Korona 10.10.2008 16:57
Samira: Tak 8D det er sjovt som man får set sig blind på sine egne tegninger. Renatika 10.10.2008 21:02
Korona, jeg synes at den er rigtig flot :3 Til trods for at du tegner manga, så synes jeg at den er mere anatomisk korrekt end mange mangategninger jeg har set. F.eks halsen er bredere end de normalt er i mangastil, men det er jo mere nær virkelighende på den måde som du har tegnet den. Hvis man kan sige det sådan.Hvis du gerne vil tegne anatomisk korrekt (altså ligesom menneskekroppen ser ud i virkeligheden), så skal du måske sætte øjnene lidt tættere på hinanden. Så vidt jeg ved er der et øjes afstand (måske en smule mere) imellem øjnene, når man ser personen lige forfra.
Prøv at kigge her: www.posemaniacs.com - der er massere af gode stillinger man kan tegne, selvom at kvinderne er lidt mere storbarmede end gennemsnittet x3
Håber at det hjalp.
Venus 12.10.2008 20:23
Shade - Hvor er den god! specielt på grund af alle detaljerne.Avia - De er virkelig seje og ret specielle... Hvor i alverden får du idéerne fra?
Shade - Dig igen? Skal jeg virkelig kommentere? Nå så skidt da x) er vild med glittereffekten på Tash. Glitter plejer da llers at være noget happy-snaks, men den her er nærmest skummel Oo Og Loke er nærmest nuttet :P
Cassa - Det er helt vildt så præcis du er. Den første er ikke så god... tror øjnene er blevet en tand for store?
Korona - Halsen er blevet for bred, selv for en realistisk, men shadingen er perfekt^^
Og så til lille mig :) Er ret stolt af hende, Isis som hun hedder.

Med og uden kutte^^
Korona 13.10.2008 23:47
Tak for linket Renatika 8D Helt vildt fed side, bruger den allerede :PVenus: Tak for kommentaren 8D Din tegning er rigtig flot, jeg elsker håret ^__^ Hoften har måske en lidt underlig form? Men ellers er den rigtig flot med vinken :D
Alwyn 14.10.2008 13:17
Venus - Rigtig flot :D Synes bare ikke jeg kan se hendes face så godt, hvis du forstår. Og kan måske heller ikke se shadingen så godt D: Men det kan være det er min computer... ^^Korona - Jeg har aldrig været god til manga, så jeg har altid misundet folk der kan det kræm. Jeg synes den er rigtig god. Shadingen er fin, men måske ville jeg bruge flere farvetoner, sådan at.. ja jeg ved ikke, at den bliver shadet overdrevent meget, men det er nok bare mig der har et shade-flip for tiden x3
Hendes venstre (Vores venstre) pupil er lidt større end den anden, men det er en bagatel :3 Ellers rigtig god !
Cassa - ... Konstuktiv kritik til dig ... ville være ... ARGH DER ER MANGE TEGNINGER !
Du er god Cassa - du er rigtig god.
Gii - Loke er kær :3 Håret er godt lavet, specielt fordi det (efter min mening) er pissesvært at shade allerede lyst hår. Brava ! Brava ! Tash er også dejlig, som altid, elsker han øje... LOVE LOVE !! Og hans vinge er skøn ! Bravisimo !
Avia - Den katte dims ABCD ... Genial ! Det der det er bare... SÅ FEDT !! Du har din HELT egen stil, og det er SÅ FEDT ! Elsker den måde du laver hår på. Elsker den måde du shader på. Elsker den måde du bruger deres kroppe til alle de bevægelser som ingen anden tør tegne ! JEG ELSKER DET !! Lov mig at du aldrig vælger at tegne en anden stil end din egen !
Gii igen - Haha. (: Jeg elsker den sortes øre. Du er god til pels, Keep it up !
Cassa igen - Det lyder måske hårdt - Men det er ikke en af dine bedre. Det kan være at det er scanneren eller noget, men shadingen i trøjen er måske lidt hård igen. Detaljerne er fine, men han er måske lidt tynd?
- Nu har jeg været igennem et par stykker - Jeg håber det er fint nok efter jeres mening ^^
- 0

