Hvor skoven næsten er helt sort

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 21:52
(sorry det tog så lang tid for mig at svare >____< min computer gik ned D: )

"Har jeg måske sagt, at det er din skyld?" mumlede han.
Han skuttede sig lidt, da hun spurgte, om hvorfor han ikke bare gik hjem.
"Fordi..." startede han, men gik så i stå. Skulle han fortælle hende, at der ikke var noget "hjem"? "Det er meeeeget langt væk... Det ville være nemmere bare at tage ind til byen. Der er jo også en masse kroer, ikke?" sagde han og kiggede håbefuldt ned på hendes ansigt.
Det kunne være dejligt at sidde på en eller anden kro lige nu. Godt nok var det faktum, at man konstant var omringet af fremmede mennesker, der overbegloede en, noget af et minus, men i det mindste var der varmt. Og tørt. Det var det vigtigste.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 21:57
"Oh... Hvor bor du da henne?" spurgte Voodoo men nåede nærmest at afbryde sig selv, trods hun var færdig med sætningen. "Bor du i ørkenen!?" lød det fra hende med en håbefuld stemme. Hun havde hørt mange spændende historier om hvordan ørkenen besad skatte, store monstre, mærkelige gamle bygninger og sand der lignede guld.
Hun faldt hen i sine tanker om ørkenen - dette fantastiske paradis - og skulle lige samle sig igen, da han påpegede at det ville være nemmere at tage til byen. "Byen? Jamen så lad os tage derhen! Så kan vi blive tørre og varme og tørre!" lo hun, uvidende om at hun snøvlede med ordene. Hun lukkede pludselig øjnene hårdt sammen og spændte hele kroppen.
"ACHUU!" nøs hun, så det gav genlyd i hele skoven. Hun snøftede for sig selv og hulkede en smule. "Øv altså... Nu bliver jeg oven i købet syg og alt muligt! Så skal jeg have varm mælk så jeg kan blive sund og rask."

( sorry hvis jeg er lidt langsom selv... har gang i 3 tråde @__@ )
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 22:04
(Det var mange o_____o)

"Man kan da ikke bo i ørkenen. Det er alt for varmt!" udbrød han.
Medmindre man var en nomade, så havde man da ikke en chance for at overleve der. Kun nomaderne vidste, hvor alle oaserne var, og uden at vide hvor oaserne var, ville man med garanti dø af tørst meget hurtigt. Desuden, hvem gad bo i en ørken? Der var jo ingenting der. Kun sand, sand og palmetræer. Og hvis han boede i ørkenen, hvad i alverden lavede han så her? Der var lang vej fra ørkenen og her hen til.
"Okay så," sagde han, da Voodoo åbentbart gerne ville hen til byen. Han skulle lige til at sige noget mere, men blev afbrudt af hendes voldsomme nys. Han grinte lidt.
"Nu er du i hvert fald forkølet!" sagde han og hentydede til hendes løgn fra før, hvor hun sagde, at hendes øjne kun var våde fordi hun var forkølet. "Men det er klart. Man kan ikke blive så gennemblødt uden at blive forkølet af det."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 22:24
"Er det varmt i ørkenen?" snøftede hun og så på ham med store øjne. "Skal vi så ikke gå derhen? Men der er måske langt? Måske skulle vi bare tage til kroen. Der er også varmt. Og en masse søde mennesker! Der giver mig gratis mælk. Måske kan jeg få varm mælk! Eller supper. Uuh jeg kan godt lide supper. Specielt tomat-suppe! Men det er dyrt, siger de. Og jeg har ingen penge. Og så kan jeg ikke få suppe eller mælk. Åh nej jeg skal være syg for evigt!!"
Et lyn oplyste himlen, men denne gang gik der mange sekunder før braget kom. Voo spjættede en gang og greb fat i Caines hånd.
"Kom nu kom nu komnu!" skyndte hun og trak ham febrilsk hen på stien. "Hvilken vej er byen? Hvilken vej er varmen? Følg lugten!" Det sidste var mere eller mindre et desperat klynk. Man kunne da ikke følge lugten! Og da bestemt ikke når det regnede og man var mudret ind. Og lugten af hvad? Varme havde da ingen duft. Måske duften af mad! Men hvad hvis det ledte dem ud til en skovhytte med en kanibal i?! Åh nej! Hun strammede sit greb om Caines hånd.
"Bor der kanibaler i skoven?" spurgte hun ganske pludseligt og stirrede vidt omkring sig.

