Lige så snart Randall kunne mærke sine håndled være fri, trak han dem til sig for at se på sine skader. Samtidigt begyndte han at åbne og lukke sine hænder for at få blodcirkulationen i gang. De havde været næsten konstant bundet i flere dage og hans fingre var begyndt at føles en smule døde. Stearinlysets skade var ikke voldsom, bare smertefuld, og han havde røde mærker efter rebene. Og voks på fingrene, men det var kølet af og var lige til at pille af, efterladende røde mærker. Forbandede kælling. Og hun ville have, at han skulle arbejde for hende?! Lysten til bare at gå til angreb på soen var virkeligt lokkende, men noget holdt ham tilbage. Hvis det lykkedes at kværke hende, var der stadig vagter at håndtere. Hvis det ikke lykkedes, ja, så havde han en fornemmelse af, at stearinlys nok var hans mindste bekymring. Hun var jo syg i roen, den fine lille dame!
Han skævede til den skarpe kniv i hendes hænder og havde næsten lyst til bare at afslutte det - det var næsten det nemmeste - men det var nu engang ikke sjovt at dø, så hvis han kunne finde en anden udvej, så var det bedst. Lade som om, at han faktisk var desperat nok til at sige ja til at arbejde for hende og få lov til at gå ud derfra og så tage en ferie fra hovedstaden. Piratbyen var sikkert også et dejligt sted på denne tid af året. Der var i hvert fald både horer og krystaller nok derude ved kysten.
"Hvad med bare at stoppe med alt det pjatteri og gå lige til sagen. Enten giver du mig et job og lader mig gå, du slår mig ihjel eller også tager vi et heftigt knald hen over bordet, selvom jeg er ved at have mistet lysten til det sidste." Hans stemme var sur og der var ikke noget smil tilbage i hverken hans øjne eller på hans ansigt. Det her var ikke sjov længere.
- I've been sittin' here just a slammin' down beers, now it's time to have some fun -