Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 30.05.2017 18:53
Solen var gået ned for længst over hele dunkelskoven, der var en dejlig mørk atmosfære over skoven, og der var nogle skønne naturlige omgivelser man kunne fordybe sig i, eller kigge på hvis man havde lyst. At der var mørkt var helt fantastisk det var virkelig noget af det bedste Zaika vidste og kendte til, nu var det jo mere fordi hendes væsen passede bedst til mørket, og sådan var det vel at være det hun var. Hun havde intet imod at være steder henne, hvor der var varmt der skulle bare ikke være alt for varmt, gerne så lidt varmt som muligt. Skoven var dækket af træer, grene, jord med en masse beskidte rode der lå spredt på jorden, og træerne så både dystre ud, men også smukke ud. For Zaika havde næsten alting en skønhed, der var så mange ting der bare var smukke, og som andre ikke kunne se skønheden i, ja selv de enkle visne blomster der var placeret tæt ved træerne var smukke i sig selv. Dunkelskoven var et sted hun aldrig havde været før, og selvom der ikke var andre end hende, så havde hun en underlig tryghed, og afslappende følelse indeni. 

Vejret var vindstillet, det blæste meget indimellem, ellers kunne vejret godt ligne en blanding mellem regn, hagl så det var aldrig til at vide hvad der ville ske. Ligenu var der bare vind, og det føltes dejligt når den bare greb fat i hendes blonde hår, så det flagrede elegant, og yndefuldt. Zaika havde gået lidt rundt inde i dunkelskoven, mest for at se hvad det var for et sted, for aldrig havde hun været her før. Men allerede ved første øjekast kunne hun lide skoven, den var smuk, fyldt med liv på en mærkelig måde, mørket klædte skoven meget godt, og hun havde et bredt smil på de bløde kolde læber. Hun stoppede op henne ved et træ hvor alle bladene bare lå placeret rundt om, næsten som om træet havde en halskæde på. Det havde Zaika aldrig set før, så det var meget sjovt at se det, og hun besluttede sig også for at læne sig op ad træet bare for at stå lidt, med hendes opmærksomhed vendt ud mod skovens omgivelser. 

Gad vide, om der ville komme nogen forbi, og måske ville hun være heldig at finde et bytte måske bare lige en enkel person hun måske kunne få sig en bid blod fra. Dog skulle man passe på, med om folk ville opdage det, og måske få hende fanget for derefter at putte hende i fængsel, eller værre straffe hende. Men Zaika var ikke nem at fange, og hun var meget lusket til tider, og der var sikkert ikke nogen der ville få øje på hende, medmindre man måske var det samme som hun var. Mens hun stod op ad træet i skoven, betragtede hun omgivelserne, måske for at se om hun kunne se om der kom nogen, hendes påklædning bestod af et par grå stramme bukser, en hvid tætsiddende top, udenover hang der en sort blazer lignende trøje der var åben. Og hun havde god hørelse, og sanser så hvis der nu skulle komme nogen forbi kunne hun sagtens hurtig være henne ved dem. Indtil videre måtte hun bare vente, og se hvad der skete, men ingen tvivl om at hun følte sig afslappet, og nød aftenens mørke. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 02.06.2017 14:17
Dunkelskoven var ikke normalt et sted Toretto befandt sig hen, men nogen gange gjord hans hurtighed at han ikke altid bemærkede hvor han dukkede op henne, for når man kunne løbe så hurtigt som ham så var ens liv blot et lys glimt væk, Toretto havde levet i skjul i hans hule ved vandfaldet og havde lært at leve af dyr blod, ikke at det var godt for ham men når ens krop var vand til menneske blod, men så ikke fik det gik den nærmest i stå, så dyr blodet holder hans evige tøst tilbage i forhold til hvis han fik menneske blod, for det ville give ham en kontrol han på ingen måde ville kunne styre, så jagten på et dyr var gået ind og selvom det var nat var der stadig mange dyr som kunne jages og slagtes, og hvilket bedre sted ind i en skov var der at lede efter dyr, dog møde han ikke det han havde regnet med, som hans jagt gik ind på dyret der skulle være hans aftensmad, en slags hals kæde af blade lå rundt om et træ en anden person stod rundt om som Toretto kom løbene i fuld fat forbi, alle bladene som lå rundt om træet blev kastet ud i alle retninger som en tornado, og de havde ikke engang noget at ligge sig inden Toretto var løbet tilbage, og stod blot nogle få meter foran, det der så ud til at være en kvinde.

