Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 17.12.2013 23:13
Vejer: Overskyet og Sne.

Lysningen er det dejligt sted at søge hen hvis man søger ro og stilhed. I sær på denne årstid hvor kulden holdte de fleste væk fra lange ture i skoven. Men der var jo altid skøre mennesker der finder sig på vej ud i det kolde vejr, og en af dem var selvfølgelig Koda. Koda traskede rundt i bare tær i sneen midt i lysningen. Kulden flød op igennem hende krop og hun følte sig til at være i det rette element.
Under sneen fremmanede Koda et lille islag så hun næsmest skøjtede rundt inde i lysningen, let og elegant. Lidt væk oppe i et mindre træ hang en død kanin Koda lige havde fanget og sneen nede under var rød af blodet der dryppede fra den.
Koda stoppede op midt ude i lysningen. Der var flere snefnug i hendes hår som hun børstede væk og begyndte at skøjte hen imod sin kanin.
Koda tænkte for sig selv *Jeg må hellere få lavet et bål et sted* Trods det ikke lige var tanken ved varmen af bålet som tiltalte hende.
Hun bandt kaninen ned fra træet og tog den over skulderen, men stoppede så pludselig op, der var et eller andet der ude. Havde blodet tiltrukket nogle? De fleste rovdyr af de store burde da være i hi nu, og de små ville da ikke turde at komme hen til Koda, det vidste hun da.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 17.12.2013 23:21
Gina har længe sneget sig efter Koda. Siden hun duftede blodet fra den døde kanin. En stor lilla frakke med hvis pels i kanterne og en hætte magen til varmer Gina fra den kolde sne.
Hun har altid være meget lydløs, men sneen ødelægger det lidt for hende, så hun kravler hurtigt op i et træ og begynder stille at hoppe fra træ til træ, for at nå hen til kaninen. Hvis bare hun kan nå den inden den bliver taget væk.
Hun når dog kun lige til træet, hvori kaninen hænger, før en hånd rækker op og tager den ned.
Gina klyngrer sig til træets stamme på den anden side end der hvor kaninen var.
Please lad vær med at have set mig

Gina kigger forsigtigt frem og først virker det ikke til, at kvinden har lagt mærke til noget. Gina træder frem på en gren, men glider i noget blod fra kaninen og falder ned i sneen under hende.
Hurtigt er hun bag træstammen igen og tør ikke kigge frem endnu.
Pis!

