Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 24.09.2017 15:13
hun så ned i vandet da han spurggte om noget var galt. "nej nej. bare spis" hun ville ikke bestemme over andre hvad de skulle spise og ikke spise. Octavia selv ville dog ikke røre kød. selv om hun var opvokset med kød. hun synes det var synd for dyreme at de blev slagtet for at andre skulle spise dem. Octavia vidste dig ikke at Elektrika spiste kød. meget meget kød.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.09.2017 17:54

Jack kikket lidt ned mod hindens hænder og kunne ikke lade vær med at føle lidt skyld følse over det han hadet fortaget på hinden. Jack Sank en klump mere og Rejste sig op det Enste han kunne nu var måske at være der for Octavia ind til hindens hænder ikke gjorder ondt mere ”.. ved du vad?” sagde jack stile og så spørgen på Octavia og så lidt ned mod hindens hånd og op til hidnen igen ”jeg tror jeg ville hjælpde dig lidt her ind til din hænder har det beder... ” svaret jack med et stille smil på læben han stod i livs gæld til hinden lige pt og jack ville ikke bare gå sin vej det ikke før han var sikker på at Octavia. Var helt oki han sukket lidt og kikket ned ” det enlige min skyld du fik de hænder vis jeg--- jeg hadet været lidt mere forsigte så var det ikke sket....men igen så var jeg ikke randt ind i så smuk ulv som dig ” sagde han så lidt chameren og smilte lidt Glad og kikket rundt her var nu meget pænt
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 26.09.2017 19:11
Octavia så på ham med et smil og rystede lidt på hovedet. "det behøver du ikke. det er noget jeg er van til. det er helt noget jeg gjorde af egen fri vilje." Octavia gjorde ikke sådan noget af tvang. hun så på ham og så ned i vandet til sine rynkede hænder. var hun en ulv? hun vidste det faktisk ikke hvad for en race dyr hun var. hun vidste dog at hendes plejeforældre ikke var lige som hende. hun så op på ham og smilte. "du kan bare tage hjem. vi kan altid ses en anden gang" sagde hun og havde ikke plads til at ha en overnattene. hun så rundt i sin forhave og ned i sin kappes lomme. hun tog en hånd op og rystede den fri fra vand. stak den ned i lommen og tog en bandage op. hun lagde den ned i vandet og lod den suge til sig. hun tog den op og vandt om sine hænder så de var fugtige ugen hun skulle ha hænderne i vand.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.09.2017 19:33
Jack kunne ikke lade vær med at smil lidt men så lidt under på Octavia da han sagde hun var en smuk ulv ” Octavia... vidste du ikke du var et halv dyr og et ulv ?” spurte jack stille og rolige og kikket med underen blik de Fleste vidste da hvad de var jack sukket og tænke lidt om hvad han skulle sige til det han lænet sig tilbage. Det var lidt nyt for ham og rejste sig stillle op og kikket med et smil ” min familie består kun af ulve og har ildens Flamme ” svaret han med et smil på læben og kikket ned mod sin hånd ” det er der for vi kan frem mane ild svær... men der er også heler lige som dig nede i byen ” svaret jack stille og lod øret gilde rundt men at han skulle gå var han meget i mod men han kunne ikke logge hinden til at lade ham blive der for rejste han sig helt op” men jeg kan komme forbi i morgen vis du har lyst.. så kan vi snakke videre sammen der ” jack ville godt komme i morgen og snakke videre med Octavia da hun virkede flink og han kunne rumme hinden også  jack tog nogle af sine ting  jack kunne fornemme at de hadet lidt at Snakke om

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 27.09.2017 15:12
Octavia vidste godt hun var halvdyr. men ikke hvad slags dyr hun var. hun så op på ham og sendte et smil. "jo jeg ved godt hvad jeg er. men ikke hvad dyr mine gener er" sagde hun og sukkede lidt. hun havde fået at vide at hun var mere menneske end dyr og hendes kommende børn kunne risikere at blive hele mennesker. hun så på ham og tænkte sig lidt om. "jeg har faktisk ikke tid i morgen. jeg skal på arbejde. men om en uge kan vi godt" sagde hun stille og vidste hun havde nogle hektiske arbejds dage foran sig. alt det der skulle plukkes, ordnes og soteres inden vinteren.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.09.2017 16:19

oki men jeg ville skrive til en gang i mellem ” svaret han stille og rejste sig stille han vendte dog blikket tilbage for at se om hun stadige kikket efter ham han vidste ikke men gav et smil fra sig og et blink og forsvandt så ud i skoven lige så hurtigt som han var kommet frem og som sagt som lovet skræv han.

