Lysere tider at gå i møde (Calcifar)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 15:00
Livet havde været alt for sort og deprimerende det sidste stykke tid. Tiden efter pesten havde hærget, havde derfor også taget sine tål på den unge kvinde, der havde set alt for mange grusomheder på sin vej til Tusmørkely. Et sted hun aldrig havde været før, men altid gerne havde ville besøge. Mest fordi at Angelica ønskede at besøge alle afkroge af krystallandet. Livet blev i hendes smag for kedeligt, hvis man kun befandt sig et sted.
Angelica var først nu begyndt at føle sig nogenlunde normal igen efter de mange måneder med pest. Derfor kunne hendes humør ikke skydes helt ned, af at se en overraskende tom gade. Hun guidede sig i stedet med et smil hen til kroen og kiggede ind. Der var god stemning, varme og med garanti øl for alle pengene. En ting hun imidlertid ikke havde set komme, var at hun valgte at krympe til en lille størrelse af blot 40 centimeter, og kun var syndelig ved barbordet, fordi hun havde taget fat i det sekund det var sket og hun fik kæmpet sig op. Hvad fanden skete der.. Alles evner havde opført sig underligt den seneste tid. "Undskyld den pludselige skrumpen... intet virker særlig meget efter hensigten i øjeblikket.." mumlede hun undskyldende til pigen bag disken, og sendte hende et muntert skævt smil. Forhåbentllig kom hun tilbage til sin normale størrelse senere på aftenen.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 31.05.2016 15:23
Cally som var pigen bar disken havde heldigvis ikke oplevet noget underligt med sin paralyserings evne så hun var ikke bange for at kigge på andre i dette øjeblik. hun så på kvinden der kom ind og da hun skrumpede så Cally meget undrene på hende og skyndte sig omkring bordet og over til kvinden, "De er vel okey?" spurgte Cally med sine isblå/grå øjne og et venligt smil. hun havde dog oplevet hjemme hos sig selv at hendes evne til at skjule sine horn og vinger stoppede og de kom frem med smerter tilsvarene. hun frygtede det ville ske her. hun tog sig til hovedet med den ene hånd og mærkede efter sine horn. jo de var små endnu. men hvor længe ville det vare ved? Cally håbede lidt det forblev sådan. hun ville helst ikke jages eller frygtes. hun så på den kvinde som var skrumpet og frygtede lidt hun ville kunne se Callys horn der nede fra.
lidt tid gik og smerterne tog til men det var svært at se på Cally da hun var god til smerter. og pludselig voksede hendes horn lidt ud fra håret som normalt gemte det. hun troede bare det var smerter uden forvandling men desværre ikke. Hendes brune hår blev vippet til side da hornet begyndte at vokse ud fra siden af hovedet.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 16:42
Angelica trak smilende på skulderne og så op på kropigen med hovedet let på skrå. "Ja, er vant til det.. Dog plejer det kun at ske når jeg ønsker det skal ske." svarede hun grinende, fjernede sin opmærksomhed for en stund for at begynde sin kravlen op af en barstol. Næsten oppe, kiggede hun over på kvinden for at ville bestille en øl, men havde nær mistet grebet ved synet hun så. "Øhm.. eeh.." Angel rullede op på toppen af stolen og satte sig på knæ og begyndte derefter at tale ganske dæmpet, for hun var ret sikker på at det var en ny ting der var kommet frem. "Havde du horn for lidt siden?" hun spurgte dæmpet, fordi der var ingen grund til at vække opsigt, og indtil videre havde hun jo været sød og venlig. Det generede ikke Angel at der kom horn, men hun kendte mange der ville se skræmt i hendes retning, måske endda vredt.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 31.05.2016 16:55
Cally så lettet ud da kvinden sagde at hun var van til det men det skete når hun ønskede det mest. hun nikkede og mærkede igen smerten i hovedet og troede jo nu bare det var hovedpine selv om hun burde ha mærket tegnet på det ved at det kom fra hvor hendes horn sad. Cally så på kvinden der begyndte at kravle op på stolen. hun blev dog tavs da kvinden talte dæmpet og talte om horn. Cally så forskrækket ud. hun tog en hånd langsomt op mod hvor smerten kom fra og mærkede der.... et længere horn. åh nej. ikke her! Cally tog en hånd over og rystede på hovedet. nej det havde hun så sandelig ikke før. noget er galt med evnen. lige som hjemme hos hende selv. hun så mod ruden og kunne se at hornet stadig var synligt. hun trak vejret dybt. dumt sted at gå i panik nu og vise sit sande jeg. hun lukkede øjnene kort og puste vejret langsomt ud.
"nej det havde jeg ikke. men håber det forsvinder snart igen." hviskede Cally og så hurtigt rundt for at se om nogle havde opdaget det ud over kvinden. det så ikke sådan ud. alle snakkede sammen i deres egne verdener. hvilket jo kun var heldigt. dog var der en ved baren som så på kvinden da hun jo vagte lidt opmærksom ved at være så lille lige pludseligt.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 20:49
Angel smilede roligt, selvomkvinden så ud til at begyndte at gå en smule i panik. Generelt så kroens gæster ud til at være travlt optaget, selvom Angelica selv havde fået erhvervet sig lidt opmærksomhed. "Dyb indånding.. Smut lidt ud af syne for en stund. jeg klare det" blinkede hun venligt til kvinden, som hun stilte sig op på stolen og påtog sig fuld opmærksomhed framanden der stirrede på hende, så han slet ikke havde tid til at opfange kvinden som fik længere og længere hår. "Yeah nemlig, jeg er i rejsevenlig loppestørelse! Hold op med at stirre på folk.. det er uhøfligt" påpegede hun med hænderne placeret på hoften, mens hun håbede på at kvinden fik listet lidt ind i skyggerne, nu hun ikke ønskede at blive opdaget.

