oki men jeg ville skrive til en gang i mellem ” svaret han stille og rejste sig stille han vendte dog blikket tilbage for at se om hun stadige kikket efter ham han vidste ikke men gav et smil fra sig og et blink og forsvandt så ud i skoven lige så hurtigt som han var kommet frem og som sagt som lovet skræv han.
BREV
” hej
Octavias jeg ville komme forbi her fredag og måske bruge Weekenden sammen med dig vis du ville...men det kan vi altid finde ud af..... jeg spurte forresten min far om du mulige vis var en del af vores klang men han så bare sur på mig og vidste ikke hvad jeg snakket om... men jeg tror han holder noget Hemlige for mig det ville ikke være første gang....dog glæder jeg mig til at komme væk her fra.... jeg savner dig også ….. men som sagt jeg ville komme fredag når jeg en gang kan med mange Hilsnerner Jack
"1uge sener”
jack gik stille og rolige i en skov stig han skulle besøge en som var kommet ham ganske nær her den sidste stykke tid. Selv hans mor og far hadet lagt mærke til at han hadet sendt flere beskeder ud mod en person. Jack smilte gald op mod sol lyset han var i et en lidt mere krigerisk tøj denne gang men så stadig godt ud i den, han smilte og lod hånden stille glide gennem håret og kikket rundt han glædet sig til at se jack hadet taget brune læder bukser på og en vid skjorte på. Mest for at se godt ud for Octavia det var svært at sige hvordan jack hadet det lige nu han hadet summer fule i maven men også Glad der var ikke noget som kunne stoppe ham overhovet. Dog måtte jack finde ud af en ting snart og det var om hun var en del af hans Klang hun vidste ikke hvad hun var det hadet hun selv sagt til ham og da han hadet snakket med sin far om det så han også lidt nyserige ud og lidt vred dog. Hvad mund dette kunne betyde jack sukket stille og dufte til en fin Rouse som han hadet købt hjemme i den lille by hos ham selv der gik ikke lang tid før jack var henne ved
Octavias hus han stod og holdte lidt øje med om Kysten var klar men han ville dog overraske hinden lidt et stille smil kom frem over ham og han stod stille ved træet.