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 17.12.2013 23:29
Koda var opvokset ude i de kolde berjge som nomade og var vandt til lydene ude i naturen. Entelig havde hun ikke penge til at bo nogle steder så hun levede stadig i naturen. Men en ting var sikkert nu, der var nogle, eller noget i hvert fald, og det kom fra træet hvor hun lige havde været.
Koda vendte sig om og så tydeligt et aftyk i sneen efter der havde været noget, og spor der ledte om bag træet.
Forsigtigt lade Koda kaninen fra sig og gik stille og roligt nærmere aftrykket i sneen. Forsigtigt kunne hun mærke hun havde vinden i ryggen. *Pis* tænkte Koda der vidste at var det et rovdyr ville det bestemt vide hun kom nærmere af lugten.
Hvad end der ville dukke op fra bag træet var Koda klar på det, eller det regnede hun med. Noget fik dog Koda til at reagere, noget lilla stof var at se bag træet, så det måtte være en person.
Det fik Koda til at stoppe op, var noget farligere end dyr var det mennesker.
"hvem der?" sagde Koda roligt og blev stående hvor hun var.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 17.12.2013 23:34
Pokkers
Gina laver en grimasse af sig selv, men tvinger et selvsikkert smil frem på ansigtet. Hun viser blide og venlige øjne, da hun langsomt lader sig glide rundt og træet med hænderne tæt trykket på træstammen.
Hun ender helt oppe foran træstammen og kigger uskyldigt ned i sneen, får hun med røde kinder kigger op igen.
"Jeg vil dig ikke noget ondt", siger hun stille og forsigtigt. Hvis hun er heldig, vil kvinden her heller ikke hende noget ondt.
Gina sniger sig et hurtigt glimt af kaninen, der stadig har blod i sig til overs, men kigger hurtigt tilbage på Koda.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 17.12.2013 23:45
Koda betragtede lidt kvinden over for sig og lagde hoved lidt på skrå. Hvor var hun kommet fra, der var ikke andre spor i sneen kun dem Koda selv havde lavet. Koda havde hørt om nogle der kunne flyve, men kvinden havde jo ingen vinger, så det var vel ikke sandsynligt.
Men Koda slappede lidt af igen da hun fik af vide at hun ikke ville Koda noget ondt.
"Okay, fint nok... Men... Hvor kommer du fra?" sagde Koda og undrede sig stadig over hvor kvinden var dumpet ned fra.
Det var ikke svært at lægge mærke til at kvinden kiggede på kaninen, var hun mon sulten?
Koda kiggede selv tilbage på kaninen kort, hun vidste ikke helt om der var mad nok til dem begge, men så igen hun kunne vel ikke lade kvinden sulte.
"hvis du hjælper med et bål er du velkommen til at spise med"
Lidt vind kom og greb Koda hår og hun kunne se skyerne bevæge sig lidt meget, vejret ville nok blive værre om ikke så lang tid, måske var det en god ide at finde noget læ snart.
Forsigtigt Kløede Koda sin hals lidt men hun tænkte lidt for sig selv over vejret. Koda var iført sin top uden ærmer som altid trods det var godt koldt i luften.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 17.12.2013 23:55
Gina ranker sig lidt, da hun finder ud af at hun er i sikkerhed. Hun kigger op til grenen, hun stod på før og så tilbage på Koda.
"Topalis. Jeg er på vej til byen for at hente provians", lyver hun. Hun har jo ikke rigtig brug for proviansen. Mørkets skov er bare det bedste sted at finde dyr. Og så er blodsøen jo lige i nærheden.
Hun kigger igen på kaninen og derefter på skyerne.
"Jeg kan godt hjælpe med bålet"
Gina kigger igen på kvinden foran sig.
"Men jeg er ikke interesseret i selve kødet", siger hun med lidt lavere stemme. Vampyrer er ikke velkomne hos alle og det bliver ofte ubehageligt.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 00:02
Koda gik stille og roligt tilbage til sin kanin imens at kvinden talte for at samle den op fra sneen. Den var stadig lidt varm da det ikke var længe siden at Koda havde dræbt dyret.
Dog fik det lidt Koda til at studse lidt over at kvinden sagde hun ikke var interesseret i kødet. Hvad var nu det for noget. Koda vendte sig imod kvinden og spurte "Hvad kan jeg så tilbyde på?"
Koda begyndte stille og roligt at gå hen imod der hun havde slået lejer, der burde være læ nok fra vejret hvis det rak op og hun regnede med kvinden fulgte med.
Ved lejren de kom hen til var der et lille telt og en lille bunke brænd ved et ildsted Koda havde brugt før.
Som de kom frem stoppede Koda op og sagde "Hvis du starter et bål så klare jeg resten"
Koda lagde kaninen fra sig igen og ventede stadig på at kvinden fortalte hvad hun gerne ville have.
"Forresten mit navn er Kodashi, men bare kald mig Koda"
Det var blevet hendes kaldenavn imellem alle hun havde mødt, det var kun hendes familie der brugte hendes fulde navn. hvor end hendes familie måtte være, hun havde ikke set dem siden hun kom væk fra bjerget. Hvilket mindede hende om hun måtte tilbage snart til sit årlige ritual.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 00:12
Gina slår armene om sig selv og går hen til ildstedet. Hun sætter sig på hug foran det og tager nogle stykker brænde, som hun pladserer på bålpladsen. Hun knækker en lille gren af en af stammerne og tørrer den af sin frakke.
"Gina. Og jeg kan skaffe dig af med blodet", fortæller hun idet hun kører den lille gren rundt i det andet hurtigt mellem hænderne.
Hendes blik viger ikke fra bålet, men hendes ører og hendes lugtesans er helt i top og på vagt.
Hendes krop giver et lille spjæt fra sig, idet hendes øjne kort bliver gule, men hurtigt skifter tilbage igen. Bare tanken om blod giver hende et lille spark i kroppen. Det er alt for længe siden hun har fået nok blod. Disse små dyr er ikke nok til at dække hendes behov.
Gina laver en grimasse igen og fokuserer igen på bålet.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 00:22
Kodashi havde nu tænkt sig at ordne kaninen selv, men nu hvor Hina tilbød det ville Koda da ikke klage, så kunne hun finde nogle urter frem. Koda kastede kaninen over til Gina og sagde "Helt i orden, det gør du bare"
Kaninen havde faktisk været ret nem at fange, det hjalp lidt at Koda havde sine evner. Evner var faktisk noget Koda tænkte meget over, der hvor hun kom fra havde alle de samme evner, men her hvor hun var kommet ned fra bjerget, så var der så mange der havde forskellige evner. Hun var faktisk lidt misundelig. Hvilket fik Koda til at tænke *Mod Gina besider nogle evner*
Koda vidste godt det ikke var alle der besad evner men det var langt de fleste hun mødte som gjorde.
"Men er det ikke en lidt farlig vej at tage skoven som rute til der du vil hen?
Det havde undret Koda lidt, skoven var ikke altid det mest venlige sted at være af alle.
Koda begyndte at rode rundt i sin taske og fandt en grude frem og også nogle urter hun begyndte at plukke bladene af så hun kunne bruge dem.
Der ud over havde hun lidt grøntsager hun kunne putte i maden. Endnu en ting Koda havde studset meget over, maden. På bjerget var der kun få dyr og urter så det var hvad hun var opvokset med, men her nede var der alverdens ting.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 00:30
Gina griber kaninen, vender sig lidt rundt, så hun sidder med ryggen til Koda og sætter så tænderne i hovedpulsåren på kaninen. Et gult skær lyser klart igennem hendes øjne indtil hun sluger den næstsidste dråbe i kaninen og giver slip. Hun trækker en lille dolk frem og skær et hul i kaninens skin ved nakken.
"jo. Men det er også den hurtigste", siger hun idet hun tager fat i skinnet på kaninen og flår pelsen af i et tag.
"og det har jeg"
Hun kigger over på kvinden med let gule øjne.
"evner altså", siger hun med et lille lettere lumsk smil på læberne i det det gule skær i øjnene forsvinder hurtigt.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 00:37
Koda lagde ikke rigtigt mærke til at Gina sugede blod fra kaninen, hun var for optaget med urterne. Derefter gik hun igang med gulerødderne og kartoflerne.
Dog stoppede Koda lidt op og studsede lidt over hvad Gina lige havde sagt. Havde Koda ikke lige tænkt det, eller havde hun sagt det højt.. *Nej... Jeg tænkte... eller gjorde jeg*
For ikke at virke underligt smilte Koda bare og kiggede hen på Gina der nu var igang med at flænse kaninen *Det var da godt nok hurtigt... hvordan... og hvor er blodet*
Koda syntes virkelig der var noget underligt over Gina på en eller anden måde, noget hun ikke lige kunne sætte sin finger på.
"Ja du har ret i det er hurtigst, det er bare ikke alle der slipper godt fra det"
Koda lagde mærke til øjne der skiftede farve på Gina, hvilket blot gjorde hende endnu mere mystisk. Måske var der bare noget der ikke var helt rigtigt her, men Koda vidste det ikke helt. Men så igen, der var ikke sket noget endnu.
"Hvad skal du så der hvor du skal hen"