Påstyret gjorde dog at Angel fik lidt mere opmærksomhed på sig, men det forsvandt heldigvis hurtigt igen efter et par minutter, og manden der havde stirret valgte at kigge i en anden retning og fokusere på sin øl.
Angel vendte sig så hun stod op på stolen og lænede sig mod bordet. "Er du okay?" kom der lidt mere afdæmpet og roligt fra hende, nu folk holdte deres opmærksomhed på dem selv.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 31.05.2016 21:31
Cally så på hende med et smil da hun sagde hun skulle liste væk. Cally trak vejret dybt og skyndte sig ind i et mørkt hjørne. hun lukkede øjnene hurtigt i og hendes horn kom ud fra hendes hoved og hun mærkede smerten. hun var nød til at få dem ud før hun kunne få dem næsten helt ind igen. hun trak vejret roligere nu og tog sig til hornene og koncentrarede sig om at få dem ind igen. det lykkes da også men hvor længe var ikke til at sige. men nu var hendes ene øje blevet rødt i stedet for isblåt/gråt.
da kvinden spørgte om Cally var okey nikkede hun og vidste ikke hun havde et rødt øje. hun gik over til disken og smilte. hun var glad for at kvinden havde hjulpet hende nu hvor Cally var i knibe. hun lænede sig over baren. " jo tak. men hvad skal De ha?" spurgte Cally og var klar til at gå over til køknet for at finde mad og drikke. selv om hun ikke var i stand til at holde kruset med en hånd nu hvor hun var mindre end da hun kom ind.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 22:04
Angelica lænede sig tålmodigt op af bordet, til kvinden kom tilbage igen. Hun så ud til at have fået styr over hele situationen igen. Faktisk var Angel gået hen og blevet nysgerrig, men det var bare ikke stedet at udspørge om sådanne ting. Det ville ikke gøre hendes situation om at skjule sig nemmere. "En øl og noget mad, tak" hun måtte vel blive stor igen på et eller andet tidspunkt. Engang imellem forsøgte hun, men det lykkedes ikke rigtigt. Hun måtte nøjes med at holde sig til de små 40 cm og leve med det! I hvert fald for nu. Det ville gå hen og blive træls hvis det blev hendes hverdag fra nu af.
"Har i haft ulykker her på kanten på det seneste?" her spurgte hun naturligvis ind til de pludselige magiudbrud der var kommet andre steder. Måske det også var sket her i større stil end blot at skifte størrelse og miste kontrol over sine horn.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 31.05.2016 22:23
hun nikkede og gik ud og hentede noget øl og noget mad der lige var blevet lavet. hun kom ind igen og stilte krysset med øllen og maden på baren og så lidt nysgerigt på kvinden. hvordan ville hun tage fat i dette krys uden at få det hele ud over sig. hun lagde hovedet på skrå da kvinden spurgte ind til ulykker. "jo vi havde en der var på vej her ind som begyndte at slå lyn. så vi måtte bede ham om at blive ude til det gik over" fortalte Cally og vidste ikke rigtigt om der var flere som havde gjort noget stort. men vidste at der var mange her på det sidste der havde problemer med sine evner. måske der var noget på fære. hun lændede sig ind over bordet og smilte.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 22:47
Det var en smule akavet at stå op og nyde sin øl og mad, men det var den eneste måde hvorpå hun kunne nå. Da det kom frem, var hun hurtigt til at begynde at spise, da maven knurrede faretruende af hende hvis hun så meget som overvejede at tage af øllet først. Efter et par bidder, hvilede blikket dog på øllen. Den skulle hun lige tænke igennem inden hun gjorde noget.

