Indsæt nyeste tegninger her

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 02.03.2009 17:20
Leara- og du er jaloux/ hader mig?! jeg hader dig, fordi du tegner manga SÅ godt!
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 03.03.2009 22:19
Avia - wow! Hvor er den bare god! Synes virkelig du får pelsen frem til at være sådan en dejlig blød pels, som man har lyst til at kramme ind til! ^^ Den er herre nuttet! :D

Rex - 0.0 hvorfor KAN man ikke lade være med at stirre på den? Det er næsten irriterende! Den ser så forvirret ud, så man ikke kan lade være med at glo på den! 0.0 Og øjnene.. ruller rundt i hovedet på den >_> ((jeg ved du elsker den smiley!)) :D

Foxy - Den er flot! Blod i ansigtet.. morderiskt.. men dejligt! xD - eller.. hvad man nu siger o.O

Morgana - Tak for kommentaren! xD Ja, det er ret godt set, det med de udtryk ^^ Har på fornemmelsen at du er rigtig glad for heste? xD Men det gør ikke noget! Du er rigtig god til at tegne dem i hvertfald ! xD Og dine landskaber... uuuf! Elsker når du tegner alle mulige landskaber! ^^

Karizma - Oh.. nogle af de tegninger havde du vist mig! Men.. jeg elsker altså den alder sidste! Elsker efterårets farver på den tegning! Og den dejlige tigermis! ^^

Kinzu - Realistisk hund! :O Rigtig god! Rødlig hund? Cuuute! ^^

Lesta - Mwhahahha! xD  Yaoi! X3

Lucifer - det er altså inspirerende at se dine værker! Som altid.. helt anderledes dejligt! xD

Leara - Hvor den/de? fine! xD Det er fedt på den måde du har tegnet dem op.. Sådan.. på fotos! ^^

jeg har kun brugt denne aften på denne her.. og den er tegnet direkte ind på computeren med tablet.. ærgo, ingen håndtegning først, som jeg ellers er så vandt til >_> Desuden.. ignorer lige det der til og fra xD bare en jeg skal give til en.. har lovet ham en nemlig... Og så udnyttede jeg chancen på at lave en anden form for hår, i stedet for den sædvanlige måde. Det sorte med hvide striber, synes jeg så bare fuckede lidt op >_< anyway..

Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 04.03.2009 14:10
Kinzu - aww hvor er den kææær! ^_^

Lesta - Kawaii ! xD

Lucifer - Hvor er det rart at se noget anderledes xD

Leara - Ehj, hvor er de fine!

Samson - Omg! Kreativiteten længe leve xD Elsker den xD

Og så lige nogle hurtige tegninger jeg tegnede i går xD

........... Yeah ......

Og så lige noget Gaara-halløj ...
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 05.03.2009 17:06
#Kinzu
Wow... Det er alt jeg har at sige...

#Gii
Lulz X3

#Lucifer
Jeg elsker den måde du tegner på <3 LOVE IT!

#Leara
Sødt. Kan godt lide den måde du har lavet det på, med billed-agtigt og sådan...

#Samson
Hold da op :O Den er ... Weird XD Kan godt lide den der flamme effekt :O

#Murizz
Sødt monster ting XD Haha

Jeg keder mig o.o

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 05.03.2009 19:22
lii- omfg hvor er den pæn OxO;; *Jalous* Mez liek ^_^

ehh..

En commish jeg lavede til en ven :3
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 05.03.2009 22:40
Nååårrrrrrh Gii hvor er den søøøød XD

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 06.03.2009 13:34
Murizz- aahw! de er flotte o: det Gaara øje ser sådan helt "designer agtigt" ud X3

Rex- Årh hvad!! du styrer til at farvelægge på pc! o: den er rigtig flot! kan godt lide måden du har farvet dens skæl på X3

Lesta- omg xD gakket like always.. er helt vild med øjet ^^

Og nu til mig,. jeg har besøgt mine forældre, og har lånt scanneren XD

Bered jer på alt for mange tegninger..

Først:
Azariah.. min karakter på http://kahovenkalkakoc.proboards.com/

Min og Tatis characters på http://akandra.proboards79.com/

og min char derfra igen xD Endelig fik jeg tegnet alle hans åndsvage tattoos!

