Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:43
''Tjaah.. Det var en fejltagelse.. '' siger hun stille og putter sig lidt mere ind til Levon.. Hun kigger på lægen og smiler lidt.. ''Så længe jeg er her, så har jeg intet valg.. Jeg vil ikke bekymre Levon mere end højest nødvendigt..'' siger hun stille

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 22:48
Lægen nikker blot rækker så hånden til Levon,d er trykker den, før han rækker den til Maki. Derpå bukker han for dem begge og smiler.
"Jeg byder jer en god aften. Jeg kikker ind i næste uge så." Han går, og Levon og Maki bliver alene igen. Han holder maki som et lille barn ind til sig og vugger hende blidt uden at sige noget. En lille rynke ses mellem hans bryn, men han smiler og forsøger at se ud som sit normale, glade selv.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:56
Hun tager blidt hans hånd før han går, og smiler falsk.. igen.. Hun kigger på Levon og bryder grædende sammen.. hun ligger sig heelt tæt ind til ham, og lader tårene få frit løb ned over hendes kinder.. ''Som om et monster ikke var nok..'' hulker hun og snøfter lidt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 23:01
Han tager hende op på sit skød og vugger hende blidt frem og tilbage, mens han tysse rpå dem.
"Med dig som mor, Maki, så vil de aldrig blive monstre! Det hele ligger i opvæksten, ved du." Han stryger hende over ryggen og er dybt bekymret for hende. Hans blik hviler på hendes ansigt, go han synker en klump og ønsker ligefrem børnene i stedet havde været hans, så hun havde været saret denne tortur. Men han er næsten sikker på, hun vil komme tila t elske børnene når hun ser dem alligevel. Det gør de fleste mødre, og selv de kvinder han har gjort gravide og som har hadet ham og deres graviditet har endt med at elske de små rødder.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 23:04
Hun hulker lidt, og tørrer tårene væk fra ansigtet... ''tak. Men.. Hvad nu hvis Falco insistere på at se dem!?'' spørger hun skræmt. ''Er virkelig glad for du er her for mig.. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig!'' hvisker hun taknemmeligt og putter sig lidt mere ind til ham. ''Jeg er virkelig ubeskrivelig glad for dig!''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 23:09
"Hvis han insisterer at se dem, så er du stadig deres mor, og du har retten over dem i sidste ende! Jeg tvivler på han ville synes om at have byvagterne rendende om sine hæle fordi han forulemper din familie." Han kysser hende blidt på næsen og smiler ned til hende. "Jeg vil altid være her, Maki," hvisker han kærligt og stryger hendes bagdel blidt. "JEg elsker også dig, min smukke," siger han med et skævt smil, for han har på fornemmelsen det var det, hun ville sige, selvom det ikke var de ord, hun brugte.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 23:12
Hun rødmer lidt og smiler så. ''Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig Levon..'' siger hun stille og kigger ham i øjnene.. ''Du har været så god ved mig.. Du kunne have været ligeglad.. men.. i stedet er du så sød..'' siger hun forsigtigt og putter hovedet ind til Levon's skulder.. Hun sukker dybt og nyder at være så tæt på ham igen.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 23:20
"Hvordan kunne jeg være ligeglad? Du er jo fantastisk, min Maki!" siger han med et smil og kysser hende blidt. "JEg er ingen helgen selv, men jeg er stadig en god mand, det holder jeg på, og jeg kunne aldrig vise dig bort." Han kysser hendes kinder, hendes næse og øjenlåg og fanger så hendes mund i et lidenskabeligt, varmt kys.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 23:29
Maki smiler blot og griner lidt af hans kys i hele hendes ansigt.. ''Du er en fantastisk mand..'' siger hun stolt, og gengælder hans kys med en utrolig glæde og varme.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 23:32
"Og du en fantastisk kvinde," siger han blidt, og fanger igen hendes mund i et langt, sødt kys.
"Åh Gud hvor har jeg savnet dig," sukker han så og lader hænderne løbe over hendes krop, som han nu lige føler for det. Og han har virkelig savnet hende. Mere end han bryder sig om at indrømme. Hun har været i hans tanker så meget af tiden, og han har manglet at snakke med hende, at holde om hende, at smage hende. Og nu er hun endelig i hans arme igen, men med katastrofer flyvende lige hen over hovedet. Stakkels Maki, tænker han, han må gøre alt for at gøre hende godt tilpas, mens denne veninde forhåbentligt vil gøre sit til at redde makis liv.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 17:00
Maki rødmer lidt, og putter sig mere ind til Levon, og nusser blidt hans venstre under arm, med hendes højre hånd, mens hun nusser hans hår med venstre hånd..
