#-Samson: Hvor er de detaljer fede! Specielt klanmærket på fakkelholderen er genial! Det er de små ting, der fuldender et billede. Jeg er vild med skyggerne og farvevalget; det virker simpelthen bare... damn, manglende ordforråd... - perfekt sammen!
Udtrykket i deres øjne, Nemo: en smule frygtsom, Darcie: hengiven og tryghedssøgende, samt Samson: nærmest... faderlig stolt(?), som om han viser dem frem med stolthed.
#-Avia/Etiénne: Jeg er misundelig... Du har virkelig et veludviklet talent! Det er flot sådan som du fanger udtrykket og den måde, hvorpå du lader aftegningernes farve glide ud i hinanden. Øjnene er så udtryksfulde og varme, pelsen så dejlig pjusket. Jeg har lyst til at kramme den! xD
Vi har snakket om det før; Jeg elsker dine tegninger!
#-Rex: Hvor er hun nuttet!!! *at være hypnotiseret af hende…* G’Nargh… Hov! Du skal ikke forbande mig! Bare fordi billedkvaliteten er så ringe, at du ikke kan se alle fejlene? XD
#- Foxy: Hvor skræmmende nuttet! Det vilde udtryk i hendes øjne er imponerende godt fanget, og blodet er prikken over i’et! Jeg er selv elendig til det med øjne og udtryk! :/
Nå, jeg må hellere pakke min misundelse væk igen og prøve at blive bedre til mit eget. Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik, så jeg kan forbedre mig. Billedet virker meget lyst pga. scanneren, så jeg tog også lige et billede med cam. Kvaliteten lader noget tilbage og det er en del mørkere, men man kan bedre se skyggerne i sneen.
Jeg beklager meget størrelsesforskellen, men Tinypic nægtede at gøre den mindre, uanset hvilken størrelse, jeg forsøgte at up loade den med... - Jeg er vist bare generelt handicappet, hvad angår teknologi! XD