Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 02.11.2011 22:50
Adrian var på opdagelses rejse i den forladte ruinby ørkenen. Han var gået i ruinerne for at undersøge om der var noget akitektonisk at lære. Mens han gik og undersøgte ruinen lod han sig forundre over den smukke udformning der var i stenene. Han havde overladt værtshuset til sine hjælpere Lullu og Mik, håbende på at de ville kunne finde ud af at styre det, uden at brænde det hele ned.

Mens han gik der i sin menneskeform, var han ikke særligt opmærksom på om han var alene eller ej. Faktisk var han helt ligeglad.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:08
Maki hoppede forsigtigt rundt og fik øje på Adrian.. Hun stoppede op og kiggede på ham.. ''Hej'' sagde hun venligt og smilede :D

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 02.11.2011 23:13
Adrian så op mod Maki, da han hørte hende. Jamen dav med dig. sagde han roligt og venlig til hende. Et eller andet sted var han egentlig glad for at han ikke længere var alene denne mørke aften, her ude i den døde ørken.
Han så på hende og smilede venligt. Så vidt han kunne regne ud var hun også en slags formskifter. Jeg hedder Adrian Smith. Og hvem er du så om jeg må spørge? spurgte han hende venligt mens han smilede, kun lige bredt nok til at hans spidse hjørnetænder kunne ses, tænder der umiskendeligt lignede ens bjørns.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:17
''Hej Adrian.. Jeg hedder Maki'' sagde hun genert.. ''Jeg leder lige nu efter min bedste veninde efter vi blev splittet pga. en fyr.. '' Hun smiler stort og blotter sine vampyr tænder som hun liiige havde glemt hun havde.. ''Hvad laver du herude på sådan en mørk og kold aften?? spørger hun venligt og kigger på ham :)

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 02.11.2011 23:31
Adrian stod roligt og så op på Maki. Mig en fornøjelse at møde dig. sagde han roligt til hende, mens han gik et par skridt nærmere så de begge kunne se hinanden lidt tydeligere. Jo forstår du, jeg er her egentlig mest for at studere de arkitektoniske håndværk der blev udført her engang. Det er en skam at dette område er blevet glemt og misvedligeholdt, som det jo tydeligvis er. sagde han roligt, dog med en lidt trist tone.

Han hævede kort det ene øjenbryn. Og hvem er din veninde om jeg må spørge? spurgte han hende roligt og venligt, mens han smilede pænt til hende. Da hun smilede til ham, kunne han godt se at hun var en vampyr. Dem var der ikke så mange af.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:34
''et sødt kattedyr.. jeg kan ikke finde hende.. og har ingen idé om hvor hun er henne.. '' hun kigger på ham.. ''ehhm.. det lyder.. interresant??'' hun lagde hovedet på skrå og kigger ham i øjnene..

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 02.11.2011 23:44
Adrian så på hende, mens hans ben stille formskiftede til bjørneben. resten af kroppen fulgte stille og roligt med, for til sidst at stoppede ved hovedet. Egentlig lignede det bare at han gik ned på alle fire, da hans påklædning var lavet af bjørneskind. Hans brune skind gør ofte at han kan være svær at se, især når der er mørkt. Det kan være jeg kan hjælpe med at lede efter din lille veninde? foreslog han hende roligt.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 23:47
Maki kiggede forskrækket på ham og tog et bar skridt tilbage.. ''Ehhm... tak?? '' sagde hun stille.. ''Men jeg har enlig opgivet min jagt.. Hun forlod mig, fordi jeg blev til det jeg er..'' hviskede hun meget lavt.. ''men ehhm.. hvad er du for en?? hun kigger nysgerrigt på Adrians 'nye' form :)

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 03.11.2011 00:00
Adrian så kort på Maki. Det var da en skam. sagde han roligt til hende. Han satte sig ned på bagdelen og slappede af i det meste af kroppen.

Sandet under ham begyndte roligt at samles og skabe en rund cirkel, kun lige stor nok til at bære Adrian. Cirklen begyndte stille og roligt at hæve sig, centimeter for centimeter, over sandet.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 00:01
Maki kiggede forvirret og samtidig meget skræmt på adrian... Hun blev så forundret at hun væltede bagover og satte sig ned.. Hun lagde hovedet på skrå og undrede sig.. ''ehhhm.. hvad er du for en??''