( Det er faktisk meget besværligt XD )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 04.08.2009 22:33
”Sagde du ikke lige, at de gav dig gratis varm mælk? Hvorfor skulle du så ikke kunne få mælk, bare fordi du ikke har nogen penge?” spurgte han forvirret.
Da himlen endnu engang blev oplyst, skævede han lidt opad. Der gik lang tid før braget kom denne gang – det måtte betyde, at uvejret var på vej væk. Bare det ikke var på vej ind imod byen, for så ville han blive nødt til at skulle høre på Voodoos klynken hele vejen.
"Hvordan lugter varme?" spurgte han undrende.
Varme var da noget man kunne føle - ikke noget man kunne lugte. Man kunne lugte, når noget var blevet meget varmt, maden var brændt på eller når noget var blevet antændt... men man kunne da ikke lugte varmen i sig selv.
Da Voodo spurgte, om der boede kannibaler i skoven, havede han sine øjenbryn. De eneste underlige væsner, der boede i skoven, var da elvere og kentauere og den slags ikke-farlige ting... i hvert fald ikke medmindre man gjorde dem vrede på den ene eller anden måde.
”Ja, selvfølgelig bor der kannibaler! Der bor også drager og kæmpe insekter og fem meter høje tigre med horn i panden og vinger på ryggen,” sagde han og himlede med øjnene. "Kom nu med," tilføjede han og begyndte at trække afsted med Voodoo.

(Skal vi så skrive på kroen nu...?)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 04.08.2009 22:48
( Ja okay. Jeg skriver lige her og så skriver du dit næste i kroen :3 Og igen undskyld for ventetiden... )

"Varme lugter varmt. Ligesom damp. Og ild. Ild lugter varmt. Derfor kan man altid finde ild, hvis man lugter efter det." påpegede hun. Hun havde bevidst undladet at svare på spørgsmålet mht. mælken, eftersom hun selv var en smule forvirret. Men det var da også noget underligt noget at give ting gratis den ene dag og kræve penge den næste! Tsk!
Hun tabte underkæben og fulgte med, da han trak i hende og fortalte om dragerne og tigerne med horn i panden og vinger. "Virkelig!? Har du set dem? Er de virkelig 5 meter høje? Hvor store er dragerne? Og føler kanibalerne sig ikke meget ensomme når der nu er så mange store dyr imellem dem? Og er insekterne farlige og ..."
Og sådan forsatte hun i nogle minutter, hvorefter hun var tavs. Ligeså i nogle minutter.
Denne dejlige tavshed hvor man kun kunne høre regnen tromme på bladene og to mennesker; et barn og en voksen, gå hånd i hånd (og i takt) igennem pløret. Og så blev stilheden afbrudt igen.
"Kan man ridde på de der tigere ... ?"

Caine og Voo er Out.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 12:44
Hauru har hevet Anzu langt med ind i skoven, for at sikre sig at der ikke er andre, da han ikke er den mest sociale type. Han slipper så endelig Anzu's håndled og stiller sig lænet op af et træ mens han bare ser på Anzu uden at sige noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 12:47
Hun ser hen på ham og har prøvet at følge med så godt hun kan. "hvad sker der Hauru?" spørger hun lidt bekymret. hun opdager halskæden om hans hals, og er godt klar over hun ikke skal gøre noget som kan gøre skade på hende selv. "kan se du går med halskæden en hel del nu" siger hun forsigtigt og putter sig ind til ham