"Det lyder heller ikke helt ufarligt. Men dejligt at der ikke har været andre episoder" det kunne havde været langt værre. Ildmagikere der gik amok for eksempel. Angel begyndte at trække øllen tættere på sig, stilte sig på tæer og sippede fra toppen. Ikke på vilkår om hun kunne løfte den lige nu!

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 01.06.2016 20:02
"vis der har været andre episoder har jeg ikke været her når de har været sket" sagde hun med et grin da det jo ikke betød det hun havde været udsat for var det eneste. Cally så på kvinden da hun stilte sig på tær og sippede af toppen. hun kunne ikke lade vær med at trække på smilebundet over det. hun gik over til nogle vand glas som var lidt mindre end l kryset og stilte det ved siden af. "skal jeg hælde lidt af det op i dette glas?" spurgte hun.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 03.06.2016 21:22
Nej, der var nok ikke sket så meget her endnu. Det var mest rygter fra hovedstaden der havde nået Angels øre. Men så igen, alt hvad der kunne gå galt SKETE altid i hovedstaden. Sådan havde den sidste tid i hvert fald hungen sammen. Men det var triste tanker, og Angelica ville gerne fokusere på at være smilende og glad. "Oh ja tak" svarede hun med ølskæg om munden, som hun først tørte væk efter at havde smilet til kvinden. "Jeg ved ikke helt hvordan jeg opnår normalt størrelse igen" tilføjede hun med et grin og trak på skulderen.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 07.06.2016 12:56
Cally smilte og begyndte lige så stille at hælde øl op i glasset. hun vidste at være lille kunne være problematisk. men det skulle nok ordne sig tænkte hun. hun så på kvinden og vidste faktisk heller ikke hvordan hun skulle blive normalt størrelse da hun jo ikke kendte til at blive stor og lille. hun kunne jo kun paralysere og trakke sine dæmon dele ind så de var skjuldt. glasset blev fyldt og hun satte det foran kvinden. "here you go" sagde hun med et smil og så på kvindens størrelse og måtte erkende hun kun næppe kunne hjælpe hende. "jeg ville gerne hjælpe dig med din størrelse men jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe." sagde hun ærligt. selv om mange nok ikke mente en dæmon kunne være ærlig.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 17.06.2016 23:08
Angel ragte ud og tog imod glasset med et stort smil "Mange tak!" det var en hel del nemmere at drikke af, og Angel var glad for at kunne nyde sin øl, uden at skulle medtænke faren ved at miste grebet og dermed kaste det ud over sig selv. Der var grænser for hvor sjovt det ville gøre aftenen.
Angelica smilede taknemmeligt og venligt til kvinden som hun satte glasset ned på bordet, der var halvt tomt efter den ret store slurk hun havde taget. "Narh, det går nok. Jeg har ikke prøvet at sidde fast i at være lille før, men jeg klare mig. Dertil, jeg betvivler stærkt at jeg forbliver denne størrelse i alt evighed." slog hun problemet væk med lethed og et træk på skulderne og et skævt smil. Angel havde levet på gaden og stort set altid klaret sig selv. At være under en meter høj slog hende ikke ud af balance. "Men tak alligevel" det var rart at vide at der stadig fandtes rare folk derude. At hun var dæmon var egentlig ret hurtigt glemt for Angel, eller det var sat som værende en uvigtig viden i denne sammenhæng.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 05.08.2016 19:43
Cally smilte og så den store slurk denne kvinde tog af øllen. det så nu sjovt ud. sådan en lille krop unne tømme så meget øl på en gang. hun smilte til hende og nikkede. "du ved jo nok mere hvad du taler om end jeg gør" sagde hun med et smil og talte om at ha styr på sin krops størrelse. Cally havde ikke modt nogle der var blevet så lille før.
Cally så om bag sig og så hendes tøj bulede. hendes vinger var på vej. hun så mod kvinden og smilte forsigtigt. "undskyld mig. jeg skal lige ud bag ved" sagde hun og skyndte sig at kommme afssted hvor efter hun tog om sig selv og koncentrerede sig voldsomt om at få vingerne ind igen selv om det ikke virkede helt rigtigt. måske hun bare skulle droppe det.  og måske bare gå hjem inden hun blev afsløret. men hun nød sit arbejde. hun tog sig til hovedet og mærkede de små horn. okey de var skjuldte det var godt.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 10.08.2016 23:50
Egentlig ikke synderlig meget. Angel var bare vant til at være meget optimistisk anlagt, og selvom der var plage over landet så ville hun få styr på sin evne igen før eller siden! Det var hun helt og aldeles sikker på. "Det skal nok alt sammen gå den rigtige vej igen! Det kan umuligt blive lige så slemt som sidste plage" det havde kostet mange livet. Angelica var blot glad for at hun var rask!

