Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 01:06
Kieran fulgte efter Caine indenfor. Det var en lettelse at kunne slappe af i skuldrene, så snart han var i ly for regnen, der undervejs havde fundet sig en sikker vej ned af nakken på ham. Flere gange havde han prøvet at rette på sin krave, men han begreb ikke, hvorfor det ikke hjalp.
Det var der dog ingen grund til længere at bekymre sig om. Mens Caine rystede sig som en hund, tog han frakken af. Under den bar han den mælkehvide bomuldsbluse, som han fandt sig bedst tilpas i. Resolut vred han en arm om på ryggen for at kramme stoffet. Det var som han havde frygtet. Vandet var ligeledes løbet ham ned af ryggen, og hans bluse klistrede sig nu klamt ind til hans ud.
Det fandtes der dog råd for, da han smed sin jakke over ryggen på en tilfældig stol i nærheden og trak blusen over hovedet. Pokkers til regn, sådan at komme uanmeldt. Han samlede sin jakke op igen og luntede efter Caine, der i mellem tiden havde fundet sig en plads ved vinduet. Kieran slog sig ned overfor ham og smed de to våde beklædningsdele over stoleryggen ved sin side.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 02.08.2009 01:17
Caine fulgte opmærksomt Kieran med blikket. Lige fra han kom ind ad døren og smed sin trøje, til han satte sig ned overfor Caine. Først da han havde sat sig, åbnede Caine, der ellers havde været helt stille indtil nu, munden.

"Hvad så? Giver du eller hvad? Du må have lommerne fulde af penge," sagde han og hentydede til det, Kieran tidligere havde fortalt om, at han netop var på vej hjem fra arbejde efter at have arbejdet hele dagen. Det måtte betyde, at han havde fået sin løn. Og om han så havde fået sin løn udleveret eller ej, så blev han nødt til at betale, for Caine ingne intentioner om at bruge de sidste af sine penge på at betale for Kieran.

Han lænede sig tilbage på stolen, så to af stolens ben lettede ganske let fra gulvet. Heldigvis tippede han ikke bagover, for han havde væggen i ryggen, der forhindrede ham i at få overbalance. Han kastede et hurtigt undersøgende blik rundt i krostuen, men fandt intet spændende, som han kunne give sig til at betragte. Så i stedet vendte han sin opmærksomhed imod Kieran, og gav sig til at kigge på ham med et afventende blik i de blå øjne.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 01:32
Kieran skuttede sig. Krostuen var varm, men det var han ikke, og hans hår dryppede stadig. Han kunne mærke, hvordan hårene rejste sig på hans arme, før han lagde dem overkors på bordet og så på Caine, der nu pludselig ville have ham til at betale. Han holdt blikket udtryksløst.

"Og hvad så, hvis jeg har? Jeg har bedre ting at bruge mine penge på end alkohol til to," svarede han. "Jeg betaler for mig selv. Du kan gøre ligeledes." Med de ord, vendte han sig lidt på stolen, for at skue efter en tjener.

Han havde ikke et problem med at indrømme, at han var nærig. Måske nærmere egoistisk, men han knoklede for de ringe penge, og ønskede ikke at bruge dem på en tilfældig fyr, han havde mødt for kun en lille halv time siden. Hvorfor han overhovedet stadig hang ud med ham, var svært at sætte ord på.. Var det hans moral? .. Nah.
Snart fik han øjenkontakt med tjeneren, og gav et nik med hovedet. Hun samlede hurtigt op på hentydningen og bevægede sig imod de to mænd i hjørnet.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 02.08.2009 01:46
Caine fnøs fornærmet, da Kieran åbenbart ikke gad betale for ham. Hvorfor i alverden skulle han så slæbes hele den lange vej herhen (okay, så lang vej var der trods alt her heller ikke) bare for ingenting? Tss.

"Hvis du kun gider bruge penge på alkohol til en, hvorfor så ikke bruge dem på alkohol til mig?" sagde han, men det var kun halvhjertet ment. Han vidste godt, at det ikke nyttede noget at blive ved.

