Mellem de tykke træer.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 23:18
Hun rykker et skridt tilbage fra stenen, men tasken ligger stadig mellem dem, som hendes "sidste bastion". Bag den ligger hendes kniv.
Kold, er hendes første tanke, da hun ser hans øjne og hører hans ord om hendes sår. Bedst at føje sig.
"Jeg... er Morgana."
Hun skæver ned til kniven og mærker hjertet hamre inde under hendes bluse. Hun har et forsøg; mislykkes det vil resultatet højst sandsynligt være endnu et sår.
"Ne.. nej, jeg gør ikke!" Hun dækker hånden bag hendes sari, uden at tænke på pletterne det forårsager.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 23:23
han smiler kort "bange " han ser på hendes taske der ligger mellem dem "skal du ikke ha din taske den kan jeg ikke bruge til noget jeg er nemlig ikke en tyv" han ser på hende "men en ting er sikkert jeg er noget
du aldrig tør drømme om at møde" han smiler til hende
"men helt ærlig hvis jeg vil dig død tror du så ikke du havde været det nU"
han ser afventene på hende men hun ser ellers meget sød ud

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 23:34
Hun vidste, han havde ret. Hun kunne se det af roen i hans bevægelser og balancen, da han gik over mod hende. Hun var underlegen, men hun var kommet sig over chokket ved smerten. Kniven.
Uden at tage øjnene fra hans stak hun foden frem og trak forsigtigt i skulderemmen. Hun var bange for at kniven ville skabe mod stenen, så han blev opmærksom på den, og stoppede midt i bevægelsen. Nu lå tasken tættere på hende, næsten helt over kniven. Igen stak hun foden frem, for at lade som om hun trak tasken til sig, men smuttede foden ind under stoffet og greb om skæftet med tæerne. Så trak hun igen tasken tættere på, så den lå lige foran hende.
"Hvem er du, når du ikke værger dig for at gøre, hvad du vil, men ikke tager let bytte?"
Han interesserede hende. Hvorfor gør han mig nysgerrig? spurgte hun sig selv.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 23:38
han smiler lidt " først vil jeg fortælle dig at hvis du skal vide hvem jeg er
så vil jeg jo ikke være en spændende person og for det andet
så burde jeg måske dræbe dig hvis du vidste det " han ser ned på hendes taske han stopper helt op og står stille og står og kigger på hende
han siger ikke mere. han står bare og stire på hende med et smil på læben. han har ikke nogen skygge mere.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 23:44
Lettere rystet over svaret tøver hun et øjeblik med foden på kniven. Turde hun tage chancen ved at få kniven? Han ville reagere på det, det vidste hun! Var den lille overraskelse nok til at distancere ham fra hende? Hun var lettere panisk nu. Han var for tæt på hende, hun var skræmt af hans... overlegenhed?
Hun trådte et skridt tilbage og lod vægten falde fra den fremstrakte ben med kniven, som om hun ville trække længere tilbage. Med en hurtig bevægelse løftede hun knæet, greb om skæftet med den sårede hånd og trådte tilbage i forsvarsstilling med vægten på bagerste ben.
Ville hun dø nu?

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2008 23:49
Et smil kommer frem på ham men ikke på ham som hun tror i de få sekunder han stod stille lavede han en skyggeklon og i et lydløst sek dukker den rigtig op bag hende han tager fat rundt om halsen på hende med den ene hånd og rundt og kniven med den anden hånd "når der blev du overrasket " han dufter kort til hende hår.
"smukt hører godt efter hva jeg siger til dig. smid kniv stille fra dig og
spark den væk og spark din taske væk og så ikke gøre noget modstand i dine arme heller hænder"

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 16.12.2008 23:54
Hun gisper og spærrer øjnene op. Der var en bag hende! Da hun hører stemmen indser hun sin fejl.
Hun hæver hagen en smule for at lindre presset om hendes hals. Langsomt lader hun kniven dumpe ned på stenen igen, vipper foden ind under den og "kylder" den væk. Samme procedure med tasken følger, men hun er nødt til at lægge vægten bagover mod mandspersonen bag hende, for ikke at ryge forover ved vægten på foden.
Hun overvejer muligheden for at sparke ud efter ham, men forkaster idéen. Hun er paralyseret.

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2008 00:01
da han kan mærke og se at hun har gjord som han sagde slipper han hende langsomt men inden han gør det kysser han hende blidt på halsen
han slipper hende stille og træder så nogle få skridt tilbage fra hende
"som du kan ser er jeg ikke ude på at dræbe dig "
han smiler lidt og ser sig selv i hånden han har åbenbart skåret sig på hendes kniv da han holde om dem uden at have opdaget det

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 17.12.2008 00:07
Hun skælver da hun mærker trykket mod sin hals, men gør ikke modstand. Forsigtigt holder hun vejret, da han slipper hende, varsom, fordi hun frygter endnu en slem overreskelse. Leger han bare med mig?
Hun drejer sig forsigtigt rundt, skuler til ham og rynker brynene.
Nej, han havde ikke dræbt hende, men hun var stadig på vagt. Nysgerrig. Hendes blik blev fanget af kontrasten i hans mørke hud og lyse hår. Lige som hun havde frygtet døden, havde han overrumplet hende. Leget med hende.
Hun stopper sin skulen og betragter ham lidt mere indgående. Hun har plads nu, hun føler sig lidt bedre tilpas.
"Nej, det ser jeg..."

