As you do.. (emnesøgning)

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 23.09.2017 23:35
Jeg har forresten også en idé angående Mia! Jeg tænker at hvis hun lander nær en God person.. ... Altså Cayden, en dæmon i Mørkets Hær, han vil jo også gerne have indflydelse på det her væsen der pludselig er styrtet til jorden.. Jeg kunne godt forestille mig at han teleporterede sig til hvor Mia landede, ser hende møde en God Person og så.. beslutter sig for at komme tilbage senere. Snakke med hende når God Person ikke lige er der til at se det. Lades som om han selv er en God Person (det synes han selv at han er men.. Lades som om han er et Lyst Væsen i hvert fald) og så forsøge at få indflydelse på hvordan hun tænker om dæmoner + se om hun har nogle kræfter eller evner der ville kunne være en trussel eller gavn for mørkets hær.
Forestiller mig at han har små gaver med til hende engang imellem, men at han allerede fra starten af behandler hende som et ligeværdigt væsen

Dew

Dew

- loved by some, hated by most

1235
karakterer

Dew 24.09.2017 00:23
JonJon!
Jamen så er det dét, vi tager! Vil du så ikke have æren af at sætte tråden op? c:

Void!
Du er da fuld af ideer!
For lige at færdiggøre Alran og Keeran, hvad siger du til at jeg få startet tråden? Jeg tænker nemlig at starte fra, hvor de allerede er blevet smidt bag tremmer for natten.

Vedrørende Mia kunne det bestemt være interessant. Og hun er ikke menneske, så han hader hende ikke lige fra starten, hvilket nok burde gøre det nemmere for ham, at behandle hende ordentligt. Jeg kan forestille mig, at hun meget muligt vil stole på ham, særligt siden han vil være en af de første par personer hun faktisk vil have kontakt til. Men hun er heller ikke dum og fuldkommen uvidende, så det vil være en god idé for ham, at holde dele som hans involvering i Mørkets Hær hemmeligt. xD

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 24.09.2017 00:54
Hæhæ jeg gør mit bedste //w//

Du må meget gerne starte Alran og Keerans tråd! :D

Cayden er heller ikke dum, så han holder så vidt mulig information om sig selv hemmelig! I hvert fald de informationer, der vil få Mia til at se ham som ond xD kan godt forestille mig ham fortælle lystigt om sin familie og lignende hvis han tror det får hende til at stole mere på ham hæhæ

Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 24.09.2017 13:20
Void!
I'm on it!

Nåh men Mia er landet nær Lazura i Arzurien (som heldigt nok ligger 'tæt' på Kzar Mora), bare så det er på plads. Hvis Cayden er godt interesseret i fænomenet, der var sket, kunne det være, at han var taget tilbage til området, hvor hun landede for at undersøge det yderligere, men så samtidig være så heldig, at faktisk finde hende der. For jeg kan forestille mig, at det bestemt ville være et sted, hvor hun ville vende tilbage enten aftenen efter eller et par dage senere. Du ved, fordi det stadig vil være stedet, hun føler sig mest knyttet til. c: på den måde vil han også kunne få hendes selskab alene.

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 24.09.2017 20:18
Det lyder godt! Skal jeg starte den med Cayden der undersøger stedet? :3

Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 24.09.2017 20:28
Void!
Jeg tænkte nu mere, at hun allerede ville være der, når han vælger at vende tilbage for at undersøge stedet. Men det andet kan også sagtens være. Så jeg vil lade dig vælge. xD
Derudover så bliver tråden lige nød til at vente lidt, til hendes ankomst tråd er kommer lidt igang. Bare så jeg er mere sikker på, hvor hun står henne i verdenen. I mellem tiden kan vi jo hygge os med Alran og Keeran(hvis tråd jeg nok først får tid til at lave i morgen...sorry..).

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 24.09.2017 20:50
Det finder vi ud af til den tid, du siger bare til når hun er klar til der hvor hun kan møde Cayden :

Det er også helt okay med Alran og Keeran, jeg glæder mig til dem men kan også sagtens vente til i morgen, der er alligevel andre tråde jeg burde svare på haha

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 15.10.2017 20:49
hej Dew, leder du stadig efter tråde? Min nye karakter Fir er en dæmon i forklædning og vil kunne genkende Alrans mærker + vil gerne opsøge ham. Hun leder efter en måde at kunne myrde sin mand på, eller i det mindste forsvare sig overfor ham, og jeg kunne godt forestille mig at hun bad om en dygtig smeds hjælp til at få lavet et specielt våben, der kunne trænge igennem mandens evner eller noget :3 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 2 | I dag: 5