Da tjeneren kom hen til deres bord, nøjedes han med at sende hende et vredt blik, næsten som om det var hendes skyld, at Kieran var nærig. Ud af øjenkrogen kunne han se, hvordan det gav et lille sæt i hende, og hvordan hun hurtigt rettede sin opmærksomhed mod Kieran. Typisk. Hun kunne da ikke vide, om han rent faktisk havde tænk sig at bestille noget. Han havde jo trods alt intet sagt endnu.
Han gav sig til at vippe lidt frem og tilbage på stolen bare for at få tiden til at gå med et eller andet. Han kunne se på tjeren, at det aldeles ikke behagede hende at han sådan ødelagde kroens stole.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 02:01
"Du har måske ingen penge selv?"

Nåede han lige at spørge, før tjeneren pludselig stod for enden af bordet med et lille smil. Hun var køn, bemærkede Kieran, men så så på Caine, da hun gjorde det samme. Han næsten grinede af det dræberblik, den anden lagde for dagen. Men i stedet voksede der bare et smil på hans læber, mens tjeneren pludselig syntes nervøs.

"Tag dig ikke af ham. Han er bare utilfreds med ikke at få sine vilje," sagde han og skævede kort til Caine. "Jeg skal bare have noget mjød og et par skiver brød."

Tjeneren nikkede til ham, skævede kort til Caine og den skrøbelige stol, før hun vendte om på hælen og gik videre. Kieran så nu også på Caine og rystede på hovedet. Stadig var hans smil klistret på læberne.

"Enten skræmmer hende, eller også misfornøjer du hende. Vær sød."

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 02.08.2009 02:13
Caine skulede af Kieran, da han spurgte, om han ikke selv havde nogen penge. Nej, han havde sgu da ej – i hvert fald ikke penge, han gad bruge på noget så ubetydeligt som et krus alkohol. Og hvis han havde, havde han jo nok bestilt noget da tjeneren var ved deres bord.

En svag brummen hørtes fra ham, da Kieran forklarede for tjeneren, at han bare var utilfreds med ikke at få sin vilje. Bleh. Han lød jo næsten som en forældre, der var taget herhen med sin meget uopdragne snotunge.
Caine sukkede tung og lagde sig ind over bordet, hvilket nok heller ikke var noget, tjeneren ville bryde sig om. Duften af nybagt brød fra kroens køkken nåede ind i krostuen, og med det samme mærkede han, hvordan sulten begyndte at gnave i hans mave.

”Hvis jeg er sød, tror du så hun giver mig et gratis måltid?” spurgte han.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 02:23
Han hævede et øjenbryn af den andens ord og trak på skuldrene.

"Måske, hvis du er heldig. Men endnu bedre, så kunne de svare på mit tidligere spørgsmål, og så giver jeg dig måske en skive brød. Jeg har mere mad derhjemme, jeg kan bare ikke holde ud at vente så længe. Det er den eneste grund til, at jeg spiser lidt ude." Han trommede fingrene mod bordpladen og satte sig med siden til Caine, "Så hvorfor er du så ude på gaden så sent?"

Ud af øjenkrogen så han kort på den anden, for at sikre sig, at denne havde hørt ham, før tjeneren var ved dem igen. Hun nænnede ingen af dem ret meget af et blik, før placerede et krus på bordet og meddelte, at brødet kom straks. Kieran nikkede blot, og så hende gå igen. Så snart hun var ude af syne og forsvundet bag døren til køkkenet, smagte han på alkoholen, der var blevet ham serveret. Måske kunne det hjælpe ham til at få varmen.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 02.08.2009 02:30
Caine skulede af Kieran. Han følte sig næsten som en tigger, der tvunget til at gøre som den anden bad om, for at få lidt mad. Men noget for noget. Og så slemt var det trods alt heller ikke at svare på et spørgsmål, vel?

"Ikke af nogen special grund," sagde han og skyndte sig at vende blikket imod vinduet igen. Af en eller anden grund følte han sig ydmyget ved give efter for sin mave på den måde og besvare et spørgsmål, han ellers havde bestemt sig for ikke at ville give svar på. "Jeg var bare ude at gå en tur, okay?"

