"Ivan, se på mig.." stemmen var silkeblød.. Lokkende og kælen. Som var det en invitering til at kigge op på noget der ville være et fryd for hans øje og en stærk skuffelse af hans egne minder skulle han undgå. Mandens vejrtrækning kom i længere stød nu, som han kæmpede mod sin egen nysgerrighed til at kigge op, alt imens lænkerne skar sig ind i den bløde hud, for hver gang han forsøgte at rive dem til sig og væk. Han ville ud af stolen. Væk fra lænkerne. Væk fra det isende kolde rum, hvor han kun sad iført et par hørbukser, uden overtøj på den muskuløse tattoverede overkrop. Et par lange lilla fingre, lagde sig blidt om hans hage og guidede ham opefter. "Vil du ikke se på mig?" modstræbende lod Ivan sin hage løfte, men øjnene var stadig ikke helt med.
"Jeg har intet gjort, Tia"
"Hvorfor vil du så ikke se på mig?" Ingen var helt sikker på hvordan hendes evner fungerede, hvis aldrig de havde siddet i stolen selv. Så logikken om hvis han intet skjulte kunne han sagtens kigge på hende, nåede også frem i menneskets sind og han løftede de lysende blå øjne, for at kigge ind i de giftige grønne.
Herefter gik det stærkt. Den store muskuløse kriger skreg i smerte, vred sig i lænkerne og bønfaldte om at dø mellem hver skrig og støn af smerte. "Du røbede vores lokation, Ivan.. Du har forrådt os" manden klynkede mens minderne stadig tærrede i hans krop og sind, tvingende ham til at mærke den samme gennemtrængende smerte, som har haft den største indvirkning på hans liv. "Nej.. Nej, tro mig.. jeg ville aldrig..." Stemmen var desperat, men øjnene kunne ikke flytte sig. Han ønskede at få dem væk, men kunne ikke. Han var som tryllebundet til hende. "Du lyver" hans skrig fyldte kælderen med fornyet kræft, mens svedperlerne voksede frem. "Hvem?" Hele hans store krop rystede efter tyve minutter i det samme smertehelvede, der genspillede igen og igen over den traumatiserede og stressede krop. "Gisha.. Er hendes navn... Hun ville.. jeg ville.. Jeg be'r dig, stop.. ha' barmhjertighed" Tias stemme der ellers havde været blid, sød og rolig gled over i en indtrængende og kølig latter. "Barmhjertighed, Ivan? Det må du snakke med vores leder om" Hun flyttede de grønne øjne fra de isende blå, og så hvordan den store krop sank fuldstændig sammen af udmattelse, og dæmonkvinden vendte sig på stedet for at gå ud af den tunge jerndør, som smækkede hårdt efter hende. "Send bud op.. Jeg har fundet lækagen."