Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 09.09.2016 21:38
Årene gik og Priscilla fortsatte stødt gennem livet nu. Hun var i denne periode iført en høj, slank kvinde med langt sort hår og en uheldig men ganske spændende høgenæse. De isblå øjne og det sælsommelige smil slap hun ikke for, heller ikke i denne her reinkarnation. For at matche sit tema, havde hun valgt en lidt heksedronning-inspireret stilart hvilket betød lange rober og kjoler i sort. I forhold til at hendes mor vitterligt var stoltheden selv, var der nok meget få til hun ville være stolt over ved Priscilla; det arrogante knejs i nakken ville måske have været en af dem.
Det var bare svært ikke at føle sig overlegen med pøblen, når ens erhverv til tider tvang en til at møde dem. Det var de færreste der havde råd til Priscillas tjenester, men efter et møde med en selverklæret piratkonge klædt i øjenskærende rød silke, var det tydeligt at tøj og penge ikke gjorde manden.
Hun havde stadig tages hans penge dog, bevares, og blev nu ført ind i et skummelt rum af en enorm halvork. Han havde ikke rigtig nogen nakke og Priscilla spekulerede på hvad den ikke-orkiske halvdel havde været. Kun enkelte stearinlys oplyste omgivelserne og afslørede en enorm himmelseng, igen i rød silke. Dette interesserede hende mindre end skikkelsen der lå bundet til sengen i en meget.. tilgængelig position, med benene spredt bredt. Det lod til at denne piratkonge var en mand der krævede plads.
"Hey.. søster," slog hun over i dæmonisk. Hun skævede til piraten ved døren, men han fattede ingen mistanke - i hans klaustrofobe sind var hun sikkert begyndt at kaste besværgelser, "..Hvordan står det til med cølibatet?" 
Avaion

Avaion

Adelige - tidligere dødssynd for lyst

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 10.09.2016 14:57
Tiderne havde bragt hende steder hen hvor hun ikke ønskede at være.
Men hun fik det til at fungere, så langt at flere af de mænd som arbejde for hendes 'herre' snoet omkring hendes lillefinger. Desværre havde hun undervurderet piratens intelligens og var nu blevet underlagt til at få magi indført således at hun ikke længere kunne trodse ham. Idioten havde selvfølgelig prøver diverse andre midler først, torturering havde været den sjoveste, som om han kunne gøre noget være end hun havde oplevet før. Så havde han forsøgt sig med at finde hendes rigtige navn, heldigvis var der ikke meget mere mellem ørene end selve det paranoide aspekt som havde gjort han ikke stolede på hende.

Så nå lå hun der, sin hvide hud der næsten skinnede i de røde lagner. De sorte hår der lå i vilde krøller omkring hendes hoved. Ikke den bedste stilling at ligge i når man bød gæster velkommen. Alt efter hvilken gæst man havde med at gøre selvfølgelig.
At det skulle være hende, havde Avaion ikke regnet med, hvilket hurtigt kunne tydes i de sorte øjne og den rynke der dannede sig mellem hendes bryn. Den lille knivs skaft som hun havde stjålet kort inden en af mændene havde bundet hende fast til sengen, blev knuget tæt ind til håndfladen.
,,vi ved begge at det kun var et spørgsmål om tid, vi kan ikke skjule hvem vi virkelig er" Ava blinkede kort og sendte sin søster et charmerende smil. Blikket blev dog lidt større da hun så hvem der havde fulgt Priscilla til hende.
,,Tygg, vær en skat og løsne rebene. De behøves ikke" halvorken gryntede blot og fik hurtigt skåret de der holde hendes fødder fast som gjorde hun kunne komme op i en mere behagelig ligge stilling. ,,så du er den fantastiske kvinde der skal sørger for jeg ikke trodser Percy? Det må være din lykkes dag" sætningen blev sagt som dryppede den med gift, dog ikke uden et drillende blik og strålende smil.