Han fjernede sit blik fra vinduet, da tjerneren igen stod ved deres bord, denne gang med et krus i hånden, som hun dog hurtigt placerede på bordet. Og så var hun væk igen, uden at værdige dem et eneste blik.

"Jeg tror ikke, at jeg var heldig," sagde han henvendt til Kieran.
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 02:51
Caines svar var uinteressant, så det var ikke derfor, at Kieran smilede lidt bredere. Det var fordi han faktisk havde fået et svar ud af fyren, i stedet for de forrige spørgsmål. Han havde vundet, og Kieran kunne lide det sådan.

"Spændende."

Sagde han, bare for responsens skyld, og tog endnu en slurk af sit mjød. Det prikkede sin vej ned gennem hans halsrør og varmede straks hans mave. Følelsen var en af Kierans yndlings, selvom han ikke ville indrømme det. Han havde bare en forkærlighed for alkohol.. Selvom den påvirkede ham så let som ingenting.
Næste gange Caine talte, trak han igen på skuldrene.

"Det er hvad du får, for ikke at være sød i første omgang. Men du har i det mindste gjort dig fortjent til en skive brød på min regning."

Han havde knapt nok talt færdigt, før tjeneren var tilbage igen med en lille tallerken og et par brede stykker brød, der næsten ikke kunne være der.

"Jeg skal bede om 5 rav." Sagde hun og skævede lidt til dem begge. Men da Kieran fandt sin pung frem fra jakken, hvilede hendes blik kun på ham, indtil hun fik stukket beløbet i hånden. Hun bad ham nyde måltidet, før hun også nikkede til Caine og gik igen. Denne gang gad Kieran ikke se efter hende, men skubbede tallerknen ind midt på bordet.

"Vær'sgo."
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 02:53
Caines svar var uinteressant, så det var ikke derfor, at Kieran smilede lidt bredere. Det var fordi han faktisk havde fået et svar ud af fyren, i stedet for de forrige spørgsmål. Han havde vundet, og Kieran kunne lide det sådan.

"Spændende."

Sagde han, bare for responsens skyld, og tog endnu en slurk af sit mjød. Det prikkede sin vej ned gennem hans halsrør og varmede straks hans mave. Følelsen var en af Kierans yndlings, selvom han ikke ville indrømme det. Han havde bare en forkærlighed for alkohol.. Selvom den påvirkede ham så let som ingenting.
Næste gange Caine talte, trak han igen på skuldrene.

"Det er hvad du får, for ikke at være sød i første omgang. Men du har i det mindste gjort dig fortjent til en skive brød på min regning."

Han havde knapt nok talt færdigt, før tjeneren var tilbage igen med en lille tallerken og et par brede stykker brød, der næsten ikke kunne være der.

"Jeg skal bede om 5 rav." Sagde hun og skævede lidt til dem begge. Men da Kieran fandt sin pung frem fra jakken, hvilede hendes blik kun på ham, indtil hun fik stukket beløbet i hånden. Hun bad ham nyde måltidet, før hun også nikkede til Caine og gik igen. Denne gang gad Kieran ikke se efter hende, men skubbede tallerknen ind midt på bordet.

"Vær'sgo."

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 02.08.2009 03:06
Spændende var ikke ligefrem det ord, Caine havde valgt, hvis han selv skulle beskrive sin bytur. Men nåja. Et eller andet skulle Kieran jo sige. Men han kunne nu godt have undværet at sige det, der kom ud af munden på ham anden gang han åbnede sin mund.

"Hvis jeg havde været sød, havde jeg nok heller ikke fået noget for det. Men så er jeg jo så heldig, at du er så god af dig og giver mig et heeelt stykke brød," sagde Caine sarkastisk og himlede med øjnene.

En skive brød... det var ikke meget. Ikke i forhold til det glas mjød, Kieran havde bestilt til sig selv. Caine skævede kort til ham og fnøs misfornøjet. Men ikke destro mindre rakte han sin hånd indover bordet og tog det stykke brød, der nu tilhørte ham. Der gik ikke lang tid før brødet var væk - kun et par enkelte mundfulde, og så var der ikke mere end lidt krummer tilbage af det brød.
Efter at have spist, rejste han sig op fra bordet. Nu hvor han havde fået hvad han ville - eller i det mindste en del af det, han ville have - var der ikke mere at blive her for.