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 00:51
"Det har gået fint indtil videre", siger Gina og rejser sig op med kaninen liggende i hænderne. Hun går hen til Koda og rækker hende kaninen.
Gina's hugtænder viser sig nu i hendes smil. Der er blod på og hendes øjne er nu helt gule.
"Og jo, du tænkte det".
Gina er på mærkerne nu. Undtagen... Det er ikke Gina, men Lydia, der nu kigger på Koda gennem sine gule øjne og blodrøde hugtænder.
Hendes tunge kører sulten rundt om tænderne, for at fjerne det sidste blod der.
"Jeg har ikke fået nok at spise i lang tid. Gad vide hvordan du mon smager", siger hun og rækker en hånd hen imod Koda's hals for at ae den roligt.
Lydias blik er stift rettet mod Koda's hals.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 00:59
Koda kiggede noget på Gina som kom hen til hende med blod på tænderne og tog forsigtigt imod kaninen. Den første tanke der kom i Koda's hoved var *Vampyr*
Aldrig havde Koda mødt en vampyr men havde hørt om dem for andre, men kendte entelig ikke meget til dem andet end man burde entelig holde sig væk fra dem.
"okay så... tankelæser" mumlede Koda lidt for sig selv og var begyndt at blive mere og mere utryk ved hele den her situation.
Der voksede nu istapper på trøerne bag koda og det begyndte at blive koldere omkring dem, Det var Koda's is evner der automatisk slog til som hun skiftede følser i sær når hun følte sig utryk. Det var en slags forsvars mekanisme.
"Jeg kan love dig for jeg smager ikke godt"
Koda var hurtigt til at svare og trak sig lidt væk fra Gina som Koda syntes så ret sultent på hende.
Ville Gina prøve på noget ville Koda være mere eller mindre klar på at reagere nu hvor hun var på dubberne.
Der var begyndt at komme frost på kaninen der var flået og hver gang Koda trak vejret kunne man se hendes ånde.
"Du burde nok trække dig lidt tilbage" sagde Koda mens hun helt automatisk tænkte *Hvad gør jeg nu?*

