Din bagdør stod jo åben

Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk/Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 24.07.2020 22:53
Da hun kom ind og hurtigt tog tøj på sukkede han lidt, både af irritation over ikke at kunne se hende nøgen længere, og fordi det var så meget nemmere for hende. Han lyttede da hun sagde at hun ikke kunne lide at få hjælp. Han var sådan lidt vaklende i hvad han skulle sige, fordi selvfølgelig var det hendes valg om hun ville have hjælp, men alligevel var det frustrerende for ham at hun nægtede den så voldsomt.
"Og hvorfor er det så du så gerne vil undgå at tage imod min hjælp?" Han var nu nysgerrig på om det var fordi han var som han var, fordi de havde haft sex, eller om der var noget andet der lagde bag det. Han kunne uanset hvad ikke helt lade være med at tage det personligt indtil videre.
Da hun så tilbød ham at give ham en hånd kiggede han på hende, han ville gerne tage imod den. Han var dog nysgerrig om en ting. "Ja det vil jeg gerne." Han kiggede så på hende. "Men kan jeg få dig til at gøre det selv istedet for med din evne?" Han følte lidt det var okay at bede om det siden hun sådan tog hans evne og brugte den så meget som hun jo gjorde. Det var nok også lidt fordi han gerne ville føle at det ikke var ham hun havde noget imod at komme i nærheden af, så han kunne mærke at hun trods alt ikke var begyndt at hade ham eller på anden måde se ham som en krøbling hun ville holde sig fra.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 24.07.2020 23:26
Hun rystede lidt på hovedet af ham som han spurgte ind til hans hjælp. "Det jo ikke bare din hjælp... Det er alles hjælp!" prøvede hun at forklare først, inden hun faktisk svarede på hans spørgsmål, "Jeg er træt af at få hjælp" sagde hun og så lidt ned mellem dem mens hun tænkte. Hendes blik løb så til hans øjne igen, "Jeg får aldrig lov at gøre ting selv," delte hun med en trist stemme. Selvfølgelig kunne han ikke forstå at det var der problemet havde ligget. Han var jo ikke fra en familie hvor man kunne betale sig til hjælp uden et blink med øjet. Hun ønskede virkelig ikke han skulle tage det personligt, for det var det i hvert fald ikke. Alle, eller de fleste, fik samme behandling. Hun ville bare ikke tage i mod hjælp, hvis hun kunne undgå det. Hans evne var jo mere end rigeligt for hende. Hun så jo næsten frem til at kopiere hendes mors evne, så hun kunne slippe fra den hjælp han gav hende ubevidst... Og så igen...

Så snart han takkede ja, overtog hendes evne snørrene. Så snart hun hørte hans 'men' stoppede evnen dog midt i luften, som hun lyttede. Hvorfor skulle hun gøre det med sine hænder når hun bare kunne gøre det med sin evne? Det gik jo meget hurtigere med hendes evne... Hun valgte dog at træde nærmere. Hendes korset landede så forsigtigt på hans skulder. Han var trodsalt en hel del bredere end hendes lille petite figur. Hun overtog så for sin evne og greb en ende af snøren i hver hånd. Da hun havde et sikkert greb i hver snørre så hendes blå øjne op i hans. Hun smilede så, en kende frækt og fuld af ballade, som hun startede med at stramme hans bukser langsomt. Sagde han noget forkert, ville hun nok stramme hans bukser med et ordenligt ryk. Med omtanke selvfølgelig.

If you can't be happy - at least you can be drunk...
MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 25.07.2020 00:33
Han smilede let da hun sagde at det ikke kun var ham hun ikke ville have hjælpen fra men det var alle, i det mindste var det ikke fordi hun havde fået noget imod ham pludseligt. Han vidste dog ikke hvad han skulle sige til hende omkring det med hjælpen, han ville jo stadig meget gerne følge hende hjem. "Men... Jeg vil jo ikke hjælpe dig hjem, bare følge dig så jeg kan hjælpe dig hvis du kommer noget til." Han ville endda være villig til ikke at hjælpe hende op så længe hun kunne det selv, han ville jo bare sikre sig hun ikke blev voldtaget eller andet af skumle folk der fandt hende liggende kollapset på vejen. "Det er jo ikke fordi jeg vil tage noget fra dig." Han håbede hun forstod hvorfor han ville gøre det.

