Indsæt nyeste tegninger her

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 12.02.2009 21:11
først kommentarerne (tager lige dem jeg kan huske)

Gii: elsker dine tegninger- fatter ikke at du kan finde ud af de forskellige progremmer på commen... jeg sidder bare med et O.o udtryk i ansigtet, og fortsætter så med at tegne i hånden XD

Etienne: E-L-S-K-E-R den hund! er det akvarel?

Alwyn: nååår en dejlig doll!

Samson: på gruppebilledet ligner pigernes shorts måske lidt øhm... bleer? prøv at gøre dem lidt kortere og måske lidt skrå? men ellers superflot!

Renatika: syntes måske huden er lidt for gul- men ved ikke om den skal være sådan?

Chriq: de er søde ^^

Har ikke lige pt nogle billeder af mine ting på min com, men de kommer snart XD

Avia

504
karakterer

Avia 13.02.2009 11:25
Tsk for de søde kommentarer til hunden, allesammen! (Er også Étienne)

Yang - Den er lavet med pastelblyanter (;
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 13.02.2009 11:31
Chriq - De ser søde ud ^^ og simpsonsstil? Grinern xD

Nemo - Yeah...man måtte jo tegne, når nu man havde fået overtalt FoX xD Men det var sådan set også betingelsen for, at han skulle blive til en pige.. ^^"

Yang - når først den bliver farvelagt (hvis jeg orker det), så vil det nok komme til at ligne hårdt materiale (: Men kan jo rette lidt på commen xD

Uuuf.. og så blev jeg færdig med denne her tegning.. i nat >_> efter at have tegnet hele dagen på den :b

Samson der sidder med Nemo på skødet til venstre, og Darcie på det andet ^^
FoX

FoX

132
karakter

FoX 13.02.2009 13:01
...P-Æ-D-O... 8D
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.02.2009 13:55
I feel sløv i dag så det bliver kun én comment. Sagsøg mig ! O:

#Samson
Inderst inde er han sgu lettere pædofil... Dér er jeg enig med FoX O: ... som er en lille pige x3 *sidder rigtig og griner af folk*

Nu skal vi se hvor DÅRLIG Ally er til at tegne realistisk! 8D

Det er Marion O:
..
...
....
GO GET TEH COW MAAM! WE r LEAVIN'!
FoX

FoX

132
karakter

FoX 13.02.2009 14:16
Alwyn - FoX er ikke nogen Lille pige D:.. Nå anyways. Jeg elsker den "Realistiske" Flettede Lok Hår du har tegnet. du er go' til at tegne hår!
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 13.02.2009 14:20
#FoX
Så er FoX en lille bitte pige OxO Sådan en liiiiiille bitte nutte putte GRAWR
Og taaaaaaaaark ~~<3

Chriq

125
karakter

Chriq 13.02.2009 16:43
Meget flotte detaljer, Alwyn. Kan godt lide hvordan du tegner skygger. Og Som Fox sagde er det en meget detaljeret og realistisk hårfletning du har tegnede der ;)

Her er så noget hvor jeg forsøgte at tegne Chriq i en chibi-manga-halløj stil ;)

Det er nok hvordan Chriqs første møde med en demon ville være ;)

Nemo

169
karakterer

Nemo 14.02.2009 13:51
Samse - Omg! hvor er den Nuttet ^^
Fox - han boller dem altså ikke, Nemo ser ham som sin far ^^

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 14.02.2009 14:05
Samse: på dén tegning, ligenetop dén- har samse altså lidt dine øjne XD bare lige min mening...

anygays- nogen der har planer for at stille op i DM i tegning? jeg har nemlig, og det kunne være rart at diskutere/ snakke med nogen der har samme intentioner XD
FoX

FoX

132
karakter

FoX 14.02.2009 14:06
Chriq Ztýrh - Hvem sultan er det der er i bagrunden? o_O

Nemo

169
karakterer

Nemo 14.02.2009 14:10
Alwyn - undskyld jeg glemte dig...
den er virkelig flot O.O jeg kan rigtig godt lide den ^^

Kyoshiro

454
karakterer

Kyoshiro 15.02.2009 01:15
Samson: Altså.. Du MÅ indrømme han virker en lille bitte smule pedo der :'D Men den er stadig vildt godt tegnet.. o.o mig ha.

Alwyn: Main allyh draws so prettyh o_o Personligt kommer jeg aldrig til at kunne tegne realistisk :'3 Men du er redi god til det *pats* Meh favorite allyhpie.

Yang: *prikke til* hvad er DM tegning? ó.ò

OG så vil jeg også være med! Dette er min Lucifer :D Han har valgt at tage bolig i mit hoved og har uden tvivl tænkt sig at BLIVE >_> Me likes him. He's a cutie. Der er meget mere forklaring til ham, men min hjerne er død så jeg gider ikke rigtig forklare det hele lige nu x'D Just look. Oh.. Og ignorer den crappy'e grønne baggrund, hvid smadrer mine øjne.
Og hornene.. Jeg hader at farve horn så.. Jeg slackede xD

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 15.02.2009 01:29
Folk (for træt til at nævne alle navne o.o" ) - han er dog ikke pædo, men jo, det ligner det lidt på tegningen ^^" Men jeg MÅTTE bare tegne den tegning anyway xD Havde den i hovedet nøjagtig sådan der, og vimmer det tog lang tid. Især når man bygger den helt op nede fra, som tændstiksmænd >_<"

Alwyn - De er fatisk rigtig gode de realistiske tegninger! (:And... luvs the fletning too!! :3 Det kunne være du skulle lave nogle streger, over og under øjnene, når det ligesom 'folder'. Og ellers virker øjenvipperne lidt 'flade' i det, men det kan godt være at det bare er mig xD *elske sin krammebamseskattæææhmisæææh = Ally* ^^

Chriq - Elsker sværdet! Lyyys! xD Og det er altså nogle søde små figurer du har lavet xD

Kyoshiro - SÅ blev du da færdig! Og det er et godt resultat! Så det er den Lucifer som du er så glad for ^^

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 15.02.2009 12:39
Kyoshiro: Danmarks mesterskab i tegning 2009. hvis du googler det kan du finde det ^^

Chriq

125
karakter

Chriq 15.02.2009 16:23
Fox: Det ved jeg ikke ;) Vel en random dæmon der står og fatter nada af hvad Chriq står og laver :) Især fordi der ikke er opkalds-forbindelse i Krystallandet..

Samson: Tak, skal du have :), sætter jeg meget pris på.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 15.02.2009 18:21
#Chriq
Haha - sødt xD Men hvem eller HVAD er det der står bag Chriq ?? xD

#Kyoshiro
!!!  O: O: O: Tegn Rex, NUUUH!

GRAWR !
Læses fra venstre >>>>>>>> imod højre 8D
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 15.02.2009 18:28
Rexie - ELSKER DEN, ELSKER DEN, ELSKER DEN!!........... Rex og Taylor er det perfekte par på KL! XD

Chriq

125
karakter

Chriq 15.02.2009 19:21
Rex: Det er en blanding af en Succubus demon fra Dungeons And Dragons, en blæksprutte, og en slags Imp. :)

Hun var bare en jeg lige fandt på :P Det skal forestille sig hvordan Chriqs første møde med en dæmon ville være. XD

Tusind tak for rosen! Det inspirere mig til at gøre det endnu bedre, næste gang :)

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 15.02.2009 19:29
Rex: den er så NUTTET! OwO Du har lige fanget Tays udtryk helt perfekt :P
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 13