Jeg valgte at træne lidt hår, og lege lidt. Jeg betragtede nogle billeder i blade, google, mv. for at finde noget inspiration til hvordan jeg bedst muligt kunne træne shading i hår...
Jeg ønsker ikke 100% credit på dette billede, da pose er tyvstjålet fra en model - hvis navn jeg ikke lige husker. Fik også trænet noget hud - oooh x:
Derag 14.10.2008 20:30
O0o!Den skinner jo nærmest!
Super flot tegning Alwyn, og jeg ville meget gerne komme med noget konstruktiv kritik, men det er svært at finde nogen fejl -_- Måske er huden lidt bleg?
Anyways, husk nu at du har ventende tegnings-bestilinger fra undertegnede, og et par andre individer ^^

Slettet Bruger 12.11.2008 12:48
Lii-chan- Damn den er altså got lavet, når man tænker på den er tegnet efter et billed >3< *At ikke kunne finde ud af tegne over billeder*Meh, i skal lige se noget kært ..

.. Min lille Tash baby.. Sårn .. *gå igen* xB
BlitzKrieg 07.01.2009 19:38
alwyn, har altid godt kunne lide dine tegninger ^-^Lesta, kan kun sige det samme til dig x)
morgana, wow ö din signaturs pose er godt lavet x)
skulle lave et billede til min karakter Kyle på et andet forum, og fik en tablet i julegave ^^"

Renatika 08.01.2009 19:56
Neo - Flot tegning, håret ser sejt ud B3 Men måske skal skyggerne ved hans brystkasse være lidt svagere, da det ser ud som om han har et stort snitsår. Ellers kewl c:
Doodles af Phoebe i vintertøj og.. intet tøj.[/img]
Rebecca 08.01.2009 20:36
Alwyn - Du er bare blevet dygtig. :b jeg kan utrolig godt lide den pose, også selvom det er en du har taget. Det er svært at tegne efter andre, og derfor syntes jeg det er ret godt klaret. Også din shading, meget flot. :bGii - Jeg har kommenteret din tegning, og den er virkelig genial. :b igen.
Muggel - Du er blevet bedre siden sidst jeg så dig lave noget, men jeg kan ikke så godt lide øjnene.
Renatika - De er lidt fede. Kan utrolig godt lide overkroppene på dem, men ikke så godt ansigterne. So sorry. ^^

En karakter fra Fragransil - Angelo. :b
Det skal lige siges, at jeg har fået fjernet linjerne siden. Jeg har bare ikke gemt det på den her computer.

Nova 10.01.2009 00:32
Cassa - Wow.. synes du faktisk har udviklet dig mere, selvom jeg ikke troede at det var muligt ._. Det ligner jo seriøst noget fra en manga tegneserie! Det er sindssygt! Men rigtig godt xD Mange tegninger at kigge på, så det er svært at finde ud af, hvilket et man skal kommentere specielt.Korona - Flot tegning faktisk! Ikke helt så manga, men alligevel er der nogle træk ved den som jeg godt kan lide! Det er en anden tegneform, og det er dejligt at se (: Og skyggerne er gode. Det højre øje, kan godt virke lidt 'fladt' i forhold til det venstre. Men ellers, flot! (:
Venus - Elsker den måde du har lavet det der slør agtig ting på! Det ser rigtig godt ud! ^^ Savner lidt skygger på tøjet (;
Alwyn - Rigtig flot! Kan godt lide din shading, og din måde at 'lege med hår' på :D Og så er det en fed base du har brugt! :D
Lesta - Fed tegning! :D Dejlig morderisk :D
Neopet - Kan godt lide dit hår du har fået lavet! :D Og egentlig også den måde du har fået øjnene til at lyse på, men det er som om, at der er en blå boks fra det ene øje, og så hen til det andet, hvilket er lidt synd.
Renatika - Jeps.. man kan altid se når det er dig der har været igang med blyanten! :D Du har din helt egen teknik, og det er værd at beundre! Den venstre arm (set herude fra, og derfor DENS højre arm), virker måske en smule for stor. Men det er nogle flotte nogen. Beundrer dig for at kunne tegne dyrekroppe! :D
Morgoth - Fede tegninger egentlig! (: Men du har sprunget let og elegant over at tegne arme midt i det hele? xD Men det er fair nok (: på en eller anden måde, ødelægger det ikke det hele. Nok fordi at de bliver holdt en smule ud fra kroppen (;
Og så vil jeg lige lægge ud med nogle malerier som jeg har malet til min familie, som de skulle have i julegave o_o man fik godt nok ligepludselig travlt! :D Her kommer de så (; - beklager hvis de er lidt store