Han kiggede lidt skuffet på hende da hun begyndte med hendes evne men heldigvis stoppede hun med den, og begyndte at bruge hænderne istedet. Han kiggede på hendes korset hun lagde på hans skulder og han løftede så armen så han bedre kunne holde den der.
Han kiggede ned på hende som hun selv greb fast i snørrene. Han lagde godt mærke til hendes lidt frække blik og hvordan det var fuld af ballade. Hans første tanke var hvordan det mindede ham om deres tid sammen, og han kunne ikke undgå at få en mindre erektion ved tanken. "Du gør det ikke nemt..." Han vidste jo godt hun ikke var klar på mere, hvilket var forståeligt. Så det at hun så sådan på ham, mens hun var ved hans bukser gjorde ikke ligefrem livet nemmere for ham. Han tænkte at han nok burde have ladet hende gøre det med evnen istedet, men alligevel var det også en god oplevelse han fik. "Du får mig jo til at tænke du heller ville tage dem af end give mig dem på..." Han grinede så en smule.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 25.07.2020 01:26
Det virkede til at noget af det hun fortalte fandt vej ind i hovedet på ham, for han smilede til hende. Hun overvejede lidt om hun ville lade ham følge hende noget af vejen hjem. Hun ville jo stadig ikke have ham for tæt på sin bopæl. Hun trak på et let smil mens hun tænkte. Smilet blev lidt bredere som han valgte at skære det ud i pap at han ikke ville tage noget fra hende. "Hvis du kun følger mig noget af vejen, så må du godt," gik hun med til. Hun prøvede virkelig at lægge lægt på at han ikke skulle hjælpe hende og at det ikke blev til hoveddøren, men snarere en god sjat huse før at de skulle skilles. Ret så simple betingelser.

Hendes smil blev lidt bredere som han 'brokkede' sig. "Du ville jo gerne have min hjælp," lød det lokkende og nærmest syngende fra hende. Selvom det kun var en lille erektion han fik af hendes langsomme bevægelse, så skulle der ikke meget til, før hun kunne mærke lidt modstand i bæltet, som ikke bare skyldtes det blev tættere om livet på ham.

Hellere ville tage dem af, end at give dem på. Den stakkel....
Hun lænede sig tættere ind mod ham, blot for at drille ham noget mere. Hun kunne på ingen måde nå hans ansigt, og hendes hænder var beskæftiget, så de kunne alligevel ikke trække ham ned til hende. Men hendes krøllede, frække smil og hendes hypnotiserende isblå øjne gjorde det klart at hun nok godt kunne tænke sig et kys fra ham.

Blot for at bryde hele den romantiske stemning, valgte hun at stramme hans bukser i et fast tag, og begyndte at binde en stærk sløjfe. "Skal du også have hjælp med resten af dit tøj?" spurgte hun lavt og drillende.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 25.07.2020 01:52
Han kunne jo ikke sige meget andet end ja, og acceptere hendes betingelser for at følge hende hjem. "Vil du lader mig følge dig nok til at jeg om ikke kan se dig gå det sidste stykke?" Hans stemme var tydeligt bekymret. Det var simpelthen fordi han ikke følte sig komfortabel med at lade hende gå alene. Han ville nok føle det var hans skyld og hans ansvar hvis hun endte med at komme noget til, når han jo ikke havde en god grund til at lade være md at følge hende hjem.

Han sukkede da hun sagde han jo selv havde bedt om hendes hjælp. "Ja..." hendes lokkende og syngende stemme fik kun hans erektion til at vokse, alle de minder, de frække erotiske billeder dom vældede op i hans hoved når hun sagde det på den måde. "Nu føler jeg at det næsten var en dårlig ide..." Han kunne tydeligt mærke at det strammede lidt mere end hvad godt var. 
Bulen han havde fået i bukserne blev også kun større som hun lænede sig ind mod ham. Den måde hun kiggede op på ham fik ham til at se på hende med et blik der tydeligt viste at han havde lyst til hende igen. Hendes øjne nærmest inviterede ham, og han løftede derfor også hans arm og lagde den om hendes baghoved. Han begyndte at læne sig ned mod hende lige før hun hun strammede hans bukser, og han strammede derfor hans greb så han endte med at tage fast i hendes hår som reaktion på det. "Ugh..." Han kiggede ned på hende.

"Ja gerne, men lidt blidere?" Han følte det var en meget dårlig ide at han lod hende hjælpe med mere, hun kunne så let gøre ham mere lysten end han allerede var, og han vidste han ikke havde nogen måde at få det ud på. Han kunne heller ikke modstå lysten han havde fået før og han lænede sig mere og mere ned mod hende for faktisk at ville kysse hende.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 25.07.2020 02:32
Hun sukkede let som han spurgte om han måtte se hende gå det sidste stykke. "Nej," lød det kort fra hende. Hun trak på et let smil og håbede virkelig han ikke behøvede yderligere forklaring. Hun ønskede bare virkelig ikke han skulle kæde hende sammen med sin familie. Både for familien og for hendes egen skyld. Hvad ville der dog ske hvis han gik rundt og sagde han havde dusket en Pompadour komtesse?
Hun tænkte selv at han nok ville være hurtigt nok til at høre hende hvis hun faldt eller blev overfaldet... Med mindre personen der overfaldt hende lukkede munden på hende... Men så kunne hun måske sende en sten flyvende med sin telekinese for at alamere ham? Eller måske var det klogest de fandt en byvagt som kunne følge hende til døren? Tankerne var mange...

Det udspekulerede smil voksede kun som kan var enig i at han havde takket ja til hendes hjælp. Det var tydeligt hun havde en 'usund' effekt på ham. "Det er det da ikke..." hviskede hun stadig lokkende.
Hun følte det var en sejr. Ikke en stor en af slagsen, men en sejr. Det at hun kunne påvirke en mand så let, var frydende. Den stakkels mand vidste ikke bedre. Det var så tydeligt at han stadig lystede efter hende. Hvis bare hun kunne få et ægteskab med dén hunger og den frihed hun ønskede... Jah, så ville hun være lykkelig. Den største udfordring var nok at finde en mand der ville have en kvinde som var dødeligt syg, hvis ikke hun tog sin medicin.

