Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:19
Hun smiler genert og føler alt kærligheden til Levon vokse inden i hende.. ''Jeg er glad for du er her..'' siger hun og kigger genert på Levon.. Hun griner stille da han kysser hendes kind..
Hun drejer stille hovedet og giver Levon et blidt kys på hans bløde læber.. Hun tager en dyb indånding og placere hendes ene hånd på hans kind.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 16:22
Han smiler skævt, glad over hendes kys, som han nyder, gør han selv løfter hånden op, stryger hende over håret og ned langs halsen og dernæst armen.
"Jeg vil altid være her," hvisker han mod hendes mund. Og han mener det, om end han stadig ikke er klar til at være der som hun ønsker det af ham. Men fordi han ikke elsker hende som hun ønsker det, betyder det ikke, han ikke elsker hende med alt han har at give. En lille skyldig tanke om Aishe sniger sig også ind på ham, og tanken om de hede kys i krostuen, men han skubber tankerne væk. Lige nu er han sammen med Maki, og det er alt, der betyder noget lige nu.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:32
Hun putter sig ind til ham, og trækker vejret tungt.
''Tak..''
Hvisker hun stille og nyder at være helt tæt på ham.. Hun nusser hans bløde hår, og klemmer hans hånd en smule..
''Levon? Hvad tænker du!?''
spørger hun stille, hun fornemmer en smule at der er noget der plager hans tanker, men hun ved ikke helt om hun fik spurgt på den rigtige måde..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 16:35
Han stryger hendes arm kærligt og lægger så sin hånd mod hendes kind.
"På hvor dejlig du er," siger han glat som en ål og kysser hendes næse blidt. Hans smil røber intet og ej heller hans øjne. Han er dygtig til den her slags løgne, for han finder, det er bedre at lyve om det end at tilstå over for Maki, han har forelsket sig i sigøjnerkvinden. Han elsker stadig Maki, det vil han altid gøre, men der er mange kvinder i hans liv, og Aishe er den sidste nye. Alt det vil gøre for ondt på Maki at få at vide, så han skjuler det dygtigt.
"På hvor køn du er." Han kysser hendes venstre øjenbryn, "Hvor glad jeg er for dig." Og det højre. "Og på hvor dejligt vi sidder her sammen."

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:45
Maki rødmer og putter hovedet ind til ham..
''Hvor er du dejlig..''
siger hun og griner lidt.. Åhh hvor har hun dog savnet at være tæt på Levon.. Føle hans kærlighed og bare nyde hans nærhed..
''Jeg har virkelig savnet at være tæt på dig..''
siger hun sødt og kigger ham kærligt i øjnene.. ''Hvorfor er det ikke dine..'' spørger hun små trist og nusser hendes gravide mave..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 16:50
Han er glad for, hun tror ham og smiler blot stille, mens han gemmer sit lille hjerte bort, der skriger på retfærdighed for Maki, der det ifølge har ret til at vide det. Men det sidste han vil er at såre hende, og derfor udskyder han hellere at fortælle hende det.
"Jeg har også savnet at have dig her," siger han og hentyder til sine arme, "Det tror jeg efterhånden vi har fået slået fast, kæreste." Han driller hende let, fordi hun har sagt det så mange gange nu, og kærtegner hendes kind efter kort at have givet den et forsigtigt niv. Ved den sidste kommentar forsvinder smilet en smule. For sin egen skyld er han glad for, han ikke er faren, men for Maki og børnenes skyld gør det ham bedrøvet.
"Fordi vi fandt hinanden lidt for sent, min smukke," siger han roligt og stryger tomlen hen under hendes øje, meget forsigtigt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:55
Hun putter sig blot mere ind til ham.. ''Desværre ja..'' Hun lukker øjnene og gaber..
''Åhhh.. Det er afslappende det her..''
Siger hun og nusser Levons hår, mens hendes anden hånd ligger på hendes mave.. ''De rumstere noget rundt derinde..''
Siger hun opgivende og mærker hvordan de livligt sparker mod hendes stakkels mave.. Hun stryger hånden hen over maven. ''så så..'' hvisker hun stille og kigger op på Levon..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 16:59
Han holder hende tæt ind til sig og lader drillende en finger løbe langs hendes kraveben og ned over hendes brysts bue i håbet om at sende små behagelige gys gennem hende. Til sidst lader han sin hånd lande på hendes mave og mærker selv hvor voldsomt de bevæger sig
"De er meget voldsomme," mumler han bekymret, "Jeg håber ikke de bliver meget værre."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 17:09
Hun får kuldegysninger og griner lidt..
''Det skal nok gå.. De er ikke så slemme lige nu.. De bevæger sig bare en del..''
