Change for better or worse

Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne fulgte efter Lestat uden problemer. Solen udenfor stod højt på himlen, og han skulle passe på hvis han ikke ville spottes af andre. Hendes øjne var rettet imod ham hele tiden, og hun så hvordan forvandlingen så småt var gået i gang. Så havde jeg altså gættet rigtigt.. tænkte hun og smilede for sig selv.
Da hun nåede kanten af skoven skiftede hun selv til sin originalform. Hendes forvandling var langt hurtigere og mere elegant end varulvens. Hun smed den store kappe på skovbunden og fulgte med ham dybere ind i skoven, holdt sig hele tiden et par meter bagved. Hun anede ikke hvordan hans sind var i denne tilstand.
Hun havde ikke haft noget på under kappen, og var nu lige så fri som hun plejede at være, og som hun foretrak at være.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 15:28
Lestat havde brugt næsten al sin koncentration på at holde den uventede forvandling tilbage, men da de var kommet længere ind i skoven, smed han sin kappe på jorden, så han kunne forvandle sig hurtigt. Forvandlingen skete hurtigere end man måske ville forvente, hans hud blev hurtigt behåret og var næsten samme farve som det hår Lestat normalt har, på hovedet. Hans hænder og arme blev kraftigere og en anelse længere, ligeledes blev hans hovede og så gjorde resten af kroppen, selv hans øjne skiftede farve, fra klare grønne venlige øjne, til drabelige røde øjne. Under hele forvandlingen havde han ikke skænket Rayne en tanke, og var i tvivl om hun overhovedet havde fulgt med.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Da Lestat lod forvandlingen få frit løb, klatrede Rayne hurtigt op i et træ lige over ham. Hun lå på en af de tykke grene og kiggede ned på ham. Hun havde aldrig mødt en varulv før, og vidste derfor ikke hvor glad han ville være for at have en kat i nærheden. Katte og hunde havde trods alt ikke ry for at være de bedste venner.
Hun var dog afslappet nok, som hun lå der og betragtede det hele. "Imponerende," sagde hun så, da han var helt færdig. Hendes hale hang ned fra grenen, og spidsen var kun få meter fra Lestat. "Som du kan se, så er vi langt fra at være ens," sagde hun så. I hendes originalform var hun halvt menneske, halvt kat, og meget mere elegant at se på end en ulv.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 15:49
Da Lestat høre Rayne's stemme over sig, sætter han sig ned og kigger op. "Rayne? er det dig?" spørger han og ligger hovedet på skrå. Hans store pjusket hale logre stille og roligt. Hans sølvgrå pels der næsten skinner i lyset fra solen, ligger fladt langs kroppen. "du behøver ikke at være bange eller noget." siger han stille og roligt, med en betryggende stemme.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun svarede ikke på hans spørgsmål, for det kunne han nok selv regne ud. Hun kiggede bare beregnende ned på ham, da han så op på hende. Hun stolede ikke på nogen, og da slet ikke en varulv. Men hun stolede på sine egne instinkter, og der var ikke noget der fortalte hende at hun skulle være på vagt. Så hun sprang ned fra træet og landede næsten lydløst lige foran Lestat. "Sikke en sød lille hvalp," sagde hun drillende, og aede ham forsigtigt på hovedet, som man normalt ville gøre med sin hund.
"Grønne øjne klæder dig ellers bedre," fortsatte hun i samme, drillende tonefald og blinkede til ham før hun satte sig på knæ, så deres ansigter nu var i samme højde.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 16:06
Lestat fulgte Rayne med hovedet da hun hoppede ned fra træet. "okay, så dit er måske ikke helt frivilligt, men det er dog ikke en forbandelse som det her. Jeg har været varulv i godt 20 år, og troede jeg havde fuld kontrol over det." siger han med en grum stemme, inden han lukker øjnene og bukker hovedet.
Langsomt begynder halen at forsvinde og noget af pelsen mister farve og falder at i totter. "et øjeblik, jeg skal lige ændre noget." lyder det fra ham.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

"Jeg ser bestemt ikke mit som en forbandelse, nej," sagde hun og smilede til ham. Selv var hun meget tilfreds med at være hvad hun var, og det faktum at hun kunne forvandle sig til helt menneske, eller helt kattedyr, alt efter hvad der var mest belejligt for hende.