When I get down on my knees
Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 10.09.2016 19:13
Priscilla havde både et bidende og et affejende kommentar svar klar men undlod til fordel for at stille sine nåle og flasker klar på det mindst snuskede sengebord. Penge var penge men sandheden var at Priscillas primære interesse i aftalen, var at den lod hende tappe blod fra to af besætningens magiske medlemmer.
"Jah.. marineret indvendig og udvendig i sperm er vel en måde at fortolke din synd på." Kommenterede hun og trak en stol over ved siden af sengen. Hun hævede et øjenbryn der halvorken bare slap hendes søster fri; Avaion var tilsyneladende marginalt mindre fanget end hidtil forventet. Det ville gøre det nemmere at lade tatoveringen løbe hele vej rundt om livet.
"Men hvis nogen er heldig er det dig, Ava. Kan jeg kalde dig Ava?" Sagde Priscilla men fortsatte før hun gav den anden tid til at svare, "Retorisk spørgsmål; jeg er egentlig ligeglad."
Hun dyppede et stykke vat ned i første flaske og dryppede en dråbe blod ned i den hule messingnål.
"Jeg har selv designet din rænke. En spændende kombination af pind og gulerod; jeg tror du vil værdsætte den.."
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 11.09.2016 15:28
Hendes smil krusede på sådan en måde at det var tydeligt at hun havde fundet det søsteren havde sagt sjovt.
Der var ikke meget tilbage af den kvinde der havde brugt et århundrede i et kloster, hun havde ikke tal på hvor længe hun havde været fanget som denne persona, men det var bestemt begyndt at kede hende. Dog havde en ting fanget hendes opmærksomhed, havene. Livet ombord havde ikke været så slemt og hun fandt sig nu i en situation hvor hun behøvede det.

,,Mmmhm, fantastisk jeg glæder mig allerede til at se resultatet... Pris" med disse ord fandt Avaion noget andet at fokusere på, og ventet blot passivt til at søsteren skulle blive færdig. Dette var et mindre omvej i hendes oprindelig plan. Selvom hun var sikker på at Priscilla var forfærdelig god til hendes arbejde, var der altid en smutvej, det drejede bare om at lede længe nok.

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 11.09.2016 21:50
Pris? Priscilla kunne leve med det. Hendes navn led ikke helt under samme overvæld af vokalen, men hvis søsteren følte sig forpligtet til at gengælde, måtte det vel være sådan. Generelt virkede Avaion langt mere modtagelig end hun havde forventet, resigneret til sin skæbne næsten. Der var ingen modstand, ingen forbandelser; hun knapt nok vred sig da nålen stak hende. Første stik ud af hundredevis. Der var dog noget i den ældre dæmons træk som Priscilla genkendte; måske fra sit eget spejlbillede i hendes tårn gennem årevis.
Det var et eller andet sted næsten helt passende; understregede den familiære lighed og alt det.
"Jeg ved hvad du tænker." sagde Priscilla lavt, stadig på dæmonisk. Endnu en dråbe fremmed blod blev placeret under den andens hud.
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 11.09.2016 22:48
Smerten var tydelig, men Avaion kanaliserede sine tanker hen på noget andet og smerten fadede langsomt ud så det blot var små prik der kom en gang imellem.

Derfor var det også tæt på at det gav et lille spjæt i hende da kvinden ved hendes side valgte at snakke igen. Vidste hvad hun tænkte? Avaion vente sine sorte øjne imod hende, egentlig sjovt hun ikke havde lagt mærke til det før. Men de træk den sorthåret kvinde som hende selv, bar, var en sand lighed til hende selv. Spændende.
,,Hmm?'' kom der en smule fraværende fra hende, mens hun fugtede læberne. ,,Så du er pludselig blevet tankelæser mig kære Pris'' kom der lige så sagte på samme sprog som der var hende blevet tiltalt. ,,Del da gerne omkring hvad du mener du tror jeg tænker''