Kahn.. min karakter fra http://worldfight.proboards.com/

Cassa og Fujita.. XDD Cassa i overalls med en vandekande og hestehale.. Man kan vel kalde det en intern joke? XD

Min og tatis karaktere igen X3 Kazumetzu og Chiaki fra <!-- m --><a class="postlink" href="http://ukechan.proboards100.com/">http://ukechan.proboards100.com/</a><!-- m -->

Kazumetzu igen ^^ hvor jeg har stavet hans navn forkert ><

Og igen

Og så min og Tatis chars fra det gamle fragransil, men som nu er på http://worldsrebirth.proboards.com/

Og Zion og Xanto fra den side også xD (Ja, de ligner dem fra Code geass, i know xD)
Historien bag det her billede.. Zion havde strøget Xantos undertøj.. (de er bedste venner og bor sammen) og Xanto blev vred, fordi han syntes det var småligt og dumt.. så de kom op at skændes.. Zion tog på arbejde, Xanto stak af så Zion ville komme hjem til en tom lejlighed.. så står Xanto ude under et halvtag fordi det regner.. og igennem regnen kommer Zion så.. gennemblødt standser han op foran Xanto, og helt seriøst lyder det så fra ham: "Undskyld at jeg strøg dit undertøj" .. Måtte bare tegne det xD

Sey.. min karakter fra KS xD

OG SÅ TIL LIDT FANART X3
Fra Okane Ga nai!!! =D Kanou og Ayase

Og fra Naruto Shippuden.... Sasuke XD

Yin

371
karakterer

Yin 07.03.2009 22:06
Murizz- Elsker bare den måde du har skrevt Gaara på, det er så FLOT! *At have verdens mindste ordforråd*
Rex- Jeg kan ikke sige andet end MIN!
Gii- misunder dig sådan at kunne tenge på computer, eller bare at kunne tegne...
Ayoka- Den der plakat på Seys værelse, kan du ikke også lave sådan en til mig?
Alle- den er så FLOT! *Jeg får vist aldrig et støre ordforråd*

Morgana

534
karakterer

Morgana 08.03.2009 12:51
For pokker, hvor er der sket meget i den her uge, hvor jeg har været i udlandet!!! Pyha, der har været aktivitet under dette emne… - jeg kan næsten ikke overkomme at skulle kommentere alle de sindsygt flotte tegninger, I har lagt op… nå, jeg prøver alligevel xD

#- Karisma: (1)Udtrykket, du har fanget i hestens øje, minder mig om en hest, vi engang havde. Hun var noget af det mest rolige, nysgerrige og søde væsen, man kan forestille sig! Pandelokken er også rigtigt godt lavet, og hjørnet over din underskrift et super! Jeg elsker den kontrast, der får papiret til at se lidt brændt/gammel ud.
(2) Det samspil der er mellem de to løver er fantastisk! Øjnene, smilene og holdningen er så livagtigt gengivet, altså, den måde, hvorpå det mandlige køn lister rundt om det kvindelige, at man kunne bruge dit billede til at forklare skolebørn, hvordan vi ”voksne” jagter hinanden. Damen er rank, fornem, men hun viser sin interesse for ham, der egentlig er gået forbi hende, men standser op og beundrer hende. Uh! Elsker den!
(3) Lad mig starte med at sige, at jeg altid har syntes overgangen fra sommer til vinter er sørgelig. Billede minder mig om disse perioder, hvor livet føltes tabt, døende. Skoven smider alle sine blade, sin pragt, facaden. Pludselig bliver det skjulte synligt, og man skal tage stilling til en sandhed, man ikke før havde øjne for.
Den måde hun ligger på, med lukkede øjne virker nedtrykt, som om sandheden ikke var den, hun havde ventet. Det er enormt godt fanget, og blæsten, der jager forbi, gør bare det hele endnu mere flygtigt. De glødende farver er super, og det enkelte blad i vandpytten virker perfekt sammen med hendes spejlbillede.

#- Kinzu: Dine hunde er umulige ikke at elske! Ørerne, der er løftede, øjnene, ja, det hele giver udtrykket af nysgerrighed, opmærksomhed mod noget, vi ikke kan se. Billedet virker medet drømmende pga. farvefravalget, og jeg elsker det!

