Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 11.11.2012 19:23
Stark lander forsigtigt med bare tær ude på sin altan. Hans stor vinger folder sig forsigtigt sammen og sætter sig smukt på hans ryg. Hans lange blonde hestehale falder forsigtigt omkring ham i takt med vindens lette vinterbrise.
I armene bær Stark Murizz, som han fandt i skoven.

"Så er vi her. Dette er mit værelse, men Marianne skal nok finde et til dig", siger han smilende, sætter Murizz ned på gulvet og går ind fra balkonen. Han hiver en fjer fra sin ene vinge og sender den ud af værelsesdøren og ikke længe efter kommer stuepigen Marianne gående ind.

Billede tegnet af Gina (Oprindelig skaber af Stark).

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 11.11.2012 19:29
Murizz ligger i Starks arme med ansigtet begravet i hans skulder hele vejen, for at undgå at se ned. Da Stark lander på altanen, holder Murizz ansigtet mod hans skulder i kort tid efter, og holder stadig det faste greb om Stark med armene. Han ser først op igen, da Stark sætter Murizz ned, og grebet om Stark bliver langsomt løsnet. Han ser så ind mod værelset, men hurtigt på Stark, da han begynder at tale. Et kort lille nik kommer fra ham.
"Okay.." siger han lavt, og betragter bare Stark som han tilkalder Marianne. Hans blik vender sig så mod Marianne idet hun kommer gående ind.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 11.11.2012 19:40
Stark kiggede på Marianne som han ikke lige var fløjet ind ad vinduet med en fremmede person i armene. Han kiggede på hende som om de bare snakkede om hvilke slags gardiner han ville have hængt op i morgen.

"Find et værelse til min nye gæst. Hun skal blive her på ubestemt tid, så sørg for at de andre stuepiger ved at det skal rengøres hver dag fra nu af", sagde han hårdt og næsten koldt, som om Marianne var en robot uden følelser.

Marianne bukkede bare for at vise sin respekt og gik ud ad døren igen. Stark vendte sig mod Murizz igen og virkede nu helt kærlig og varm igen.

"Hun vil give mig besked, når værelset er klart", siger han roligt og smiler til Murizz.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 11.11.2012 20:02
Murizz står ude på altanen indtil Marianne er forsvundet ud af værelset, og først der bevæger han sig ind på værelset. Han lægger så hovedet let på skrå, da han tænker over hvad Stark sagde.
!"Hun..? ....." tænker han for sig selv, men trækker så bare let på skuldrene. Det var jo sikkert bare en tale fejl. Han smiler så svagt.
"Okay.. Går der lang tid?" spørger han lavt. Han kendte jo ikke Stark specielt godt, men faktisk kun snakket kort med ham inde i skoven, før han valgte at gå med ham hjem. Man kunne aldrig vide hvad for nogle folk man møder.

Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 11.11.2012 20:14
Stark smiler og ryster let grinende på hovedet.

"Nej hun vil være tilbage igen om 5 minutter", siger han og bevæger sig forsigtigt ind i et stort walkin klædeskab, hvor han tager en hvid skjorte på og begynder roligt at knappe en op.

"Du kan sætte dig i sofagruppen imens", siger han og lader en arm glide over imod et hjørne, hvor der står en stor sofagruppe foran et stort ildsted og et rygertæppe på gulvet.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 11.11.2012 20:28
Murizz nikker let, og det lille lettere usikre smil er stadig spredt over hans læber. Han skæver så mod sofagruppen, som han kort efter går roligt mod. Han sætter sig forsigtigt i den ene sofa, hvor han trækker benene op under sig, og lægger armene om dem. Han hviler så hagen mod knæene, mens han ser på ildstedet.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 11.11.2012 22:28
Alair vågner stille, sætter sig op og gnider sine trætte øjne. "en lur var lige hvad jeg trængte til.." han rejser sig fra den bløde grønne sofa.og tæppet falder lydløst ned på gulvet. han trækker sin trøje over pyjamasen og vælger at ville finde noget at spise. Han går ud på gangen og ser marianne forlade starks værelse. " Undskyld men hvor skal jeg gå hen for at få noget at spise?" spørg han med en hæs stemme. "unge herre. jeg så dem slet ikke. vent her så henter jeg frokost til dem med det samme." hun bukker let og forsvinder mod trappen. alair hører stemmer inde fra værelset marianne lige har forladt og åbner døren på klem. Stark står derinde men da alair åbner døren helt finder han ud af han ikke er alene.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 11.11.2012 22:37
Stark lægger ikke mærke til døren, før den åbner helt. Han virker meget kort på vagt og i angrebsposition, men falder hurtigt til ro, da han ser det er Alair. Et kærligt smil breder sig på hans læber.

"Alair, min skønne. Kom ind og hils på den nye beboer; Murizz", siger han og rækker en hånd ud til Alair for at fører ham ind i værelset.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 11.11.2012 22:41
Murizz sidder længe og ser på ildstedet, med hovedet lagt en anelse på skrå. Da han hører døren gå op, rejser han sig hurtigt, og går et par skridt tættere på Stark. Han bruger en del tid på bare at stå og betragte Alair, men smiler så lettere skævt.
"Hej.." kommer det kort fra ham.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 12.11.2012 00:08
Da alair ser den ukendte dreng falder der et øjeblik en skygge over hans ansigt. "jamen hej" han ved ikke hvad han skal gøre af sig selv og stiller sig ved stolen til højre for ham. Usikkerheden begynder at klamere sig om ham. "når men jeg smutter bare igen så jeg skal ikke forstyrre" det kan være ligemeget jeg vil aldrig være noget i folks øjne..
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 12.11.2012 12:58
Stark tager hurtigt få store skridt hen til Alair og griber fast i hans håndled.

