Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 22:00
Lestat, som lige var ankommet til Paradis skoven sammen med Rayne, kiggede sig omkring for allerede nu at kigge efter mulige tegn på fugle i nærheden.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne sprang op i en af skovens allerførste træer, og klatrede helt op til trækronen. Hun så ned på Lestat og grinede legesygt, før hun så sig omkring efter reder og fugle. Kort efter sprang hun mellem træerne og regnede med at Lestat fulgte efter nede ved jorden. Hun var nysgerrig efter at se hvordan han jagede fugle.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 22:12
Lestat så Rayne springe op i et af træerne, lavede han sine kloner. De 3 kloner løb gennem skoven så hurtigt det var muligt. Hvilket resultere i at alle fugle, stor og små, blev forskrækket og fløj op for at komme væk. Lestat havde selv kravlet op i et af træerne og fulgte efter Rayne.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Man kunne høre forskræmte fugle overalt nu, og Rayne så sig omkring. Hun sprang videre til nogen af de andre træer indtil hun fik øje på en ret stor fugl der så ud som om den ikke vidste hvad den skulle gøre af sig selv. Hun sprang ud efter den, greb den i munden, og landede i træet overfor uden problemer. Fuglen havde ikke nået at opdage meget, hendes tænder havde dræbt den på stedet. Hun så forventningsfuldt tilbage på Lestat.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 22:34
Lestat så på at Rayne fangede en stor fugl, hvorefter han selv ville fange en.
Han sprang videre indtil han fik øje på en temmelig stor fugl der lignede en falk. Han sprang ud efter den med gabet hvidt åbent. Fuglen nåede at undvige, men blev da ramt af hans en hånd, som mere var en kæmpe pote med sylespidse klør. Fuglen led ikke nogen smerte, for da han ramte den, landede han på jorden hvor fuglens hoved blev kvast mellem poten og jorden. Bagefter så han op mod Rayne og smilede.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne tabte sin egen fugl ud af munden da hun grinede af Lestats lille stunt, så den landede på jorden under hende. Hun sprang ned og samlede fuglen op med den ene hånd før hun gik hen til Lestat og satte sig på jorden. Den var stadigt varm, og det gjorde hende mere sulten. Hendes grønne øjne skinnede af glæde.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 22:54
Lestat tog fuglen i munden og kiggede på Rayne da hun kom ned efter sin egen. Han gik stille hen til hende, mens han kloner kom tilbage igen og forsvandt på samme måde de kom frem på.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne sad i skrædderstilling foran Lestat imens hun startede med at spise. Hun tog bidder af den, som et menneske ville have gjort med et kyllingelår, men hun lod ingenting blive tilbage. Der løb en smule blod ned af hende. Dog havde hun en metode der gjorde, at ikke alt for meget blod gik til spilde. Alt imens hun spiste, blev hun ved at se på Lestat.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 23:06
Lestat lagde sig på maven som en hund ville have gjort det. Hans blik var dog konstant på Rayne.
Han bed af fuglen, uden at efterlade noget tilbage. Knoglerne knuste han uden problemer. Da han var omkring halvvejs med fuglen rejste han sig og gik hen til Rayne. Hun havde lidt blod der løb ned af hagen, som han slikkede op. (?)
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne var allerede færdig med sin fugl da Lestat rejste sig og kom hen imod hende. Hun skulle til at drille ham med at han var langsom, da han slikkede blodet af hende. "Aaad, hundesavl!" drillede hun og blinkede til ham.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 23:37
Lestat så på hende med et drillende smil. Han var egentlig ikke sulten mere. Han var bare legesyg. Han kiggede tilbage på fugle og så på Rayne igen. Jeg har er blevet mæt. sagde han roligt til hende. hvad med dig? Hvis ikke, så tag resten af min. fortsatte han roligt. Hans blik lyste nærmest, de røde øjne, han havde som ulv. Han kiggede roligt på Rayne, med et indbydende blik.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så over skulderen på Lestat, på resten af hans fugl. "Nej, ellers tak, jeg har fået nok," svarede hun med et smil. Det var nok jagten i sig selv han havde været ude efter, og ikke selve maden, eftersom han ikke havde spist mere end det.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.03.2011 23:44
Lestat så på Rayne og smilede bredt. Det var tydeligt at der lå noget mere bag det hele, Han havde kun spist halvdelen af fuglen og så nu på hende med et blik af lyst. Siden de mødtes første gang, for noget tid siden, har han haft en lyst, han ikke rigtig havde kendt til før.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så spørgende og undersøgende på Lestat med et lille smil. "Hvad vil du så nu?" spurgte hun, eftersom de åbenbart var færdige med jagten. Det var ved at være lidt sent, og solen var ved at gå ned. Der ville ikke gå længe før Rayne var nødt til at tage af sted igen.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 12.03.2011 12:32
Lestat så på Rayne og smilede til hende. Han så op på himlen. Uanset hvad klokken er, så er den ved at være mange tænkte han. Jeg ved det egentlig ikke, klokken må være mange efterhånden og jeg skal snart tilbage til øen. hvis jeg bliver væk for længe, så tror de vel bare at jeg er stukket af eller noget. sagde han og grinede lidt. Han gik hen til Rayne og skiftede til halv ulv halv menneske og satte sig ned ved siden af hende.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne fulgte Lestats blik og så op i himlen. Han havde helt ret, det var ved at være sent. "Vi kan nødig have, de kommer og leder efter dig," drillede hun. Hun kendte godt til Samson og en del af hans slæng. Hun tilhørte trods alt en af dem. "Jeg skal vidst også snart videre," sagde hun så med et smil.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 12.03.2011 12:52
Lestat kælede Rayne på kinden og kyssede hende på panden. Hvorefter han rejste sig op. Ja, så tror det er bedst at jeg smutter, pas på dig selv stump. sagde han drillende med et smøret grin. Han begyndte stille at gå mod kysten igen, den selvsamme kyst som de havde krydset tidligere. Han vendte og så på hende, inden han forsvandt.

//out//
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

"Jeg passer altid på mig selv, det er bare ikke altid det går lige godt," svarede hun med et blink. Hun blev siddende lidt og så efter ham da han gik. Idet han så tilbage på hende, løftede hun den ene hånd og vinkede til ham. Da han fortsatte med at gå, tog hun selv af sted i retning af Mørkets Skov.

>> Out <<
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Aria
Lige nu: 1 | I dag: 2