#- Lesta: Nuttet, nuttet, nuttet! Du er bare alt for god til sådan noget, selv når du laver dem ”hurtigt”. Øv, nu er jeg misundelig igen XD

#- Lucifer: (1)Baggrunden virker som en kontrast til portrættet, da linjerne er helt rene. De bløde linjer i portrættet fremhæves ved det. Super!
(2) Den grå baggrund er med til at få huden til at lyse, og i samspil med dine skygger er det virkelig som om huden lyser, som om Avia lyser. Det blik man får fra hende, mistænksomt, sky, passer godt til hendes karakter… - og så er øjenfarven også fremhævet gennem de nedtonede farver fra de andre elementer i tegningen.

#- Samson: Monsterspeciel! Jeg elsker simpelthen de sorte og gyldne blade, der star i flammer! Jeg bryder mig ikke om overgangsperioden i efteråret, men det her billede er super! Jeg elsker at facaden(bladende) på den måde fjernes hurtigt! Jeg har ikke lige nogen fidus til, hvem personen billedet er dedikeret til er, men ud fra motivet at dømme er h*n speciel. Jeg kan egentlig godt lide striberne i håret, da de står i kontrast til de skarptaftegnede blade. Der er et spil mellem den løse stil og den lidt mere strikse gengivelse. Man skal tænke lidt mere over tegningen, end ved andre, og det er specielt. Elsker den!
(Jeg elsker ikke heste, de er bare gode som modeller. Vi har haft et par stykker tidligere, så de minder mig om mit barndomshjem.)

#- Murizz: Enkelthederne i dine tegninger er rørende. Det er kun det allermest nødvendige, der er med; alt overflødigt er udelukket. Jeg er selv en nød til lige og rene streger. Adore them!

#- Rex: hvis min kedsomhed var lige så kreativ og fantastisk som din, ville jeg oversvømme verden med kunstværker! Damn, damn, damn, og så lige i mine yndlingsfarver?! Skællene er sindssygt flot tegnet og farvelagt; skyggelægningen, hornene, vingerne, flammen! F*ck hvor er du dygtig!
De skæl og farverne er jeg helt pjattet med!

#- Lesta: (Gid jeg var din ven!) Øjet er generelt specielt, da tegningen andre elementer ikke er helt så detaljerede/livagtige. Der fremstår helt enestående, og da jeg først blev opmærksom på det, kunne jeg ikke lade være at se på det hele tiden. Elsker virkelig det udtryk!

#- Ayoka: (1) Det er et meget drømmen udtryk du har fanget, og jeg synes håret og skuldertrækningen er flot skildret!
(2) Nu kender jeg ikke lige historien bag billedet, men højre persons hænder er nydelige! XD stillingen med tommelfingeren ved halsen er perfekt gengivet.
(3) Vil også tatoveres! >.< Jeg elsker håret! Du er rigtig god til det (:
(4) Irritationen ved computeren kender jeg alt for godt! Hvis jeg var ryger, tror jeg også, mit værelse ville se nogenlunde sådan ud! XD  Det er en rigtigt flot tegning…
(5) Nuttet, specielt baggrunden holder jeg af. Nu kender jeg ikke rigtigt nogen af karaktererne, men jeg kan godt se det sjove i, at det er ham, der passer haven/de smukke ting/hende.
(6) Igen er det øjnene, jeg er helt pjattet med! Jeg ville gerne selv kunne tegne manga, men det er tilsyneladende bare ikke muligt for mig at tegne de lige/rene streger.
(7) Jeg kan ikke lige sætte min finger på, hvad det er, men der er et eller andet mystisk. Jeg ville gerne have kendt tankerne bag motivet, for det ser ud til at være en interessant historie, der ligger bag.
(8) Igen er udtrykket let drømmende, og påklædningen for mig til at tænke på en rigtigt god snestorm. Sådan en, hvor man går ude under gadelygterne, mens det hele fyger rundt omkring en, og verden føles helt tom på nær vinden, der holder én med selskab.
(9) Jeg kender heller ikke dette RPG, men igen tror jeg, at historien bag figurerne er sjove. Er det et ar, der strækker sig fra halsen ned over brystkassen..?
(10) To ord: GENIAL HISTORIE!!!
(11) For pokker, det hår er godt lavet. Jeg bliver mere og mere misundelig, jo flere af disse tegninger jeg ser!
(12) Jeg kender ikke historien… tralala, måske burde jeg læse mere manga og mindre lektier… * At smile lumsk*
(13) Dét kender jeg i det mindste. *savle*.

