Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 23:16
Han sukker let.
"Jeg bryder mig ikke om, tjenestefolkene blander sig for meget i mit privatliv, og dette må siges at være et privat øjeblik." Han kysser hende igen og springer så op til sit tøj. "Pokkers, jeg må hellere gå op og skifte ... Jeg kommer så snart, jeg kan, kæreste." Han samler sit tøj op, gør sig usynlig og går ind, hvor græsset bjer for hans fødder, og han efterlader små dråber vand på stråene.
Inde på sit værelse skifter han til skjorte, jakke og vest og et par lange bukser samt sine bedste sko. Han binder et tørklæde m halsen og skynder sig så ned til kontoret, hvor hans far venter.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 23:20
''Tag det nu rolig..'' Hun kigger på ham og følger græsset bevægelse indtil Levon er forsvundet.. Derefter kravler hun stille op af vandet og ligger sig på ryggen på det bløde græs og nyder varmen mod sin nøgne våde krop..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 23:26
Der går ikke længe før et højlydt skænderi bryder løs mellem far og søn, og det kan høres helt ud i haven, selvom ordene ikke er helt tydelige. Men det er det sædvanlige; klager over hans livsstil, krav om indtrædelse i hans majestæts tjeneste og hans løsslupne liv. Han skulle tage at slå sig ned og falde til ro, men ikke om Levon vil høre på ham. Hele huset er hensunket i stilhed bortset fra de to mænds raseri, og de råber højlydt og snart høres lyden af porcelæn, der smadres.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 23:31
Maki ligger blot og slapper af... Indtil hun hører de tog mens højlydte skænderi... Hun fare forskrækket op, hun trækker sin kjole over hovedet, som klistre mod hendes fugtige krop... Hun går ind i det store hus, og går efter lyden af de to larmende stemmer og lyden af smadret porcelæn.. Hun finder rummet og går langsomt ind af døren som den lille pige hun er.. ''Hvad sker der her! '' siger hun bestemt og kigger på de tog mænd.. ''Gider i dæmpe jer!? Fair nok at i har noget i ikke er enige om! Men helt ærligt.. Er i ikke voksne og gamle nok til at sætte jer ned og snakke stille om tingene??'' Hun kigger på Levon og ligger hånden på sin mave og nusser den blidt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 23:36
Levons far stopper sig selv midt i en tirade, da Maki ankommer, og han ser forbavset på hende.
"Nu igen, søn, nu igen?" knurer den mægtige mand, da han ser, hun kærtegner sin mave, og LEvon slår ud med begge arme.
"Ja ja tro straks det værste om mig!" snerrer han tilbage, før han vender sig mod Maki. "JEg beklager, vi har forstyrret dig, men vi er åbenbart ikke gamle nok til at diskutere dette fornuftigt eller endnu bedre, til at lade mig og min tilværelse være i fred!" Sander Dominic Palmisano - Levons far - går direkte forbi sin søn hen til Maki og lægger sin store næve på hendes skulder.
"Hvis jeg var Dem, min pige," siger han alvorligt, "Ville jeg løbe lige så hurtigt de små ben kunne bære mig! Om få øjeblikke finder De, han har en anden kvinde eller ti et andet sted, måske endda her i huset!" Levon slog en skraldlatter op.
"Ja ja gamle, bare sæt mig i det dårligste lys, du kan!" knurrer han.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 23:48
Maki kigger op på ham og skubber hans hånd af hendes skulder.. ''Gider du styre dig! Og snakke pænt om din søn!? '' Hun kigger ondt på ham og går over og stiller sig med siden til Levon, stadig med blikket på hans far.. ''Din fantastiske søn har fortalt mig at han ikke er til noget fast.! Og det er jeg ind forstået med! Det fortalte han mig allerede nærmeste før jeg krammede ham første gang!'' Hun tager Levons ene hånd og kigger ham kærligt i øjnene.. ''Levon har givet mig alt det jeg ønsker.. Og det er jeg taknemmelig for! Du kan gøre alt for at ødelægge min glæde, men det er umuligt! Du er hans far! ? Snak dog ordenligt til og om din søn!!! Det kan godt være jeg kun er 16, men det er ligefør jeg tror jeg er mere moden end dig!'' snerre hun vredt og skuler over til Levons far...

