Mellem de tykke træer.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2011 14:49
Kravenoh sidder afslappende oppe i en af de tykkeste træer der er samlet sammen med en masse andre træer dog sidder han ikke ude på spidsen men helt inde ved træet så han er dækket af lidt skygge sådan det vil gøre det lidt svært at se ham nede fra jorden af. han trækker vejret dybt, luften er rimlig tynd og det bliver kolder jo flere dage der går, dog påvirker kulden ikke kravenoh ret meget. han sætter sig godt til rette op af træet og lukker stille øjne i
og lader sig glide ind i en dyb søvn, dog sover han ikke tungt men kun dybt sådan hvis det skulle ske at nogen vil ham noget ondt så vil han vågne eller hvis han hører nogen lyde der ikke hører til i denne del af skoven.
der er muse stille mellem de tætte træer og en hver lyd vil gi genlyde mellem de store blade der hænger tilbage på trærene, da mange af bladene er faldt af.
hans ene tanker går over den anden tanke og det hele falder på plads oppe i hans hovede han ved en dag vil samson komme til ham og han tror at den dag det vil ske så vil det forandre hans liv her i dette land
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

...Klip klop klip klop klip klop.... Den taktfaste lyd af en hest der roligt skridtede igennem skoven brød stilheden. Det var ingen fornem race hest der kom vraltende, men en solid hoppe, der kunne bære en rejsende med fuld oppakning.
Det var netop derfor Netrish havde valgt sig sådan en hest. Selvom man skulle tro, at en elver som Netrish umuligt kunne veje meget, løb det hurtigt op når man også skulle have sovegrej, provianter og udrustning med.

Netrish havde brugt den sidste tid i Byen, og selvom hun havde længtes efter at besøge den igen, var hun nu også glad for at være på farten igen. Der var intet helt som den friske duft af skov blandet med den faste vuggen på hesteryg. På tros af de rolige omgivelser var Netrish anspændt. Ingen fugle kvidder, ingen puslen i skovbunden. Hun så sig forsigtigt om mens hun red ind mellem en gruppe tykkere træer.
Der var for stille.

((Undskyld ventetiden!))
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 04.01.2011 10:46
((helt okay :) ))