Og så til lidt af mit eget:

Et lidt gammelt billede, jeg lavede som et eksperiment. Min søster havde sagt et eller andet, der fik min kreativitet til at formes i retningen af noget lidt mere abstrakt.

Og noget knapt så abstrakt. Det er et billede, jeg havde haft i hovedet i et stykke tid. Inspirationen blev hentet fra mit arbejde som ungarbejder/dyrepasser, hvor jeg havde ansvaret for halvaberne, aberne og de store papegøjer… - jeg holdt meget af bæltedyrene, selvom de ikke var inde under mit område.
Da hunnen fik unger kunne jeg ikke nære mig for at bruge dem i et billede. Hun rendte konstant rundt med de to unger i hælene XD
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 09.03.2009 13:26
Rex - Rigtig fed drage! Ö Elsker farvelægningen og detaljerne.. mønstre.. WAAAH! Ö

Lesta - Nice! xD Fedt hår han har! Ö Minder mig lidt om en påfugl o.O

Risa - Waoh! Tegning angreb! >_<Meeh>_> Men elsker den tegning, den med værelset og foran computeren.. så mange fede detaljer! Ö

Morgana - Monsterspeciel? xD Det var bestemt også meningen xD Men flotte tegninger! Ser ret fedt ud med de der dyrehoveder der sådan kommer frem, og bare har en streg som en krop! Ö
Det kommer ikke bagpå mig, at det nederste billede er fra en zoo Ö Det er rigtig fedt! ^^

Har igen været kreativ! Og har nok foresat lidt fra min sidste tegning.. men det er igen noget som jeg ikke har brugt det store tid på.. o.O
En.. Gul dæmon? xD

Morgana

534
karakterer

Morgana 09.03.2009 17:14
#- Samson: Kontrastvirkningen mellem håret og huden er virkelig flot! Striberne i håret er også smukt lavet; det tyrkise lyser op, så hårets kontrastvirkning ikke er for overvældende... - Hm, jeg er generelt bare vild med håret og ansigtet (:

De tre nyeste billeder, hvor inspirationen er hentet fra min studietur i Rom:

Det er udgangen fra det hotel, hvor vi boede. Billedet er, igen, blevet meget lyst pga. scanneren... - pokkers!

De næste to billeder er stilleben, hvor nogle (hovsa) appelsiner liiige 'faldt ned' i min hånd fra en offentlig park... Shh...

*liste væk med tre appelsiner i hånden*

Darcie

359
karakterer

Darcie 16.03.2009 21:02
Uh, elskelige tegninger everyone! ^W^ *at være for doven til at kommentere*

Well, jeg har været virkelig træt idag, så satte mig til at udforske et program jeg havde liggende, og her er resultatet såé;
http://i44.tinypic.com/53uyaw.jpg
-Det skal lige siges, at dette er min aller første tegning farvelagt af mig selv på computeren! ^.=
tegnigen forestiller Demos herinde fra og min char Lainey.

Og så for et par dage siden fik jeg tegnet en tegning af min nyeste char, Illuni x3 MEN farvelagt af Samse! danke.
http://i41.tinypic.com/1ghu1s.png
Uh, er den ikke bare fin? xD
Oooog, lige én ting; DET ER EN DRENG!

når men, det var så det, i think.. n___n når jeg tænker over det, er det også over hundrede år siden jeg sidst har lagt tegninger ind? OO'
anyway xD
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 16.03.2009 22:03
Og bare lige for at Spamme xD

Risa : som altid elsker jeg dine tegninger!!

Morgana : Og dine!! omg! du tegner sååå flot, og realistiskt 83!

Samson : LOL! Han er sku sejh! Minder mig vildt om et eller ander Dragon Ball noget xD

Lainey : omg! Du er jo vildt god til at tegne! jeg må sige at drenge med det lysserøde hår ligner enormt meget en pige xD men han er mega sød x3

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 18.03.2009 12:14
Morgana- generel kommentar til alle dine billeder... er du da styg hvor er du god til at male!! o: elsker den måde du farver det på ^^
Kan især godt lide frugterne^^

Samson- kan ikke lide dit valg af gul og lilla sammen xDD er ikke ret glad ved komplimenter farver.. men det er anyways en flot tegning! o: et rigtigt uhyggeligt udtryk X3

Jeg har tegnet.. YAOI!!! med min og Tatis karakter ! Kazumetzu og Chiaki! XD tegnede den for lang tid siden.. men farvelagde den færdigt i dag