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 24.11.2011 23:54
"Seksten!?" tordner han, kaster et blik på LEvon og forlader så lokalet. Levon bliver stående og ser ikke en gang efter sin far, da han går. Han bander lavmælt, men bliver så mildere stemt, mens han vender opmærksomheden mod Maki og stryger hende over kinden.
"JEg tror måske du lige har befriet mig for min plage, min Maki," siger han blidt. "Nu må han da hade mig så meget, han holder sig væk herfra." Der er noget håbefuldt i hans stemme, der halvt skræmmer ham selv.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 24.11.2011 23:58
Hun kigger efter hans far.. ''Hvad er der med dig og din far???!'' Hun kigger op på ham.. ''Jamen.. Hvorfor hader han dig!? Og hvorfor hader du ham??? Jeg forstår det ikke..'' Hun kigger forvirret op på Levon og derefter hen på det smadrede porcelæn på gulvet..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 00:03
Det smadrede porcelæn ligger ikke langt fra Levon, og der er et enkelt, lille stænk blod på hans ærme. Han ser på Maki uden at tænke mere over det.
"Han vil have, jeg skal gifte mig, få en karriere, træde i hans fodspor, og det er det sidste, jeg har i tankerne. Det passer ikke til mig at gøre som han, og jeg vil vedguderne aldrig blive som ham! Vi kan ikke udstå hinanden, vel sagtens fordi vi er lige stædige, og det er det længste, du får mig til at indrømme, jeg ligner ham!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.11.2011 00:09
Hun kigger på hans arm.. ''Er du okay!?'' hvisker hun skræmt og kigger på ham.. ''Du skal gøre hvad du selv føler er bedst! Der er ingen andre end dig selv der skal bestemme over dit liv!!!'' Hun ligger armene om ham og krammer ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 00:28
Han gengælder omfavnelsen og holder hende tæt ind til sig, mens han kysser hende på håret.
"JEg har det fint, det er ingenting." Der er en lille skramme på hans arm indenunder skjorten, men det er næsten ingenting, det svier kun let, og lige nu har han meget andet i hovedet.
"Det er hvad, jeg forsøger at forklare ham, men han vil bestemme over mig, som var jeg stadig et lille barn, og jeg hader det!" Han kærtegner hendes ryg med et kærligt smil mod hendes hår.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.11.2011 12:35
Hun nyder at være tæt på ham.. og smiler da han kysser hendes hår... ''Så ignorer ham.. Han ødelægger tydeligvis mere end han gavner.. '' siger hun og flytter vægten over på det andet ben mens hendes hale bevæger sig stille fra side til side.. ''du er vidunderlig som du er.. Og du er langt fra noget lille barn mere.!''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 16:57
Han trykker hende ind til sig og begraver hovedet ved hendes hår.
"Bare du kunne overbevise ham om det! Han er kommet langvejsfra i dag bare for nok en gang at forsøge at overtale mig til at blive en lysets kriger. Helt seriøst, kan du se mig i hæren? JEg er slet ikke den type mand." Han sukker let og indsnuser duften af hendes hår. Så varm og nær, så blød og kvindelig, at han sukker igen, lidt dybere denne gang og bare holder om hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 17:16
Hun smiler lidt, og nyder hans varme og nærhed.. ''Du skal kun gøre det du selv vil! Hvis du ikke vil en lysets kriger, så skal du ikke! Så skal du blive lidt her... Sammen med mig..'' Hun strammer grebet lidt om ham.. ''Jeg tror jeg elsker dig..'' Hvisker hun lavt og kan mærke varmen og farven stige op i hendes kinder.. :i

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 17:19
Han læner sig ned og kysser hende blidt.
"JEg elsker også dig, Maki," siger han blødt og kærtegner hendes ryg. "Jeg er vanvittigt forelsket i dig." Han møder hendes blik med ærlige, let skræmte øjne over sig selv. Han har aldrig sagt de ord før, selvom han har følt kærlighed mange gange, men det er halvt om halvt hvad han burde sige hende ovenpå hendes ord og halvt om halvt hvordan han har det lige i øjeblikket. Desværre ved han, hans kærlighed hurtigt kan falme ved en anden forelskelse, og han tør ikke stole på sig selv i den henseende; han vil bare ende med at såre hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 17:22
Hun rødmer lidt mere af hans ord, og smiler kærligt til ham.. ''Levon... Jeg tror snart jeg bliver nød til at gå.. Jeg skal finde min veninde, har ledt efter hende længe.. Og var også på jagt efter hende da jeg mødte dig.. :i Jeg savner hende, og er altså nød til at finde hende.. '' :i Hun kigger ham dybt i øjnene.. ''Men jeg kan ikke få mig selv til at gå fra dig ''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 17:24
Han kysser hende igen og smiler varmt.
"Det er i orden, du kan altid komme tilbage til mig, min smukke. Du ved hvor jeg bor, og er jeg her ikke, så vent på mmig, så kommer jeg snart. Du kan eventuelt sende en tjener ud efter mig, hvis du vil." Han kysser hende endnu en gang, denne gang på kinden, øjnene og så på munden.
"Find din veninde, jeg tror det er vigtigt for dig at få snakket med hende." Han smiler og ignorerer den trækkende følelse i hjertet over udsigten til, hun går. Han ved hun er nødt til det på et eller andet tidspunkt, og når alt kommer til alt, trænger han også tl at være alene lidt med sine tanker og især sine følelser.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 17:28
Hun gengælder blidt hans kys.. Og mærker tårene presse sig på.. ''Jeg savner dig næsten allerede.. '' Hun holder ham tæt og kysser ham blidt på halsen.. ''Jeg lover at komme tilbage meget snart!! '' siger hun bestemt og kigger ham i øjnene..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 17:31
Han smiler varmt til hende.
"Du vil næsten ikke mærke, du er væk fra mi. Du vil have din veninde at snakke med, og bagefter kan du komme tilbage hertil," siger han blidt, men bestemt. Han smiler sit charmerende smil ned til hende og stryger hende over kinden med fingrene. "Og tag dig bare al den tid, du har brug for, kæreste, jeg skal nok være her alligevel." Han ler mildt og trykker så et kys mod hendes pande.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.11.2011 17:33
Hun krammer ham igen, og slipper ham så.. ''Vi ses..'' hvisker hun kærligt og går mod døren.. ''Tak for alting. Du er virkelig en fantastisk mand..'' siger hun og vender derefter ryggen til ham og går :i

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13