Lige i fælden. Han gjorde som hun så tavst befalede. Da hun så endelig fik strammet snorene blev hun overrasket, han greb om hendes hår. Hun udgav et lettere irriteret støn - ikke fordi hun var irriteret på ham eller noget, men mere det at hun ikke var forberedt på det og at det faktisk gjorde lidt ondt.

Som hun fik bundet sløjfen smilede hun dog stadig. Hun havde nok lidt fortjent den reaktion han gav hende. "Det kan jeg ikke love," drillede hun, som hun nærmest gentog hans egne ord fra badeværelset.
Hun lod så sin evne hente hans bælte som hun greb med en hånd - uden at fjerne blikket fra ham. Hendes koncentration var på hans læber der lænede sig ned mod hende. Hendes hænder fumlede lidt med at finde ud af hvilken vej bæltet skulle vende, og hvilken side det skulle ind fra, kun fordi hendes øjne og sind var et andet sted. Utålmodig stillede hun sig op på tær for at møde ham med et kys. Grundet hendes talent inden for dans havde hun også nemt ved at blive stående på tæer uden at miste for meget balance. 

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 25.07.2020 02:43
Han kunne godt mærke på hendes kort og meget bestemte svar at det slet ikke var en mulighed. Han nikkede derfor bare. Han var ikke glad for at skulle acceptere det, men mentalt havde han i hvert fald ikke energien til at diskutere det mere med hende end han allerede havde gjort.

Hendes svar fik ham til at lukke øjnene, han var en smule generet af hendes ord om at han ikke havde ret i det var en dårlig ide. Han kiggede derfor ned af sig selv på hans bukser og den ret tydelige bule der var dukket op. "Så det er ikke en dårlig ide, du sådan giver mig mere lyst til dig?" Han kunne ikke lade være med at grine lidt, og han fortsatte også hans ord kort efter. "Når du jo ikke kan holde til mere." Han smilede bare flabet til hende. Hun havde helt klart en kraftig effekt på ham, han kunne godt lige tænkt sig at flå tøjet af hende igen, og lægge hende henover sofaen igen.

Han kiggede på hende med et sigende blik da hun sagde hun ikke kunne love noget. Da han jo havde lagt mærke til hvordan hun havde reageret på den måde han tog fast i hendes hår svarede han hende også lidt tilbage. "Så lover jeg heller ikke noget." Da hun så fumlede med bæltet og lænede sig op mod ham smilede han bare til hende, hun skulle bestemt ikke vente meget på ham. Hans hånd i hendes hår samlede sig lidt mere før han forsigtigt træk hendes hoved mere bagover så han bedre kunne komme til hendes læber. Han lod så deres læber mødes før hans hånd vendte tilbage til hendes baghoved så han kunne holde hende imod hans læber i kysset. En enkelt gang mens han holde kysset lavede han et vug, eller næsten et stød, med hans hofter. Han holdte kysset så længe det var dem fysisk muligt.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 00:28
Hun var virkelig glad for at han ikke prøvede at presse hende yderligere, til at kunne se hende gå det sidste stykke. Hendes identitet skulle jo helst holdes hemmelig. Selvfølgelig når han fulgte hende hjem, kunne det jo tænkes at hun sagde ’her til og ikke længere’ og så at han alligevel kiggede hende over skulderen hele vejen til døren. Det var jo ikke rigtig noget hun ville kunne gøre noget ved, udover at gå i ring eller lignende.

Hun trak lidt på skuldrene og vippede hovedet lidt fra side til side, som hun skar en lille grimmase, som han spurgte om det ikke var en dårlig ide at han fik mere og mere lyst til hende. Hun skulle til at kommentere, at det ikke var en dårlig ide, så længe det ikke gik ud over hende, men hans egen tilføjelse gjorde det klart at det ville gå ud over hende. Men alligevel… ”Det jo bare synd for dig, ikke?” sukkede hun stadig en anelse lokkende. Han var vel i realiteten godhjertet nok til ikke at lade sine lyster gå ud over hende – ikke?

Hun syntes det var morsomt, sådan som han gav hende et sigende blik over hun ikke kunne love noget. Hun smilede blot bredt til ham. ”Det har jeg lagt mærke til,” mumlede hun stadig drillende og fræk. Det varede ikke længe før han forsigtigt trak hendes hoved mere bagover, og blot fulgte med. Da han endelig kom langt nok ned, slap hun bæltet med den ene hånd og lagde den om hans nakke for at kunne kysse ham noget dybere. Det var jo lidt svært når der var sådan en højde forskel.
Hun holdt dog ikke kysset længe, før hun stod flad på fødderne igen. Hun trak hånden til sig og ville vende fokus ned på bæltet, således hun kunne give ham det sidste på.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 26.07.2020 00:52
Han ville gerne diskutere ting frem og tilbage men han ville det dog kun når han troede på der var en mulighed for at han kunne få det han gerne ville have ud af det. Her virkede det til at hvis han fik hvad han ville have, så ville det være noget som faktisk ville gå hende på eller nærmest såre hende og det var ikke i hans interesse.

