Indsæt nyeste tegninger her

Morgana

534
karakterer

Morgana 04.02.2009 10:16
Tak for de positive kommentarer. Nu tror jeg, jeg tør forsøge at sætte endnu et par billeder ind... - det er akvarel? (:

Dette er mit første, og eneste, forsøg med en hyacint-ara. Baggrundsfarven blev lidt mærkelig af scanneren? o.O

Og lige et feriebillede fra Lago di Lugano. Hvis det skulle interessere nogen, er det 'taget' mod Capolago, en lille stationsby, og bjerget til højre er Monte Generosso...

Ooog lige endnu et dyrebillede. Jeg er dybt fascineret af gepardernes hurtighed, smidighed, dovenskab og frihed... Har overvejet at få en tusch med en, men er ikke lige blevet helt færdig udformningen af den... Den kommer måske senere?

Som man kan se, er akvarel min foretrukne 'udtryksform'. Det er meget lettere at lave noget, der ser nogenlunde ordenlig ud med akvarel! (Fatter ikke, hvordan I andre kan lave så gode billeder??)

*Liste væk igen med ønsket om at være lige så god som jer andre*

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 04.02.2009 17:45
Lidt spam:

Morgana - Helt vildt gode tegninger/malerier.. De er vildt flotte. Kan specielt godt lide papegøjen..

Rex - Rigtig god tegning!! + rigtig god animering xD

Murizz - Flot tegning!! Har aldrig selv været særlig god til sådan noget med arme og ben og sådan nogen ting, men det er du rigtig god til!!

Morgoth - Flot tegning.. Som altid xD
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 04.02.2009 22:44
#Morgana
Wauw... o.o a-m-a-z-i-n-g! <3

Look what I made :D Mig, Ally, Fallen, Jikininki (fra Frag) og Rex x3
Base: http://pockypixels.deviantart.com/

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 06.02.2009 04:47
Ally- Kahh~~ hvor er den sød XD!
Morgana- Woaw .. Snyd at du kan male -_-;; Har jeg aldrig kunnet finde ud af ..
Murizz- Kært, men ItaxSasu holder ikke ved mindre det er voldtægt xD;; *at have stenet for meget ItaxSasu Yaoi*
Morgoth- Jeg misunder dig for altid at komme op med sådan nogle rare karakter designs >_<
Étienne- kært :3

Også er der mig..

.. Som bare vidste jeg aldrig skulle begynde at se Bleach.
Nu fortryder jeg helt at jeg så Naruto istedet for Bleach .. D':< Det er jo så meget mere mig..
FoX

FoX

132
karakter

FoX 06.02.2009 17:09
Griff - Forræder!!11111one *skyde lidt på griffen* ...Bleach er godt :3
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 06.02.2009 17:50
Gii - Ååårh, jeg bliver så glad når du siger sådan. *dances*
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 06.02.2009 20:09
Murizz - ej hvor er de kære x) synes måske ansigterne virker lidt flade? don't know, men shadingen er rigtigt god :D

Ally - *SCREEMS* hjææælp!!! okay, han er ret creeby, og folk kan kun være creeby, når de er fandens godt lavet xD men jeg synes nu altså lidt, det ligner, han mangler næsen til sidst. På den anden side sætter det prikken over creeby-heden :P

Morgana - AARGH!!! her er for mange talenter -.- har altid være ret dårlig, for at sige det rigtigt pænt, til at male. Du er jo et geni! ikke bare ligner det, du ha også din egen stil, så thumbs up for det^^

Ally (igen) - Som jeg har sagt, så er den der bare genial xD nu gider jeg altså ikke snakke med dig mere ;)

Lesta - som altid fantastisk^^ elsker specielt auraen, men hvad er det han har i mundvigen/på kinden, et metalgebbis?

Og så til lille mig. Er ret glad for den her, da jeg har fundet en ny måde at tegne på og synes selv, den er forholdsvis vellykket, men det kommer jo som bekendt an på øjet, der ser.

P.S. Hvis man ikke allerede har gættet det, så forestiller det Venus^^

Morgana

534
karakterer

Morgana 06.02.2009 23:56
#Alwyn – Hvor er den bare sød! Specielt udtrykket i ’Ally’s ansigt over behandlingen af hende er perfekt og det smørrede grin gør det bare endnu bedre!

#Lesta – Dén tegning viser en charmerende psykopat, men den er bare så smukt lavet, at man ikke kan undgå at holde af nuttetheden<3 Samtidig er farverne afbalancerede og holdt forholdsvis neutrale, så de fremhæver hinanden. *At overveje at stjæle den*

#Venus – Stemningen er exceptionel! Jeg elsker den måde, håret er med til at give oplevelse af en kold, klar nat. Billedet giver mig lyst til at rende ud og betragte stjernerne! meen, det er vist overskyet lige nu... og det regner! (:

Jeg forstår stadig ikke, hvordan I kan lave billeder digitalt, en oplevelse, jeg endnu har til gode… - hvis den nogensinde bliver aktuel for mig. 8P

Og så lige til det nye fra min side:

Det er den tusch, jeg snakkede om tidligere, eller, udkastet til den. Der skal lige rettes lidt omkring manken, men det må jeg lige se, om jeg ikke får tid til senere… engang… måske…

Og da jeg nu alligevel var i gang med den tegnestil, besluttede jeg mig for at lave et udkast til en tusch til min søster samtidig. Det har hun snakket om i lang tid.  ^^’
I know, de er ikke perfekte, men det er jeg heller ikke, så det går jo lige op!XD

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 07.02.2009 01:00
Venus- http://www.absoluteanime.com/bleach/grimmjow%5B2%5D.jpg
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 07.02.2009 15:32
Les - arh, så forstår jeg bedre x) og jeg må forøvrigt give Morgana ret, for den er simpelthen bare så nuttetligt gyselig xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 07.02.2009 23:50
Venus - Satan, den er flot *.* Håret er virkelig godt lavet.
Morgana - O: Tiger! De er rigtig seje. Bruger du kuglepens-agtig tush, eller maler du med det?