Jeg smider det lige ind som link, så folk med sarte sjæle ikke ser det ><
Tryk på tegningen for at se den uden censur.. xD

Darcie

359
karakterer

Darcie 18.03.2009 17:38
Rena; We, mange tak! ^W^ jaer, ved godt at han blev MEGET piget, men det er på en måde meningen. Forresten er han også homoseksuel, såé x3

Ayoka; Uh, hvor er den fin! Men shit, hvor er det bare snyd at du tegner så godt. >.> Seriøst, det er virkelig svært at lade være med at blive bare lidt jaloux..
-Buy the way, hvilket program bruger du enlig til at farvelægge? OwO

Htqz

1845
karakterer

Htqz 18.03.2009 18:29
O_O... endelig fik jeg frembragt en tegning som jeg nogenlunde er stolt af. ^^;;
Min nyeste OC Azyriel, albino og laboratorie-rotte.. =^^=

Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 18.03.2009 20:30
Jeg har ikke lige overskud til at kommentere alle tegninger, så jeg tager derfor kun nogle enkelte.

Horisont - Hvor er den sej! :b

Morgana - Du er enormt dygtig, som jeg har fortalt dig et par gange. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er du maler dem med - hvis det er det du gør? d;

Risa - Haha, little perv. Aj jeg syntes den er flot, du bliver bedre og bedre. Det eneste jeg må kritisere, er hænderne. De er lidt handicappet. :b

Fornylig lod jeg mig være kreativ, og jeg farvede for en gangs skyld nogle af mine tegninger. Det er jeg lidt stolt over (undskyld størrelsen)

Dette forestiller Morgoth. Jeg har med vilje ladet hans hår dække hans ene øje, da jeg er utrolig dårlig til at tegne ham. Jeg kan ikke videre give Dani filth's udseende, det kan jeg bare ikke. Nej han er ikke blåhudet rigtig, jeg eksperimenterede bare..

Min egen selvopfunde lille vandskabte onde skurke hjælper. Utrolig genial, syntes jeg selv.

Morgana

534
karakterer

Morgana 18.03.2009 21:19
Morgoth: Jeg maler i akvarel... Det er det eneste, jeg kan få til at ligne noget!
Jeg kan rigtig godt lide din shading, for den får hans hud til at fremstå endnu mere bleg, end hvis du havde valgt en 'almindelig' skygge. Han virker som person meget kold, afgrænset i hans handlinger, hvilket jeg også husker ham som...?

Din onde hjælper minder mig lidt om en gigantisk tangloppe. Ikke spørge hvorfor, vel? o.O

Horisont: Den virker bare nuttet! Ponchoen får mig til at tænke på inkaerne... Igen, lad være at spørge!

Ayoka: Fed tegnestil! Jeg kan godt lide ørerne i den lyshårede fyrs hår (:
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 19.03.2009 10:20
Morgoth: Jeg maler i akvarel... Det er det eneste, jeg kan få til at ligne noget!
Jeg kan rigtig godt lide din shading, for den får hans hud til at fremstå endnu mere bleg, end hvis du havde valgt en 'almindelig' skygge. Han virker som person meget kold, afgrænset i hans handlinger, hvilket jeg også husker ham som...?

Din onde hjælper minder mig lidt om en gigantisk tangloppe. Ikke spørge hvorfor, vel? o.O

Akvarel? Det var også det jeg fik til at ligne. Du gør det utrolig godt, det gør du. :b
Ja den blålige farve udspejler hans personlighed, på en eller anden måde i hvert fald. Jeg er glad for at du syntes om det.

Nu når du siger det, kan jeg sagtens selv se det. Det er egentlig lidt grimt, haha. :b

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 19.03.2009 10:28
Rena; We, mange tak! ^W^ jaer, ved godt at han blev MEGET piget, men det er på en måde meningen. Forresten er han også homoseksuel, såé x3

Ayoka; Uh, hvor er den fin! Men shit, hvor er det bare snyd at du tegner så godt. >.> Seriøst, det er virkelig svært at lade være med at blive bare lidt jaloux..
-Buy the way, hvilket program bruger du enlig til at farvelægge? OwO

Jeg bruger GIMP.. et gratis program xD som er liiidt svært at bruge.. men det fungere meget godt ^^ lidt som photoshop..
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, Helli , jack
Lige nu: 4 | I dag: 13