Da han pludseligt begyndte at forvandle sig igen, kiggede hun nysgerrigt og afventende til. Hun vidste ikke helt hvad han mente med at han skulle 'ændre noget'. I hendes øjne så han meget rigtig ud. Ikke nær så frygtindgydende som hun havde fået indtryk af at varulve var, fra alle de historier hun havde hørt. Men hun havde efterhånden erfaret at historier tit var overdrevne på mange punkter.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 16:24
Lestat's overkrop mistede nu al pels og fik et menneske agtigt udseende, fra navlen og op. Mens resten af hans krop, fra navlen og nedefter stadig var lige så ulveagtig som før, på nær halen, som han jo fik væk. Efter et par minutter var det ovre. Da så Lestat, med sine nu klare venlige grønne øjne, på Rayne. "du er da en vældig pæn kat at se på" siger han med et smil, mens han klør sig på sit ar over næsen. Aret ligner et ar fra et slag med et sværd eller måske en klo.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun sad pænt og ventede til han var færdig med forandringen. Hun lod en enkelt gang øjnene glide ned af ham før hun igen kiggede ham i øjnene. "Meget bedre," drillede hun igen og hentydede til øjenfarven. Sådan set var hun ligeglad med øjenfarve, men et menneskehoved var bare mere bekvemt end et ulvehoved. Hun tog forsigtigt en hånd op og fjernede et tot af hans pjuskede hår som ellers sad foran hans ene øje.
Hun gengældte hans smil da han komplimenterede hende, og begyndte at spinde lavmælt. Hendes hale lå på jorden op ad hendes ene ben, og halespidsen bevægede sig legesygt.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 16:43
Lestat var begyndt at blive sulten, for hans mave begyndte at rumle i en dyb tone.
"Nå, er det den tid på dagen." siger han roligt og lukker øjnene kort i et øjebliks koncentration. Ud at skyggerne fra et træ kommer to store ulve listende, de sætter hurtigt i gang ud i skoven. "Jeg er sørme blevet sulten, hvad med dig? kunne man friste med en fugl?" spørger han roligt.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun grinede stille og kiggede ned på Lestats mave da den begyndte at rumle. Så fulgte hun de to nytilkomne ulve med øjnene et lille stykke før de forsvandt i skovens skygger, og kiggede så tilbage på varulven overfor hende. "Nej, ellers tak," sagde hun så. Hun havde spist inden hun tog ind på kroen tidligere, og det var ikke mange timer siden. Men hun var nysgerrig efter at se hvordan han skaffede sig mad.
Normalt ville den pludselige tilstedeværelse af to ulve mere have gjort at hun var sprunget op i træet igen, men hun var ikke i tvivl om at det var Lestat der var skyld i at de var der. Om han havde fremmanet dem ved hjælp af magi, eller om det var rigtigt ulve som boede i skoven, det vidste hun ikke.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 16:58
Lestat ser roligt på Rayne, med sine blide grønne øjne."Håber da ikke du har noget imod at jeg tager mig et stykke kød så." siger han med et smil, samt en venlig stemme, "Mens vi venter, hvor kommer du så fra Rayne?" Hans blik ser meget spørgende ud, men også interesseret. "Selv aner jeg ikke hvor jeg er født, for jeg blev opdraget af en anden varulv, allerede fra spæd." siger han roligt, med sorg i blikket, ved tanken om hans tidligere forsørger.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

"Overhovedet ikke, du spiser bare." Rayne gengældte hans blik, og holdt det fast. "Jeg ved heller ikke præcist hvor jeg kommer fra," selvom det måske for mange virkede trist, var Rayne lidt ligeglad. "Jeg er vokset op hos en menneskefamilie som.. ikke var særligt venlige," sagde hun med et skævt smil. Men denne gang var der ingen glæde i hendes smil. "Jeg brændte huset ned og stak af for nogen år siden." Da hun afsluttede sin sætning, kom glæden tilbage i hendes øjne. Tanken om skrigene fra de folk der brændte inde, de folk der havde mishandlet hende det meste af hendes liv, var en tanke der gjorde hende glad. Måske var det grotesk, men i hendes øjne havde de alle fortjent det. Ingen vidste, at det var hende der havde gjort det, for hun var blevet holdt skjult for resten af omverdenen imens hun boede der.