Angel var begyndt at spise igen og hævede undrende et øjenbryn som kvinden begyndte at bakke væk. Det virkede til at der var noget galt. I samme øjeblik som hun og måske også andre i kroen var blevet mistænkelige på ny, tog Angels evne overhånd. Dette resulterede i at den spontant aktiverede og hun styrtede ned fra stolen med et forskrækket hvin. Hun havde stået på en måde således at hun med sin lave højde kunne nå, men da hun spontant voksede til sin normale størrelse mistede hun al form for balance. Det endte med at hun faldte tungt mod jorden og efter forskrækkelse brød ud i grin sammen med resten af befolkningen. "Bare vent guys! Før i ved af det, er det jer som styrter rundt på gulvet!" drillede hun tilbage, som hun fik rejst sig og børstet støv af tøjet og så på stolen som var blevet lidt medtaget men dog stadig var indtakt. Hun kiggede frem mod baglokalet, tjekkende efter om kvinden var okay.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 11.08.2016 16:26
Cally gik lidt frem og tilbage ude bag ved og håbede at få sstyr på evnen men denne gang gik det ikke så let. at hun havde glemt at der var et glas vindue i døren ud bagtil havde hun lige glemt. hun havde heldigvis en hjemme designet undertrøje på inden under hendes tøj, så hun skyndte sig at tage den af og hendes hjemme designet undertrøje var lavet sådan at den havde plads til at et par vinger kunne vokse frem. hun faldt ned på knæ og ville skrige vis ikke det havde afsløret hende, så hun nøjes med at rive i sig selv.
pludselig kom et par sorte flagermusse vinger frem og hendes ryg. hendes smerter var ulidelige og hun prøvede alt i verden ikke at skrige. det gjorde ekstra ondt fordi hun havde holdt det så længe når de havde presset på. en mand der grinte af Angelica så mod bagindgangen og fik øje på de sorte dæmonvinger og farede op og sputtede sin mjød ud. "en... en DÆMON! Vores mad kan være forgiftet... hvad er det jeg sige, den er helt sikkert forgiftet." sagde manden højt så alle kunne høre det, selv Cally. hun så mod indgangen og så manden direkte i øjnene og hendes tristhed kunne ses let. hun foldede vingerne om sig selv og havde mest af alt lyst til at forsvinde nu.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 11.08.2016 22:03
Angelicas nysgerrighed frygtede hun var årsagen til mandens pludselige nysgerrighed i at kigge ud mod baglokalet. Hun blev i hvert fald forskrækket ved hans udbrud og hoppede et par centimeter op fra stolen. Han var højlydt og meget ubehøvlet, og fik Angelica til at skule mod ham, med en alt andet end munter mine. Et blik hen til glasvinduerne fik nærmest hendes hjerte til at sprækkes over synet af tristhed som var synlige i dæmonens øjne. Hun gjorde intet af dette med vilje, og folk hadede hende af grunde der ikke var hendes skyld.

Angelica besluttede sig i hvert fald for at rejse sig i den voksende uro og puffe til ham "Og hvad så hvis hun er?! Har du hørt om dødsfald efter nogen har besøgt denne kro? Nej! Så er der sgu nok intet galt med maden, ej heller med kvinden bag disken." hun talte højt og håbede for alt i verden at hun talte til andres fornuft. Om det så kun var nogle stykker, var det bedre end ingen. Der MÅTTE være nogen der var fornuftige.
Manden så dog ikke ud til at være til at bide eller stikke i, som han stadig forholdte sig skrækslagende, omend langt mere rassende over hvad der foregik.
Med et let bevægelse hoppede Angelica over disken selvom hun ikke burde og sendte et hårdt blik over skulderen. "I skulle skamme jer"

Angelica lukkede døren bag sig, lidt hårdere end hensigten, for derefter at holde sin rejsekappe skærmende op for vinduerne. "Er du okay?"