"Jeg må hellere se at komme vider enu. Folk som mig burde jo være hjemme på denne tid af natten, ikke?" sagde han og brugte de samme ord, som Kieran havde brugt for lidt over en halv time siden, da de først lige havde mødt hinanden.

Han skubbede sin stol ind til bordet, før han satte kursen imod krostuens dør, og snart var han væk.

(Jeg skal logge af nu, ellers bliver jeg dræbt af mine forældre, og man må vidst ikke fryse i kroen /: )
Kieran Ethan

Kieran Ethan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 171 cm

Kieran 02.08.2009 03:18
"Ja, jeg er et gavmildt menneske, er jeg ikke?"

Svarede han til Caines sarkasme. Han gad ikke lade sig påvirke af det og tog endnu en slurk af sit mjød, før han tog sin egen skive brød til sig. Han var ikke nært så hurtig som Caine, der enten var meget sulten eller pludselig skulle nå noget - For brødet var næsten væk, før han overhovedet havde fået sat tænderne i sit eget. Før han vidste af det, var den anden på benene og meddelte, at han skulle videre.
Kieran smilede skævt.

"Det stemmer."

Var alt han svarede, før Caine forsvandt ud af hans synsfelt. Kieran gav sig ikke til at se efter ham, men hørte bare krodøren åbne og lukke, sammen med lyden af regn, der et øjeblik blev højere. Nu sad han alene og spiste, hvilket også passede ham udemærket. Endnu en slurk af sit mjød, og han havde næsten tømt kruset. Nu var det heller ikke nogen stor omgang, så der var ikke så voldsomt, som det lød.
Tiden gik, og han var snart færdig med sit lille natmåltid. Nu skulle han bare hjem og krydse fingre for, at Alphonse ikke havde smadret hans køkken af jagten på mad.
Han rejste sig og trak i sit stadig fugtige tøj, før han forlod kroen og gik ud i regnen.

