer med dig. Når hvad end magi du har brugt på din krop forsvinder, og du begynder at få former... jeg kender flere rigmænd, der vil synes lidt pels og et par bryster ganske fornøjeligt." Han skubbede sig lidt bagud, spredte satyrens ben.
"Måske jeg skulle lave en smagsprøve på min egen vare..."
Hans hænder blev ved med at opføre sig som om, at der var mere at tage ved end der var. Den tunge vejrtrækning var spækket med ord om, hvor godt det hele ville blive, når formerne kom, når stemmen blev lysere og de mere mandlige træk ville blive bløde. At hunkøn gav mere og var nemmere at sælge.
At bedrive psykisk tortur var altid sjovere end fysisk. Kombineret kunne det ikke blive bedre.
- No wealth, no ruin, no silver, no gold, nothing satisfies me but your soul -