kravenoh er stadig helt afslappet i hans drøm men vågner af en eller anden klip klop lyd han sætter sig op stille og lydløst og ser sig omkring oppe i trærene men der var ikke noget, han vender så blikket ned imod jorden og ser en rytter på dens hest, han kniber øjne lidt samme og ser at person på hesten er en kvinde og en elver, et smil kommer frem på hans læber " nå nå nå ser man det en elver " siger han stille til sig selv, han tror først det er tara men ligger mærke til at denne elver ikke rigtig ligner tara.
han rejser sig op for at få et bedre syn på hende " skal man lade vide på sig eller hvad skal man " endnu et smil kommer frem på hans læber og han lukker øjne i kort tid og en masse skyggekloner kommer frem rundt oppe i træerne lydløst og stille bevæger de sig rundt sådan at de omringer netrish oppe fra træerne.
alle kloneren kaster på samtid en kniv som lander 1 meter fra netrish som en rund ring om hende, den rigtige kravenoh sidder gemt lidt længere oppe i træet for at kunne styre sine kloners måde at tage tingene på overfor netrish og muligvis snakke til hende hvis det kommer til det
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrishs hest vrinskede og stejlede da knivene landede foran. "Wooh, rolig Salith, rolig!" sagde Netrish og fik nogenlunde styr på hesten igen. Hendes rolige arbejdshest var mange ting, men kamptrænet var ikke en af dem.
Hun førte hesten en omgang rundt om den selv, og fik bekræftet hvad hun allerede havde frygtet. Hun var omringet.
"Vis jer kujoner! Eller er i for bange til at stå frem mod en enlig kvinde?!" kaldte hun ud mellem træerne med en rolig hån.
Mange ville nok mene det ikke var klogt at håne sin modstander når man var omringet, men Netrish kendte sine styrker og svagheder. Hvis de havde tænkt sig at skyde hende ned fra trætoppene, var hun så godt som død, men kunne hun få dem ned på jorden, havde hun måske en chance. Om ikke andet kunne hun tage dem af dem hvis tid var kommet, med til Kiles rige.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.01.2011 00:15
alle kravenoh kloner visdte sig stadig omringene af hende dog var den rigtige kravenoh ikke tilstede der nede en af kloner åbner munden " så nu har vi vist os så fortæl hvad de laver her og hvad de laver her alene elverkvinde "
den rigtige kravenoh sidder oppe i et træ godt gemt væk og ser ned på hende" hmm hun ser da meget okay ud af en elverkvinde at være " mumlede han til sig selv og smilte lidt over det. selvom han ved at mørkelver og skovelver aldrig nogensinde kunne være sammen på grund at mange ting men hvis det var så var hende her en så kravenoh godt kunne slå sig ned med hvis det en dag skulle komme til det, men så vil det osse være rigtig dumt at angribe denne elver men han var nød til det da han jo ikke vidste ret meget om denne person men han håbede hans kloner kunne finde ud af det for ham
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish blev en smule lettet da hun så bevægelse i træerne omkring sig. De kom faktisk ned! Lettelsen blev dog hurtigt skiftet ud med en mere blandet følelse. Det der havde omringet hende stod frem, men hvem end der stod bag holdt sig stadig skjult.
Da en af klonerne talte, vendte hun kort blikket mod den, men fortsatte ellers med at spejde rundt i skovkanten. Den rigtige trussel havde stadig ikke vist sig.. Det, eller også havde Kiles gave forladt hende, og hendes tid var kommet.
"Jeg er præstinde af Kile, og bringer hendes ord hvorend der er øre der vil lytte. Det er til tider et ensomt kald" svarede hun og slog sin kappe tilbage for at afsløre at hun bare Kiles rød-hvide farver og Kiles hellige symbol om halsen. Det afslørede dog også der sværd der hang fra hendes bælte.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.01.2011 17:42
kloner ser blot på hende uden at svare men den rigtige kravenoh ser meget beundrene på hende "hmm...virkelig " visker han blot til sig selv hvor efter han lukker øjne og nede på jorden forsvinder klonerne.
den rigtig kravenoh hopper ned fra træet og går hen imod netrish 2 meter fra hende ser han beundrene på hende "hvad sagde du igen du var " siger han undrene han have aldrig hørt om præstinder før hvilke gjord hende meget intresant for ham for så havde han ikke kæmpet imod den slags person eller talt for den sags skyld, han retter på tøjet lidt og ser på hende igen det var som om han ikke kunne fjerne blikket fra hende, han blev ved med at stier på hende, lidt efter bevæger han sig rundt om hende i en cirkel hvor han går rundt og holde blikket direkte på hende som en løve på sit bytte, dog var hun ikke et bytte i hans øjne mere et trofæ.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish så sig omkring da klonerne forsvandt, og hendes blik fandt hurtigt den rigtig Kravenoh. Så havde det været et trick, som forudset, og Kile var stadig med hende.