Han rystede på hovedet af hende, lettere opgivende, med et skævt smil på læberne da han stadig morede sig over det. Hun kunne da ikke være bekendt sådan at gøre ham lysten og så bare sige det var synd for ham? Han morede sig over det, men han vidste jo også godt det kunne gøre det ret ubehageligt for ham at gå. "Ja... Det er da ret synd for mig, når du jo ikke længere er i stand til at få mig til at komme." Han grinede som han sagde det. Han kunne sagtens prikke til hende, drille hende lidt med en halv udfordring, men han havde ingen intention om at lade hans lyster gå udover hende mere end hvad hun selv var med på. 

Han smilede bare da hun erkendede at hun havde lagt mærke til at han ikke lovede ret meget. "Du gør det ikke let!" Han grinede bare mere, og smilet blev kun større da hun lod sig trække med i kysset. Han fulgte med hende da hun sank ned på flade fødder så han holdte kysset bare en anelse længere. Han bukkede sig forover, og sank ned i knæ. Da kysset blev sluppet kiggede han på hende med et smil. "Næste gang så ville det nok næsten være nemmere hvis du hoppede op, og smækkede benene om livet på mig." Han smilede grinende mens han rettede sig op så hun kunne komme til bæltet ordentligt. Han forsøgte så vidt som muligt at skjule den store bule i hans bukser.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 01:36
Hun måbede lidt som han sagde hun ikke var i stand til at få ham til at komme. ”Nu syntes jeg du er liiiiige lovlig fræk, hr.,” smågrinede hun stadig med det krøllede smil. Hun vidste jo at hun normalt var i stand til det, men hendes lunger ville nok være stærkt modstandere af det. Hun havde i hvert fald brug for sin sprøjte hvis det skulle kunne lade sig gøre. Således hun ikke følte hun var ved at dø, hvis hun nu kom til at fejlkopiere igen.
Han skulle nok ikke prikke meget mere til hende, før hun blot hentede sprøjten og tog udfordringen. Hvis hun tog sprøjten uden at han så det, blev han vel ikke dårlig?

Hun trak lidt på skuldrene, ”Det kan jo ikke være let for os alle sammen,” drillede hun.
Det var lidt sødt, sådan som han fulgte hende ned for at forlænge kysset. Han ville bare så gerne have noget mere af hende. Stakkels mand. Hun kunne ikke lade være med at smågrine, som han nærmest billedligt forklarede hvordan det ville være nemmere hvis hun bare hoppede op på ham for at nå. ”Jeg tror ikke engang jeg ville kunne nå hvis jeg hoppede,” smågrinede hun. Han ville nok bare få en ordenlig mavepuster hvis hun forsøgte. Måske hvis han stod stille kunne hun klatre op af ham, så smidig som hun var? Hun begyndte at køre bæltet gennem bælteremmene. Da hun nåede om mod ryggen, blev det svære at nå, og hun endte med kortvarigt at snyde på ryggen af ham, således hun ikke skulle stå akavet eller klods op af hans muskuløse arrede krop. Ikke fordi hun havde noget i mod det – men det var nok bedst de begyndte at tage lidt mere professionel afstand… Måske…
Bulen i hans bukser var tydelig, men hun sagde ikke noget til det, men lukkede blot bæltet, samtidig med at hans vest fløj hen til dem, således at han var ’fanget’ mellem vesten og hende, således han kunne få armene ned i ærmegabet.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 26.07.2020 01:46
Han var tæt på at grine af hvordan hun kaldte ham for hr. Sjældent var han blevet kaldt det,derudover så var det hun sagde også ret så morsomt. "Hvad er der frækt ved at jeg sige sandheden!?" han lød nærmest chokeret som han spurgte ind til det. Som sådan havde han bare ment at hun ikke kunne få ham til at komme uden at de havde sex, men den del var selvfølgelig ikke lige kommet med i det han sagde. 