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 12.09.2016 09:25
Priscilla lænede sig tilbage og betragtede værket; første ring af cirklen var nu komplet. Hun behøvede ingen lineal men tegnede geometrisk perfekte cirkler med en umenneskeligt rolig hånd. Det var bare en midlertidig magisk struktur og ville falme over tid; den tatovering hun havde planlagt involverede flere forskellige overlappende magiske evner og uden et stillads kunne det hurtigt blive kaotisk eller direkte eksplosivt. Priscilla følte en vis professionel foragt for den mulighed.
Piraten Percy (hvilket ikke lød særlig faretruende når man sagde det sådan) havde først insisteret på at den skulle ligge lige over Avaions røv. Sikkert fordi den skulle være tilgængelig og søsteren brugte en god del tid på alle fire. Priscilla havde ligeledes en professionel foragt overfor den placering. Det havde i hvert fald lykkedes hende at få banket igennem at slavetatoveringer fungerene bedst lige over hjertet.
"mm.." Sagde hun tænksomt, dybt koncentreret om at riste mikroniveauet af runer der sammen dannede de større runer, ".. du tænker alting har et svagt punkt, du tænker: hvis jeg bare leder længe nok slipper jeg fri."
Det var heromkring at Avaion burde indse håbløsheden, Priscilla skævede til tatoveringen på hendes arm der burde paralysere den anden dæmon, hvis det kom til det.
"Det er teknisk set sandt.. hvis du venter længe nok.. men jeg har givet i hvert fald 2 årtusinders garanti." Priscillas skæve smil var tydeligt selv på hendes stemmefald, "du er nødt til at nødt til at forstå at jeg ikke er en eller anden menneskelig heksemester der har læst et par mørke hemmeligheder, søster. Rænken her er baseret på dæmoniske kontrakter og de urgamle regler der binder vores slags. Hvis jeg vil have dig bunden, så kan du ikke slippe fri."
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 12.09.2016 11:20
Smilet blev bredder og bredder mens at den anden kvinde snakkede.
Hvis det ikke var fordi at Priscilla havde udvist et hvis afvigelse over for kontakt og generelt når Avaion udviste følelser end andet der kunne indikere had, sarkasme og blot ligegyldighed. Kunne hun godt se hvordan de to ville kunne have et forhold som mange mennesker ville se som søskendelig. Så hvorfor var det at smilet blev så meget bredder? Fordi at Priscilla tydeligvis havde noget der stak yderligere under end blot at fastgøre hende som slave. 
Der var ikke noget absolut i den måde hun snakkede på, hele tiden, hvis hun ville. Spørgsmålet var bare, hvorfor fik den ældre søster så fik følelsen af at den yngre ikke havde tænkt sig at gøre netop det som manden havde betalt hende for? 
,,Ja så, ser ud til at jeg har undervurderet dig kære søster, jeg vil huske ikke at gøre det igen'' hun vædet læberne endnu en gang, mens øjnene driftede over imod halvorken der tydeligvis begyndte at være en smule utilpas over den måde de snakkede på.
Magi og orker havde aldrig været en ting, som var gået særlig godt hånd i hånd. Men det var nu ikke så meget det hun tog til tanke, det var mere hvad Priscilla havde lagt planer om.

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 12.09.2016 22:22
Priscilla tog ikke det med blive undervurderet så tungt, det var nok af en fordel til at hun ofte bevidst sigtede efter det. Det var snarere den underliggende trussel der bekymrede hende. Avaion var umiddelbart ikke i nogen position til at påvirke hende, men dæmoner levede længe. Nu var spørgsmålet bare om søsteren forstod en hentydning.
"Dette er andet og nok sjoveste led i din kæde." informerede hun og satte et sidste prik, "Seksuel magi meget lig din egen med et snert af hjernevask. Den kommer til at fylde dit væsen med nydelse hver gang du gør som Percy ønsker.. Så når du.. du ved.. ". Priscilla gjorde en uhøflig, pumpende bevægelse udenfor sin åbne mund. Det havde lykkedes hende at vinde blodet fra en heks der havde overtaget hele landsbyer med sin sexmagi og det var nok den eneste der havde en chance for at hamle op med begæret selv, måske fordi der var et underliggende psykisk pres der gjorde folk.. simplere og mere modtagelige hver gang de blev udsat for den.
Priscilla havde sagt ordene med en afmålt møjsommelighed og det var cirka på samme måde at hun rakte hånden frem og med en fingerspids fik kædelinket til at lyse op som Avaion fik lov at smage belønningen.
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 13.09.2016 22:13
Det var måske kun for ganske nyligt, i følge de dæmoniske levealder. At Avaion havde opdaget hendes sande væsen. Der var så ikke gået meget længere tid, før at hun havde opdaget længderne af de forbandelser der var kastet over hende. Trods det meget sparsomme midler hun havde haft til rådighed. 