"Præstinde af Kile" gentog hun roligt og fulgte ham med blikket. "Og nu kan De vel passende fortælle hvem De er, og hvad de selv laver her alene?" fortsatte hun bydende, mens hun roligt vendte hesten en smule, så hun fortsat kunne følge ham med blikket i hans cirklen. Hun var hverken stolt eller dum nok til at lade en fremmede bag sin ryg, og da bestemt ikke en fremmede der havde gjort sin entre ved at omringe hende med knive, trick eller ej. Selvom han tilsyneladende havde manerer, og tiltalte hende De, var det ingen forsikring for at han havde rent mel i posen. Hun havde hørt historier om hans slags, og de havde sjældent en lykkelig slutning.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.01.2011 19:09
et smil kommer frem på hans læber, hvor efter han stopper op og har retning lige imod hendes frond "alene...hmm alene er et ord jeg altid har haft med mig da jeg stortset altid er alene, men desværre kan jeg heller ikke fortælle dem hvad mit navn er endnu , men hvis de gerne vil vide det lige her og nu vil det have en store betydning på om de vil komme til skade eller aj, men hvis de kunne fortælle hvilke en smuke elver du i virkeligheden er så kunne jeg gøre en undtagelse." selvom om at han måske nok har givet et dårligt første hånds indtryk så håbede han på at denne kvinde vil se igennem fingerne med det, men hvis ikke så var han jo nød til at tag det som det kom, han vender blikket på hesten " sikke et flot væsen de rider på " han bevæger sig hen imod hesten .
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish kunne ikke undgå at føle sig en smule bedre tilpas. Så han var alene. Det udelukkede i det mindste yderligere baghold. Hun var dog langt fra afslappet, men mere rolig afventende.
Da manden rykkede nærmere, trak hun dog en smule i tøjlerne, og fik hesten til at bakke en smule væk fra ham, for at opretholde afstanden. "Smigrende" sagde hun en smule tørt. "Som jeg allerede har sagt, er jeg præstinde af Kile, og det er hvad jeg i virkeligheden er." svarede hun igen, og lød en anelse irriteret. Hun viste ikke rigtig hvor han ville hen med alt sin snak, men en ting var sikkert. "Desuden, så tager jeg ikke trusler let, ligegyldigt hvor pænt de end er pakket ind." tilføjede hun bestemt, mens hun diskret løsnede remmen om sit sværd. Hvis han havde tænkt sig at gøre alvor af sine trusler, ville hun være forberedt, og hvis ikke.. Ja, så kunne hun altid fæstne sværdet igen.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 25.01.2011 16:52
ide han nærmere sig hende og hun viser at hun ikke ønsker at han kommer tættere på hende stoppe han med forsøget " nu vel hvis de siger det " siger han blot roligt og forsætter " trusler ja måske tager du det ikke så let men hvis jeg truede dig rigtigt vil du ikke sidde oppe på din hest..og det er ikke en trusel" siger han med et smil på læben, det kunne være kravenoh skulle lade være med at angribe alle han mødte og måske først få noget infomation ud af dem først også vudere efter det hvad der skulle ske med dem.
han ser på netrish " men de må have et navn ikke sand?" siger han med et smil på læben. der var et eller andet ved den bleg elver som han godt kunne lide men han vidste ikke lige helt hvad det var men det kunne være det kom
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Et lille overlegent glimt trådte kort frem i Netrishs blik mens hun løftede sit ene øjenbryn let. "Hvis jeg ikke sad på min hest, ville du stå for enden af mit sværd" svarede hun roligt.
Pludselig gik der noget op for Netish. Et lille glimt, der oplyste hendes tanker, og hvorfor elveren foran hende, tros hans smigrende ord, vækkede en næsten glemt afsky i hende.
Det stammede fra en af de få gange hun havde deltaget i det årlige maskebal på slottet. Det var flere årtier siden, hvor hoffet og pøblen næsten havde gnubbet albuer, hvert fald i balsalen. Hun havde betragtet de finere lag, lyttet til deres samtaler, og fået et indblik i den dødelige dans. Deres ord var høflige og smigrende, men fjernede man den facade, kunne de lige så godt have balanceret på stolper, og prikket til hinanden med spyd. Disse rigets fineste kæmpede dog ikke med våben, men ord, der dog var mindst lige så farlige. Et enkelt fejltrin, en enkelt sætning forkert formuleret, og man var ude af deres sociale døds-dans, kastet for løverne af ens egne.
Netrish hadede det spil, men det mindede hende foruroligende meget om hvad elveren foran hende havde gang i. Han smurte tykt på for at få hendes parrader ned, så let kunne lokke hende i sit net og gøre med hende hvad han ønskede.
Netrish spillede ikke selv det spil. Men det betød ikke, at hun ikke kendte reglerne.