Work In Progress... Well, det er Renatika. Vil gerne have noget konstruktivt kritik på den, hvis det er muligt :3

Chriq

125
karakter

Chriq 08.02.2009 10:58
Wow den er flot, Renatika :)

Selve detaljerne er gode nok. Dog mangler du skygger. (Mørkere på visse områder på billedet f.eks lige under armen).

Bedre end jeg kan tegne. :)

Avia

504
karakterer

Avia 08.02.2009 16:09
Morgana - Årh, hvor er de søde.

Renatika - Den har jeg vidst allerede kommenteret <3

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 08.02.2009 17:56
*At spamme tråden til, om hvor gode i alle sammen er..*

Alwyn - Er hvor er den.. hmm.. sød? Ihvertfald meget god!

Morgana - Ej, hvor er de godt lavet! Kan specielt godt lide tigeren xD

Venus - Vildt flot hår og månen er bare genial!

Étienne - Nuurh.. Hvor sødt!!

Lesta - Hmm.. Den er måske lidt underlig, men den er godt lavet.. xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 09.02.2009 21:01
Étienne-benne-denne-menne - du kender godt min mening om denne, men en enkelt gang mere for prins Knud; Jeg misunder dig dybt for din evne til at tegne dyr. Den er simpelthen så godt lavet :x Pelsen er rigtig god.

Dum dum. Mere spam fra min side;

Jeg forsøger stadig med en lidt anderledes teknik... denne gang gik det ud over Phoebe. Jeg kan ikke helt komme videre.. nogen forslag?

Morgana

534
karakterer

Morgana 10.02.2009 15:25
#Renatika – Der er egentlig brugt to forskellige ”taktikker” på de to skitser. Geparden startede, som mange af mine andre ting, som kruseduller med en kuglepen. Pludselig havde den bare en form, jeg kunne lide, og så tegnede jeg den op på ny med en tusch. Tigerens skabelse var lidt længerevarende, fordi jeg skulle have min søster med ind i udformningen af den. Jeg startede med at skitsere idéen for hende med blyant for at fange proportioner og vinkler, og derefter tegnede jeg den op med en tynd tusch, da hun havde givet sine kommentarer.

#Étienne – Nurh, hvor er den sød! Se, dét er endnu en ting, jeg er elendig til. Jeg kan ikke fange personligheden ved et givent dyr. Jeg skal træne meget mere, før jeg kommer så langt… *suk*

#Piign – Jeg kan personligt bedre lide geparden, fordi jeg synes, der er for mange detaljer i tigeren... – men nu er geparden jo også mere ”mit” barn, fordi den er lavet til/for mig selv. (:

#Renatika – Angående Phoebe, skal der måske laves lidt mere skygge/lys? Specielt tatoveringen virker ”flad”, og dine guldarmbånd er knapt så markante, da de flyder lidt i et med hendes hudfarve… - jeg opdagede dem først sent, men det kan selvfølgelig også være fordi, jeg trænger til briller? o.O
Ellers kan jeg rigtig godt lide den, både poseringen, men også din skyggeteknik på armene!<3
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 10.02.2009 21:02
Rex - Den er bare så god den animation! Men.. hans mund er stadig lidt mærkelig xD
Morgana - Vildt flotte tegninger! :O Du er dygtig til at tegne hvad du ser! ^^
Alwyn - Den har jeg allerede kommenteret rigelig! :D
Gii - Den ser dejlig ond ud ^^ Og igen.. fatter ikke hvor du får al den inspiration fra.. men denne gang er det vidst fra Bleach? XD
Venus - Uuuhf! Elsker månes lys.. håret der lyser op.. stjernerne... <33
Morgana igen xD - Waow.. man kan godt se at du er god til at tegne dyr... også ._. og så med tusch.. ingen fortrydelsesret xD
Renatika - elsker at se dine værker, de er så meget anderledes! :3
Étienne - O: Hvor ser den hund.. bare livlig ud! :O vildt! Beundrer specielt munden.. :3
Renatika igen - Den er flot! men jeg lagde også vildt sen mærke til at der var de der guldarmbånd o.o du burde næsten gøre et eller andet ved dem, så man næsten får øje på den lige med det samme ^^ og rigtig god hud!

Har fået tegnet.. en lille smule xD

Rutilus Taurus banden :b

Fox som piiigøøøh! :D

Chriq

125
karakter

Chriq 10.02.2009 23:43
Ja nu følte jeg mig lidt inspireret af alle jeres stræben efter at tegne. Så har lige tegnet min char, Chriq. Tegnede ham op med papir og blyant. Derefter scannede jeg den ind på computeren og farvelagde den. Ved godt det ikke er noget i forhold til hvor gode i er. ;)

Hehe.. Kunne ikke lade vær med at tegne simpsons-stil. Og der vel ikke nogen regler omkring det vel? XD

Nemo

169
karakterer

Nemo 11.02.2009 21:02
Samse - JEG ELSKER ALLE TEGNINGER AF FOX SOM PIGE!!!!! >w< ELSK ELSK ELSK ^w^

Chriq

125
karakter

Chriq 12.02.2009 17:18
Så har jeg lige endnu en gang færdiggjort en tegning, Chriq tegnet som Chibby ;D

Endnu en gang, jeg tegnede i hånden, scannede det ind på pc, og så farvelagde jeg det :)

What do you think?
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 13