Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.11.2011 19:02
Levon bor ikke mindre prangende end han opfører sig. Huset er i tre plan med otte soveværelser og tre stuer, en spisestue og et køkken med tilhørende tjenestefolk og køkkenchef. Han gør intet halvt, så alt er udsmykket på smukkeste vis med statuer og malerier og dyre tæpper på gulvene. I hallen hvor man først kommer ind hænger en kæmpe lysekrone af krystal, der strækker sig helt oppe fra førstesalen, hvor der er åbent op til. Alt i alt en meget prangende og stor bolig til én mand.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:49
Sent om aftenen kommer LEvon spadserende op ad havegangen med Maki ved sin side. Det er blevet koldere; noget nær nattefrost, og LEvon er usigeligt glad for, han har Maki med sig i stedet for at have efterladt hende i skoven.
De går op på hans værelse, der er stort og luftigt med en seng på tre gange tre meter, og han henter sin morgenkåbe.
"Her, den her kan varme dig op, mens vi tørrer dit tøj ved pejsen," siger han med et varmt smil og betragter hende roligt i sine hjemmevante omgivelser.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 22:52
Maki kigger rundt.. ''woaw.. det er stort..'' siger hun og kigger nysgerigt rundt i hans meget store hus.. Hun tager imod den, og tager den våde kolde klistrede kjole af.. Hun pakker sig ind i Levons morgenkåbe og nyder varmen og det bløde stof mod hendes kolde halv nøgne krop.. ''tak'' siger hun stille og smiler til ham, mens hun står med den våde kjole i hånden..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 22:55
Han tager kjolen og tager den med hen til det store ildsted, hvor han trækker en polstret, udskåret stol hen, som han lægger kjolen hen over ryglænet af uden tanke på, den måske kunne tage skade; det er kun inventar for ham.
"Du kan bare slå dig ned, vhor du vil," siger han venligt, for der er både sengen og en sofa og en bunke puder på gulvet. "Er du sulten?" Han smiler varmt til hende over skulderen, mens han rykker stolen lidt tættere på ilden, så varmen rigtigt kan nå kjolen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 23:00
Hun beundre det han laver.. ''lidt'' siger hun stille, hun sætter sig på gulvet foran ildstedet og kigger nærmest hypnotiseret ind i flammerne.. ''det er facinerende'' siger hun enlig mest til sig selv, men alligevel rimlig højt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 23:02
Han smiler stille ad hendes fascination.
"Ja, de er smukke, men man skal ikke komme for tæt på dem ... Hvad kan jeg byde dig?" Han står ved stolen atadigvæk og ser ned på hende med et roligt smil. Selvfølgelig vælger lille Maki at sidde foran pejsen, og der er ikke så meget som et tæppe på gulvet i øjeblikket - det er ude til bankning.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 23:05
''Hmm... ehhm.. Bare noget frugt?'' siger hun og kigger op på Levon.. ''Du er alt for venlig, når man tænker over hvordan jeg har været over for dig..'' siger hun små trist til ham men smiler op til ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 23:18
Han nikker til hendes bestilling og går hen og ringer med klokkestrengnen efter en tjener.
"Slet ikke, min smukke, det var jo mindst lige så meget min fejl ikke at gøre klart fra starten af, jeg ikke fungerer godt i et forhold. JEg troede bare ærligt talt ikke, du tænkte på det på det tidspunkt, jeg mener, så tidligt i vores bekendtskab. Det kom lidt bag på mig, må jeg indrømme, men jeg fik da sagt det i tide." Tjeneren kommer, og han bestiller et fad frugt, før han går hen og sætter sig ved siden af hende. Han sidder med det ene ben oprejst og det andet lagt ned, den ene arm rundt om det første ben, den anden arm bag Maki, så han sidder lænet en smule ind mod hende.
"Trods alt, var det kun et par kys," siger han og planter et af slagsen på hendes tinning. "Jeg håber ikke du anser et kys for voldtægt - hvad jeg vil betragte det som, hvis jeg ikke havde meldt ud."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 23:55
Hun kigger over på ham.. Hun venter med at snakke til han har sat sig ned, hun følger alle hans bevægelser meget nøje.. ''Jeg tænkte enlig heller ikke på det, før du kommenterede det, det overraskede mig selv rigtig meget.. Men.. Det var som om, da du sagde det.. At det eneste du var ude efter var en hurtig omgang, ogs ville jeg ikke se mere til dig..'' Hun kigger ham i øjnene og derefter ind i ilden.. ''Jeg var bange for at blive efterladt på den måde igen..'' hvisker hun og studere ilden..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:00
Han hæver overrasket øjenbrynene.