"Nardarlah" præsenterede hun sig med et lille, høfligt nik. Forhåbentligt ville det lade ham tro hun var faldet i, og få ham til at afsløre sig selv, og sit virkelige motiv.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.01.2011 22:16
han smiler kort af hendes kommentare "tsk det skal komme and på en prøve" siger han udfordrene og træder et skridt tilbage og ser så på hende igen da hun siger hende navn " kan nogenlunde sige at det ikke er helt sandt for hvorfor skulle du fortælle det når du ikke virker ret glad for at jeg spørger ".
han vidste ikke om hun løg men han gik ud fra at hun gjord da han ikke rigtig kunne se nogen grund til at hun skulle fortælle det til ham når han nu på en måde næsten havde angrebet hende det vil jo være dumt.
"men det kan jo osse være du bare har tilgivet mit lille nummer også har du valgt at sige det " han smiler lidt over at han er så forvirret over hendes tilstede værelse. han trækker hans sværd og sætter det i jorden og ser så over på hende " nårh hvad venter du på? eller er du måske bare en person der er fuld af tomme trusler" han afventer hende lidt igen og sender hende et blik der siger: bring it on

(( sorry det eng skulle lige have det med :) ))
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish trak let på skuldrene. "Du spurgte om mit navn, og jeg gav dig et svar. Sandt eller ej, så kan jeg ikke tvinge dig til at tro mig" svarede hun blot. Selvom Netrish var en udmærket løgner, så var det sjældent hun fandt behovet for at lyve. I sandhed havde hendes præsentation heller ikke været en af dem, skønt det kun var hendes familienavn.
Et svagt smil brød frem på hendes læber "Hvis jeg truede dig, ville du ikke længere stå.. og det er ikke en trussel" svarede hun, og vendte hans egne ord imod ham selv. Hun viste det var tåbeligt at tage imod hans udfordring. En kamp 'for sjov', ude midt i skoven. Hendes logik bød hende at le ham lige op i ansigtet og ride væk. Men en del af hende ønskede at tage kampen op, ønskede at overvinde ham og ydmyge ham. Netrish var nok vokset op blandt mennesker, men det var stadig skovelver blod der løb i hendes åre, skovelver blod med årtusindes nedarvet had til mørkelvere.
Hun løsnede sin kappe og lod den falde nedover sin oppakning bag på hesten. "Hvis du insistere. Men vid at selvom din tid er langt herfra, vil jeg ikke tøve med at gøre en ende på dig hvis du tvinger mig til det" sagde hun alvorligt. Hun steg af hesten og førte den ud til siden, uden at fjerne blikket fra ham, inden hun stille sig op foran ham, og trak sit sværd. Sværdet var ikke et fint smedet elversværd som man ellers havde kunne forvente, men et langsværd af tydeligt menneske design, funktionelt og uden pynt. Det var dog tydeligt på klingen at sværdet havde været brugt før, og ikke så lidt endda.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2011 10:20
kravenoh beundre hendes mod at hun tør stille op imod kravenoh, et smil kommer frem på hans læber da hun bruger hans ord imod ham " nej det er rigtigt men som sagt kom bare an " siger imens han betragter hende.
da hun stier ned fra hesten og trækker hendes menneske lavet sværd ser han beundren på hende " og jeg havde næsten forventet at det var lavet af træ" siger han drillene hvor efter han tager hendes ord til sig med at hun vil gør en ende på ham hvis det kom til stykket. " tsk.... dig gør en ende på mig " griner han hvor efter han ser på hende " efter denne kamp vil du ikke have nogen øre, øjne eller tunge du vil vandre rundt i underverden blind, døv og stum og alle de døde vil vide dette er kvinden der troede hun kunne dræbe Kravenoh" siger han hående selvom han nu godt vidste at hun vidste hvad han hed men det betød ikke noget nu for som han sagde når denne kamp var slut var hun her ikke mere.
han ser på hans sværd som han har placeret nede i jorden 1 meter fra ham "hmm..gade vide " mumler han hvor efter han ser på hende igen og afventer hendes næste træk.
kravenoh ved osse med sig selv at man ikke skal undervudere sin modstander for så kommer det til at gå dårligt for sig selv i sidste ende, men kravenoh var klar på denne elver som tydeligvis kunne snakke sin sag.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