Hun var irriterende god til at være flabet og drillesyg. Det var faktisk en smule frustrerende at han godt kunne lide det når hun opførte sig sådan, fordi det var noget der fik hende til at virke gladere og ham selv til at blive i bedre humør af hendes charme. "Nej... Jeg føler dog jeg burde give lidt gengæld når du sådan gør det bevidst!" Han smilede bare flabet til hende. Han havde ikke noget han egentligt kunne gøre, han ville jo ikke slå hende, og han kunne nok heller ikke bare lige sådan gøre hende lysten lige så nemt som hun kunne ham. Selvfølgelig kunne han forsøge hvis han virkeligt ville. "Du har måske ret, men det er vel næsten værd at prøve?" Han grinede lidt som hun så begyndte at føre bæltet gennem stropperne. Han kiggede på hende da hun ikke nærmede sig så meget som han havde bedømt hun burde have været nød til for at nå. "Blev det for svært for den lille frøken med ryggen?" han valgte bevidst at være flabet og drille hende med hendes størrelse og at pointere at hun ikke kunne gøre det, nu hvor hun så gerne ville gøre tingene uden hjælp. Han rakte armen bagud så han kunne tage vesten på uden de store problemer. Han kiggede ned af sig selv, nu manglede han bare spænderne på vesten. 
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 02:07
Hun rynkede let på brynene og spærrede øjnene lidt op, som han sagde det var sandheden. ”Der kan være så mange ting der er frækt sandheden,” startede hun med at pointere. I adlen lærte man hurtigt at der var mange ting man ikke bare lige kunne sige, uden det var frækt – måske en anden type frækt, men det gjorde vel ikke den store forskel? ”Jamen jeg kan godt blive i stand til at få dig til at komme,” prøvede hun at overbevise ham. Hun orkede godt nok ikke at skulle gå igennem dans, sex, bad og manuelt skulle give ham tøj på igen. Det var noget han måtte drømme om, når han nu endelig sov. Og ellers måtte han vel dagdrømme? Eller…

”Gengæld?” spurgte hun lokkende og lænede sig lidt tættere endnu engang utrolig flirtende, ”Hvordan vil du gøre genæld?” spurgte hun, mest af alt nysgerrig på hvordan han ville gøre hende lysten nok til at have lyst til mere således hun ikke kunne love hun ville være blid. Det lød som noget af en opgave han satte sig selv for. Men det lød da pirrende alligevel.

Hygiea klukkede lidt, som han syntes hun skulle prøve. ”Jeg tror det er en dårlig ide, Raco,” delte hun så, smågrinende. Hvis ikke han var helt klar på at hun kom hoppende ville de enten kunne vælte eller hun ville falde ned, fordi hun ikke fik godt nok greb om ham, eller han ikke holdt hende oppe… Og det havde han trodsalt også kun en arm til at gøre med.

Hun så næsten forbavset på ham som han spurgte om det var blevet for svært. ”Hvad får dig til at sige det?” lød hun næsten overrasket. Havde han virkelig lagt mærke til at hun havde brugt sin evne? I så fald måtte hun bare overbevise ham om noget andet.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 26.07.2020 02:21
Selvfølgelig var det sandt at der var mange ting ved sandheden der kunne være frækt, men som han forstod hendes frækt gav det ikke så meget mening, så han antog at han nok bare havde misforstået lidt og så nikkede han bare til det tænkende som han accepterede det. Hendes kommentar om at hun sagtens kunne få ham til at kommme hvis hun ville fik ham til at smile skævt. "Virkeligt!? Jeg var ellers sikker på du var aaalt for udmattet!?" Han lagde vægt på 'alt' specikt for at prikke lidt til hende. "Og hvordan har du så tænkt dig det?" Han smilede bare flabet til hende.

"Ja gengæld!" Han vidste godt det var svært, men han tænkte det nok skulle være muligt hvis han virkeligt ville. "Jeg har da lagt mærke til ting du kan lide." Han lænede sig ned mod hende for at virke mere dominerende overfor hende. "Såsom at hive dig i håret eller holde dig om halsen." Han havde jo tydeligt lagt mærke til at det gjorde hende mere tændt end meget andet.

"Hvis nu jeg beholder vesten af, så ville det nok være mest behageligt for dig." Hans svar gjorde det nok tydeligt at han ikke havde noget problem ved at prøve. Han frygtede ikke at vælte og han var sikker på de nok til sammen skulle kunne holde hende oppe så ingen af dem kom noget til? 
Han grinede da hun spurgte om hvad der fik ham til at tænke at hun havde brugt hendes evne. "Jeg tænker bare, du kan vidst ikke nå om mig særligt nemt uden at være tæt på kan du?" Han kiggede på hende og hvis hun ikke stoppede ham, så greb han forsigtigt hendes ene hånd for at føre den om livet på ham mens han gik tættere på hende, for at vise at hun ikke kunne nå midten af hans ryg uden at komme tæt på ham.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 04:08
Hygiea trak et skævt smil. ”Jeg har stadig din evne,” drillede hun. Smilet på læberne blev kun stører som han spurgte hvordan hun ville bære sig ad. ”Jamen hvis jeg får lov til at tage min sprøjte, så kan jeg klare en del mere,” forklarede hun. Hendes stemme var lav, varm og lokkende. Det kunne godt være at bare tanken om at hun skulle stikke sig var nok til at han ville sige nej. Men hvis hun nu stod på sit kontor alene og tog sin sprøjte, så så han vel heller ikke blodet? Det burde vel være fint? Hygiea regnede selv med de var på vej hjemad, og regnede derfor ikke med at tage sprøjten alligevel, eftersom hun skulle hjem, have morgenmad og sove det meste af dagen væk… Måske skulle hun sove i sin broders hus, blot for at have fred fra at blive vækket?

