Indsæt nyeste tegninger her

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 17.02.2009 03:59
*yawn* ... *Falde i søvn på sit tastertur*

Totalt Yndlings Bleach trio alligevel .. X3
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 18.02.2009 22:06
#Gii
Så den og faved den på deviantart ^w^ Elsker den. *brumme* Gin mangler..

Taylor og Rex - BEST FRIENDS!

Morgana

534
karakterer

Morgana 21.02.2009 22:55
Uha, jeg tror virkelig ikke lige, jeg kan overkomme at komme med individuelle kommentarer til alle de fantastiske billeder, der er kommet, siden jeg sidst så på dette emne... Jeg ville ikke kunne finde synonymer nok, så jeg ville komme til at bruge ordene; fantastisk, smuk, exeptionelt, kreativt etc. gentagne gange... Hm, beklager, min hjerne er bare ikke lige til det i aften! XD
Det er igen lykkedes mig at klatte lidt vand og farve sammen på et stykke papir, så nu vil jeg genere jer med makværket herinde! >D
Se venligts bort fra mine fingre! Jeg var ikke i nærheden af en scanner dén dag...

Billedet blev til som en indflyttergave til min veninde, der er helt skudt i heste. Tanken bag motivet er lidt... indviklet. Igen orker jeg ikke lige alle detaljerne... Suk, hvilken lykke at være doven.
Kort fortalt har hun selv været en vild personlighed og har været igennem nogle hårde, stormfulde perioder...
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 22.02.2009 23:22
Rex - Den animation er bare dejlig at se på! men også lidt fustrerende, når du har den som avatar xD
Morgana - Uuf! Du er altså en vildt dygtig tegner! :O Utrolig flot livlig band, og skyer... love it (:

omsider blev jeg endelig færdig med min farvelægning, af min nyeste tegning! :O Har brugt flere dage på den, men nu.. er den omsider færdig!

Samson med Nemo og Darcie på hvert sit skød :D

Avia

504
karakterer

Avia 23.02.2009 13:58
Morgana - Wauw, fedt og anderledes billede. Du er virkelig dygtig!

Samson - Iiih, dejlig farvelægning. Især Samsons hår!

Dumdidej;

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 23.02.2009 23:03
#Avia
DAMN YOU!

#Samson
DAMN YOU TOO!

#Morgana
AND YOU TOO!

....
Jeg bliver deprimeret af at se på jeres awesome-ness XD

Glehehehe... Kunne ikke lade være 8D *sidder og stirrer på den i timevis*
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 24.02.2009 11:38
Mwahahaha nu har jeg endelig fået en scanner og har så fået lavet en tegning xD
Jeg fandt et billede som ligner lidt den tegning jeg har tegnet og brugte den til model til min nyeste tegning men syndes selv man kan se forskæl og at den blev temmelig flot xD

Det her er så Foxy når hun får sin Spykopatiske side frem, dog er det ikke så tit det sker, da hun skal være Virkelig vred først ^^

http://s75.photobucket.com/albums/i317/ ... an0003.jpg

ja den er lidt stor og gad ikk lige at gøre den lille så i får et link til den xD

Morgana

534
karakterer

Morgana 25.02.2009 18:06
#-Samson: Hvor er de detaljer fede! Specielt klanmærket på fakkelholderen er genial! Det er de små ting, der fuldender et billede. Jeg er vild med skyggerne og farvevalget; det virker simpelthen bare... damn, manglende ordforråd... - perfekt sammen!
Udtrykket i deres øjne, Nemo: en smule frygtsom, Darcie: hengiven og tryghedssøgende, samt Samson: nærmest... faderlig stolt(?), som om han viser dem frem med stolthed.

#-Avia/Etiénne: Jeg er misundelig... Du har virkelig et veludviklet talent! Det er flot sådan som du fanger udtrykket og den måde, hvorpå du lader aftegningernes farve glide ud i hinanden. Øjnene er så udtryksfulde og varme, pelsen så dejlig pjusket. Jeg har lyst til at kramme den! xD
Vi har snakket om det før; Jeg elsker dine tegninger!

#-Rex: Hvor er hun nuttet!!! *at være hypnotiseret af hende…* G’Nargh… Hov! Du skal ikke forbande mig! Bare fordi billedkvaliteten er så ringe, at du ikke kan se alle fejlene? XD

#- Foxy: Hvor skræmmende nuttet! Det vilde udtryk i hendes øjne er imponerende godt fanget, og blodet er prikken over i’et! Jeg er selv elendig til det med øjne og udtryk! :/

Nå, jeg må hellere pakke min misundelse væk igen og prøve at blive bedre til mit eget. Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik, så jeg kan forbedre mig. Billedet virker meget lyst pga. scanneren, så jeg tog også lige et billede med cam. Kvaliteten lader noget tilbage og det er en del mørkere, men man kan bedre se skyggerne i sneen.