Et meget skeptisk ansigtsudtryk gled dog derfor hen over den ældre dæmons ansigt, mens at hun betragtede en smule apatisk hvordan hun gjorde sig til med at vise, blot hvor meget søsteren troede hun forstod sig på hvad det var Avaion gjorde sig til. Smukt henvist, måske Priscilla skulle overtage tjansen for hende. 
,,Så du har simpelthen fundet en måde hvorpå du kan omgås moders forbandelse? Spændende, ved anden given lejlighed må du fortælle mig hvordan'' kom der en smule sarkastisk mens blikket faldt ned på ranken der formede sig hen over hendes bryst i venstre side. Spændende værk, ikke rigtig hendes stil eller boldgade for den sags skyld, men hun kunne da sætte pris på værket. 

Da den så begyndte at lyse op, måtte Ava vride sig lidt i rebene og sendte et meget forvirret blik frem for sig, da hun ikke helt kunne placere eller forstå hvad det var hun oplevede.

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 15.09.2016 21:21
Nårh ja, Priscilla havde faktisk hørt noget om en forbandelse, men kendte ikke til detaljerne ud over at den var yderst passende. Passende til forbrydelsen eller til dæmoninden? Hun havde jo erfaret på egen krop hvor meget deres moder elskede sine bindinger, så det var ikke urealistisk at søsteren slet ikke kunne føle nydelse. Et øjeblik blev den unge tatovør helt bekymret for at besværgelsen ikke ville virke, indtil hun så Avaions reaktion.
En bølge af begær skyllede igennem rummet med synden som epicenter. Priscilla var forberedt, men hendes mund faldt stadig åben og hendes øjne rullede tilbage i hovedet. Så genvandt hun selvkontrollen og rankede ryggen; det kunne hurtigt blive farligt for Percy. Men det var for så vidt ikke hendes problem. Hun skævede over til døren og halvorken var gået i knæ med et dumt, drømmende udtryk og et fuldkomment fraværende blik.
Hendes finger hang, overvejende over kædelinket men så tog hun den beslutsomt til sig og begyndte at tegne det sidste led. Det her var det sværeste fordi det i sig selv var adskillige slags blod og evner i et samlet mønster.
"Dette led er din straf.. Ikke smerte bare ubeskriveligt ubehag." fortalte Priscilla og hendes læber var ikke længere for følelsesløse til at smile skævt, "..Den tænker jeg vi ikke behøver at afprøve."
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 28.09.2016 09:05
Det var meget at indtage på så kort tid.
Men da søsteren begyndte at snakke igen, som var intet hent ville det være synd at sige det var nemt for Avaion ikke at smile provokerende. Så selv den stædige lillesøster kunne blive påvirket af noget så simpelt som lyst. Ikke at hun selv undervuderede hendes evner, men stadig det fyldte hende med en hvis, hun måtte tænke lidt igennem for hvilket ord hun egentlig ville bruge. Lyst, velbehag lå meget tæt på, men det var som om det ikke helt var det rigtige ord for lige præcis den følelse. 
Derfor smed hun hurtigt den tanke af vejen, mens blikket gled hen imod den knælende halvork, hvilket var et ganske interessant og underholdende syn. Hvad man ikke kunne bruge denne evne til.
,,Fantastisk, man kan ikke have nydelsen uden en smule smerte, kan man vel?'' Avaion rullede med skuldrene og knejsede nakken. Hendes sorte øjne betragtede indgående den sorthåret kvindens træk. Og igen kunne hun se sig selv overrasket over hvor meget hun fandt af sig selv i denne skikkelse. Ikke at hun regnede med at Priscilla faktisk havde tænkt over ligheden, måske endda ikke en gang på nuværende tidspunkt.
,,Men du har ganske ret, jeg ville nu alligevel gerne være foruden en lille prøvesmag jeg har ingen tvivl omkring dine evner.'' Avaion slog et lille klik med tungen og lagde hoved yderligere på skrå ,,Må jeg derimod komplimenterer dig for dit valg af kvinde, lige pludselig ligner vi jo søstre.. Er der en særlig lejlighed? Siden det var mig du skulle tatoverer?'' et drillende og om ikke en smule hovmodigt smil brød frem på de fyldige læber, mens hun lagde sig til rette og var halvt om halvt sikker på at det i hvert fald måtte prikke i fingrene for at aktiverer ledet der ville påføre straffens smerte.