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 13.08.2016 14:50
Cally kunne høre Angelicas udbryd. det var pænt sagt af hende. ikke alle så så venligt til en dæmons side. og slet ikke efter Kzar Moras porte åbnede. hun havde tristhed i sig men kun fordi hun jo ikke kunne gøre for sig race. hun var født i en dæmon krop men havde et hjerte som en engel venligt og godsindet. hun så på Angelica da hun kom ud til hende. hun smilte venligt til hende.
"ja nu er jeg. tak for at du forsvarede mig der inde. ikke alle forstår en dæmon ikke kun er ond" sagde hun med et suk.  hun ville jo bare leve normalt. men denne tid med problemmer med evnerne havde hun haft meget svært ved at leve normalt. hun så mod sine vinger. sorte flagermusse vinger. klart folk var bange for hende.
"jeg ved ikke hvordan jeg skal takke dig. folk ville sikkert ha stormet ud af kroen pga mig vis ikke du havde sagt som du sagde,"

inde i kroen så manden mod døren og så på maden. Angelica havde ret. ingen havde hørt om at nogle var døde efter at ha spist her. ej eller døde af at a drukket mjød. men han så stadig dæmoner som en race der var ond. folk i kroen begyndte at snakke sammen som om ingen ting var sket. det var nok også det bedste.
Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 18.08.2016 16:59
Angelica kæmpede lidt med at få rejsekappen til at sidde fast på døren uden at falde ned, således de kunne have lidt privatliv fra de andre gæster. Indtil videre lød det ikke til at der var sket det store påstyr derude. Fol var forhåbentlig faldet til ro derude. Angelica smilede skævt, med et blidt blik rettet mod Calcifar. "Aldrig døm en bog på dens omslag" Vigtigste lektion i livet, og det var imponerende hvor få der kendte og levede efter den! Det var altid indholdet som betød noget! Selv den størte og grimmeste trold kunne være sød og uskyldig som et spædbarn, men folk stoppede sjældent op i deres evige frygt for det ukendte for at finde ud af det.
Angelica forstod godt frygten, og selv havde hun oplevet den, men synet af de store flagermussevinger fik hende ikke engang til at fortrække en mine. Det var blot en del af dæmonens udseende, og havde ingen relevans i forhold til personligheden.
"Nogen af dem ville nok, men ikke dem alle." Svarede hun eftertænksomt og lænede sin skulder op af væggen. "De fleste her er kommet i mange år og ingen af dem døde af maden ej heller drikkelse herfra. En smule fornuft kan udelukke dig fuldstændig som skadepåvirkelse på befolkningen" tilføjede hun med et smil. Desværre var ikke alel fornuftige! Deriblandt den noget hidsige mand der forsøge, desværre lidt vellykket at så tvivl i de andre gæsters tanker. Måske ville flere være blevet skræmt, havde Angelica ikke råbt op. Verden var et ubarmhjertigt nok sted uden at menneskeracen behøvede at tilføje flere ubehageligheder til det.

Calcifar

Calcifar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 192 år

Højde / 170 cm

Mong 19.08.2016 18:42
Calcifar smilte til Angelica og kom op at stå. hun lagde vingerne ind til kroppen og holdte om sig. hendes horn var dog stadig små så de var ikke så uhyggelige. hun gik lidt væk fra udsynet fra døren vis nogle åbnede den og så på angelica, "du har helt ret, men mange holder ikke ved den talemåde." sagde hun og tænkt sig lidt om. angelica var heller ikke som hendes udseende fortalte. hun ver sød og venlig og hendes udseende og være måde virkede barsk og klar til et kro slagsmål. ihvert fald når man så på den mjød hun kunne bælle i sig.
Cally sukkede lidt og smilte til angel.. "det er stadig sødt af dig at hjælpe mig, folk tror bare dæmoner i verden er lige som dem bag kzar moras porte. men det er vi ikke alle." hun lyttede til Angel og nikkede til det hun sagde. "ja det er rigtigt, mange af dem har jeg set mange gange her. men kun fordi de ser jeg er en dæmon tror de det værste... hun trak på skuldrene. "dæmoner har jo også følelser."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4