Jeg beklager meget størrelsesforskellen, men Tinypic nægtede at gøre den mindre, uanset hvilken størrelse, jeg forsøgte at up loade den med... - Jeg er vist bare generelt handicappet, hvad angår teknologi! XD

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 25.02.2009 18:21
Morgana: Tinypic driller nogle gange, ved kke hvorfor.. Det er rigtig flot! dog savner jeg en smule skugger hov, nej Skygger, på og under hesten, så den bliver mere rund. Men det er småting- den er rigtig flot!

gaaah- lang tid siden jeg har lagt billeder ind... så i får lidt af de gamle (undskyld størrelse):

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 25.02.2009 18:34
jeg hader dig for at være så fantastisk dygtig Isa __w__ Jeg hader dig specielt for den sidste tegning... Hader den fordi den ere så flot...

*at være i hadehumør*

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 25.02.2009 18:48
ååårh søde tiller... den tog mig altså også hele efteråret! XD tror du ikke jeg hader dig for din fantastiske evne til at tegne manga?

*baaaah*

Morgana

534
karakterer

Morgana 25.02.2009 19:05
Argh! Jeg er enig med Leara: Hvor er de bare flotte. *at være dybt misundelig!*

Den sidste er virkelig smuk! Den er fuld af natur og mystik, men den første er godtnok realistisk<3

Kinzu

464
karakterer

Kinzu 25.02.2009 19:46
Morgana – Jeg elsker alle detaljerne i sneen og på bjergene i baggrunden. Nu ville jeg næsten ønske, at sneen udenfor ikke var smeltet XD Skyggerne på hesten er også sindsygt flotte, den ser så realistisk ud!

Karizma – Hvor er de flotte! Jeg kan især godt lide farverne på de to sidste, det er sådan nogle dejlige efterårsfarver :3 Detaljerne i vandet på den sidste er virkelig smukke.

Jeg undskylder mange gange for størrelsen, men Tinypic er så irriterende, og vil ikke gøre den mindre. Kvaliteten er heller ikke så god, for jeg blev nødt til at tage billedet med mit kamera, da min scanner åbenbart ikke gad scanne den ind :/ Og så forsvandt halvdelen af detaljerne selvfølgelig.

Avia

504
karakterer

Avia 25.02.2009 20:04
Kinzu - Omigosh, personen bag Kinzu tegner også hunde! Luv, den er dejlig! 83

Uzuri

464
karakterer

Uzuri 25.02.2009 20:44
Morgana - Som sædvanlig, er jeg helt vild med dine malerier/tegninger. De er simpelthen perfekte!!

Karizma - Ej, hvor er du god! Er specielt vild med hesten, det ligner virkelig en rigtig hest! Jeg syntes løverne har lidt bearbejdet løvernes konge 2 over sig.. xD

Kinzu - Nuuuurh!!! Ej, hvor er den sød! Det ligner virkelig en rigtig hund! Ej, hvor er den sød og pæn!

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 25.02.2009 21:31
tak for komentarerne alle sammen ^^

Cennet- løverne skal være i disneystil :P jeg har fået inspiration fra en kunstner på deviantart der kalder sig Dolphy

Nichols

825
karakterer

Nichols 25.02.2009 21:35
jeg må sige at jeg føler mig dårlig til at tegne når jeg ser disse GODE tegninger *dances*

(tegner selv som en brækket arm (men det siger vi ikke til nogen ;p (ups *dances* )))

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 01.03.2009 15:41
Kinzu- You are not human! Hvor er den fin.
Karizma- Fine ^^ Kan godt lide dine løver.
Morgana- Nuttede Heste :3
Foxy- Nya~~ genialt xD;
Rex- Haha, hvor er den fin :3
Avia- Nya~~ hvor er den SØD OxO
Samson- Hvor er den fin ^^;
Ally- xD; .. Du ved jeg elsker dit lort <3

Anyways.

Meget hurtigt, og meget grim tegning.
.. Tror man skal have læst det nyeste chapter for at forstå den.

Avia

504
karakterer

Avia 01.03.2009 16:44
Kinzu - Aaaw <3 Lækker hund!

Lesta - kært 83

Hmhmhm

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 02.03.2009 17:12
Kinzu - fåårk... OO Fantastisk flot Ö
Lesta - Uuh, kæææært x3
Lucifer - Ich elsker shadingen på Avias hud 8D

Nå... lille mig har tegnet lidt,og har endelig fundet ud af hvordan scanneren fungere... Ö en dag holdt den op med at virke, og så var det åbenbart min far der havde lavet et eller andee 'smart' med den __w__
http://i40.tinypic.com/dy7jfk.png
Forestiller Jamael, min karakter på The Gay School ^w^
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, Helli , jack
Lige nu: 4 | I dag: 13