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 28.09.2016 12:38
Priscilla havde lyst til at sige at det var et tilfælde, hun mente selv efter at kalde det et tilfælde, men desværre afslørede hendes forbandelse en ubekvemt sandhed - at det ville være løgn.
"Jeg har haft den i 11 år" sagde hun i stedet. Ikke løgn, bare misvisende, "..men du fortæller bare dig selv hvad du har lyst."
Igen en sætning hun ville ønske hun formulere lidt spidsere, men hun var allerede bekymrende tæt på sarkasm, hvilke var et område hvor hendes mund klappede i af sig selv.
Hun satte i gang med sidste led, der måske var mindre åbenlyst, men klart det stærkeste. Igen mærkede hun bølgen af magi der forlod hendes krop og hun bed tænderne sammen for ikke at komme til at stønne højlydt — denne gang ikke i nydelse.
"Så kan du godt sige farvel til din frihed.." Mumlede hun.
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 30.09.2016 23:04
,,Det min egenskab jeg har altid lyst - så jeg fortæller gerne mig selv hvad jeg har lyst til'' kom der flabet tilbage mens hun faldt lidt længere ned i de mange bløde puder der var for hendes ryg.
Et hævet øjenbryn blev dog til da hun kunne mærke udmattelsen og smerten fra sin søster. Den var ikke voldsom, men den lå der. Som et sår der krævede opmærksomhed og kløen der ulmede men lige meget hvor meget man kredsede var det aldrig helt nok. Hun formåede dog at afholde sig fra at kommenterer på det. 
,,Jamen fantastisk, tillykke med dit arbejde veludført. Jeg går ud fra du kommer igen om to tusinde år og besøger mig igen?'' 

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 30.09.2016 23:23
Priscilla inspicerede kritisk sit værk, men kunne ikke se nogen fejl, heller ikke med det blotte øje. Hendes fingre løb over den røde hud men hendes øjne var ikke længere på tatoveringen.
"Nu skal jeg lave Percys led af rænken. Det der vil tillade ham at kontrollere dig.." svarede Priscilla og et lille suk undslap hende. Hvor hun havde talt ham fra hans umiddelbare forslag til lokation, måtte hun indrømme at hun fandt søsteren et langt behageligere lærred. Indrømme for sig selv, naturligvis. Hun strøg noget hår ud af ansigtet og stirrede ned på slavetatoveringen men begyndelsen af en grimasse. Teknologien virkede så uendelig bekendt, fordi hun havde brugt de første årtier af sit liv på at bryde netop sådan en. Hun bed tænderne lidt sammen og traf en beslutning.
"Der kommer til at være en forbindelse mellem jer." informerede hun nøgternt og gav sig til at pakke sine nåle sammen. Hver eneste lille flaske med blod skulle ned i den korresponderende lomme og dette blev gjort med yderste forsigtighed, "Jeg har advaret ham mod at der er en absolut minimal chance for at offeret tager kontrol over det link og vender det mod ham."
Percy havde leet. Han havde hånet hendes advarsel. Det var allerede her at spirene af hendes beslutning var taget. Priscilla fortsatte:
"Men det ville nok kræve at slaven havde deltaget i et dæmonisk bindingsbrydende ritual.. Og hvad er sandsynligheden for det." Et lille skævt smil prydede hendes mundvig et kort sekund.
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 30.09.2016 23:35
Udmattelsen skyllede hen over hende. Det var svært bare at holde øjenlågende oppe i stedet for at lukke dem i. Men hun formåede alligevel at lade dem forblive halv åbne, så hun stadig kunne studerer søsterens ansigts træk da hun snakkede omkring hvad der nu skulle ske. Det hæv i hendes mundvige da hun fortalte om det der skulle gøre så Percy kunne kontrollere hende. Det huede hende ikke, og det var bestemt noget hun kunne lægge skjul på. Bare tanken, tanken om at nogen skulle styre hende, nogen der kunne bestemme hvad hun gjorde. Nej, det var ikke noget hun brød sig om. Men hun vidste også at hun ikke kunne gøre så meget ved det, og hun havde bestemt ikke kræfterne til det nu.

