Ciel Trauwan 03.07.2011 20:49
En af lydene udefra skyldes en ung kvinde der uden nogen synlige problemer hamrede en ung mand ind i en mur, og derefter med et bredt grin under den grønne hætte trådte tilbage mens hun efterlod sig en forslået, bevidstløs modstander. hun havde set Asbjörn komme ind på kroen, og da hun skulle til at følge efter ham var den unge mand kommet med et sjofelt tilråb.. hun havde før set ham sammen med nogle af hendes "forretningspartnere", og hun havde flere gange givet ham en advarsel efter en eller to kommentarer.. men denne her gang var hun blevet træt af det..
hun lo lettet indeni, nu kunne det være at han lærte at holde mund, og gik ind af døren netop som en fint klædt mand tumlede ud på gaden og i forbifarten kom hun til at snuppe hans pung, selvfølgeligt ikke med vilje. Han lignede ikke en der hørte til her.. han havde så travlt at hun kom til at tænke over hvor mange gange han mon havde været i disse nabolaghun fik hurtigt øje på hendes grund til at gå ind på kroen, og trak hætten længere ned i panden. hun tøvede pludseligt med at gå over imod ham, men stålsatte sig så og satte tilsyneladene selvsikkert over imod byvagten.
hun placerede sig roligt ved det bord som den adelige havde siddet ved, og så op imod asbjörn velvidende om at han nok havde genkendt hende så snart hun trådte ind ad døren. hun var som altid klædt i den grønne kofte, med den grønne hætte, de mørke bukser og de høje, slidte læderstøvler og lidt af hendes underansigt var synligt under den ellers så dybe hætte.. lige nok til at man kunne se smilet under den.. og det blev bare endnu brede da hun så at det sted hvor hans pung plejede at hænge der var der helt tomt..
*nå, der har været travlt idag, for gadedregene.. jeg ville ønske at jeg kunne lykønske den unge der har nuppet hans pung*
efter at have hældt pengene fra den fine mans pung over i hendes egen smed hun selve pungen over bordet..
"jeg kan se at du mangler din pung.. her er en som erstatning.."