Indsæt nyeste tegninger her

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 22.01.2009 21:30
Lesta - Nej, det gør det ikke (: Er stadig under øvelse, men tak for kommentaren alligevel. For det har alligevel fået mig til at se på mine værker lidt anderledes, og arbejder lidt mere med farvelægning nu ^^ Btw. Jeg elsker dine små humoristiske tegninger! :D

Avia - Flot tegnestil xD unik ^^

Alwyn - yeah.. den tegning har jeg set før, men alligevel kommenterer jeg den igen xD Den er super flot! ^^ - har allerede rost den, så vil ikke gå så meget ind i den ;D

Aishe - Super flotte heste! Kan bedst lide den første! Det er sikkert pga. farverne ^^

JEG har fået bestilt en ny tabletpen, da katten har smidt den anden væk, så måtte betale for en ny -_-" ikke så billige igen, bare for sådan en...
Men jeg har altså fået tegnet. Håret blev ikke så godt som håbet på, by the way...

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 27.01.2009 21:36
#Aishe
Elsker dine heste !!! O: Hvis jeg kunne tegne heste... xD Ja - jeg kan bare ikke tegne heste! Glæder mig til at se dit WIP når det ikke er IP mere ;D

#Samson
Elsker den, Sammie! Elsker den bare O: Måske sidder hans brystkasse lidt højt, men det er måske fordi han læner sig sådan lidt frem? Dunno. Ved bare at jeg elsker den xD

WIP WIP WIP WIP WIP WIP WIP - pls <3
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 27.01.2009 21:38
Alwyn - Det er meningen at billedet bliver set oppe fra, men det var ikke heeelt så nemt at tegne xD Og den der bjørn!!! Den er bare SÅ kær! En man virkelig får lyst til at kramme! Overhovedet ikke fjentlig! ^^

Samira

418
karakterer

Samira 27.01.2009 23:19
http://i239.photobucket.com/albums/ff94/anqels/Lelouch.jpg
http://i239.photobucket.com/albums/ff94/anqels/HikaruxKaoru.jpg
De er for store, og gider ikke gøre dem mindre, så her er links xD
*host* mangel på talent her *host* -.-"

Nå..skal vi til alle komentarerne? ö

Alwyn - omg..du tegner så skønt..den bjørn er luvf! ö
Samse - ih hvor er han fin 8D
Aishe - kan godt lide farverne og mønstrene :3
Alwyn igen - Den rustning er SÅ flot O_O
Lesta - du tegner så rarligt XD
Avia - uhr hvor er den nice! og endnu engang skal du roses for personlig stil^^
Lesta igen - Endnu engang rarhed:3
Samse igen - du maler smukt o.o
Morgoth - Fed stil 8D
Renatika - De er cool xD
Neopet - det hår er luvf ö

Og så kan jeg ikke se flere tegninger XD

Anzu

3096
karakterer

Anzu 28.01.2009 19:11

Jeg har også tegnet lidt ^^ Hun mangler dog lidt små ting, så hun er helt færdig, men vil nu gerne vise hende frem alligevel >_<

Og jeres tegninger er vildt flotte =D
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 30.01.2009 14:31
Anzu - Kært (: men hvad er det for en streg som løber hen over papiret? Hvis det er en fold eller sådan noget, så er det lidt synd. I så fald, er det bedst hvis man ikke folder sine tegninger (:

Oooh... Og jeg har brugt laang tid på denne tegning! kunne slet ikke drives i seng i et par aftener, og tog den endda med i skole, tegningen altså.. Men det er så resultatet, uden farve, og MED farve ^^

Nemo

169
karakterer

Nemo 30.01.2009 16:15
Samse - uhhhhhhh *store øjne* så fin!!!!!!!!!!! <3 =^w^=

Anzu

3096
karakterer

Anzu 30.01.2009 18:22
Samson - det var nu fordi hun startede med bare at være A4, med kun hendes overkrop, men syntes den var kedelig og ville gerne tegne noget mere på hende >_< så lagde en til A4 op og klistederede den fast så hun nu er A3 størrelse og hel.. jeg syntes også det er synd, men der er ikke noget at gøre ved det :/
Men fede tegninger af Samson =D
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 31.01.2009 18:49
Samson - Nu har jeg haft lyst til det længe, må jeg ikke lave en lille draw af Samson?. :b

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 31.01.2009 22:12
Lol Samson, hvor er den fin ..