Men så kom det interessante, vent, havde hun virkelig lige? Mundvigen der før havde vendt ned, vendte sig atter op i et smil. Øjenbrynene lidt forskudt. ,,Ser man det, ser man det.. Percy valgte bestemt at håne den forkerte dæmoninde'' det var tydeligt for hende hvad der var sket. Hun vidste hvem denne mand var, hvad han kunne finde på at sige. Hvor højt han generelt tænke om sig selv. Og hun måtte også indrømme der var ting omkring kvinden der sad ved hendes side, som gjorde hun også kendte hende ret godt. Så det var ikke svært at tænke sig selv til hvordan deres samtale havde foregået. 
,,Fabelagtigt''

Its not to pray
Priscilla Superbiae

Priscilla Superbiae

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1731 år

Højde / 157 cm

Tower 02.10.2016 20:14
Uden at se op fra sin pakken, langede Priscilla ud og gav søsteren en baghånd på tværs af kinden for at tvære det smil af hendes ansigt.
"Prøv at se lidt mindre begejstret ud.." hvislede hun mellem sammenbidte tænder og nikkede vagt over mod halvorken der så småt var ved at stable sig på benene. Han virkede ganske ude af den, med en hånd stadig krampeagtigt lukket om den groteske gevækst i hans bukser, men man kunne aldrig være sikker. Hun slog over i krystallisiansk og tilføjede: "Så kan du lære at vise dine bedre respekt, slave!"
Priscillas forbandelse tillod ikke megen plads til skuespil, det krævede en kreativ fordrejning af sandheden der ikke altid lige var oplagt. I dette tilfælde var det ikke engang så misvisende. Søsteren var en slave indtil videre, selv hvis hun var gjort opmærksom på smuthullet, og Priscilla så sig som klart overlegen.. Hendes bedre.
Hun samlede roligt tasken sammen, Avaions rænke tillod hende ikke at skade Percy, hans besætning eller hans gæster. Hun rankede rykket, rynkede på næsen og så ned på den nøgne skikkelse i silkelagnerne. Selv nu var der en kløen af begær i hendes fingre (blandt andet), men hun undertrykkede den.
"Vi støder nok uundgåeligt på hinanden indenfor de næste par hundrede år.." mumlede hun, igen på dæmonisk. Så tæt på et farvel som hun orkede ofre på den ældre dæmoninde.
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 02.10.2016 20:40
Hun tog imod lussingen med bravur. Smilet blev om andet kun bredere. 
,,Jamen søster, hvis jeg havde vidst det var sådan en håndtering du bedre kunne lide'' var det eneste hun svarede tilbage. Og trak på skuldrene.
Hendes øjne flakkede dog fra den sorthåret skønhed hen imod halvorken der næsten var kommet på benene. Skuffelsen over at denne unge mand var ude for hendes rækkevidde for nu, var ganske stor. Men hun kunne vel vente, når det hele havde faldet på plads. ,,Tusind tak fordi du valgte at irettesætte mig, skal jeg selvfølgelig huske fra nu af'' kom der ligeledes tilbage på krysallisiansk. Derpå sank Avaion helt ned i puderne, drænet fra alt energi og en bølgende af irritation over hvordan hendes situation havde ændret sig markant. 

Hun viftede lidt med hånden, som sit eget farvel til søsteren. Ja, Avaion skulle nok sørger for de så hinanden igen, det kunne hun være sikker på.

Its not to pray
Avaion

Avaion

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6203 år

Højde / 182 cm

Sparks 13.08.2017 12:09
/afsluttet