Han sukkede kort og stod i noget tid og betragtede det modsatte køn, han satte hovedet lidt på skrå som han kiggede på hende inden han prøvede at dufte sig til hendes race, menneske var hun ikke og som han kunne dufte var der en anelse af fremmede blod gemt på hende, om det var en hun havde slået ihjel for noget tiden siden det vidste han ikke, men han var også ligeglad. " yndig, effektivt, blod, køn. " sagde han roligt inden han tog et par skridt tættere på hende, Toretto frygtede ikke rigtig noget levende menneske eller væsen på grund af hans evner.
for lige nu var de så tætte på hinanden at alle hendes evner ville være væk, så med mindre hun er en sygt god lejemorder så kunne hun dræbe ham, for Toretto var mere ind stærk i forhold til andre vampyr, men lige nu var mange af hans sanser ikke så gode som hendes, på grund af de mængder blod han indtog og ja fordi det ikke var menneske blod men dyrblod.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 06.06.2017 13:50
Lyden af en stemme hun slet ikke kendte fik hende hurtigt til at kigge i retningen af den, en person var kommet herud i skoven, men hun kendte ham ikke. Gad vide hvad han ville, og hvad han lavede herude, allerede en nysgerrighed og spørgsmål der kom op i hendes hoved. Men det skulle hun nok finde ud af, alt det hun måtte undre sig over, og tænke på skulle hun nok finde svarene på. Hun lod hendes øjne hvile sig lidt på hans ansigt, og hun fik et lusket smil på læben"Jeg kunne sige det samme til dig"svarede hun og holdte både sit fokus og opmærksomhed på ham, mens hun lyttede efter om der var andre herude i skoven. Det var aldrig til at vide, om denne person her var ankommet alene, eller om han havde nogen med sig, men uanset hvad så fandt Zaika det meget spændende og interessant, det skulle nok blive en sjov og muligvis festlig aften. "Hvad bringer dig herud til skoven her"spurgte hun mens hun holdte blikket på ham lidt før hun kiggede væk. Hun betragtede skovens omgivelser, og følte sig enlig meget afslappet, dog kunne hun aldrig vide om der var fare ved at være herude, men indtil videre mærkede hun intet, hun havde ikke opfanget noget og havde heller ikke lagt mærke til noget. 

Duften af ham kunne hun godt lugte, og det fik hende til kigge hen på ham igen, med et bredt smil, mens hun lod hænderne strejfe træet, så neglene næsten havde skåret nogle små stykker af. Men at hun ikke var den eneste af hendes art var rart nok, på den anden side kunne det også betyde fare, og vildskab. Men Zaika var meget nysgerrig omkring denne nyankomne person, men hun var ikke bange for ham"Blod er noget af det bedste der findes"sagde hun mens hun fik et drømmende udtryk i øjnene, og hun kiggede på ham lidt endnu, før hun vendte blikket ud mod skovens træer, buske, blade, ja hvad der nu var rundt omkring. 

Vinden var dejlig, og hun tog sig selv i at nyde det mens hun trak sit hoved lidt tilbage så hovedet mødte træets stamme, og hun stod bare med et blik der både var drømmende, og tænkende. Vinden greb fat i det blonde hår, og hun elskede hvergang hun mærkede et sus fra vinden, ja hun nød bare luften på sig. Så stod hun der, denne gang med armene hvilende over kors, mens hun stadigvæk kunne fornemme personen ved sig. Zaika kunne godt fornemme ham tæt ved sig, og hun behøvede slet ikke kigge på ham for at se ham, nej hun kunne sagtens også se ham ud af øjenkrogen. "Jeg gætter på du ikke er et menneske, du har en duft der siger vampyr"sagde hun med et lusket smil og blikket på ham.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 07.06.2017 12:22
Af en vampyr at være var hun meget anderledes i forhold til de vampyr han havde mødt i tidernes morgen, men det gjord ikke noget det gjord hende mere unik på en måde, og hvad var beder end unike personer..............intet.
han lyttede til hendes ord som hun skiftes vis førte frem med nogle mellem rum af tid til at kigge på naturen, man kunne tydeligt bemærke at hun elskede naturen, men det var ham lige meget nu for hendes rolighed omkring ham gjorde hende interessant, " Skoven er frit til alle ikke sandt?, men hvis de gerne vil vide det så leder jeg efter mad, for dyrene i mit område er helt væk efter jeg har dræbt dem alle, og mener dem alle for så er man nød til at søge andre steder, og ja så blev det her." sagde han roligt, men han kunne fornemme hun stadig var på vagt men hun kunne være rolig han var alene og der kom nok ikke nogen på disse kanter.
" hvad så med dem hvad bringer dem på disse kanter? "