"Jeg troede ærligt talt lige så meget det var det, du var ude efter, og jeg skal da gerne indrømme, det passede mig fint, men det gøør ikke noget, Maki. JEg skal stadig elske dig, som jeg nu bedst kan det, og hvis du engang beslutter dig for at elske med mig, så kan jeg forsikre dig for, jeg med glæde vil gentage det adskillige gange og stadig vil være her for dig bagefter. Som sagt, så forlader jeg dig ikke, Maki, men jeg kan bare ikke love at være en enkelt kvinde tro som det står til lige nu. Det betyder ikke, jeg ikke holder af dig og bekymrer mig for dig."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 00:09
Hun sidder stille og kigger ind i ilden mens hun lytter til hvad Levon fortæller.. Hun putter sig lidt mere ind i morgenkåben og nyder varmen.. ''Efter jeg blev efterladt sidste gang, har jeg ikke rigtig haft noget kontakt med mennesker af det modsatte køn.. Og jeg har haft virkelig svært ved at bare være i nærheden af andre, fordi jeg følte mig så svigtet.. Men... '' hun holder en pause og kigger på ham.. ''Det var ligesom bare noget andet med dig. Jeg ved ikke helt hvorfor.. '' Siger hun stille og kigger Levon i øjnene.. Hun tager blidt fat i sin hale og sidder og nusser den lidt :)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:12
Han smiler varmt til hende, og hans øjne glimter kærligt i skæret fra pejsen.
"Det er jeg glad for, du synes, og jeg håber, jeg er anderledes end det bæst, der udnyttede og forlod dig Det ville jeg aldrig gøre ... Maki, hvad end du har brug for, så vid du altid kan komme til mig og få hjælp. Til hvad som helst, så vil jeg være her for dig!" Han læner sig lidt tættere og kysser hende på kinden.
"Hvad som helst," hvisker han mod hendes hud.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 00:25
Maki kigger på ham, og beundre hans øjne.. ''Du virker anderledes allerede.. '' siger hun og kigger ham dybt i øjnene.. Burde jeg kysse ham? eller lade være.. tænker hun.. Jeg tager chancen.. Hun giver ham et blidt kys på kinden. ''tak'' hvisker hun.. og læner sig ind mod ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:29
Han sætter sig lidt anderledes og lægger armen om hende.
"OG Maki, hvis det indebærer at finde det svin, der behandlede dig sådan og give ham en lærestreg, så gør jeg også gerne det," hvisker han og giver hendes skulder et klem, "Bare sig til, så skal jeg finde ham." Han kysser hende på håret og holder beskyttende om hende. "Hvis jeg kan forhindre det, så skal jeg sørge for intet af den slags sker igen." Det er et stort løfte at give, men han mener det; hvis der overhovedet er noget i hans magt, han kan gøre for at forhindre den slags idioter i at røre Maki, så er han klar til at forsvare hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 00:33
Hun kigger på ham.. '' Det er min skaber..'' hvisker hun lavt og kigger ned i gulvet.. ''Der er ikke noget du kan gøre..'' Hun putter sig lidt mere ind til ham.. ''Jeg kan virkelig godt li at sidde her..'' siger hun til ham og smiler.. ''Er glad for jeg gik med''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:38
Han skal til at spørge til skaber da han kommer i tanker om, hun jo er vampyr, og han holder tunge og trækker hende bare helt tæt ind til sig.
"Og du kan blive siddende så lang tid, du har lyst, og når du er træt, så siger du bare til, så går jeg ind i et andet værelse, så du kan få ro." Han nusser hendes skulder. "Er jeg også, min smukke."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 00:39
''Jeg har ikke lyst til at sove alene..'' Hvisker hun og begynder at nusse hans mave lidt.. ''Jeg synes dit hus er for stort til jeg tør være her alene'' siger hun og kigger ham forsigtigt i øjnene..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:44
Han smiler skævt og kysser hende på panden.
"Så ligger jeg ved siden af dig og holder om dig," siger han blidt. Ikke at han har noget imod det, slet ikke, ligesom han heller ikke just har noget imod hendes nussen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 00:46
Hun kigger ham dybt i øjnene ''Tak'' siger hun og smiler.. Hun læner sig frem og trykker blidt hendes læber mod Levons læber.. ''Undskyld.. Men jeg kunne ikke holde mig tilbage mere.. Du er bare for tiltrækkende..'' siger hun og kigger stadig på ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:47
Han smiler til hende efter kysset og lægger blidt hånden bag hendes hoved.
"Og intet ere behøver ske hvis du ikke vil, min smukke," lover han, før han kysser hende dybt og ømt med alle sine evner for området.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1