Han havde da som han passerede grænsen til riget tilladt sjælen at tage styring af hans gang og det førte ham til ruinerne af den engang stolte by af Aztaroth som nu blot var reduceret til ruiner og ubrugeligt skrammel. Hvorfor hans fødder havde båret ham hertil var en gåde, men det føltes rigtigt, som om svar var på horisonten.
En følelse af frygt skød ind i Lúcen som han begyndte at genkende området han gik i mere og mere. Lugten, udseendet, følelserne... Det føltes alt sammen som om han havde været her før, men ikke ham, Teto. Nogengange ville han næsten have ønsket han bare havde fundet den næstbedste og fortæret dem, men ej skulle det være, han havde af alle dæmoner fortæret en der ville give ham kryptiske mareridt og underlige syner. Selvfølgelig.
Iført hans lange sorte jakke og klar med alle ressourcerne hans mave havde til hans rådighed var han klar til hvad end ruinerne gemte og ville kaste efter ham. Ud over måske... Et bibliotek. Han genkendte bygningen som han så op og ned af den, han vidste hvad det var, men aldrig havde han været derinde. Det var dette sted Lúcen havde søgt i utallige drømme og nu var han for fodden af stedet der forbandte ham. Han rettede på jakken og børstede en hånd gennem håret for at se mere anstændig ud for hvem end der måtte åbne døren når han bankede. Selv overvejede han bare om han skulle vende om og gå væk herfra, men ville mareridtene så stoppe eller jage ham evigt. Nej, her satte han en streg i sandet. Han vende sig mod døren på hælene og bankede tre gange som han højt sagde "Jeg, Lúcen, dødsynden; Frådseri, ønsker hjælp fra hvem end der holder dette bibliotek. Jeg har spist nogen og deres sjæl tvang mig til at søge hjælpen her til at finde problemet og løse det." med hans dybe røst. Døren gik op og Lúcen håbede at hvem end der ville være på den anden side var klar til at hjælpe ham. For ellers vidste han vitterligt ikke hvad han skulle gøre.