Og så til et par tegninger (:
Larna (ny bruger), herinde fra (:

Og jeg var lige lidt for doven til at scanne, så det blev et billede ._." Og det er så Samson til midvinterballet, hurtig tegnet, da det jo bare skulle bruges i kort tid xD må tage mig sammen til næste gang xD

Og det var lige det jeg havde (:
Slettet Bruger 10.01.2009 20:28
Jo tak til jer alle, for jeres kommentare ..Samson- Den der computer tegning du har lavet, minder mig og nogle af mine første computer tegninger. Den er fin, men vil alligevel godt lige påpege at den lider under at man kan se på den at computer tegning ikke er det du laver aller mest af. Håber ikke det lyder for bitchy? Men altså, øvelse gør mester.
Morgie- Jeg elsker bare dine karaktere >_< du laver altid sådan nogle seje karaktere.

En tegning jeg lavet, i protest over at jeg synes Pein er en f*cking emo i de nyeste kapitler af Naruto .. ^^;;

Min OC karakter på Naruto Home ..

Hidan med en pockey o_O;

Hidan med en kærligheds sang til Kakuzu? x_x

Og sidst men ikke mindst.. Søde rare kære smukke dejlige vidunderlige elskelig Hidan som rider på Kakuzu .. nya~~
Rebecca 11.01.2009 13:46
Samson - Tak for kommentaren. Men til det med armene, jo jeg havde et lille problem med at tegne armene. Det var meningen han skulle stå med armene overkors, men det droppede jeg efter et par forsøg. Så blev det altså sådan. :bMen flotte billeder, jeg syntes faktisk du er bedre til at male, end at tegne. Hvis jeg skal være helt ærlig. :]
Lesta - Aj tak, det er jeg da glad for at hører. =D
Haha, du har den fedeste humor. Og skide dygtig til at tegne som altid. Skide godt Gii. <3

Avia 11.01.2009 18:20
Morgoth - Nej hvor nogle lækre ansigter!Samson - Fede malerier, dejlige farver
Lesta - lækre tegninger
Og så.

Alwyn 17.01.2009 19:30
#Gii-Chan - Vi elsker alle dine Tashie tegninger <3 #Neo - Du er blevet SÅ dygtig !! <3
#Renatike - Genial char. Rigtig fedt tøj og flot tegnet.
#Morgoth - Elsker den måde du laver ansigter og kroppe på. Du er rigtig dygtig.
#Samson - Dine malerier er, som vi siger i USA, STUNNING <3
#Gii igen - Love it <3 All of em <3
#Avia - Elsker virkelig dine tegniner ! DE ER FANTASTISKE!!
#Gii igen igen - zLUL xD

8D yay MS Paint powaah
Anori 21.01.2009 09:27
Til ALLE: Det er vildt fedt at se hvor forskelligt folk tegner, hvordan alle har deres specifikke måde at tegne på, materialer der bruges, og måder at gøre det på. Jeg elsker ALLE jeres tegninger : DPersonligt er det eneste der nogenlunde går godt for mig at tegne, lige nu, heste.
I present, Marshall

Og en WIP tegning ^^

~c'ya ^^
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet