Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 08.08.2016 18:58
det var eftermiddag. det var koldt og blæste meget. i tusmørkedalen's tusmørkely gik nogle børn og legede i en gyde. de var ikke mere end 6 og 8 år. de var umilbart søskende. oppe fra et vindue se en kvinde ned i gyden. hun hed Calcifar men foretrak folk kaldte hende Cally. hun ville jo helst ikke styres af nogle. hun så pludselig nogle store teenager gå igang med at skubbe børnende rundt og grinte. Cally gik hurtigt ud og ned i gyden og så hvordan de nu bankede de små børn. nok var hun dæmon men hun var ikke ondskabsfuld. hun knyttede næverne og uden hun opdagede det kom hendes vinger og horn til syne. selv om det gjorde ondt lagde hun ikke mærke til det. hun skyndte sig over til dem og stilte sig foran børnene. 
"så stopper i lige der" teenagerne så på hendes vinger og stivnede. de troede jo alle dæmoner var med til at ha givet folk pest. og gøre denne ukontrol med evnerne var deres værk. Cally så direkte ind i øjnene på en af teenagerne som var deres leder og pludselig kunne han ikke bevæge sig. hun brugte sin paralyse evne med vilje. hun ville ha de stoppede. "med mindre i små hvalpe ikke også vil paralyseres så vil jeg forslå i smutter" sagde hun uden at røre på sig.
teenagerne så skrækslagen til og skyndte sig at smutte. men lederen blev da han ikke kunne røre sig. ihvertfald ikke endnu. Cally vendte sig om for at se til børnene og lige som hun satte sig på hug, gik teenagerlederen over mod hende og trak en dolk og ville dolke hende.  den 8 årig gispede og Cally vendte sig om og så ham lige ind i øjnene og stoppede ham men kunne intet nu. vis hun slap det ville han dolke hende. hvad gjorde hun nu?
Xaphan

Xaphan

Afhøringsmester for Lyset

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 08.08.2016 19:39
Xaphan havde langt om længe fået sat sig i hovedet at tusmørkedalen skulle tjekkes. Det var i hvert fald på tide. Det passede lige at de fleste dæmoner opholdet sig der, det havde han ihvertfald erfaret efter hånden. Nu hvor tusmørkedalen endelig fandt hans øjenæbler fik han et mindre smil på læben. Hans fingre gled op til sølvbladet som han fløj. Mørket sænkkede sig langsomt hen over dalen, og til sidst var det sidst lys væk. Han blafrede hurtigere med vingerne og mærkede hvordan vinden tog fat i vingerne, dog rørte det ham ikke. Han var jo gammel. Ikke lige så gammel som alle de andre Dæmoner og Engle, men gammel nok til at have fløjet og have et godt tag på vinden. Da byen endelig kom frem sænkkede han farten, han dykkede lige så forsigtigt ned. 

Da han endelig var oppe over byen fløj han rundt over den i noget tid lige endtil en stemme ramte hans vinger. Det var mere pga elektricitten der var i luften. Hans blik gled hen over byen for at finde gyden hvor der var et eller andet i gære. Han slog vingerne lidt sammen så han forsigtigt kom tættere og tættere på jorden. Da fødderne endelig ramte jorden kom et mindre suk fra ham, hvorfor vidste han bare at der var noget i byen. Han bevægede sig roligt over imod gyden og stoppede op. Han slog vingerne helt sammen så de kunne få slappet lidt af. Et mindre smil kom frem på hans læber da han opdagede teenagerne og en dæmon. "Nå ja en dæmon der laver alt balladen. Det kunne jeg jo have sagt mig selv." kom det roligt fra ham og bevægede sig med rolige skridt hen imod dæmonen og teenageren der tydeligt havde en kniv i hånden. "Så har du tænkt dig at slippe ham eller?" han løftede det ene øjenbryn og kiggede på dæmonen.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 08.08.2016 20:07
Cally havde vingerne spredt og de to små børn var gemt bag vingerne. da manden med dæmon vinge og engel vinge kom og sagde hun lavede alt balladen løb de to små børn ud fra hendes skjul, den 8 årig skyndte sig at tage hånden om den mindre og løb forbi manden og sagde stille bag ham. "det er ikke dæmonen der er ond" og så forsvandt de ud i gaderne.
Cally hørte godt manden og noget sagde hende han ville gi hende skylden vis hun blev dolket. ikke teenageren. hun vibrede lidt og blinkede så og teenageren kunne bevæge sig igen og farede over for cally og tyrede dolken ned mod hende men hun nåede lige at få vingerne op foran sig så han dolkede hendes vinge. hun bed tænderne sammen da det gjorde voldsomt ondt men det skulle hun jo ikke lige vise. Teenageren tog dolken og hoppede tilbage og så på manden og løb afsted forbi ham.

Cally hørte skridtende der forsvandt og hun tog vingerne ned fra ansigtet og så på såret hun nu havde fået på sin vinge. hun rejste sig op og så på manden og sukkede. ja selvfølgelig halvengel vil ikke hjælpe en hel dæmon. hun havde jo hørt hans ord. hvorfor var det folk altid troede at dæmoner var dem der lavede balladen. hun var kropige og kunne ikke finde på at gøre nogle ondt. hun tog sin hånd op og mærkede på vingens sår. det var rimeligt dybt. og så gjorde det mega meget ondt. "tilfred?" spurgte hun lettere snerrende da hun jo ikke ville dolkes men nu var hun blevet det.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 08.08.2016 21:44
Et smil kom frem på hans læber. "Ser du, det var meget bedre..." han holdte en mindre pause og bevægede sig rundt om hende imens han sagde. ..."Hvordan startede alt dette påstyr så?" han stoppede op foran hende og kiggede på hendes vinge der var blevet dolket. "Ja en forfærdelig smerte, jeg ved det" han kiggede lidt på hende og kunne ikke lade vær med at få et grumt smil frem på læberne. Det var lige før hans dæmon side tog over, men han måtte holde den i skak! Desværre kunne han ikke altid dette. Egentlig var han bare glad for der ikke var ret mange dæmoner der kendte hans navn, og hvem hans far var. Så ville hans hoved først være eftersøgt.

Han studerede hende fra top til tå blot for at finde ud af om der var nogle ar han kunne bruge eller nogle gamle sår. Det var altid en måde at få nogle til at snakke på hvis det var det man ville have. Men først skulle han lige se hvad hun var for en, hvor meget skade havde hun lavet, og hvor meget skade har hun lavet før i tiden. Egentlig nu hvor han var her og havde fundet en dæmon kunne han vel lige så godt tage den med til krystalpaladset.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 09.08.2016 17:02
var det meget bedre?  hvad var der galt med denne fyr. havde han mistet forstanden. hun fnøs lidt og så på vingens skade. kunne hun sy det selv? nej måtte nok hellere få en prof til at hjælpe hende. men hvem ville hjælpe en dæmon, suk. hun så på ham og så efter de to børn der for længst var væk. "jeg prøvede bare at hjælpe de to små børn fra teenager banden der bankede dem" sagde hun og var glad for hun havde gjort som hun havde gjort. hun anede dog ikke hvad denne man ville her og hvordan han kunne gøre situationen bedre, eller værre.

nok studerede han hende for skader men hun havde ikke nogle skader, nok fordi hun var så ung en dæmon som hun var. hun havde altid holdt sin i skak med dæmon siden af folk og havde opført sig ordenligt for at være blandt folk. hun ville ikke folk var efter hende pga hendes dæmon side. hun ville gerne ha folk så hende som en god person og ikke en ond dæmon, hun ville bare gerne vise at dæmoner ikke alle var onde. hun havde aldrig haft behov for at være ond. så hun forblev i sin tro om at godhed betalte sig. "var der andet De ville vide? eller må jeg gå så jeg kan få renset og ordnet mit sår" sagde hun og var allerede klar til at gå. hun havde godt ondt i vingen og vidste at det ville være et smertehelved at få vingerne ind nu.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 09.08.2016 22:02
Xaphan kunne ikke andet end at ryste på hovedet af dæmonen. "Selvfølgelig var det de små børn du ville hjælpe. Så vidt jeg kunne se var det dig selv du hjælpe." han stoppede med at gå rundt om hende og stod nu foran hende. Han kiggede på hendes vinger for derefter at kigge hende i øjne. "Jeg siger det bare." han nikkede lidt for sig selv og lod hånden gå op til sølvemblemet han gned det lidt og studerede den unge dæmon mere og mere. 

Da hun snakkede igen lagde han hovedet lidt på skrå og et kort smil fandt frem på hans læber. "Om der var andet. Tja egentlig kunne du fortælle mig hvorfor jeg ikke skulle slæbe dig med til krystalpalladset." han kiggede hen på hendes vinge, bevægede sig langsomt hen til den, og lagde en hånd omkring hullet blot for at se hvor stor en skade der var komet. Nu var det ikke lige frem fordi han kunne gøre noget ved det, ud over at sy det hvis der var grund til det, og lige nu var der ingen grund til det når han ikke engang kendte den fulde version. Dæmonen kunne lige så godt have lagt ord i munden på børnene, eller hun kunne lyve lige her og nu. Næh han måtte høre børnenes version også, lige så vel som ham der havde haft en kniv i hånden. 

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 10.08.2016 13:13
Caally var nok en dæmon men at se alle dæmoner over ens var ikke sjovt for hende. da han sagde hun kun hjalp sig selv rejste hårende i nakken på hende i vrede. vis det kunne lade sig gøre havde hele hendes hårpragt rejst sig. "hvordan... hvad... aaargh!!" Cally havde mødt mange typer men ham her var den værste. hun havde jo lige redet de to børn og så beskylder han hende for kun at rede sig selv. det var bare for meget. han var da bare for meget ham her.

hans kommentar med krystalslottet undrede hende. hvorfor skulle skulle hun med til krystalslottet. hun havde jo aldrig gjort en flue fortræd. hun så undrene på ham og da han kom over til hende og lagde en hånd på hendes skadet vinge bed hun tænderne sammen. hun så på ham og forstod ikke hvorfor han ville dette. hun gik et skridt tilbage da han havde haft hånden på i 5 sekunder. mere kunne hun ikke lige klare af smerte. hun tog vingen tæt ind på sig. "det er da nemt nok. fordi jeg aldrig har gjort nogle ondt. jeg ejer ikke engang et våben.... men hvad skulle jeg på krystalslottet. jeg har boet og arbejdet her så længe tilbage jeg kan huske. jeg arbejder ærligt og redeligt for at overleve," sagde hun lettere fornærmet over at han ville tage hende med et sted hen hun slet ikke hørte til. der var jo ikke engang nogle dusør på hende. hun var jo bare en almindelig kropige. hvor havde hun lyst til bare at skride nu men hun vidste næsten allerede at vis hun gjorde så ville han standse hende  og hun havde ikke lige den største lyst til at komme i konflikt med en der nok kunne flere trick end hende selv.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 11.08.2016 00:25
Xaphan kunne godt mærke hvor meget han provokerede Calcifar, og det var faktisk også det der var meningen, han måtte vide hvor langt hun ville gå før hun gjorde noget hun ikke skulle. Lige nu kunne han ikke ståle på nogen, ikke engang sig selv. "Hvordan hvad?" kom det roligt fra ham og fik et mindre smil på læben da han igen bevægede sig rundt om hende. Smilet forsvandt dog da han igen stod ansigt til ansigt med hende. Det gode ved ham var dog at han vidste hvordan man provokerede Calcifar, og han vidste at der var en mening med det, han var bare usikker på hvor langt han egentlig skulle gå før det gik galt for ham selv.

Han tænkte sig lidt om og lagde hovedet lidt på skrå før han svarede. "Har du ikke et våben siger du? Det passer vidst ikke helt du har lige brugt dine evner, så det er et våben." startede han og rettede hovedet op og pegede på sit sølvemblem som for de fleste var svar nok. Emblemet der symbolisseret lysets ridder, så måtte folk jo undre sig over hvordan han var blevet ridder med en halv dæmon vinge. Hans vinger åbnede og lukkede sig et par gange inden han fortsatte hvor han slap. "Jeg vil nok mene at emblemet siger sig selv. Desuden kan enhver Dæmon lyve, det er jo det de gør. Jeg ved det selv, så tag mit ord for det, jeg kender typer som dig." kom det roligt fra ham og kiggede hen på hendes vinger der stadig var hul i. En hver dæmon kunne der altid findes plads til i fanger kældrene, om de så lå i lag eller myrde hinanden, det måtte de jo selv om.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 11.08.2016 16:12
Cally var lige ved at eksplodere da ham kom med sit hvordan hvad, kommentar. hun tog sig til hovedet og måtte lige tælle til ti inden i sig selv. "hvordan kan alle tage alle dæmoner over ens" kom det stille fra hende da hun havde talt til ti og var kølet lidt ned. men han var stadig på briste punktet lige nu. nok var han halv dæmon og halv engel men han burde da ikke skrære alle dæmoner over ens. hun trak vejret dybt.

at han kom med at hendes evne var et våben gjorde hun blot rullede med øjnene. "så siger vi det, men jeg talte om fysiske våben, som dolke, sværd osv." sagde hun og så på hans emblem og var faktisk ligeglad med om han så var konge selv så skulle hun ikke i fængsel på krystalslottet når hun intet havde gjort. da han sagde at dæmoner lyver og at han kendte typer som hende gik hun helt tæt på ham og stilte sig på tær og så ham ind i øjnene med sine isblå grå øjne ind i hans. "så siger vi det, men jeg er ikke som andre dæmoner." sagde hun lavt og stilte sig fladt på sine fødder igen og valgte at det måtte være nok nu og valgte at gå forbi ham stille og roligt. hun ville hjem og rense sit sår og slippe for sådan en type som ham der skær alle dæmoner over ens.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 13.08.2016 00:39
Xaphan kiggede plot på hende med et løftet øjnbryn. Hvordan kunne man skære dæmoner over en kamp sagde hun, det var der faktisk mange svar på. Der var ikke bare en grund til det, nej der var MANGE! "Hvordan man kan vil du gerne vide?" han havde fortsat øje på hende og kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet. "Meget nemt, har du set på Morgoth, eller set på Kzar Mora? Hvor kommer dæmoner fra, og hvorfor er Kzar Mora's porte blevet åbnet? Det kan lige så godt have været en dæmon som det kunne have været en anden." kom det roligt fra ham og kiggede på hende. "Det er ikke for sjovt skyld jeg siger det, du som alle andre har lagt mærke til dæmon vingen jeg har, og det siger alt ikke. Jeg har også en mørk side om jeg vil have det eller ej, det samme har du, om du viser den eller ej." kom det fra ham, og han vidste han havde ret. Det kunne godt være hun ikke var ond her og nu, men hvad så når han bevægede sig væk fra byen og væk fra hende? Ville hun så ændre sig? 
"Et våben er ikke altid et fysisk våben, en evne er et våben alt efter hvordan man bruger den, og hvor man bruger den." kom det roligt fra ham og fortsatte. "En evne kan være lige så stærkt et våben som alt muligt andet, jeg burde vide det." kom det roligt fra ham. Da hun gik forbi ham gav han  sine vinger et puf nedad så han steg hurtigt op i luften og satte ned imod jorden så han igen kom foran hende. "Så vidt jeg ved er vi ikke færdig endnu, om du siger du ikke er som de andre dæmoner, kan jeg stadig have min tvivl om. Det er MINE tvivl." kom det fra ham og kiggede hende ind i øjne.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 13.08.2016 14:31
Cally havde aldrig været inde for Kzar Moras porte, hun havde altid levet uden for portene. hun så på ham og selv om han talte rolig irreterede han hende. hun så på hans vinge da han talte om den og selvom han sagde det ærligt var hun ligeglad. hun anede intet om kzar mora hun havde aldrig været der og ville heller ikke der til. hun havde det fint lige her. hun så på ham og fnøs af ham. "måske men jeg har altid opholdt mig her. jeg har aldrig været i Kzar Mora selv om jeg har hørt det er der dæmoner høre til, men jeg er ikke ond. jeg ønsker ikke at være ond, og jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle være ond. og jo du har ret alle har en mørk side. men min side har aldrig vist sig, og det lader jeg den heller ikke komme til."

hun hrte godt hvad han sagde om evner, men det var for hende stadig ikke det hun talte om før. hun talte om våben man havde fysisk og ikke mentalt styr på. hun hørte han slå med vingerne og kom op foran hende. da hun gik forbi. da han så sagde de ikke var færdige tog hun sig til vingen der blødte og sve. hun så ham i øjnene. ihh hvor han irreterede hende. "ja du har dine tvivl, det er feset ind. hvad skal jeg så gøre for du ser jeg ikke er ond, ikke gør en kat fortrad, og ikke er som de dæmoner i Kzar Mora" sagde hun stødt og roligt imens hun så ham i øjnene. hun ville bare gerne hjem igen. han var begyndt at blive svimmel af blod mangel.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 14.08.2016 00:12
Xaphan rystede på hovedet. "Det siger de alle sammen, det er bare ens natur at være sådan." kom det fra ham og kiggede på hende. "Den har ikke vist sig endnu, det kommer bare rolig, og når den gør så skal jeg nok være der. Bare rolig." kom det roligt fra ham og fastholdte sit blik på hende. Der ville altid være en dag hvor en dæmon trådte en vej de ikke skulle. Om man så var halv, hel eller kvart Dæmon, det ville ske før eller senere. 
Hans øjne kiggede over imod hendes vinge da hun tog fat på den og så hen på hendes øjne. "Hvad du kan gøre? Tja ikke ret meget, alle har ret til at være i tvivl om ting, og dette her er en af dem. Der er intet du kan gøre, jeg kan gøre en masse, men det behøver du ikke bekymre dit hovede med." startede han og kiggede hen på hendes vinge igen. Endnu engang nævnte hun at hun ikke var som de andre dæmoner, prøvede hun at dække over et eller andet, eller var hun bare ekstrem glemsom? Han var ikke helt sikker, og han var ikke helt sikker på om hun talte sandt. Han klemte øjne lidt sammen og åbnede dem brat igen. "Har du nogen til at kigge på det der?" spurgte han og pegede på hendes vinge uden at fjerne blikket fra hende. 

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 14.08.2016 16:35
ens natur var ikke altid ens race det var også hvordan man var opdraget. og hun var ikke altid som folk så en dæmon. hun det at sige bare rolig efter sådan en kommentar gjorde hende nu ikke rolig. hun ville jo ikke ha den kom. og slet ikke at en halvdæmon kom og gjorde hende fortrad vis den side vidste sig. hun valgte derfor ikke at kommentere på det. hun valgte bare at se væk. hun var godt træt af ham. men det burde han nok ha fornemmet på hende.
hun så mod ham igen da han sagde der ikke var ret meget hun kunne gøre. så der var alsår noget. men hvad mon? hun så på hans øjne og trak vejret dybt ind og så på hans emblem kort før hun så ham i øjnene igen. "du siger der ikke er meget men det betyder der er noget, hvad er det jeg kan gøre for at bevise min uskyld?" hun holdte stadig på såret for at sørger for han ikke rørte det igen. 
da han så pludselig åbnede øjnene brat og spurgte om hun havde nogle til at se på vingen så hun væk. vis hun havde været et halvdyr havde hendes øre lagt sig trist ned. men det var hun ikke så hun så bare væk. "nej, ingen af dem jeg taler med ved jeg er dæmon. så må ordne det selv." sagde hun og gik lidt til siden så hun kom op af væggen da hun ikke havde det for godt.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 25.08.2017 12:23
Xaphan fastholdte sit blik på hende og rystede på hovedet i et kort øjeblik. "Ingen er uskyldige, om man vil indse det eller ej. Hvad du kan gøre skal du ikke bekymre dig om. Det er mit job at afgøre det." han var rolig i sin stemme og kiggede kort over på hendes vinge for at finde hendes blik igen. Han var heller ikke selv uskyldig takket være hans dæmon side, der var heldigvis ikke så mange der kendte den side af ham, bortset fra lysets dronning og de fleste dæmoner. Nu var det heller ikke noget han gik og pralede med, og han kunne altid mærke når hans dæmon side var ved at komme frem. Som regl var han ikke i nærheden af paladset, og hvis han endelig var så var han også hurtigere væk end hvad hans vinger kunne klare. Han brød sig ikke om sin dæmon side, og han brød sig bestemt heller ikke om at gøre andre ondt. Desværre kunne han ikke gøre noget ved sin dæmon side, lige meget hvor meget han prøvede på at holde den i skak.
"Hvordan har du så tænkt dig at få det ordnet?" spurgte han og bevægede sig en anelse mere tættere på hende da hun lænede sig op af væggen. Man kunne jo aldrig vide om det ville gå galt, eller om hun realt var sød og vidste hvad hun gjorde. Nu kunne han kun håbe på at der ikke ville ske noget, og hvis der gjorde, tja så var han klar som altid.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 10.09.2017 15:40
Cally så på ham da han så på hendes vinge. hun aeede den forsigtigt. "du siger jeg ikke kan besvise min uskyld. og det kun er dit job at afgøre det. hvad har du tænkt dig. at forfølge mig resten af mit liv for at se jeg er god nok.?" hun sukkede opgivene. hvad skulle hun gøre. hun var jjo uskyldig. det højeste hun havde haft gjort var at slå myg og fluer ihjel. men det blev man da ikke straffet for vel?
hun så op på ham da han pludselig lød sød og bekymret. selv da han gik et skridt tættere på hende havde hun lyst til at trække sig væk men det kunne hun jo ikke. hun tænkte sig om. ja hvad ville hun gøre. "jeg må jo ordne det selv. med bandage til om natten og så sy det når jeg har tid til at sy det og har tingene jeg skal bruge" sagde hun roligt og dog uroligt. hun var ikke helt trygt ved ham lige meget hvad hans erhverv var. for han havde jo "skadet" hende ved at sige hun skulle slippe sin magi på den knægt der var ved at angribe hende.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 06.05.2018 01:07
Xaphan rystede på hovedet af Calcifar. Han pegede en enkelt gang på sit lysets ridder emblem men holdte blikket på hende. "Som jeg sagde. Det skal du ikke bekymre dig om. Jeg skal nok finde ud af sandheden på den ene eller den anden måde bare rolig." han vendte blikket hen imod gyden de havde været i og så hen på hende igen. Han vidste at ikke alle var helt uskyldige. Han var det ikke selv, især ikke når hans dæmon side kom frem i ham, hvilket bare altid endte i noget rigtig møg og at andre måtte rydde op efter ham bagefter.
Xaphan's blik var fortsat på Calcifar og rystede så på hovedet. "Du behøver ikke at syg det hver gang, må jeg?" spurgte han og trådte et skridt nærmere hende og rakte en hånd frem dog uden at røre hendes vinge. Han kunne ikke lide når nogle rørte hans vinger uden tilladelse. Specielt når hans vinger var så specielle som de nu var. Han trak hånden til sig og puttede den ned i sin nærmeste lomme. "Men hvis du nu mener du kan klare det selv sååååh skal jeg ikke stoppe dig i at gøre det." kom det roligt fra ham og vendte sig om for at skulle til at gå.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 06.05.2018 08:11
hun blev lidt nervøs da han pludselig kom nærmere hende og ville gøre et eller andet ved hendes vinge. hun så på ham da han så pludselig vendte sig for at gå. kunne hun nu komme hjem? ville han ikke tage hende til fange og måske slå hende ihjel fordi hun var en dæmon.
hun så på ham og havde opdaget lysetskriger emblemet men synes ikke det gav ham ret til at domme hende for noget hun ikke var. hun sukkede lettet da hun så hans ryg var ved at gå. hun ville ikke i arresten for noget hun ikke havde gjort. hun var trodsalt en god dæmon der bare ville være et menneske. men når hendes krafter ikke ville som hende var det svært.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 06.05.2018 21:41
Xaphan vendte sig kort imod hende. "Bare så vi er enig, hvis jeg finder ud af du lyver skal jeg nok finde dig." han sendte hende et alvorligt blik og vendte sig om for at bevæge sig ind i gyden. Nu skulle han bare finde de drenge og være sikker på hvad der var forgået. Ellers måtte han jo komme tilbage og lede efter hende. Der var ikke andet at gøre. Han gjorde sig klar til at lette da han foldede sine vinger ud. Han løftede det ene ben og satte vingerne i gang. Med et var han oppe over byen og ledte efter drengene.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 09.05.2018 20:14
Calcifar vidste hun ikke løg. hun sukkede lettet da han lettede og forsvandt. hun begyndte at gå hjem af og ville gerne ha syet vingen hurtigt da det blødte meget lige nu. 
Drengene var ikke langt væk. de sad uden foran deres hjem og spillede kalaha med sten. en dreng så på denne halve engel og halve dæmon og pegede og de andre skyndte sig over og så op for at se hvem han var.
Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 09.05.2018 21:54
Xaphan der allerede var fløjet havde andre planer lige nu. Han vidste han skulle have styr på dette, men det måtte vente lidt endnu. Der var andre vigtigere ting at ordne. Spørgsmålet var bare hvornår han kunne komme tilbage. Ellers måtte hun jo slippe for denne gang. Måske var det bare et af hendes heldige dage. Som han fløj længere væk fra byen blev han til sidst en prik på himlen.

/Out og lukket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2