"Du må virkelig tro du er noget, siden du har nerverne til at komme med sådan en trussel til et af dødens børn" sagde hun med en hånlig undertone. Hun frygtede ham ikke, for det værste han kunne bringe hende var døden, og hun ville ikke have været meget af en Kile præstinde, hvis hun frygtede sin gudindes rige. "Men ingen af os vil blive berøvet livet i dag. Jeg vil stjæle en enkelt dråbe af dit blod, og da vil du forstå". Det var ikke hans tid. Og hvis det skulle vise sig at være hendes endeligt.. Ja, så ville hun le mens han dræbte hende, vel vidende at han når hans tid endelig kom, ville han aldrig nå længere end til dødens port.
Hun stillede sig parat, med begge hænder på skæftet, sværdet hævet til hovedhøjde med klingen pegende nedad. "Træk dit sværd og lad det tale din sag for dig. Eller har du måske fortrudt?. Det var en åbenlys hån, og hvis han virkelig troede han var så god som han sagde han var, ville det gå rent hjem.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2011 12:41
kravenoh smiler blot " du skulle bare vide smukke " han betragter hende bevægelse med sværdet, denne person kunne virkelig håndtere våben. han kan dog ikke lade være med at se undrene på hende da hun fortæller at det eneste hun vil ha er en dråbe af hans blod, de fik ham til at tænke lidt på hvilken person hun i virkeligheden var, " blod siger du?.." han smiler lidt, lidt irriterende at hun ikke vil kæmpe til en af dem dør men på den anden side så måtte det jo blive en anden måde han skulle kæmpe på.
han ser på hende med et smil " vil gøre det let for dig " han tager hans hånd om på ryggen hvor hans rustning er hægtet sammen, hvor efter han løsner den op og tager den af. "så nu burde du have nemmer ved at få det du vil ha " kravenoh står nu i bar overkrop og har kun sin beskyttelse nede ved bene og hans støvler. han ser på hans sværd som stadig er placeret i jorden, han trækker hans sværd op af jorden og ser på det og riser en cirkel rundt om ham, hvor efter hans blik ryger over på hende " kom så inden for denne cirkel kommer det til at ske "
han placere hans ene fod godt fast i jorden som visser at han er klar, og at hun ikke skulle forvente noget stort fra hans side endnu, hans blik er helt låst på hende som en jæger på sit bytte.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish fnøs af ham da han tog sin rustning af. Havde han virkelig så lidt respekt for døden? Eller var var hans ego gået ham så meget til hovedet, at han virkelig troede han var uovervindelig?
Det måtte tiden vise. Om ikke andet, så kunne hun vel lære ham en ting eller to.
Roligt sænkede hun igen sit sværd, og trådte indenfor cirklen, hvor hun igen hævede det. Hun ville få hvad hun var kommet efter, og han ville vide præcis hvorfor han burde respektere Kile. Hun ville lære ham at føje sig.

"Dit træk" var alt hun sagde mens hun fandt tilbage i samme position som før. Hendes stand var dog ikke perfekt. Hendes højre flanke var en smule åben ved hendes skulder, ligeså var den venstre nede ved hendes underben.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 10.02.2011 20:48
ide hun træder ind i cirkle smiler han lidt, dog havde han gjord sig mere sårbar over hende men det var kun et tegn for hvor ligeglad han var med hans liv.
han placere den ene hånd om bag på ryggen imens hans anden hånd er på sværdet, " hmm... mit træk lad os se" han trækker 2 knive frem og kaster den ene imod højre skulder og den anden imod hendes venstre underben.
hvis de vil ramme vil de stortset næsten gå igennem både skulder og ben da de står så tæt på hinanden og fordi det ikke er almindelig knive, knivene er specielt lavet og er lidt mere rund i det sådan de kan bore sig igennem kroppen på små steder af folk.
og efter han har kastet dem imod hende trækker han hans sværd og løber lige imod hende og angiber hendes krop med sværdet i håb om at ramme hende.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish skiftede hurtigt vægten mellem sine fødder, og flyttede sit ben, så kniven borede sig ned i jorden, i stedet for hendes ben. Den anden kniv flyttede hun sig dog ikke for. Den skar let vej igennem hendes tøj, men prellede så af mod ringbrynjen under.
Da mørkeelveren straks efter løb direkte mod hende, satte hun dog farten op. Hun dukkede sig under sværdet, og drejede rundt om ham, og på vejen rundt slog hun ud, for at give ham et ordenligt dask over lænden, med den flade side af sværdet, i et håb om at give ham overbalance, så han faldt ud af ringen. Hun fulgte dog ikke videre op på angrebet, men trådet hurtigt et skridt tilbage, længere væk fra ham.

Helt 'uskadt' var hun dog ikke sluppet. Udover hullet i hendes tøj, var et par totter af hendes løse hår blevet fanget af hans klinge, og faldet til jorden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2