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 01:05
Lydia griner højt og lettere ondskabsfuldt. Hendes hænder ligger på hendes mave for at overdrive det hele. Den ene arm lægger hun rundt om sin egen mave, imens den andens albue hviler på den og hende hånd holder på hendes kind.
"Jeg tror du lyver", siger hun og går forsigtigt hen mod Koda.
Hun stopper dog op hurtigt, da isen bliver mere intens.
"Der er nok en der er nervøs". Hun ler igen.
Hun løfter en flad hånd med en elegant bevægelse nedefra og opefter, hvorefter der stiger en lilla energivæg i en halvcirkel bagved Koda.
"Altså personligt synes jeg, at du bare bør lade mig tage hvad jeg vil ha, men det er nok bare mig".
Hun begynder igen at gå forsigtigt tættere på Koda med sit selvsikrer smil på læben.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 01:11
Koda havde slet ikke en god følelse nu hvor Gina stod og lo som en eller anden der var syg. Og som hun kom nærmere blev Koda endnu mere nervæs og man kunne tydligt se det i hendes øjne. Dog Rystede Koda det af sig igen, det var bare en vampyr, hun havde vel oplevet det der var værre.
Med et kom der en væg af is imellem Gina og Koda så Koda kunne komme op på benene og hun ville vende sig om og løbe men der var en væg i vejen, flere evner.
*Så er der ingen vej uden om* tænkte Koda
Koda kiggede efter sin taske på den anden side af vægen hvor hendes sværd lå, irriterende, men hun måtte bruge plan B.
Med et kom der et is sværd frem i Kodas hånd som var krystal klart men holdbart, ikke noget der kunne holde længe, men mon ikke nok.
"Du har nu chancen for at gå din vej eller fortryde det" sagde Koda bestemt.
Koda havde været igennem meget træning og ville ikke være nem at tage ned uden kamp.
Koda gjorde alt for at holde sit hoved tomt for tanker men der var tanker om hvordan hun skulle angribe Gina bedst hvis hun gjorde noget.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 01:16
Lydia ler igen, danner et lille sværd af lysenergi. Hun stikker det direkte ind i isvæggen, for at få den til at flække.
"Hvorfor skal i altid være så besværlige. Det er bare to små huller i halsen. Det gør slet ikke så ondt", siger hun og lader sværdet forsvinde igen.
Hun trækker lidt på skuldrene. "I hvert fald ikke så meget".
Jeg lader hende slå først.