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 03.11.2011 00:07
Adrian så på Maki og smilede venligt, selvom at det måske godt kunne se lidt grumt ud. Jeg er en Bjørnemand. Mere kan jeg vist ikke rigtig sige, for jeg ved egentlig ikke rigtig mere. sagde han roligt og venligt til hende. Han var stadig ved at kvæle et lille grin fra da hun var ved at vælte. Rolig nu Maki. Jeg vil dig intet ondt. sagde han til hende med en venlig og blid stemme. Det var nu også oprigtigt ment, for han ville hende nu ikke noget ondt.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 00:13
Hun var blevet ret skræmt.. Eftersom hun var blevet udsat for alt for meget i hendes 16 årige liv.. ''Ahh.. så du er lidt ligesom mig??'' spurgte hun interesseret og kiggede på ham.

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 03.11.2011 00:27
Adrian så roligt på Maki med et lille smil. Ja, jeg kan se at du ikke er nogen helt almindelig vampyr. Du er en halvdyr noget. Men jeg kan ikke lige helt bedømme hvilken dyr du er halv af. sagde han med et venligt smil. Han blev roligt siddende på hans lille pedistal, hvor han nu lå hovedet ned. Pedistalen blev ved med at hæve sig, til han var på højde med Maki.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 18:59
''Jeg er halv katta lemur '' sagde hun venligt og var ikk nær så skræmt længere.. hun beundrede hans evne til at få sand til at gøre som han ville ha.. ''Hvad er det helt præcist du gør ved sandet??'' spurgte hun nysgerrigt.. og betragtede ham på hans fiine sand pedistal :)

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 03.11.2011 22:42
Adrian så på Maki med et venligt smil. En katta lemur. Javel ja. sagde han roligt for sig selv, dog alligevel højt nok til at hun kunne høre det. Da hun spurgte til hans evne med sandet kiggede han kort ned på piedestalen og smilede. Jeg får blot sandet til samles og blive trygget hårdt nok sammen, så det bliver til sten, hvorefter jeg blot gentager processen med sandet under, sådan gør jeg flere gange, for at den skal hæve sig lidt. sagde han roligt til hende, mens han blot lå og kiggede på hende. Han synes egentlig at hun var en pæn pige at se på. Maki. Hvor kommer du fra? hvis det altså ikke gør noget jeg spørger. spurgte han stille og smilede venligt til hende.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 22:54
''Jeg har boet i Mørkets Skov det meste af mit liv.. Men siden min pleje mor forlod mig, har jeg levet alene.. Jeg vandre og finder steder jeg synes er behaglige'' :) sagde hun og smilede.. ''Jeg har det bedst i skove, men kom herud på en eller anden underlig måde.. Jeg kan ikke helt huske hvordan.. '' :) hun kiggede på Adrian.. ''Hvad med dig?? Hvor er du fra??'' :) sagde hun med et smil

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 03.11.2011 23:06
Adrian så på Maki og smilede venligt. Det var en lidt sørgelig historie. Lyder ikke alt for hyggeligt. sagde han roligt, mens hans rolige øjne hvilede på hende. Hvor jeg er født aner jeg intet om. Men jeg er opvokset langt nord på, oppe i bjergende. Der er sket så meget siden den gang, nu er jeg forholdsvis velhavende og har mit eget sted. Jeg har et værtshus ikke så forfærdeligt langt herfra. Det ligger inde i Medanien. Der er ofte mange folk, mest lokale og stamgæster, men nogle gange sker det at der kommer nye gæster til. sagde han roligt og stolt over at han har med succes kunne få en respektabel forretning op at køre. Der er også værelser, som man kan leje, for en rimelig pris. Og hvis du ingen penge har, kan man arbejde det af. Alt kan forhandles og jeg er ingen grådig mand. sagde han venligt og stolt, mens han smilede til hende, delvis i håb om at hun en dag ville komme forbi.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:27
''Jeg overlever.. Har klaret mig selv i 9 år nu..'' hun smiler venligt til ham.. ''Jeg foretrækker træer.. Det er der jeg synes det er rarest at være.. '' :) hun kigger på Adrian.. ''Men jeg kan da måske komme forbi alligevel på et tidspunkt '' :)

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 03.11.2011 23:37
Adrian så roligt på hende, mens han slappede af. Naturligvis overlever du, men jeg er sikker på at det kunne have været bedre. sagde han roligt. Han var egentlig ved at være temmelig træt i hovedet og kunne efterhånden godt mærke at kulden var komme frem. Han lukkede kort øjnene og luften omkring ham begyndte at få en lidt mere behagelig og varmere temperatur. Ahh... Det var bedre. sagde han stille til sig selv.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:41
Hun smiler til ham.. ''Jeg kan bedst li at være herude..'' siger hun og kigger på ham.. Hun ligger hovedet på skrå og undre sig over hvorfor han snakker til sig selv..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9