BREV
” hej Octavias jeg ville komme forbi her fredag og måske bruge Weekenden sammen med dig vis du ville...men det kan vi altid finde ud af..... jeg spurte forresten min far om du mulige vis var en del af vores klang men han så bare sur på mig og vidste ikke hvad jeg snakket om... men jeg tror han holder noget Hemlige for mig det ville ikke være første gang....dog glæder jeg mig til at komme væk her fra.... jeg savner dig også ….. men som sagt jeg ville komme fredag når jeg en gang kan med mange Hilsnerner Jack

"1uge sener”
jack gik stille og rolige i en skov stig han skulle besøge en som var kommet ham ganske nær her den sidste stykke tid. Selv hans mor og far hadet lagt mærke til at han hadet sendt flere beskeder ud mod en person. Jack smilte gald op mod sol lyset han var i et en lidt mere krigerisk tøj denne gang men så stadig godt ud i den, han smilte og lod hånden stille glide gennem håret og kikket rundt han glædet sig til at se jack hadet taget brune læder bukser på og en vid skjorte på. Mest for at se godt ud for Octavia det var svært at sige hvordan jack hadet det lige nu han hadet summer fule i maven men også Glad der var ikke noget som kunne stoppe ham overhovet. Dog måtte jack finde ud af en ting snart og det var om hun var en del af hans Klang hun vidste ikke hvad hun var det hadet hun selv sagt til ham og da han hadet snakket med sin far om det så han også lidt nyserige ud og lidt vred dog. Hvad mund dette kunne betyde jack sukket stille og dufte til en fin Rouse som han hadet købt hjemme i den lille by hos ham selv der gik ikke lang tid før jack var henne ved Octavias hus han stod og holdte lidt øje med om Kysten var klar men han ville dog overraske hinden lidt et stille smil kom frem over ham og han stod stille ved træet.
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 27.09.2017 21:07
Octavia havde haft godt tralvt i den forgangene uge. hun havde været på arbejdet. modtaget breve fra jack og skulle finde ud af hvorfor nogle af træerne var begyndt at blive infiksiret med mider. 

hun grinte lidt af brevet fra jack. det var nu meget kært brev. utroligt at et halvdyr kunne skrive og læse når man ikke havde skoler som sådan til halvdyr. Octavia selv måtte få lidt hjælp med at læse brevet ude på arbejdet.

Ugen der gik:

Octavia var begyndt at få snue. hun nøs og hostede meget. hun havde også gået en af ugens dage i øs regnvejr. hun gik stille og roligt rundt inde i huset og hostede. hun havde en pels om sig.
hun gik mod døren for at hente vand da hun nøs. hendes krop forvandlede sig til en lille 6 halet ulv. noget der ikke så tit skete, men det skete tit når hun var syg og nøs. hun gik over til døren i formen og kradsede på døren. hun kunne ikke nå håndtaget.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.09.2017 09:29
Jack gik tætter på huset og kikket lidt rundt om det, for at sikker sig at Octavia ikke var der tæt på huset mens ørne lage sig stille ned. Hun var heller ikke her men så gik han hen mod døren og bankede lidt på for at sikker sig for hun ikke var der inden. Men da han ikke kunne høre nogle stemmer der inden tænke han at hun måtte ha været taget ned i byen eller sådan noget så han satte sig ned for at vente lidt på Octavia jack tænke lidt hvorfor. Hans far hadet belivet så sur på ham da han suprte om Octavia var en del af hans slægt det kunne jo godt være, jack sukket lidt og vendte sig mod døren og sagde så stille til sig selv ” hvor bliver hun dog af ? Det er da fredag ” svaret han stille og rolige og tænke sig om ikke fordi hverdage sagde ham noget men da hun var halv menneske så måtte han nok tænke sig lidt om hvad han skrev at læse og skrive hadet han lært af sin mor da hun var halv menneske og halv ulv så hun hadet jo gået i Menneske skole inden hun lærte hans far at kende jack begyndte at nynne lidt og begyndte nu at kede sig lidt og det var en ting han hadet at gøre
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.09.2017 12:41
Octavia kunne ikke tale som  halet ulv så hun prøvede at kradse på døren igen, og lave så pive lyde for at blive hørt. hun kunne ikke forvandle sig tilbage uden at hun stoppede med at nyse.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.09.2017 12:57
Jacks ene øre løfte sig op da han hørte lidt karssen han kikket i gennem vinduet men han kunne stadige ikke se hinden hvor bliv Octavia han rystede på hvodet og tænke det måtte være noget han hadet bildt sig ind. Men da han så hørte nogle bliv han klar over noget var galt . Han åbnet stille døren og sagde stille ” Octavia ?” jack ville ikke bare gå ind som sådan men så åbnet han døren lidt mere han fik øje på en ulv og tænke det måtte være hindens kæledyr han satte sig på hug og støg den blidt over hvodet ” jamen god dag har du set Octavia nogle steder... ” spurte han den om og rejste sig så op igen