Meh..

En karakter som jeg overvejer at oprette .. x____x;; Gehhh~~ Hvorfor kan jeg ikke lade værre med at designe karaktere hele tiden!!! *Selfslap*
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 31.01.2009 23:11
Samson - Nu har jeg haft lyst til det længe, må jeg ikke lave en lille draw af Samson?. :b

Det må du da godt? xD

Gii - Hvor er den fin! Forstår ikke hvordan du hele tiden kan lave nye karakterer? ._."

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 01.02.2009 05:41
Samson- Ved det ikke >.< Tror bare min fantasi er for god -_-
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 01.02.2009 12:16
Gii - jeg kan kun sige, at det er snyd! xD Det er fedt med en stor fantasi ^^ Hvilket program er det du bruger til at farvelægge i? :b

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 01.02.2009 13:26
Samson- Photoshop CS3 .. Har CS4 men har ikke taget mig sammen til at installere det endnu.
Bruger også nogen gange Open Canvas, fordi jeg kan al'sår godt lide den måde som streger bliver på i det, i forhold til Photoshop.

Den her f.eks. lavet i Open Canvas:

Og den her er lavet lidt i blanding af Open Canvas og Photoshop:

Der lavede jeg stregerne i Open Canvas og farverne i Photoshop.
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 01.02.2009 13:35
Gii - Yeah.. kan se hvad du mener! (:

Avia

504
karakterer

Avia 01.02.2009 16:22

Den hvide skæl-plet er ret mislykked. Oh well

Morgana

534
karakterer

Morgana 01.02.2009 17:27

Jeg undskylder meget den ringe papirkvalitet, men hun startede egentlig bare som lidt krusseduller bag på en af mine danskafleveringer. Det er første gang jeg forsøger mig med en krøltop close-up med blyant, hvilket også nemt kan ses. ^^'
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 02.02.2009 20:42
Alwyn - Du er blevet skide dygtig, både digitalt og traditionel tegning. :b I adore you!. <3

Aishe - Du er utrolig dygtig til at tegne heste, det må jeg give dig. :]  

Samira - Uuh sød tegning.

Anzu - Haha missårh.

Samson - Du bliver dygtigere og dygtigere. :b

Lesta - Du ved hvordan jeg har det med dine tegninger, og de er skide flotte!. <3

Étienne - Jeg elsker dens smil. :I Men jeg syntes nu shadingen er gpet meget godt, også selvom du ikke syntes om det.

Morgana - Jeg har komplimenteret dine tegninger, og jeg kunne blive ved. :b

Her er en lille nylavet karakter, jeg har navngivet ham Jervis. Jeg har desværre ikke farvelakt ham, hviklet et synd da han har den fedeste hårfarve. Neon-blå i en mørkere tone. Jeg har fået givet ham stort set alle hans piercinger, men jeg glemte tilfældigvis hans tattos - hvilket er ærgeligt.
Det var egentlig det der var meningen, med det optrukket ærme.
Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 03.02.2009 19:17
Fiiiiiine billeder alle sammen! xD (Sorry, gider ikke kommentere dem alle ^^')

Sasuke og Itachi xD^^
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 03.02.2009 23:42
#Murizz
Haha sødt 8D

#Morgoth
Rigtig flot O: Men prøv at lave flere detaljer på tøjet 8D Dunno why men... x3

#Morgana
Elsker den måde du har lavet håret på ! O:

#Étienne
Man kan ikke rigtig se at den hvide plet er skællet, men ellers rigtig nice. Kan ikke tegne sådan nogle lizards selv o: Så respekt ;D

#Gii
Jeg elsker jo dine tegninger O: Såååh snyyyd T_T *cries*

#Samse
Ja - DIG gider jeg jo SLET ikke skrive noget til! O:

Den er ikke færdig.. T___T det er Rex O: eller.. jo ... sådan... nogenlunde... Bare ikke færdig. Mangler ar + øjne O:
Det er hvad der sker når jeg ikke sover.... JEG VIL SOVE... og det er ikke engang sent xD
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 13