Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 21:31
Hun nyder hans berøring mod hendes mave og smiler sødt til ham. ''Ja ubeskrivelig..'' siger hun og piller ved hans hår. ''Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive dig.. Det er ikke muligt.. Du er så dejlig at det ikke er til at beskrive..'' Hun trykker sig helt ind til sig, og mærker et par spark fra de små.. Som Levon umuligt vil kunne undgå at ligge mærke til ..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 21:44
Han mærker sparkene og lader sin hånd blive der, bekymret over de smås styrke. Det er for hårdt, alt for hårdt, de små væsner bevæger sig derinde.
"De er hårde mod dig, dine små," siger han bekymret, en smule dystert. Han kærtegner hendes mave og ser s på hende igen.
"Hvor dejlig jeg end er, så er jeg bange for, min dejlige Maki vil være gul, blå og ganske udmatet inden det her er ovre."

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 21:47
Hun trykker sig lidt ind til ham. ''Det der er ingen ting.'' siger hun og smiler til Levon. Hun tager hans frie hånd ''Levon, du skal ikke være nervøs, jeg skal nok klare den.. Bare Ihsan snart kommer med Falco's blod. Ellers så overlever jeg ikke det her, og det er ikke deres skyld.'' siger hun stille og kærtegner blidt sin ømme mave.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 22:13
Han holder hende tæt og stryger hende over ryggen, før han trykker et kys mod hendes pande.
"Hun skal nok være her, min kære, ellers skal jeg nok skaffe dig det blod!" siger han fast, lavmælt mod hendes øre. "Bekymr du dig bare om de små og overlad alt andet til din veninde og til mig; vi skal ikke svigte dig!" Han stryger hende over håret og kysser hendes pande blidt igen. "Det lover jeg dig!"

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 22:21
''Tak..'' hvisker hun taknemmligt.. ''Jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre uden dig..'' siger hun og smiler til Levon.. ''Du har gjort mit liv utrolig dejligt..'' siger hun og smiler.. ''Du må ikke sætte dit liv på spil for mig..'' hvisker hun og putter sig mere ind til ham.. ''Har du et badekar!?'' spørger hun nysgerrigt.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 22:36
"Jeg er glad for at kunne gøre det, Maki," hvisker han blidt og stryger tomlen over hendes læbe.
"Og jeg vil tiil hver en tid sætte mit liv på spil for dig, kæreste!" Han krammer hende et øjeblik tæt ind til sig, før han løfter hende op i sine arme.
"Selvfølgelig har jeg det." Han smiler og bærer hende ud på det store badeværelse med et forholdsvis stort, nedsænket badekar i marmor. Han sætter hende på gulvet og ringer så efter en tjener, der kommer straks, og som han beder skaffe vand til et bad. Tjeneren bukker dybt og forsvinder straks for at efterkomme hans ordre.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 22:44
Maki smiler blot til ham, og rødmer en del.. Ingen idé om hvad hun skal sige til ham.. ''Levon, du er virkelig ubeskrivlig!'' siger hun glad og kysser hans hals.. Hun griner lidt i det han løfter hende.. ''Du er skør menneske..'' siger hun og griner lidt mere.. Hun smiler stort til Levon da hun ser det store badekar.. ''Wow.. '' siger hun og kigger på ham.. ''Det var ikke helt så lille..'' Hun trykker sig ind til ham, for at gemme sin mave en smule for tjeneren der kommer ind på badeværelset.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 23:08
Han nyder følelsen af hendes læber mod sin hals og smiler glad.
"Skør? Helt og aldeles, frøken," ler han muntert.
"Nej, der skal være plads tl en lille svømmetur ikke?" siger han så leende, da de når badeværelset. Han bemærker godt hvor hun trykker sig ind til ham for at gemme sin mave, og han stryger hende over kinden.
"Kæreste, ingen her vil tænke dårligt om dig for at være gravid. nærmere vil de tænke dårligt om mig, og selv det er langt fra sikkert. JEg er deres herre, og de kender mig for godt til, det kan overraske noogen, hvis man ser med undtagelse af hvor fremskreden graviditeten er." Han kysser hende blidt.