Hun kigger på Levon, hvor efter hun bevæger sig hen over Levon, så hun sidder med et ben på hver side af ham.. Hun læner sig lidt frem, og kysser ham intenst.. Maven er dog i vejen for at hun kan komme helt tæt på ham, men hun gør et desperat forsøg på det..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 17:13
"Det gør de," giver han hende ret og har hende så pludselig ind over sig, og hans ædlere dele begynder for alvor at vågne op ved følelsen af hende ind over sig og det intense kys, som han gengælder. Han krummer ryggen let, så der er bedre plads til hendes mave, og deres brystkasser støder mod hinanden. Han har lagt begge arme rundt om hende, den ene holdende hende tæt, mens den andens hånd er begravet i hendes hår.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 17:15
Hun lukker øjnene og nyder hans kys ubeskriveligt.. Hun har aldrig følt sig så tiltrukket af en person før.. End ikke Falco har formået at få hende til at føle som hun føler nu, hvor hun sidder lænet ind over Levon og mærker hans krop tæt mod hendes.. Hendes åndedræt bliver en smule hurtigere og mere overfladisk, mens hun nusser hans hår, og fortsat kysser ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 17:20
Også han holder kysset, hans tunge leger med hendes i hed parring, og han trækker hende ind til sig med et nydende suk. Hans egen vejrtrækning er heller ikke helt regelmæssig, og hun tænder ham bare ved at sidde der og være Maki. Hans kærtegn bliver lidt mere besideriske, hans greb om hende en smule fastere, som han trækker hende tættere på, nærmest som kan han ikke få hende tæt nok på. Hans hånd glider ud fra hendes hår og trækker hendes ben lidt bedre til rette om sig, mens han selv strækker sine ben helt ud og holder dem tæt sammen, så det ikke skal blive anstregnende for hende at sidde der.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.01.2012 18:17
Maki læner sig endnu mere ind over Levon, og lader hendes hænder glide ned over hans sidder, og stopper ved hoften.. Hun tager en smule hårdere fat i hans hofter, og leger ivrigt med hans tunge.. Hun flytter hovedet to centimeter tilbage og smiler lidt.. ''du er virkelig sød..'' hvisker hun kærligt, og kysser hans kind. Hun ligger hovedet en smule på skrå, og mærker hvordan hendes hale bevæger sig fra side til side, og laver små bølger i vandet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.01.2012 18:23
Ved hendes greb om hans hofter, undslipper et lille støn ham, og hede bølger af begær sendes gennem ham. Men hun er gravid, og han vil ikke presse hende til noget.
"Ikke så sød som dig," siger han smilende på en udånding og kysser hende så ned langs halsen, ned over kravebenene og videre ned på brystet, hvor hans mund finder hendes brystvorte og fanger den mellem labærne, hvor han leger med den og kærtegner dem med tungen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.01.2012 23:15
Hun trækker vejret let og meget overflødigt, og kommer med nogen små støn.. Hun mærker hendes lyst varme hele hendes krop.. Og ønsker inderligt at han bare ville gøre noget ved hende.. ''Jo du er min skath..'' hvisker hun og stønner lidt.. Hun ligger begge hænder på hans ryg.. ''Jeg har virkelig savnet dig..'' siger hun og smiler en smule for sig selv.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.01.2012 23:21
Han lader forsigtigt, kærtegnende sine hænder langs hendes side fra brystet og ned over hoften, hvorefter han langsomt lader den ene hånd glide ned og kærtegne indersiden af hendes lår øverst oppe.
"Og du er min, min Maki," hvisker han mod hendes bryst, som han stadig kærtegner med munden. "Og jeg har savnet at mærke dig så tæt på mig!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.01.2012 23:33
Hun putter sig lidt mere ind til ham, og nyder ham endnu mere.. Hun stønner en smule højere og lader sine hænder holde stramt om hans hofter.. Hun rykker sig en smule tilbage, og tager fat om lille Levon og nusser den.. ''Åhh hvor har jeg savnet dig..'' stønner hun lavt med lukkede øjne..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.01.2012 23:39

Han lukker selv øjnene og nyder hendes berøring, selv med et lille støn, da hun gribber fat om hans mest intime del, der for længst er klar på lidt aktion. Som gegældelse lader han sine fingre, to stks glide ind i hende og masserer hende forsigtigt. Han smiler bredt, da han ved, han er kendt for magiske fingrer på dette punkt, og han vil gerne gøre det godt for hende. Han lægger al sin øvelse i sine bevægelserne og arbejder stødt og roligt med hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.01.2012 23:47
Hun bliver en smule overrasket, men lukker hurtigt øjnene, og overlader alle hendes tanker til nydelse..
''Åhh... Du fantastisk..'' stønner hun og tager lidt hårdere fat om ham.. Hun stønner en smule højere og tænker ikke over at alle tjenestefolkene måske hører hende.. Hun er rimlig ligeglad med hvad andre folk hører, hendes tanker er udelukkende på Levon.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.01.2012 23:51
Han nyder hendes ord og ved i sit stille sand, han i alt fald kan være fantastisk, når det kommer tl samlivets hemmeligheder. Han leger lidt med hendes brystvorte igen med tungen, mens han fortsat bevæger fingrene indeni hende, højere og højere op i jagten efter hendes g-punkt. Et støn undslipper også ham, da hun strammer sit greb. Det føles så rigtigt, så godt, han næsten ikke kan koncentrere sig om sit håndarbejde.
Som hun er han temmelig ligeglad med tjenerne. De er så vant til det alligevel, det ikke undrer dem.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2