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 01:22
Koda betragtede sin is væg som den flækkede og gik i stykker, men den havde tjent sit formål, Koda var klar på kamp. Men det undrede hende at Gina lod sværdet forsvinde igen. Irriterende, Koda havde meget svært ved at få sig selv til at slå på en der var ubevæbnet, men så igen sværdet kunne jo komme og gå som det ville.
"Nuvel, jeg vil lade dig leve, men det kommer til at gøre ondt" Kodas stemme var fast og beslutsom. Med et kom der et islag under isen som var under Koda men også Gina. Det var altid en fordel for Koda at slås på is, det var det hele hendes sværd teknik bestod af. Med et gled Koda de få meter frem der var imellem dem og sværdet rettet imdo Ginas skulder for at blot at skade hende.
Koda var præcis og hurtigt og vidste man skulle have gode rekations evner for at kunne slås imod Koda, men igen, Koda kunne altid tage det videre til et nyt nivua hvis det blev påkrævet af hende.
*Først skulderen, så hoften, efter benet, det burde være nok*

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 01:27
Lydia blev stående på isen og kiggede lidt på den før hun igen kiggede på Koda, der var på vej direkte imod hende.
En lille lilla cirkel dukkede op under Lydias fødder og løftede hende op og rundt, så det nyeligt gendannet sværd kunne slå imod Koda's ryg.
"Jeg behøver ikke være hurtig, når du tænker din strategi for mig. Og du gør klog i bare at lade mig drikke fra dig. Du overlever i det mindste, hvis du er medvillig"

Gina Trevborn
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 01:35
Koda tog ikke øjne fra Gina på noget tidspunkt og kunn se angrebet komme og dukkede sig mens hun gled for lige at undgå angrebet. Men nu var hun henne ved sin taske og med et løftede Isen sværdet op til Koda og hun greb det hurtigt, lavede en pirouette og stod med front imod Gina igen.
"Så du kan suge mig ind til en sveske, du kan godt tro om igen... Forsvind hellere og smut hjem til din familie af myg"
Koda stemme var lidt flabet som altid og stod entelig og afventede Gina og hvad hun ville gøre. Det var Gina der ville have blod så Koda skulle bare vente til Gina angreb. *Men hvordan slipper jeg uden om hun kan læse tanker, jeg kunne altid bruge min evne* Tænkte Koda og kort tid bagefter *Okay Koda, stop med at tænk din startegi*
"Nåja, hvad gør du så når du ikke kan finde et offer, venter på din menstruation?"
Koda syntes selv hun var ganske morsom

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 18.12.2013 01:43
Lydia griner højt igen.
"Du er godt nok spydig. Men ikke særligt klog. Hvis jeg drak mit eget blod, ville jeg jo ikke have brug for dit vel? Og tror du virkeligt de samme regler gælder for vampyrer, som for dig?"
Hun griner igen, hopper ned fra sin lille cirkel - der forsvinder - tager ordenligt fat om sværdet og sætter i fart imod Koda.
Hun ved udemærket godt, at Koda vil afværge dette angreb, men det er heller ikke vigtigt.
Det vigtige er den dolk i lysenergi, Lydia har sat i fart imod Koda's ryg, lige der hvor ryggen slutter og halebenet begynder. Den skulle meget gerne ramme samtidig med, at Lydias angreb med sværdet ville blive afværget.

Gina Trevborn
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12