Ti tjenere kommer med hver deres to spande fyldt med varmt vand, og badekaret fyldes hurtigt, hvorefter de trækker sig tilbage, og LEvon smiler mildt, før han trækker kjolen væk fra hendes ene skulder og placerer et kys der.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 23:18
Hun griner af ham, og begynder nærmest at græde af grin.. ''Åhh Levon.. Du får mig altid til at grine, du får mig til at mærke glæde på en helt ny måde..'' hun tager et halvt skridt baglæns.. ''Jamen.. Jeg er flov over det..'' hvisker hun stille og kigger små trist på Levon. Hun kigger han kærligt i øjnene da han kysser hendes skulder.. Hun lader kjolen glide ned over hendes krop, og ned på gulvet, så hun viser sin nøgne og gravide krop frem for Levon. Hun går langsomt og elegant over til det store kar, og stikker stille højre fod i det varme vand.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 23:21
Han smiler roligt, indtil hun siger, hun er flov; så flamer smilet til en bleg skygge af sin sædvane.
"Åh Maki," siger han på en udånding, "Der er intet at være flov over, kæreste! Jeg ved,d et ikke er dit eget valg, men du har ingen grund til at være flov! Det er ikke din fejl!" Han betragter hendes nøgne krop, stryger hende kort over maven, før han sætter sig i skrædderstilling ved badekarets kant og betragter hende med et bekymret udtryk.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 16:48
''Levon.. Jeg er 16, jeg burde ikke være gravid allerede..'' siger hun stille, mens hun glider ned i det varme vand. ''Det er lige så meget min fejl, som det er Falco's fejl.. Jeg giv selv med til det..'' Hvisker hun stille og mærker hvordan det varme vand ligger sig omkring hendes krop. ''Kommer du ikke med?'' spørger hun nervøst og kigger ham kærligt i øjnene.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.01.2012 22:17
Han rynker brynene let ved hendes ord.
"Om man er sekten eller toogtredive vil man aldrig være klar på en graviditet af den slags ..." HEndes næste ord chokerer ham, og han griber om hendes overarm. "Du sagde til mig, han havde udnyttet dig, Maki. Og nu siger du, du gik med til det?" Han er dybt chokeret og bare stirrer på hende, næsten som om han ikke kender hende. Hendes sidste kommentar drukner i hans forvirring og chok, og han bliver bare siddende og stirrer på hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 22:23
''Jamen, alligevel.. Det burde ikke være sket..'' Hun kigger skræmt på Levon over hans reaktion.. ''Jeg troede det var hvad der var sket! Jeg var forvirret og bange.. Nu hvor alt er faldet på plads, er det gået op for mig, hvad der præcist skete! Han har skabt mig! Jeg er på en mærkelig måde tiltrukket af ham! Jeg kan intet gøre!'' Hun mærker tårene presse sig på, men nægter at begynde at græde foran Levon igen.. Hun vrister sig fri af hans greb og kigger væk, hun lukker øjnene og tager et par dybe indeåndinger for at falde lidt ned igen..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.01.2012 22:38
Han ser hjælpeløst på hende, da hun trækker sig bort, hans blik fyldt igen med ømhed og sorg.
"Åh Maki," hvisker han blidt og stryger hende over håret.
"Du siger det selv; du kan ikke gøre for det! Hvad han har gjort mod dig startede, da han bed dig, og selvom du tror, det er din skyld, så er det hans fejl alt sammen! Han vidste hvad, han gjorde ved dig, og alligevel gjorde han det. Det har intet med dig at gøre!" Han vedbliver at stryge hende over håret for at berolige hende. "Det er ikke din fejl! En mand kan forføre en kvinde forbi hendes egne sanser og egen fornuft, men ansvaret vil altid være hans! Du er blevet forført på grund af et bid, og det er ikke din fejl!" siger han insisterende og rykker sig helt hen bag hende, hvor han masserer hendes skuldrer i håbet om at få hende til at slappe af igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.01.2012 22:49
Hun mærker tårene presse sig mere på, og lader dem til sidst bare løbe ned over hendes kinder.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..'' hvisker hun.. Hun tager en dyb indånding og lader Levon masserer hende.. Hun læner hovedet lidt frem, så han bedre kan komme til, og forsøger at slappe af.. ''Tak..'' hvisker hun

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.01.2012 23:02
Han sidder bag hende og kan ikke se hendes tårer, men han kender hende godt nok til at vide, hun græder. Han betragter hendes baghoved og håret, der falder ned om hendes ansigt, da hun læner hovedet frem. Blidt tysser han på hende.
"Når du får hans blod enten fra Ihsan eller fra mig, skal jeg sørge for, du aldrig skal møde ham igen," siger han fast. Han kunne have slået Falco ihjel, hvis han havde haft fyren her, men nu må han nøjes med at holde Maki borte. Det kan dog godt lyde som om han har i sinde at opsøge Falco og vitterligt sørge for de aldrig kan mødes igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.01.2012 19:21
Hun snøfter lidt og løfter de våde hænder op af vandet for at tørre tårene bort.. ''Tak.'' hvisker hun taknemmeligt.. og drejer hovedet og sender Levon et kærligt smil. ''Jeg ønsker på nogen punkter at mine børn skal møde deres far, men så alligevel ikke.. For jeg ved ikke hvad han vil kunne finde på at gøre ved dem.. Og vil ikke have der skal ske dem noget!'' siger hun stille og tager en dyb indånding.. ''Kommer du ikke herned!?'' spørger hun kærligt og sender ham et sødt smil.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 15:26
Han møder hendes smil og gengælder det roligt, før han trækker af vesten, lægger den på gulvet og dernæst går i kamp mod skjortens knapper.
Da først de er oppe, kommer han på benene og trækker af det sidste, fr han lader sig glide ned til hende og sætter sig tæt op ad hende med en arm om hende.
"Jeg tror det er bedst, hvis børnene ikke møder ham, Maki, for det betyder, du også skal møde ham. OG som du siger, så ved du ikke hvad, han vil gøre ved dem. Så for jeres alles bedste tror jeg det er bedst at lade være."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:12
Maki beundre Levon's flotte krop, og smiler sødt og kærligt til ham da han kommer ned i vandet til hende. Hun putter sig helt ind til ham og kysser ham på kinden.. ''Jeg tror du har ret..'' hvisker hun og ligger hovedet på hans skulder.. ''Uden dig, ville jeg nok... Tjaah.. Jeg aner ikke hvad jeg ville gøre..'' hun tager hans hånd og fletter fingrene ind i hans.. ''Levon..'' hvisker hun, og løfter hovedet fra hans skulder.. ''Jeg elsker dig.'' siger hun stille og rødmer under den tynde pels i hendes ansigt.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 16:14
Han smiler mildt til hende, mens han betragter hende og trækker hende helt tæt ind til sig.
"Jamen så er det jo godt, jeg ikke render nogen steder, min Maki." Han ser på deres flettede fingrer med et skævt, charmerende smil og ser dernæst på hende, da hun siger hans navn. Hendes ord får smilet til at vokse, mens en spådom om familie og ham og Maki kommer frem i hans baghoved. Men nej, han skubber den væk og fastholder stædigt sit smil. Kæmper for det, men får ordene frem, som han føler dem.
"Jeg elsker også dig, kæreste." Han læner sig ind mod hende for at kysse hende blidt på kinden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2