Toretto kunne ikke finde ud af om han kunne lide at hun ikke var så nærgående, eller om han kunne men en ting var sikkert der var noget over denne kvinde, han gik et par skidt tættere på hende så hun nærmest ville blive tvunget til at bakke tilbage imod træet, hvor efter han kom hende meget tæt, inden han flyttede hans hoved helt op til hendes øre og viskede " og du osser af noget andet " viskede han og fjernede hoved fra hende øre, men stadig stod han meget tæt på hende.

Han tog lidt fat med spidsen af hans finger på kraven af hendes tøj, hvor efter han slikkede sig om munden og kiggede lidt ned af hende " hvad hedder de så frøken " sagde han og stoppede med at rører ved hendes tøj, hvor efter han gik et enkelt skridt tilbage sådan han bedre kunne se på hende.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 07.06.2017 16:36
Pludselig endte det med at hendes ryg mødte træets stamme, det gjorde ikke så ondt men det føltes lidt underligt som om træet havde nogle hårde knopper på sig, fordi det kunne hun mærke da hun stødte ind mod træet. Han havde nærmet sig hende, og hun stod bare og betragtede ham, lod hendes øjne følge ham i hver bevægelse han lavede. Da han så stod tæt på hende, og havde hvisket i hendes øre blev hun overrasket det havde hun slet ikke set komme, dog gjorde det hende ikke noget, hun fandt det bare interessant , og spændende ja hun var mere nysgerrig efter at vide mere omkring denne mystiske person her. Da han så nævnte hvad han lavede herude, fik det hende til at smile bredt og hun lod blikket hvile sig på ham lidt"Det samme jeg tog herud i håb om at finde mad, og noget godt at drikke"hun afsluttede sætningen ved at sende ham et lusket blik, hvorefter hun lagde mærke til at han havde taget fat i hendes tøj, det fik hende ikke til at blive generet, nej derimod rykkede hun sit hoved tættere på hans mens et legende udtryk kom frem i hendes øjne"Jeg fornemmer lidt morskab allerede, måske noget helt specielt og anderledes"hun og holdte blikket lidt på ham før hun derefter trak hovedet lidt tilbage.

Så kiggede hun rundt"Skoven er et smukt sted, og et sted man kan være heldig at rende ind i en masse muligheder, ja hvem ved det kan være vi støder ind i et bytte"sagde hun og tog fat i hans hånd der var igang med at røre ved hendes tøj. Hun stod så og kiggede ham, betragtede ham, ja ham havde hun slet ikke set før men køn var han da. Og hans duft havde afsløret ham, hun vidste godt hvad han var. "Det sjovt du tør at være så tæt på en du lige har mødt"hun gengældte hans bevægelse med at slikke sig rundt om munden, og hun lænte hovedet lidt tilbage mod træets stamme. Se denne aften her skulle nok blive god og sjov, og hun var meget sikker på de nok skulle finde på noget, hun ventede dog også på der skulle komme et eller andet bytte forbi, så hun kunne få en tår blod, måske to. 

Da han så spurgte hvad hun hed, kiggede hun på ham, og lod blikket hvile lidt på hans ansigt"Jeg hedder Zaika, hvad er så deres navn"spurgte hun nysgerrigt hvorefter hun lod et blik falde op mod himlen, hun fik så øje  på en gren ovenover sig, hvilket var en god mulighed for at hoppe derop, og kigge udover skoven, måske også for at se om der ville komme en eller anden forbi så de kunne jage og få sig en bid mad. Så trak hun fat i hans tøj, trak ham lidt tæt til sig, mens hun rykkede sit hoved tæt på hans øre"Hvad osser jeg så af"en lav stemme, der samtidig kunne lyde lokkende. Mens hun kort øjeblik bare stod og kiggede på ham, mens hun havde fat i hans tøj. Gad vide hvem han var, og gad vide om han mon var ude på noget, det var ikke til at vide.