Hygiea lyttede interesseret som han fortalte han havde lagt mærke til hvad hun kunne lide. Hun nåede da også lige at rykke lidt på hovedet, for at signalere hun ville have det at vide. Da han lænede sig ind over hende, så høj som han var lagde hun blot sine hænder mod hans mave og prøvede at skubbe ham lidt væk. Han skulle ikke tro han bare sådan lige kunne vende magten fordi han var højere. ”Det er også rigtigt nok,” svarede hun ærligt. ”Men tror du det er nok?” smågrinede hun drillende. De ting han nævnede, var noget hun godt kunne lide under sex, før eller for tidligt kunne det godt bare kyle hende ud af humøret.

Hygiea fnøs, som hun morede sig. Hun trak vesten lidt tættere ind om ham mens hun tænkte. Skulle han beholde vesten af for at det ville være mere behageligt for hende? Ja det kunne hun selvfølgelig godt se med alle de spænder. Men var han virkelig frisk på at lege ’akrobatik’? ”Jeg går hele vejen hjem alene hvis du taber mig,” kommanderede hun før hun trak hans vest af igen. "Og jeg skal have lidt tilløb," krævede hun.
Da han han prøvede at få hende til at indrømme at hun nok ikke havde kunne nå hele vejen rundt om ham så let, protesterede hun, ”Jeg kan da sa-” hun stoppede sig selv som han tog om hendes hånd. Det var et forholdsvis almindeligt greb for en gangs skyld. ”Ra-… Ne-” hun prøvede lidt at protestere men det var allerede lidt for sent til at hun kunne modbevise at hun kunne så på den afstand hun stod med for at kunne nå bæltet på den anden side af ryggen. ”Fint,” prustede hun nærmest.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 26.07.2020 04:20
Det var sandt, så hun burde jo ikke være løbet så tør for energi. "Men er det nok? Ingen ømhed?" Han spurgte hende med et bredt og skævt smil. Han havde nemlig på fornemmelsen at hun måtte være en smule øm mellem benene. "Nååå... Du vil gå så langt? Så burde man måske gøre udfordringen sværere og sige du ikke kan gøre det uden at have sex." Han blinkede til hende drillende. Han kunne godt lide at drille hende. Han tænkte ikke over at sprøjten betød blod, og han var derofr som sådan okay med det så længe han ikke så det.

Da hun forsøgte at skubbe ham væk spændte hans maven af nærmest refleks på at hun skubbede imod ham der. Han var ikke sikker på det var nok, han tænkte sådan set stadig ikke at han kunne give hende lysten på samme måde som hun havde givet ham, og slet ikke uden at han selv også fik lyst. "Det er jo svært at sige..." Han virkede meget tænkende. "Men... Jeg gav dig da lyst tidligere." Han blinkede til hende og rettede sig så op at stå. Han havde ikke lade hendes skubben bestemme over ham på nogen måde. De ting han havde fortalt, havde han dog også tænkt over om de mon kun var okay under akten.

Han smilede lidt grinende af hendes krav om at gå hjem selv. Han nikkede derfor også bare fordi han var sikker på hun ikke ville komme noget til. Han smilede dog endnu mere da hun trak vesten af ham, han følte det passede dem meget bedre når hun tog tøjet af ham end når hun gav ham det på. "Du tager al den tilløb du vil have!" Han grinede så.
Han smilede ned til hende som hun prøvede at protestere, og han smilede bare mere og mere som hun måtte give op i hendes protest. Han smilede og slap så hendes hånd, før han så gav hende et let klap i røven. "Meeen, blev du bange for at komme tæt på mig?" Han havde jo kunnet se hun kunne nå, hvis hun ville gå tæt på, så hvorfor havde hun ikke gjort det?
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 04:56
Da han nævnte ømhed blev hun pænt mindet om den spænden og snurren der foregik mellem hendes ben og hun trak et lille falskt smil. ”Den er der jo i forvejen, så hvad gør det af forskel,” lød det fra hende og hun trak lidt på skuldrene. Hun ville selv ikke nyde det nær så meget som hvis hun ikke havde været øm, men nu snakkede de trodsalt om hun ville kunne få ham til at nå sit klimaks, ikke hende selv.
Gå så langt? Han vidste jo ikke hvad det gjorde ved hende… Selvom han nok havde lidt ret i at det var at gå langt for en udfording og ikke bare leve dagen igennem. Det var ikke så meget fordi hendes medicin krævede en formue, men mere fordi hun havde at skulle vente på at medicinen blev brygget og hun fik sjældent nye flasker af den medicin hun sprøjtede ind i kroppen.

Han rykkede sig ikke en meter. Hun overvejede et øjeblik om hun skulle kopiere hans anden evne for at overraske ham med styrke. Men så igen, hun ville nok falde i søvn så snart hun skiftede. Hun slap så presset mod hans mave. ”Ja det er rigtigt, men det var igen efter jeg havde givet dig lyst med min dans,” blærede hun sig. Hun roterede overkroppen flirtende, blot for at minde ham om hvor hurtigt hun havde vundet tidligere. Han skulle endelige ikke glemme at hun havde danset for ham og han derefter mente hun fortjente kys, nus og sex som ’præmie’.

