Han blik var altid for det meste fast på hende, men nogen gang og væk fra hende, men når hun snakkede var hans blik på hende “ tro mig jeg er den eneste du kommer til at bade, så du kan tag det helt roligt, men du er nød til at vide nogle ting om slaver som du er, jeg ser normalt slaver som det nederste i fødekæden, men når jeg ser dig så er det ikke som det nederste, du er mere værdifuld for mig det skal du vide, så svigter du mig så slår jeg dig ihjel, men når det så er sagt bedes du tag dette, “ sagde han kort og rækte ud efter en halskæde han havde haft i hans frakke, hvor efter han hev en halskæde frem der var formet som klanens logo, hvor efter han kiggede på hende igen “ her den er til dig, den skal du gå med for går du med den vil ingen andre rører ved dig, eller gør dig noget da det er et symbol på du er min slave og ikke en slave til brug for andre end mig, så du ville kunne gå rundt og være tryg her, for ærligt er der nogen af mine folk der kan være lede ved slaverne i form af seksuele udnyttelser, men igen sker ikke med dig hvis du bær denne kæde “ sagde han og gav hende den på som hun sad og vaskede ham.
En ting der var vigtigt for ham var han ville aldrig bede hende om noget der gjord hende utilpas så hvis hun ikke ville gå med den, skulle hun bare sige det til ham.