"Vær nu ikke fjollet Alair. Murizz venter bare på at der bliver fundet et værelse til hende", siger Stark smilende og hiver Alair forsigtigt med ind i rummet idet han selv går baglæns.

"Du kunne da aldrig forstyrrer mig, min skønhed", siger han smilende og med et lille flirtende glimt i øjet, da han siger `min skønhed´.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 12.11.2012 14:21
Murizz bider sig let i læben, da Alair vil gå.
"Har jeg sagt noget forkert?" tænker han kort, men den tanke forsvinder hurtigt ud af hovedet igen, da Stark igen kalder Murizz 'hende'. Han ser lettere undrene på Stark, men tænker ikke videre over det, før ha igen ser på Alair. Han smiler svagt, skævt da han hører Alairs tanke. - Det kan Murizz selv relatere til.
"Jeg ved hvordan du har det," siger han lavt, hentydet til Alair, men ved ikke rigtig om Alair hørte det, siden han nu sagde det så lavt som han gjorde.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.11.2012 14:17
alair glor åndsvagt på drengen i den anden ende af rummet. Og vender sig der efter mod stark. "jamen du har jo besøg og jeg ikke nogen skønhed. jeg ville bare have noget at spise, jeg har det ikke så godt." Han kigger flygtigt stark i øjne og begynder at trække hånden til sig.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.11.2012 14:26
Stark lader Alair gå, da han ser værelsesdøren gå let op. Marianne stikker hovedet forsigtigt ind og smiler herefter.
"Unge herre. Jeg ledte efter dem", siger hun og kommer ind med et stort sølvfad med et låg på. Ved siden af står et glas med frisk vand og på den anden side en lille vase med en enkelt rød rose i.
"Din mad", siger Marianne og lukker roligt døren efter sig.

Stark står smilende, lidt selvtilfreds og kigger på Alair. Han kigger kort over på Murizz, da han hører ham sige noget, men smiler bare til ham og kigger på Marianne igen.
"Vi sætter os herinde", siger Stark og sætter sig over i den mindste af sofaerne og klapper på sofaen ved siden af.
"Kom og sæt dig", siger han til Alair.

Marianne nejer hurtigt og går over og sætter sølvfadet på bordet foran den plads, Stark henviser Alair til.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 13.11.2012 14:31
Murizz lægger armene om sig, og ser mod gulvet. Hans smil forsvinder også langsomt. Murizz ser mod sofaerne, da Stark bevæger sig over til dem, og da Stark taler til Alair, bliver Murizz selv stående pænt på gulvet, ikke ret langt fra sofaerne.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 13.11.2012 15:03
alair sætter sig i sofaen og fjerner sølv låget fra fadet, en tallerken fyldt med det lækkererste smørebrød han nogensinde havde set. " vores kok gjorde det bedste unge herrer" Marianne nejer, og forlader lokalet. Alair er overvældet over den sene frokost, selvom han nu har tilbragt en uge i Rosecliff palæet, har han dårlig nok været udenfor værelset og maden blev bragt op til ham vær dag. det først i dag han har taget sig sammen og gjort noget rigtig selv. Stark passede godt på ham, selvom han ikke forstod hvorfor.

som alair begynder at spise maden ser han pludselig på Murizz, " vil du have noget?" han rykker sig så der bliver plads til en til på sofaen.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 13.11.2012 15:08
Stark smiler af Alair og børster forsigtigt en tot hår væk fra hans ansigt. Han kigger herefter over på Murizz.
"Kom og sæt dig, hvor du vil. Vi kan også bestille mad til dig", siger han roligt og hiver en fjer ud af sin ene vinge parat til at kalde på Marianne igen.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 13.11.2012 15:15
Murizz vender straks blikket mod Alair, og smiler så svagt. Han går roligt hen mod sofaen, og sætter sig ved siden af Alair, dog så langt fra ham som muligt. Han trækker begge ben op under sig og lægger armene om dem.
"Nej tak," siger han lavt, med en lettere venlig tone. Han skæver så mod Stark.
"Det er en lidt anden form for mad, jeg spiser," siger han kort, og et lettere nervøst smil kommer frem på hans læber. Man ved jo aldrig hvordan de forskellige folk reagere på at Murizz er vampyr. Han ser så mod Alair igen.
"Men det var venligt af dig at spørge," kommer det lavt fra ham, og det venlige smil kommer frem igen.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 15.11.2012 01:11
Alair syntes Murizz er underlig og spiser videre.
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 15.11.2012 01:17
Stark kigger kort undrende på Murizz, men smiler bare.
"Sig hvad du ønsker og jeg skal skaffe det", siger han, som om han ville kunne alt tænkeligt i verden, for han var jo klart den mest almægtige. Det var godt nok ikke det han mente eller troede, men det var sådan han opførte sig.
Samtidig lægger han en arm om Alair og nusser ham kærligt i håret. Hans blik vender sig herefter mod Alair med det mest kærlige blik i hans dybe brune øjne.
"Dine øjne er ligeså smukke og fantastiske som krystallerne i krystalhulerne", siger han med en dyb romantisk stemme.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8