Hun var glad for at han godtog hendes krav om at måtte gå hjem alene hvis han tabte hende. Det gjorde hende ret så tryg i at hun ikke ville blive tabt, for hun vidste hvor meget han gerne ville følge hende hjem. Hun blev dog overrasket over han ikke stillede et krav tilbage, eftersom han snildt kunne have krævet at han skulle følge hende til døren. Hvis han krævede det, havde hun nok ikke haft lysten til at hoppe. Hun smilede bredt da han fortalte hun bare skulle tage al det tilløb hun skulle have. Så hun skulle bare smutte hjem hvis hun ville det? Det ville være groft, men han virkede til at kunne tage det.
Hun trak sig så en god mængde penges afstand væk og begyndte at bedømme afstanden og højden til loftet. ”Er du klar?” spurgte hun allerede med en anspændt puls. Nu skulle han da få at se om det er nemmere hvis hun hoppede op, for at kysse ham.

Det var tydeligt hvordan han nød hvordan han vandt den lille kamp, som hun havde tabt på forhånd. Af hele protesten og forvirringen var hendes puls faktisk blevet ret høj. Da han så spurgte om hun var blevet bange og han slap hendes hånd, rettede hun sig op og så undrende på ham. Hun trak på smilebåndet som han gav hende et let klap på den ene balde. ”Hvorfor skulle jeg være bange for at komme tæt på dig?” spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 26.07.2020 11:41
"Det er sandt." Han blinkede til hende. "Jeg tænkte bare den begrænsede dig for meget?" Igen kom der en lille drilsk kommentar der var ment til at prikke lidt til hende og udfordre hende lidt. Han blev overrasket over at der ikke kom nogen kommentar fra hende omkring det med at gå langt, eller om hun kunne gøre det uden at have sex. Han antog derfor at det måtte betyde at hun mente at hun ikke kunne gøre det.
"Skal jeg tage det så om at det er umuligt for dig at give mig en orgasme uden at have sex?" Han blinkede til hende drillende. Han tog med glæde alle midler i brug i et forsøg på at komme af med hans erektion, og få mulighed for at nyde lidt af hendes krop igen.

Det var ikke løgn at det selvfølgelig var imens han selv var lysten. Han vidste dog ikke om det gjorde ham bedre eller værre til at forføre nogen. Han havde nok faktisk tænkt at han var værre til det når han selv havde en stor lyst. Da hun roterede med overkroppen kunne han ikke lade være med at mærke hvordan det fik hans lem til at nærmest spjætte som det blev endnu mere stift ved tanken om det. "Du lyder næsten som en der forsøger at udfordre mig til at gøre dig lysten igen? Savner du det?" Han lød drillende og flabet som han spurgte hende.

Han lod hende blot tage tilløb, og da hun spurgte om han var klar nikkede han bare til hende. Han sørgede lige for at placere den ene fod bag den anden en smule, så han var klar til at tage imod det der ville ramme ham. Samtidigt med så holdte han hans arm klar til at gribe hende så godt han kunne.

Da hun bare smilede lidt over at han gav hende et klap på den ene balle kunne han jo ikke lade være med at lade hånden hvile på hendes balle, og nærmest ubevidst begyndte hans fingre blidt og forsigtigt at nusse hendes bag- og inderlår med hans fingerspidser. "Det ved jeg ikke? Måske du bliver fristet en lille smule når du er tæt på min halvnøgne krop?" Han grinede lidt, han troede egentligt ikke på det, men kunne jo være.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 13:51
Hygiea rystede lidt på hovedet som han spurgte til om hendes ømhed ville begrænse hende. Hvorfor skulle den det? ”Tror du det?” spurgte hun undrende. Hun overvejede at spørge om de skulle finde ud af det, men hun undlod eftersom hun egentlig følte mest for at komme hjem og kopiere sin moders evne så hun kunne sove i fred og ro.
Endnu engang rystede hun på hovedet af ham. ”Det går vel an på om det tæller som sex hvis det er dig selv der styrer det,” foreslog hun. Hun var ret overbevist om at mænd havde brug for en eller anden friktion på deres lem, før der ’kom noget ud’ af det. Hun kunne jo sikkert danse eller røre ved sig selv hvilket forhåbentlig ville føre til at han ikke kunne modstå trangen til at udløse sig selv. Men endnu engang følte hun ikke for at gøre noget af det lige nu. Hun så frem til at komme hjem. Hun skulle trodsalt finde en måde hvorpå hun ikke ville ende med at blive ufrivilligt gravid med hans barn. Hun turde næsten ikke engang tænke tanken om al det drama og skam. Men hvad sjov var der ved ikke at leve på kanten?

Om hun savnede at være lysten? Hun havde jo lige været det i flere timer! ”Nej, jeg klare mig,” drillede hun tilbage. Det var jo næsten synd for ham hun ikke gav ham et andet svar.

Hygiea tog en dyb indånding, sikrede sig hendes lunger kunne klare et tilløb. Hun begyndte så at løbe, ret hurtigt, mod ham og satte af et lille stykke før ham og prøvede så vidt muligt bruge momentum og sine svage arme, til at løfte sig op ved at støtte sig til hans skuldre. Med en ynde og elegance lettede hun fra jorden og med en hurtig bevægelse svang hun armene og dernæst benene om ham så hun havde mulighed for at sidde fast. Hvis det hele lykkedes og de ikke kollapsede ville hun trække sig lidt væk, således hun kunne se på ham og så grine over succesen.