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2008 00:15
han smiler kort til hende han siger ikke noget og han gør heller ikke noget endnu han går kun stille hen imod hende igen han stiller
sig helt hen til hende sådan han næsten står helt ind til hende
han står bare og betragter hende imens han smiler til hende lidt men dov tavs er han

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 17.12.2008 00:21
Hun er ikke så skræmt af hans tilstedeværelse længere, da han ikke virker truende. Hun lægger nakken tilbage; nægter at træde et skridt bagud; og kigger op i hans øjne. Hun kan mærke sit hjerte slå, som en lille vild fugl fanget i en kats klør.
Du kan tro nej! Hun ville ikke vige! ... - heller ikke selvom han så let som ingenting kunne dræbe hende.

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2008 00:26
han står og kigger på hende han synes han kan mærke noget ved hende " du er på den gode side er du ikke osse " han rører
blidt ved hendes kind imens han studere hendes fulde krop
han ser blot på hende og venter på hun skal svare ham på hans spørgsmål

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 17.12.2008 00:30
"Jeg er nautral..." Hun hvisker det, ser ingen grund til at vise, hvor rystet hendes stemme er...
"Jeg studerer naturen og udtrykker mig gennem farver. Jeg er akvarelmaler. Døm selv, om jeg er god eller ond"
Hun lader sig synke en smule sammen i skuldrene, klar på endnu et angreb.

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2008 00:38
han smiler " du er bange er du ikke " siger han med et lille smil på læben
han ved ikke rigtig om han skal være led ved hende eller
hvad han skal gøre ved hende så han venter bare og ser hva tingene
visser han smiler kort han stiller lidt mere tæt op af hende og ser
hende i hendes øjne

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 17.12.2008 00:44
Hun var bange. Og han vidste det. Åh nej. Turde hun risikere et udfald mere? Han var igen alt, alt for tæt på hende. Hun brød sig ikke om sin forsvarsløshed. Bare hun dog kunne nå kniven, så hun i det mindste havde dens illusioneriske styrke at beskytte sig bag.
Hun løftede forsigtigt sin hånd, så han ikke skulle tro, der kom et angreb, hævede den til sin mund, som om hun ville slikke blodet af.
Tør jeg? Hun overvejde, om han kunne se, hvad hun planlagde..

Billedet er hjemmelavet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2008 00:48
han smiler kort han kysser hende på munden og smiler
"ses" han forsvinder der fra i en røg sky

//out

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 17.12.2008 00:59
Forvirret står hun tilbage, stadig med trykket på sine læber. Hun ser sig vagtsomt rundt for det tilfælde, at han igen leger med hende, men intet peger i den retning. Blodet fra riften over håndryggen drypper stille, men hun ænser hverken det eller smertens dunken.
Sløvt ser hun på sin taske; adrenelinen har forladt hende.
"Åhr for pokker da!" udbryder hun pludseligt. "Jeg glemte at spørge om vej til Byen!"
Hun bukker sig for at samle kniven op, men ser blodet på bladet.
Skar jeg mig selv? Hun tørrer blodet af på sarien, hvor hendes eget allerede er blevet en mørk plet og lader den glide ned i dens skede på låret.
Stadig med vagtsomt blik samler hun tasken op og forlader lysningen med den brændte plet.

//Out.

Billedet er hjemmelavet.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 04.01.2009 00:22
Kommer gående blandt de høje træers tykke stammer. Om dagen var Paradisskoven et smukt sted, fyldt med harmoni og lykke, men selv ikke så godt et sted som dette, kunne undslippe mørkets lange klør, og om natten var skoven endnu mere skummel end næsten alle andre steder i krystallandet. Dog var det stadig et relativt fredeligt område, med ganske få monstre, der kun sjældent lod deres tilstedeværelse være kendt.
Han kiggede en gang imellem tilbage på sin passager, der blev mere og mere indviklet i det mørke spind af hans ondsindede magi. Månens kraftige lys blev kastet ned mellem de spredte blade, hvilket gav skovens bund det samme udseende som en sø i stormvejr. Vinden blæste med en middel kraft, hvilket gav bladene, og dermed lyset en uvirkelig bevægelse.

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Rena sår ved siden af Alzeid, og ser lidt rundt hvor de nu befinder sig.. "h.. hvorfor lige her?" spørger hun lavt, før hun slipper hans hånd og ser lidt på ham, hendes kinder bliver sagt røde igen og hun ser hurtigt bort igen

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 04.01.2009 00:35
Han ærger sig en smule da hun giver slip på hans hånd. Han kunne ikke overføre besværgelsen til hende medmindre der var hudkontakt, men formularen ville først holde op med at virke når solen stod op.
Hans første tanke da hun spurgte hvad du skulle helt derude, var; For her er der ingen, der kan høre dig skrige! men det mente han selvfølgelig ikke. Det var slet ikke meningen hun skulle skrige.
"Jeg tog Dem et sikkert sted hen..? Der er kun ganske få magiske væsner i paradisskoven, og om natten kan træernes mørke skønhed næsten overgå Deres egen, frøken." Smiger, smiger, smiger. Alzeid smilte venligt over hans brug af ord, og af den spændte forventning ved at se hendes reaktion ved dem. Han kendte ikke mange kræfter, der havde større indflydelse end ordets magt, så hvorfor ikke udnytte den?

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1