(Det er så i orden. Vi skrives en anden gang (: )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 22:58
Caine trådte ind i kroen sammen med Voodoo. Han var taknemmelig for endelig at være indenfor et sted, hvor der var tørt. Men hvad han var allermest taknemmelig for, var at høre andre stemmer end den lille piges. Han skulle havde vidst, at han aldrig skulle havde løjet om alle de dyr og andre væsner, der levede i skoven; det var det eneste, hun snakkede om nu.
Han gik hen til baren for at bestille et eller andet at spise, men tøvede så. Han stak hånden ned i sin lomme for at se, om han havde penge nok på sig, men kiggede hurtigt op, da han hørte en kvindestemme spørge, hvad han ville have.
"Øh... Bare suppe. To," sagde han, da han kom i tanke om, at Voodoo havde sagt, at hun godt kunne lide suppe. Men om det var tomatsuppe, de fik, det vidste han ikke noget om endnu.
Han forlod baren for i stedet at sætte sig hen ved det nærmeste bord. Hvor ville han ønske lige nu, at der var en stor brændeovn lige midt i kroen, så han kunne få tørret sit tøj.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 23:08
Voo fulgte efter ham, som en sky lillesøster forfølger sin tapre storebror, der skal vise hvor moden han er. Hun stirrede op på ham og på baren, eftersom hun ikke kunne se over den, og kun kunne høre kvindens stemme bag den. Da han bestilte to supper, klappede hun begejstret i hænderne. Mad og varme! Skønt. Hun fulgte efter ham ned til et bord hvor hun satte sig over for ham. Hun måtte kravle op på stolen og hun så næsten lavere ud når hun sad der på stolen og måtte løfte armene for at få dem op på bordet. Hun stirrede på Caine med store øjne og et stort smil.
Hun så rundt i kroen og stirrede indgående på alle de mennesker der sad omkring dem. Nogle stirrede igen, andre var optagede af snak og sludder. Hun vendte sig igen imod Caine og rykkede sig op, så hun sad på sine egne ben, blot for at se lidt højere ud.
Lidt efter kom kromutter hen til bordet med to tallerkner med dampende varm suppe. Den havde en underlig farve, som Voo ikke rigtig kunne sætte en finger på hvad var. Krokonen mumlede noget med, at hun ikke var tjener, før hun gik tilbage op til baren. Voo skar en grimasse og sænkede skeen ned i den varme masse, for bagefter at føre den op til munden. Den var varm... Det var tydeligt: Voos ansigt blev rødligt og hun himlede med øjnene. Der gik nogle sekunder hvor hun sad sådan, og så blev alt normalt igen, og hun tog endnu en slurp.
"Har du nogensinde set en?" spurgte hun, out of no-where. "En kanibal altså."
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 23:18
”Skal du have en bog at sidde på eller noget?” spurgte han og hævede det ene øjenbryn, da han så, hvordan Voodoo næsten ikke kunne se op over bordet. Hvor måtte det egentligt være besværligt at være så lille. Det havde han godt nok også selv været en gang… men det kunne han ikke huske.
Han kiggede nysgerrigt på suppeskålene, da krokonen kom med dem. Men da han så skålenes indhold, blev han noget skuffet. Det så jo helt... underligt ud. Ikke spiseligt. Han kiggede op på kromutter, men da var det, at hun sagde, hun ikke var tjener. Så var det altså ikke hende man skulle klage til.
Han stak forsigtigt skeen ned i den varme suppe og skulle lige til at smage på den, da Voodoo pludselig blev helt rød i hovedet. Hun måtte være sulten, når hun ikke engang tog sig tid til at puste på suppen på sin ske først. I hvert fald så hun sjov ud, sådan som hun himlede med øjnene.
"Det er varmt," lød det fra Caine. En forsinket advarsel.
Han sænkede sin ske i suppen endnu engang, og smagte først nu på den flydende masse. Det smagte nu ikke så værst, den mærkelige farve til trods.
"Hvor skulle jeg vide det fra?" spurgte han Voodoo. "Kannibaler ligner vel bare almindelige mennesker... men der er i hvert fald aldrig nogen der har forsøgt at spise mig, så jeg tror ikke, jeg har mødt en," sagde han med et træk på skuldrene.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 23:26
Voo sluprede suppen i sig med yderst velbehag. Det var nu rart at få lidt varme i kroppen, efter al den tid i den kolde luft og regn. Varm blev hun i hvert fald. Og det var dejligt. Hun rykkede sig en smule på stolen og kiggede på Caine imens hun atter sænkede skeen ned i den varme masse. Hun spiste betydeligt langsomere en ham, måske også fordi hun var mindre og måtte bruge mere tid på hver slurp.
Hun trak på skuldrene.
"Det kunne da være at du havde været oppe at slås med én engang. Eller måske har set en tegning af en. Jeg så engang en tegning af en drage, men den så ikke så stor ud. Hvor store er drager egentlig? Er de kæmpeenorme? Hvis de er, hvordan kan de så være i skovene? De kan da ikke komme ind og ud imellem træerne! Og er det rigtigt at de kan flyve? Fordi de er ret store," slurp, "så det er da underligt hvis de kan. Men måske har de sådan nogle særlige vinger." Slurp, "Ligesom engle og fugle. Har du nogensinde en engel flyve? Det har jeg ikke, men jeg så engang et billed i en bog hvor," slurp, "der var en tegning af en engel. Den holdt en bog. Kan engle læse?" Slurp, "Det tror jeg ikke de kan. For hvem skulle lære dem det? Og hvor kommer de egentlig fra?" Slurp, "Englene altså?"