Da han nussede hende lidt på bag og inderlår trak hun sig væk.  ”Jeg har jo allerede været tæt på din helt nøgne krop,” smågrinede hun. ”Det at den er halvnøgen gør mig ikke nogen forskel,” forklarede hun. Selvfølgelig hvis han blev en god danser kunne det jo godt være at hun ville syntes noget andet.
Fingerspidserne kildede stadig, selvom de ikke længere var der. Det pirrede trodsalt lidt. Men det var stadig fysisk kontakt. Hygiea havde jo kunne gøre ham lysten, blot ved at kigge på ham på særlig vis… Og være lidt tæt på ham.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 26.07.2020 15:04
Han kunne ikke stoppe sig selv i at grine lidt af hendes spørgsmål. Selvfølgelig tænkte han at det ville begrænse hende, men måske hun kunne modbevise ham på det punkt? "Ja? Du ville måske mene du er i stand til at modbevise mig?" Han smilede flabet igen. Hendes ord om at det kom an på om han selv styrede det, og derved hvad det egentligt var der talte som værende sex fik ham til at tænke over hvad det egentligt betød. "Tjo... Du har vel ret, men jeg tænkte selvfølgelig på at du ikke er i stand til at gøre det uden vaginal-sex." Han blinkede til hende, denne gang var det en ret så tydelig udfordring til hende. Han havde jo direkte sagt til hende at hun altså ikke kunne.

"At klare sig, er jo normalt noget man siger når man ønsker sig noget man ikke får." Han kunne ikke lade være med at kommentere flabet til hende som han trådte tættere på hende, som om han havde tænkt sig faktisk at gå efter at gøre hende mere lysten. Han kunne da sagtens give det et forsøg da hun jo havde reageret ganske godt på nogle af de ting han havde gjort.
Han lod hende dog trække sig tilbage så hun kunne få tilløb, og han stillede sig klar til at gribe hende. Han stod fast selv da hun ramte ham, han bukkede lidt bagud for ikke at være som en stenmur for hende, og smilede for sig selv da hendes arme lukkede sig om hans nakke. Han lukkede begge arme om hende så godt han kunne, indtil hun sad ordentligt og han bruge så sin højre arm og hånd til at holde under hende så han kunne bære hende med den mere end hun selv gjorde. Han smilede bredt til hende over at det var lykkedes. "Meget bedre?" Han grinede lidt.

Han lod hende blot trække sig væk fra ham. Han lyttede til hvad hun sagde, og så snart hun var færdig med at tale, tog han et halvt skridt hen mod hende. "Alligevel trækker du dig væk hele tiden?" Han smilede flabet og trådte blot tættere på hende. Om det var for at forsøge at gøre hende lysten igen, eller bare fordi han kunne lide at lege med hende det var jo svært at sige. Han smilede til hende med et varmt smil.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 26.07.2020 17:06
”Jeg ved det ikke,” lød det fra hende som hun sendte ham et smørret frækt smil. Hun havde stadig ikke lyst til at sige de bare kunne finde ud af det, for blot at skyde det ned ved at sige hun ikke ville bagefter. Så ond var hun ikke, trodsalt.
Smilet på hendes læber blev kun større som han nævnte det ikke måtte være vaginalsex. Hun trådte så helt op af ham og lod sin spinkle hånd stryge langs hans lem udenpå hans bukser, ”Det tror jeg godt jeg kan,” lød det kækt fra hende, som hun så op i hans øjne. Hun fjernede dog sin hånd kort efter. ”Men det bliver ikke i dag,” lød det fra hende som hun trak sig væk igen og lagde sine arme over kors.

Da han trådte tættere ind på hende, kneb hun øjnene sammen et øjeblik, ”Jamen så savner jeg det ikke,” lød det fra hende lidt mere tørt sammenlignet med resten af deres samtale. Han skulle lade være med at prøve at få hende til at dreje hendes ord. Hun lagde så spidsen af hendes negle møde hans overkrop, som hun prøvede at skabe bare lidt afstand mellem dem. Det var ikke fordi hun frastød ham eller noget, men hun følte sig lidt mere dominant når hun selv kunne bestemme afstanden mellem dem.

Hun grinede som han spurgte om det var bedre. ”Det er i hvert fald nemmere,” smågrinede hun og lænede sig ind mod ham for at give ham et kort kys. Da deres læber adskiltes, var hun egentligt klar til at komme ned igen og prøvede at løsne benenes greb om ham. Hvis han lod hende komme ned, løsnede hun også grebet om hans nakke, således han ikke skulle følge hende hele vejen ned.

Hvorfor ville han hele tiden stå så tæt op af hende, var det ikke nok han havde fået lov til at være inde i hende? ”Jeg har vel lov til at være lidt anstændig?” lød det fra hende med et løftet øjenbryn og en snert af en snerren. Som han trådte endnu tættere på hende lagde hun begge sine hænder mod hans ribben i et forsøg på at holde ham fra at træde tættere.

MOOD SPOTIFY |
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 10