"Du har en bekendt duft, en duft jeg selv har, så jeg gætter på vi er af samme art"hun sendte ham et blink og et bredt smil.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 13.06.2017 22:43
Toretto lyttede til denne meget kønne og meget betagene kvinde, der var noget bestemt over hende eller nærmere noget han ikke havde stødt på før, han kneb øjne lidt sammen da hun nævnte hun også lede feter mad, et lille nik kom fra ham " men jeg er sikker på vi ikke leder efter den samme mad, eller hvordan for som hvidt jeg ved så er du sikkert ude efter menneske blod, hvor jeg ikke er det på samme måde, ser du jeg kan tror det eller lad være ikke tåle for meget menneske blod jeg blir som et vildt dyr " sagde han seriøst men stadig med et glimt i øjne, hende her virkede til at være en kvinde der var meget frisk og meget morsom, det var dog slet ikke til at vide hvor man havde hende henne, og det gjord hende til en farlig kvinde.

Toretto kiggede på hende som hun begynde at snakke om skoven, Toretto var lidt ligeglad med skoven det var ikke noget han gik så meget op, det var nok mere en kvinde ting at gå op ide, dog fik det ham i et kort sekund til at kigge væk fra hende, men hans blik vende tilbage til hende ide hun begynde at snakke til ham igen, " jeg tør så meget mere end du tror " sagde han og blinkede til hende og slikkede sig om munden, denne dag skulle nok blive lovende  det var han sikker på, noget sagde ham at denne vampyr havde et par tricks gemt i ærmerne.

Hendes navn sagde ham intet og han var sikker på hans navn nok heller ikke sagde hende noget, " Toretto "  sagde han kort og nåede faktisk kun at sige hans navn inden rollerne var byttet om, og det faktisk var hende der havde fat om kraven på ham, uden at gøre noget ved hende som han nok normalt ville have gjord ved hvilken som helst anden, lyttede han til hendes meget forførende ord, hvor efter hun slap ham.

han overvejede meget hans næste træk, men han var sikker på han var denne vampyr langt overlegen i forhold til styrke, så han frygtede hende ikke på nogen måde, nej han fandt hende meget underholdene og der gik ikke langtid før han igen havde presset sin krop op af hendes, hvor efter han igen viskede i hendes øre " lyst, begær, nyt , " sagde han og fjernede hovedet fra hende igen 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 15.06.2017 15:19
"Jeg tror du har ret i det, jeg tror heller ikke vi er ude efter det samme men hvem siger vi ikke kan mixe lidt i det hele"sagde hun så efterfulgt af et lille bredt smil. Hendes øjne studerede omgivelserne lidt, hun kunne stadigvæk fornemme et eller andet herinde i skoven, der var sikkert en eller anden der gik rundt og måske ledte efter noget, eller måske gik der bare en forvirret mand eller kvinde rundt som ikke anede hvor personen var henne. Det var aldrig til at vide, men Zaika vidste godt hun hurtig kunne finde frem til personen, og tog hendes sult over ville hun blot være hurtig henne for at sætte sine tænder ned i personen det måtte være. "Men hvad gør du så når du får for meget blod, og bliver til et vilddyr"spurgte hun undrende men blikket på ham. Så stod hun afslappet med armene over kors, men hun stod lænet op ad træet, enlig var det sjovt hvordan han kunne finde hende, fordi der var ret mange træer herude i skoven, enlig var skoven dækket til med træer, og næsten alle træer lignede hinanden. Hun fik så et større smil frem "Hvordan kan man få for meget blod"spurgte hun så næsten med stjernelys i øjnene, og næsten helt drømmende, for hende var blod noget af det bedste der fandtes, hun mente altid man aldrig kunne få for meget blod. 

"Jamen det kan jo være jeg finder ud af hvor meget mere du kan"sagde hun så i en drillende tone, og sendte ham et blink, hvorefter hun kiggede op ovenover sig, og hun var meget tæt på at hoppe derop, mest bare for at se udover skoven oppefra. Det ville også være en god idé, hvis man skulle se om der kom nogen, eller om der var andre end hende og ham herude i skoven. Hans hvisken i hendes øre fik hende til at kigge på ham, og hun trådte så lidt væk fra træet, valgte at gå lidt forbi ham"Jamen skal vi så ikke lave noget spænding og ballade nu vi er igang"sagde hun med et smil på læben. 