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 12:55
Han ser fortsat roligt på Anzu.
"Ingenting. Jeg er bare ikke glad for store mængder," siger han kort .
Han skæver kort til halskæden.
"Nææh ... jeg glemmer sådan set at jeg har den på..," siger han bare.
Han smiler skævt, da hun putter sig ind til ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 12:58
"Hauru, der er altså en anden mand jeg elsker, og.." hun holder pause i noget tid
"han er også vampyr, er stærkere end dig og smukkere.. så, da du alligevel bare er lige glad med mig, så ville jeg bare hører om det okay jeg bliver hans pige i stedet?"
Hun har selv lavet 2 huller i halsen, bare så det ligner at hun er blevet bidt i halsen, da hun ved han elsker at føle egerskab over andre.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 13:07
Han hæver let øjenbrynet, og et svagt smil kommer frem på hans læber, da han hører hvad Anzu siger, før han bryder ud i latter. Han falder kort efter ned at sidde, stadig lænet op af træet, og stadig grinende. Han betragter hende kort, men hans grin stopper hurtigt da han ser bidemærkerne på hendes hals. Han rejser sig hurtigt op igen, tager fat i hendes hals og drejer hendes hoved lidt, så han bedre kan se bidemærkerne. Han ser så på Anzu, med et helt tomt udtryk i øjnene.
"Hvem har gjort det?" spørger han stille.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 13:10
Hun bliver en del forskrækket, da han pludselig begynder at grine og springer lidt væk fra ham.
hun ser på han glider ned at sidde op af træet og ser på ham mens han rejser sig.
Hun ligger mærke til at han rækker ud efter hendes hals og skal til at spinge væk, men når det ikke.
Bidemærkerne er dybe og der løber meget lidt blod ned af hendes hals, da hullerne ikke har lukket sig helt endnu.
"det den anden vampyr.." siger hun forsigtigt og ser op på hans tomme øjne

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 13:13
Han står længe og ser på hendes hals, før han skubber hende lidt væk fra sig.
"Hvem er han? Og hvor er han?" spørger han kort og bestemt. Hans blik er ikke så tomt mere, og hans øjne er begyndt at få en svag rød farve.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 13:15
Hun ryger et godt stykke væk, da han skubber hende og ligger op af et andet træ lidt længere væk.
"hvorfor?" spørger hun stille og ser hen på ham.
"du skal ikke gøre ham noget" siger hun nervøst, da hun kender hans kræfter og styrke
"derfor siger jeg intet om hvad han hedder, ser ud eller noget" piver hun

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 13:20
Han lægger hovedet en anelse på skrå, går så hen mod hende og sætter sig på hug foran hende.
"Det er okay. Vil du da hellere have at jeg skal gøre præcis det samme ved dig, som jeg har tænkt mig at gøre ved ham? For så kan jeg da være sikker på du aldrig ser ham igen," siger han kort og fnyser lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 13:22
"Hvorfor? du siger alligevel altid jeg ikke betyder noget for dig, så hvorfor gøre sådan et stort nummer ud af det?" piver hun.
Hun stivner over det han siger og ryster nervøst. "hvorfor vil du dræbe ham? han har ikke gjort dig noget" piver hun nervøst

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 13:26
Han ser bare på hende, mens hun snakker og undgår at svarer på hendes første spørgsmål.
"Har han ikke gjort noget? Han har bidt dig, han har taget dig fra mig...," Ikke fordi det betyder noget alligevel .... men jeg EJER hende! tænker han kort og fnyser.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 13:29
hun ligger sine øre ned. "betyder jeg overhovedet noget for dig Hauru?" hun sætter sig op og kravler hen, så hun står på alle 4 og ser ham direkte i øjnene, da hun gerne vil se om han lyver eller ej. "gør jeg?" piver hun trist.
"Jace tager sig af mig og beskytter mig.." siger hun trist og hendes øre ligger sig helt ned.
"så vil det ikke hellere være bedre hvis du var fri for mig?.." hun ser op på ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 25.08.2009 13:36
Han ser hende i øjnene.
"Du betyder alt for mig," siger han lavt og kysser hende blidt på munden(?).
"Sig mig hvor han bor, så skal jeg finde ud af om han kan beskytte dig," siger han roligt.
"Jeg vil gøre alt for at beholde dig," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 25.08.2009 13:38
hun ser op på ham og gengælder glad hans kys. hun ligger sine øre ned af nydelse nu.
"hvor han bor?.." hun ser ned jeg ved ikke hvor han bor.. har bare altid mødt ham på kroen eller hos mig.. tænker hun trist og ser trist ud.
"det ved jeg ikke.. han sagde han ikke har noget sted at bo.." siger hun stille
Hun ser overrasket op på ham, efter hans sidste sætning.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8