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.09.2017 13:25
Octavia kradsede på døren til den åbnede. hun satte sig ned og så på ham da han satte sig ned på hug. ja hun kunne ligne en lille ulveunge men han havde da set hendes kæledyr hun pev lidt da hun ikke kunne andet i denne form. hun prøvede at pruffe men det blev bare små piv der kom ud af hende. hun nøs igen og vidste hun ikke kunne forvandle sig tilbage endnu. det var for svært for hun blev bare til dette dyr igen.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.09.2017 13:50

Jack kunne mærke at ulven puffet og piv han så lidt underne på den stille tog han den op og så lidt øjne på hinden der var noget med de øjne han gik stille rundt og kikket men Octavia var stadige ikke til at finde efter et stykke tid kikket han ned mod ulven igen og så slog det ham ” Octavia er det dig ” visket han blidt og vente på et svar hvad hadet hun dog kastede sig ud i hans øre lage sig lidt ned og så sturderen op og ned af hinden hun så nu også godt ud som ræv men han hadet ikke set en med så mange haler på en gang
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.09.2017 14:37
Octavia prøvede igen at bjæffe. men det blev bare til et lille pev. ja det var hende kunne han ikke så det på hendes øjne. hendes form var meget sjælden. hun nøs og man kunne se at hun fik kuldegysninger af det. hun så op på ham og hoppede ned fra hans hænder og gik over hvor hun var blevet forvandlet til denne ulveunge lignene væsen, der lå hendes tøj. hun pev igen og så ned på tøjet med sine røde øjne. de seks haler slå hun om sig selv og et nøs kom igen.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.09.2017 15:07
Jack bukket stille ned og så sår hindens tøj han Rødmet lidt og og tog sig i nakken men samlet det stille op for at lægge det pænt sammen han kunne høre på hinden hun var syg han lage ørne ned ”er du syg ?” spurte jack og tænke sig lidt om hvad skulle han gøre det var så sjæleten han selv bliv syg men han sukket og satte sig ned igen ” vis du syg burde du lægge dig i din seng jeg går ikke nogle steder i nu ” sagde han blidt og satte sig ned så hun kunne lægge sig og slappe af han brude virkelige lægge hinden i seng og måske lave noget suppe til hinden ” Octavia..... jeg laver dig noget suppe ” sagde han blidt til hinden og rejste sig op for at finde et sted at lægge hinden dog vidste han ikke hvad han skulle lave der var meget grønt her inden han måtte tænke virkelige godt da hun om bart ikke spiste kød han fandt en grøde frem og helt lidt forskellige. Af de grøn sager sammen som man brugte til hønse kød suppe der gik lidt tid og så fik han lavet det efter en halv times tid og satte den ned mod Octavia ” her spis ” svaret han stille og satte sig ned for at salppe lidt af hvordan mund hun var blevet i denne form måske noget hun kunne gøre jack sukket lidt og vidste ikke helt hvad han skulle ellers måske hjalp det lidt
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.09.2017 15:20
hun så han tog hendes tøj og hun fulgte ham ind til hendes hø seng. hun nøs igen. ja hun bar blevet syg men hun kunne ikke gøre så meget ved det. hun gik op i sengen og skubbede sig ned under tæppet og lagde sig til rette. hun så ud mod ham og kunne ikke spise hønsekød suppe. hun ville ikke spise kød. havde hun ikke gjort i 6 år og nægtede at begynde på det nu. hun lugtede til det og smilte varmt da hun ikke kunne lugte kød. hun slikkede lidt af det i sig men det var for varmt så hun lå det stå lidt for at køle af. hun lagde hovedet på sine poter og nøs igen hvor efter hun lukkede de røde øjne.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.09.2017 19:18

Jack brød sig ikke helt om hun lå syg han sådan som hun gjorder han rejste sig stille op og og satte sig hen mod octavia mes han stille lage hindens hoved lidt på hans ben så hun kunne lægge lidt beder et stille smil kom ned mod hinden.der efter begyndte han at nusse hinden stille og rolige lidt op og ned af ryggen for hun beder kunne slappe af jack lage der efter hovet mod væggen og lukket selv sine øjne for det hadet været en lidt lang tur for ham hånden var dog stoppet men nusset hinden lidt i søvne ” du må se at blive rask så vi kan nyde dagen i dag eller i morgen.. plus jeg går ikke før du er helt rask ” visket han blidt og gabet lidt i søvne han vidste ikke helt hvad han skulle fortage sig i mens så han kunne lige så godt sove hos hinden lidt jack var vand til at sove på mange måder
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.09.2017 20:29
Octavia lå faktisk rigtig godt. så da han rykkede hende så hun lidt undrene på ham. hun nøs igen. hun så han faldt i søvn og da han sov rejste hun sig op og gik over til sit tøj tog det i munden og gik uden for. hun var nød til at ha det vis hun forvandlede sig tilbage. hun stoppede op ved køknet og prøvede at koncentrere sig om at blive menneske igen. hun mærkede hvordan hendes haler forsvandt ind til en. hvordan hun blev højere og længere. hun skulle til at nyse men tog sig til næsen for at stoppe det. 
Octavia så op da hun var blevet menneske igen. hun tog tøjet på hurtigt og sin tykke pels kappe om sig.  hun så ind mod jack der så ud til at sove. hun havde ryggen til ham så han ikke kunne lurer på hende.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.09.2017 18:12

Jack åbnet det ene øjne for at hinden klæde om et svagt smil kom frem og så lukket jack stille øjet igen og gabte lidt for så at sige ” når du er ståret op?” uden at forskerege Octavia han hadet dog stadige lukket øjne for en sikkerheds skyld. Hvad mund han skulle fortage sig i dag der var mange muligheder måske finde ud af noget mere om hindens mor og far måske nu hvor hans far ikke ville sige noget måtte de jo selv finde ud af det jacks hale loveret lidt i glæde ” når går det beder med dig ”spurte jack hinden stille om og vendte sig ud mod vinduet for ikke at se hun klædte om dog kunne han ikke lade vær med at se der hen nogle gang men måtte stoppe sig selv i det jack  vidste virklige ikke hvad han skulle lave i dag dog var aften næsten kommet men de kunne måske gå en tur et sted ind i skoven han sukket og ørne bliv lagt lidt ned som teng til at han tænke sig lidt om han kunne nu godt lide at være her
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 30.09.2017 19:48
"ja jeg er stået op. du rykkede mig jo" sagde hun og fik kjolen på og var igang med at tage bæltet på. Octavia så over mod ham og da han spurgte om det gik bedre så hun ned på kjolen. "nej. jeg føler jeg skal nyse hele tiden, og jeg forvandler mig bare vis jeg nyser" sagde hun med en snottet stemme. hun blev jo ikke rask på nogle timer.
hun så over mod ham og så hans hale logrede. var han halv hund? hun så mod vinduet og så det var mørkt. tybisk vinter tid. vejret skiftede hurtigt og himlen blev hurtig mørk.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.10.2017 10:30
Jack vente sig lidt mod hinden da hun snakket til ham hvad skulle han gåre da hun så ud til at tænke over nogle ting han stod lidt og så udforderne ud mod hinden men han smilte bare af det Octavia sagde. Stille gik jack hen og lage en arm om hinden blidt og en hånd mod hindens kind og nusset den stille og blidt, ” jeg syntes nu du ser smuk ud som ulv ”sagde han sødt og stoppe med at nusse hindens kind og gik lidt tilbage han måtte prøve at tænde lidt af hindes ulve side op men han gjorde det stille og rolige denne gang. Stille kikket han ned mod jorden han hadet mest lyst til at give hinden et god kram men det var for tidlige at gør det. Hvad skulle jack gøre.. blikket vendte sig ud mod vinduet det var blevet mørkt i vinter tiden han måtte også tænke på snart at skulle gå i vintere hi da det ville blive lidt svært at få mad jack sukket stille og lod blikke søge ind i hindens øjne lidt

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri Læremester, Erforias
Lige nu: 3 | I dag: 6