"Men jeg ved ikke, hvor jeg kom fra før det," afsluttede hun så.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 17:17
Lestat rynkede på panden da Rayne sagde hun brændte huset ned og stak af. "Din barndom har vist ikke været den bedste." siger han med et lille smil, mens stemmen er drilsk.

De to ulve fra før, kom listende med et hestelignende dyr, hovedet manglede dog. De smed de på jorden foran Lestat og forsvandt lige så hurtig som de kom frem før. "Tak" Sagde han pænt til dem, som om de ville svare igen, men da de var væk forvandlede han en del af ansigtet, igen så han bedre kunne spise.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne smilede bare til ham over hans bemærkning. Hendes barndom havde været et helvede, og det var hvad de havde fået tilbage. Et brændende helvede.
På sin vis var hun også glad for det, på den måde forstået at det var grunden til at hun var blevet som hun var. Hun havde aldrig gjort noget, hun senere havde fortrudt.
Da de to ulve kom tilbage med hvad der lignede en hovedløs hest, måtte hun grine igen. Han måtte godt nok være sulten. "Kan du virkeligt spise alt det?" drillede hun. Selv foretræk hun mindre hjorte eller endnu mindre dyr, og hun foretrak at jage selv.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 17:34
Lestat holdte en kort pause med at æde. "Nej, jeg kan ikke spise det hele, så du er velkommen til at tage for dig, hvis du da har lyst." sagde han med sin barske ulve stemme, inden han fortsatte med at æde. Hans øjne, der stadig var grønne, lyste af glæde, glæde over at have andet selskab en sine skyggeulve, for ikke at sige pragtfuldt selskab.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Det var helt bestemt fristende. Hun elskede varmt, frisk kød, og hun kunne dufte blodet der stadig virkede levende i det nyligt nedlagte dyr. Men hun undlod at svare, nøjedes bare med at ryste let på hovedet. Hun sad og betragtede ham mens han spiste. På en eller anden måde virkede han underligt fredfyldt når han sad der, bøjet over det store dyr, og det på trods af hans knap så uskyldige udseende.
Rayne selv brød sig ikke om selskab når hun spiste, hvilket var hovedårsagen til at hun afslog hans tilbud. Men den søde, karakteristiske duft af hesteblod var tiltrækkende, og hun kiggede ned på det store kødsår der var, hvor Lestat spiste fra, mens hun bed sig i læben.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 17:50
"Det må du selv om" sagde Lestat med et smil da han rettede sig op igen, tørte sig i hovedet, som var fuld at blodet fra det dræbte dyr. "sidste chance, for at få noget at dette kød." sagde han roligt, for kort efter kom de to ulve tilbage igen og ville til at slæbe kadaveret væk, så det kunne blive spist af andre.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun smilede til Lestat og rystede endnu engang på hovedet. "Jeg kan ikke," sagde hun bare.
Hun skævede til de to ulve som tydeligvis var kommet for at rydde op efter ham. Denne gang kunne hun se, at det ikke var rigtige ulve; der var noget over dem som virkede en smule unaturligt. Så kiggede hun tilbage på Lestat. "Skyggekloner?" spurgte hun. Rayne kendte til skyggeevner, mere end de fleste andre, men ikke nok til at hun var helt sikker.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 19:05
Lestat's to kloner begyndte at slæbe kadaveret væk, på samme måde som de kom med det på, mens Lestat undrede sig over noget Rayne havde sagt. "hvorfor ikke? det er da helt naturligt at spise kød, for en kat." sagde han roligt og dejligt mæt. Lestat så forundret på Rayne da hun nævnte "skyggekloner".
"Ja, det er mine kloner, som jeg oftest bruger når jeg jager. Men de kan godt jage uden mig, som du så." siger han og smiler venligt til Rayne mens han betrager hendes fine former.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8