Derefter lod hun blikket flakke en smule rundt i skovens omgivelser, hun var ret sikker på det nok skulle blive sjovt, og hvad de ikke kunne finde på, det var et godt spørgsmål, de kunne sikkert finde på lidt af hvert. Zaika fik øje på noget i den ene stig mellem nogle af træerne"Jeg er sikker på vi godt kan finde lidt af hvert herinde"sagde hun næsten selvsikkert, og bestemt. Hun kunne fornemme det, havde en underlig duft af at der måske var nogen, men hvis Toretto ikke kunne drikke for meget blod, ville han så ende med at blive for farlig, måske endda for farlig for hende at være i nærheden af, på den anden side var hun ikke bange for ham, og hun skulle sikkert nok finde en måde at stoppe ham på, hvis det blev alt for farligt, eller hvis det endte med han dræbte næsten alle de folk der var i skoven, ja hvis der nu var nogle. Zaika tænkte lidt over det, og kiggede sig over skulderen på ham"Flot navn, det lyder meget specielt"sagde hun så.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 02.07.2017 01:49
Toretto lyttede blot til hendes ord og på ham lød det til hun var sulten, men stadig var ude på at have det sjovt og det var underholdene for ham, for selvom han var seriøs kunne man jo også godt have det sjovt, det var bare sjældent det sket for ham for han holde for det meste til i hans lille hule ved vandfaldet, han så på hende og smilede kort " det er ikke så meget hvad jeg gøre når jeg for formeget blod det er mere jeg kan ikke styre min lyst, en lyst der kan ende i det ene eller det andet " sagde han og kiggede på hende som hun begynde at bevægesig, for en ting var sikkert man skulle aldrig vende ryggen til en vampyr, og især ikke en man ikke kender.

han kiggede kort ned i jorden og rystede lidt på hovedet inden han kiggede op på hende " ja hvordan kan man få for meget blod, spurgte du mig for nogle år tilbage ville jeg holde med dig, men nu ser det hele anderledes ud jeg ved ikke hvorfor men det gør det bare. " sagde han roligt, og vidste faktisk ikke svaret på det han lige havde fortalt, men det gjord nok heller ikke noget for når alt kom til alt, var hun sikkert kun ude efter to ting og det var at more sig og få noget at spise, og sådan som hun hele tiden brød øjn kontakten så måtte det betyde enten han var kedelig eller at der var noget andet der var mere spændende.

Toretto kiggede rundt og kunne ikke rigtig fornemme andre til stede, måske fordi han ikke var helt klar i hovedet i forhold til hans sanser, hvor hun nok måske var mere skarp men det var jo også på grund af hans kost, i forhold til hende kost hvor hun nok levede af menneske blod og han dyrblod, en meget store forskel der blot krævede tid.

" måske finde du ud af det måske ikke " sagde han og blinkede til hende, inden han forsatte " jamen du føre bare an jeg skal nok følge efter"  smilede han men rystede på hovedet af sig selv, hvad havde han rodet sig ud i, det vidste han ikke men det måtte tiden vise.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 06.07.2017 15:37
Mens han snakkede om at han ikke kunne styre sin lyst lyttede Zaika efter, det matte virkelig være træls hvis man ikke kunne det. Hun kunne slet ikke forstille sig det, og selv for hende kunne hun ikke undgå blod, det var næsten hendes livskilde, uden blod ville hun langsomt dø, og det var bestemt ikke hendes mål, og drøm at blive det. Men på den anden side, når man tænkte over det så var hun jo død, hun var vampyr, så det betød jo hun var en død. Men det var frygteligt at mærke følelsen af at mangle blod, og føle sulten tage over”Hvad gør du hvis du ikke kan styre det... Ender du med at dræbe alle dem du møder”spurgte hun undren og en smule nysgerrigt.

Blod var virkelig noget af det bedste hun vidste, og kendte til, så hun forstod ham godt ja hvordan kunne man leve uden blod, eller overleve uden. Nogle væsner kunne nok godt, men det var sikkert få vampyrer der kunne leve uden blod, og sikkert også i en bestemt tidsgrænse.”Men der har sikkert været en grund til det ændrede sig har det ikk”spurgte hun med hendes øjne på ham, og hun trådte så nogle skridt frem, og var ved at gå længere ind i skoven sammen med ham. ”Det er altid frygteligt at mærke sulten tage over.. Når man er på grænsen til at dø, og bare mangler den ene ting”sagde hun og kiggede rundt mens et bredt smil var placeret på hendes ansigt.

Zaika gik videre, og hendes kurs var sat mod duften fra det der godt kunne være to mennesker, se det ville blive interessant. Allerede nu hvde hun lidt ondt af de mennesker, tænk hvis de stod ansigt til ansigt med hende og Toretto, de ville sikkert løbe skrigende væk, og ikke vide hvad de skulle gøre. På den anden side, kunne det være meget spændende og interessant at se,  hvordan de ville reagere, og hun var mest sikkert på at de nok skulle hygge sig, og få jaget lidt. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 9