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 23:35
Caine spiste sin suppe i stilhed. En anden grund til, at han spiste hurtigere end Voodoo, var, at han ikke behøvede snakke så meget imellem hver eneste mundfuld. Han valgte ikke at besvare alle hendes spørgsmål - det ville tage for lang tid, og desuden spurgte hun om så meget, at han slet ikke kunne holde styr på det hele inde i sit hoved. Han trak bare på skuldrene hver gang, et nyt spørgsmål kom ud af hendes mund, og nøjedes med at koncentrere sig om sin suppe. Men til sidst var der ikke mere suppe tilbage, og det var også på det tidspunkt, at Voodoos talestrøm endelig havde fået en ende, så det sidste spørgsmål kunne han vel ligeså godt svare på.
"Engle kommer fra... Engelland (eller England XD)? Hvor skulle jeg vide dét fra? Jeg har aldrig nogensinde mødt engle eller kannibaler eller drager, så jeg ved altså ikke alle de ting!" sagde han gnavent.
Han lod sin ske falde ned i den tomme skål. Det klirrede højlydt, og kromutteren hørte det vist, for hun kiggede over imod deres bord. Men hun måtte vel kunne se, at Voodoo ikke var færdig med at spise, og derfor kom hun ikke for at hente skålen.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 23:43
Caine svar skuffede hende egentlig ikke. Hun sukkede og forsatte sin slupren, med stor appetit. Hun kunne da umuligt spise det hele! Der var så meget suppe! Det var som en bundløs brønd. Hver gang det så ud til, at hun var ved at nå bunden af skålen, så kom der mere ! Der forsatte bare med at komme suppe på den ske! Og - klonk ... Bunden var nået. Voo stirrede på den tomme skål med et trist udtryk. Øv.
Så vendte hun sig imod Caine. Hun tog sin serviet og tørrede sig i ansigtet, for også at fjerne det sidste mudder, som regnen ikke havde klaret.
"Øv Caine. Du er så kedelig. Har du slet ikke oplevet noget som helst sjovt? Overhovedet? Slet slet ikke noget?" spurgte hun og gravede for at få fisket en historie frem. Hun ville så gerne høre en historie om Caine. Hun følte ikke rigtig at hun kendte ham. Det gjorde hun så heller ikke, men det kunne hun komme til, hvis han fortalte lidt om sig selv. Men det gjorde han aldrig.
"En liiiiille bitte historie?"

( sorry hvis mine posts bliver lidt korte .. o.o Jeg stresser lidt XD )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 23:54
(Det’ okay x3 Du skriver stadig længere end mig T_____T )

Caine trak på skuldrene. Om han havde oplevet noget sjovt? Egentligt ikke. Han kløede sig lidt på hagen og lignede næsten en, der tænkte sig godt og grundigt om. Men det endte med, at han bare trak på skuldrene endnu en gang.
"Næh," sagde han.
Han kiggede på nogle af de andre mennesker i kroen, men uden rigtigt at ligge mærke til, hvordan de så ud. Han tænkte mest på, at Voodoo nok ville synes, at hans svar var skuffende. Hun havde jo fortalt ham om sine mærkelige træplanke venner og alle mulige underlige folk, hun havde mødt rundt omkring, og så havde han ingen spændende historier at fortælle hende om. Hvor måtte han egentligt være en kedelig ven at have.
"Det mest sjove, jeg har oplevet, var nok at dig så være så lysebrun af mudder. Du burde tage et bad," påpegede han.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 05.08.2009 00:08
Des længere tid Caine tænkte sig om, des større blev hendes øjne og hendes smil. Hun sad sekund og sekund og tænkte: Nu kommer det! Den ultimative hitorie! Det støreste eventyr af dem alle! Nu nu nu! Nu sir' han det!!

'Næh,'

Badumm . . .
Voo stirrede på ham med åben mund og store øjne. Klappen var slået ned. Hun lignede en der havde fået hjertestop, men først lige selv skulle fatte, at man var død. Og så sukkede hun inderligt. "Det ... Lyder sørme som et kedeligt liv." påpegede hun og rystede på hovedet.
"Og jeg har jo ikke noget hus, så hvordan skulle jeg kunne tage noget bad? Jeg siger dig - du tænker dig ikke om, voksen-Caine!" Hun rystede på hovedet og betragtede krokonen komme ned og hente deres tallerkener ind. Hun vimsede rundt ved de forskellige borde hvor gamle mænd sad og lo og gryntede. Voo rynkede næsen og vendte igen opmærksomheden imod Caine.
"Hvorfor slås du ikke med drager og befrier prinsesser og sådan noget?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13