Hun gengælder intenst hans søde kys, og sukker dybt. ''Jeg har savner dig forfærdeligt..'' hvisker hun og kysser blidt hans hals..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 19:39
Han ler muntert og ser ned på hende med øjne funklende af humor.
"skal vi nu til at diskutere hvem, der har savnet hvem mest?" spørger han let drillende og kærtegner hendes ryg. Så ler han igen og puster en hårlok væk, der truer med at falde ned i hendes pande, hans ånde tung og forfærerisk af whiskey.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 19:54
''Nej.'' siger hun og smiler stort til Levon. Hun kigger kærligt på ham, men stadig med tårer i øjnene fra tidligere, hun sætter sig halvt op og kigger på ham, hun snor en lok af hans hår om hendes venstre pege finger, og hendes hale kærtegner hans venstre lår. Hun hoster lidt da hun mærker lugten af hans ånde.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 19:59
Han ser op på lokken, hun snor om sin finger, og smiler skævt, før han igen møder hendes øjne. Da hun hoster, falmer smilet lidt, og han ser spørgende på hende, mens hans ene hånd glider ned over hendes lår.
"Er der noget galt?" spørger han igen bekymret og med en let rynke mellem sine bryn.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 20:13
Hun kigger totalt forelsket på ham.. ''Nej, der er intet galt.'' siger hun og sætter sig lidt mere op.
Hun rejser sig derefter op, hun kigger på Levon. ''Du er et helt ubeskriveligt menneske.'' hvisker hun og bukker sig ned over ham og giver ham et meget intenst kys.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 20:25
Han skal til at rejse sig sammen med hende, da hendes mund stopper ham, og han falder tilbage i sædet holdende kysset med samme intensitet som den, hun selv lægger for dagen, og han griber om hendes ansigt og holder det blidt mellem sine stærke fingrer. Fra den afstand burde hun også kunne dufte hans collogne, der er en blanding af moskus og andre maskuline dufte og som virker så ideel til ham. Som om duften er en essens af alt, han er. Han har brgt timer på at udvælge den i butikken og har købt meget af den for nylig, og den vil være ny for Maki.
Da de endelig bryder kysset, ser han op på hende med en særlig ømhed i blikket, der kunne tage pusten fra enhver kvinde, men som han aldrig havde vist nogen før. En særlig følelse kun Maki har fået frem i ham, får ham til at se sådan på hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 20:30
Maki sætter sig halvt ned over ham, og nyder ham ubeskrivelig meget. ''Du dufter anderledes..'' hvisker hun stille da kysset brydes..
Hun beundre hans smukke øjne, og tager en dyb indånding. ''Du har virkelig fået noget specielt frem i mig. '' siger hun med en blød og kærlig stemme. Hun tager hans hånd, og trækker ham op at stå, hun putter sig helt ind til ham, og kysser ham igen intenst.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 20:40
Som hun nyder han kysset og ser varmt på hende, da det brydes. ved hendes hvisken smiiler han skævt.
"Min nye collogne. Kan du lide den?"
Han lader sig trække med op at stå og smiler skævt til hende, i øjeblikket før hun putter sig ind til ham, hvor han slår armene om hende.
"Og du når en del af mig ingen andre har nået, min Maki," siger han blidt, som en hvisken mod hendes hår, før han selv genoptager kysset og trækker hende ind til sig, hendes mave en forhindring, han ikke kan lade være med at være bitter over, selvom han gør sit bedste for ikke at lade sig mærke.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 21:20
''Den dufter godt.'' hvisker hun og stiller sig halvt med siden til, så hun kan komme til tættere på ham. Hun kigger opgivende ned på sin mave.. Og derefter op på Levon, hun rødmer af hans ord.. ''Du er helt ubeskrivelig..'' Hun smiler til ham, og sender intet andet end kærlighed ud af øjnene..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 02.01.2012 21:25
Han lægger hånden om hendes mave og trækker hende tæt ind til sig.
"Jeg er glad for, du kan lide den," siger han smilende og nusser næsen mod hendes tinding.
"Ubeskrivelig? Jaså, det har jeg aldrig hørt for," driller han, "jeg plejer at være fantastisk, formidabel, elskelig og mange andre ting, men aldrig ubeskrivelig." Han ler let og møder hendes blik med et muntert glimt i øjet. Hendes blik burde skræmme ham, men af en eller anden grund gør det ikke, og han stryger hende blot blidt over kinden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2