Nomaakz 10.11.2015 21:51
Lyden af bølgerne der brusede og varmen fra solen, vækkede William på en sene formiddag på loftet af kroen. William følte sig sulten og havde ikke noget mad, han havde heller ikke spist i mere end et døgn og det kunne han godt mærke, så han tog sit tøj på og hoppede ud fra under taget ned på gaden for at finde noget at spise.Han gik i lidt tid og kunne dufte alle de dejlig madvare og tjekkede sine lommer, men han havde ingen ting i lommer, det eneste han havde med sig var hans to daggerter og hans kniv. Han mærkede nu hvordan hans mave rumlede af sult og tænkt så "hvor dufter de steget fisk godt hvis jeg bare havde pengene men hov? jeg er jo en eftersøgt pirat jeg kan jo bare stjæle den, hvad er en fisk fra eller til?". Han kiggede sig omkring for at se om der var nogle byvagter og tog så en og løb mens han hørte en råber bag ham "HEY STOP DEN TYVEKNÆGT!".
William kiggede sig over skulderen og ser nu to vagter løbe efter ham mens han løbe BANG! sagde det så idet han løb ind i en bord og vælter og lægger nu på jorden og kan se de to vagter komme nærmer.